Pagina 11 van 61 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1522 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Voor een echte topclub geldt naar mijn mening alleen het kampioenschap of de Champions League.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ongeacht voor welke club je nu bent, maar als er 1 team door had moeten gaan vanavond was het Feyenoord wel. Man, man, man wat een kansen. Het deed me denken aan de eerste wedstrijd tussen de Soviet Unie en Nederland op het EK '88, toen wilde die rotbal er ook niet in. En dan verlies je op het laatst toch nog met 1-0.

    Zo jammer dit. Ik vond ons 80+% van de wedstrijd beter dan Kiev.

    Nu op naar de 4e voorronde voor de Europa League...maar daar kan ik me nu nog even niet voor opladen.

    *edit* Maar ik begrijp dus dat de link die ik had geplaatst werkte?
    Die link werkte prima, ook hier in België.

    Ik heb niet de hele wedstrijd gezien (beetje afgewisseld met OS en een klein werkje dat ik nog moest doen), maar Feyenoord had inderdaad de kwalificatie verdiend. Anderzijds waren er kansen bij die er gewoon in moeten.

  3. #253

    Standaard

    Heel erg jammer dat we het gisteren niet gered hebben, we waren gewoon beter dan Dynamo Kiev. Uit de 3 honderd procent kansen die we gehad hebben moeten er minimaal 1 of 2 goals komen, dan waren we doorgegaan.

    Nu afwachten wie we in de laatste voorronde van de Europa League treffen en zondag een goede competitiestart maken.

  4. #254

    Standaard

    Benieuwd hoe de andere NL ploegen het vanavond gaan doen. Voor Twente en Heerenveen verwacht ik dat het wel goed zal komen. Vitesse had in de vorige wedstrijd van hetzelfde last als Feyenoord woensdag last van had: niet scoren. Probleem voor Vitesse is dat ze 2 doelpunten achterstand hebben, dus dan heb je al 3 doelpunten nodig om direct door te gaan zonder tegendoelpunten. Ik ben bang dat dat net iets te veel gevraagd is.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #255

    Standaard

    over en uit voor Vitesse..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #256

    Standaard

    RTL 7 brengt unieke documentaire over Fritz Korbach



    De op 66-jarige leeftijd overleden Fritz Korbach was een van de meest markante trainers die ooit actief was op de Nederlandse voetbalvelden.

    Met 929 wedstrijden op de bank bij diverse clubs behoort hij tot de meest ervaren trainers uit de geschiedenis van het Nederlands betaald voetbal. Journalist Martijn de Groot en cameraman Gerald Jager maakten een portret over het bijzondere leven van Fritz.

    Wat echter niemand aan het begin van het project wist, is dat Fritz ernstig ziek zou worden en dat zijn leven snel voorbij zou zijn. De documentaire ‘Fritz Korbach: Tot De Houten Jas’ wordt maandag 13 augustus, bijna een jaar na zijn dood, als eerbetoon uitgezonden bij RTL 7.

    Tijdens de eerste opnames is Fritz net begonnen aan een nieuwe periode in zijn leven. Hij heeft excessief drankgebruik afgezworen en deelt zijn leven met zijn nieuwe vriendin Gerda. Hij wil dolgraag weer aan de slag in de voetballerij en vertelt openhartig over zijn carrière, de sportieve hoogte- en dieptepunten en zijn toekomst. Kort hierna slaat het noodlot toe. Juist nu hij zijn leven weer op de rit heeft, wordt bij hem keelkanker geconstateerd.

    Fritz gaat er vanuit dat hij binnen een aantal maanden weer beter is en wil dat de documentairemakers doorgaan met hun project. Helaas loopt alles anders. Fritz en Gerda krijgen de ene na de andere tegenslag te verwerken. Uiteindelijk verliest hij de strijd tegen kanker en blaast hij op 14 augustus 2011 zijn laatste adem uit.

    ‘Fritz Korbach: Tot De Houten Jas’ maandag 13 augustus, tussen 22.00 en 23.10 uur bij RTL 7.

    Bron : Tienfan.nl

    Lijkt mij een mooie documantaire, en ik ga zeker kijken.

    Ik vond het wel een leuke persoonlijkheid.

  7. #257

    Standaard

    Schijnt ook tragisch te zijn geweest. Ga iig even kijken. Bedankt voor de tip.

  8. #258

    Standaard

    Loting vierde voorronde Europa League Nederlandse clubs:

    Anzji - AZ
    Feyenoord - Sparta Praag
    Molde FK - SC Heerenveen
    Bursaspor - FC Twente
    FK Zeta - PSV

    Moet goed te doen zijn voor Feyenoord, Heerenveen, PSV en Twente. AZ zal het lastig krijgen en ik denk ook dat ze het net niet zullen redden. Ik zie dus 4 van de 5 ploegen naar de poulefase doorgaan.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Schijnt ook tragisch te zijn geweest. Ga iig even kijken. Bedankt voor de tip.
    Graag gedaan

  10. #260

    Standaard

    Mathijsen naar Feijenoord.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Mathijsen naar Feijenoord.
    Lijkt me een goed zaak voor Feyenoord, ze kunnen zijn ervaring goed ge-bruiken. Hij bleek op het EK wat over zijn hoogtepunt heen, maar misschien was hij niet fit. In de Nederlandse competitie is hij hoe dan ook nog goed bruikbaar.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Lijkt me een goed zaak voor Feyenoord, ze kunnen zijn ervaring goed ge-bruiken. Hij bleek op het EK wat over zijn hoogtepunt heen, maar misschien was hij niet fit. In de Nederlandse competitie is hij hoe dan ook nog goed bruikbaar.
    Als ervaren verdediger is hij zeer goed bruikbaar bij Feyenoord, lijkt me. Denk alleen niet dat je in hem de grote leider op het veld moet zien; dat dwingt ie niet af.

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    En dan mag Van Bommel nog blij zijn dat ie niet tegen een rode kaart aanloopt.

    Staat druk op bij de spelers van PSV. Lieten zich behoorlijk gaan toen ze 3-1 achter stonden.

  15. #265

    Standaard

    Onbegrijpelijk dat PSV de verdediging niet heeft versterkt. Dit was weer verdedigen op amateurniveau. De ploeg gaat gewoon door waar ze vorig jaar mee zijn geëindigd. Als je Ajax vorige week bezig zag, lijkt de competitie compleet open.

  16. #266

    Standaard

    Het middenveld en de aanval zijn bij PSV van kampioen-niveau. Dat kun je van de achterhoede absoluut niet zeggen: Een speler als Hutch kun je ook echt wel binnen Nederland vinden, Marcello is zozo, Bouma te oud en Willems te onervaren. Dat gaat je nog veel punten kosten dit jaar.

  17. #267

    Standaard

    Tsja, toen ik eerder vroeg of ze nog een verdediger gingen kopen, kreeg ik het verwijt dat ik zeker geen bladen of internet las .....

    Ze strijden natuurlijk gewoon mee voor het kampioenschap (ik zie ze nog steeds als favoriet), wegens de klasse in de aanval / op het middenveld, maar af en toe zullen dit potjes toch weer voorkomen.
    Een eigen doelpunt van Bouma kan heel af en toe voorkomen, maar Marcelo........?

    Als je een ploeg opbouwt, begin je altijd van achteruit.

  18. #268

    Standaard

    Dit soort wedstrijden gaan we vaker zien denk ik, en niet alleen PSV, maar alle ploegen in de eredivisie. Verdedigend is het gewoon matig. Het maakt de wedstrijden wel leuker en spektakulairder.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #269

    Standaard

    De eerste speelronde staat al direct weer bol van de verrassingen. Het is vervelend voor je TOTO maar de amusementswaarde is natuurlijk wel aanwezig
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, toen ik eerder vroeg of ze nog een verdediger gingen kopen, kreeg ik het verwijt dat ik zeker geen bladen of internet las .....

    Ze strijden natuurlijk gewoon mee voor het kampioenschap (ik zie ze nog steeds als favoriet), wegens de klasse in de aanval / op het middenveld, maar af en toe zullen dit potjes toch weer voorkomen.
    Een eigen doelpunt van Bouma kan heel af en toe voorkomen, maar Marcelo........?

    Als je een ploeg opbouwt, begin je altijd van achteruit.
    Ik heb toch altijd de indruk dat Marcello helemaal niet zo slecht is, als ie maar een betrouwbaar iemand naast zich heeft centraal. Nu wil ik Bouma niet alle schuld geven enzo, want die man doet zn best maar kan het gewoon niet meer belopen. Maar Bouma kan er niets aan doen dat er op dit moment niets beter rondloopt bij PSV en dat ie dan toch wordt opgesteld.
    Ik hoop dat Zanka en Pieters snel weer fit zijn: van Pieters weet ik niet of het wat is voor centraal (dacht vorig seizoen te horen dat ie het wel zou kunnen), maar Zanka schijnt toch een goede indruk gegeven te hebben in de voorbereiding, ook al is ie in feite nog geblesseerd.
    Ik hoop voor PSV dat ze nog een leuke transfer kunnen maken voor Manolev of Toivonen. Dan zou ik rechtsback laten voor Hutchinson, met een jeugdspeler als 2e optie. En dan toch proberen nog een cv erbij te halen. Tenzij ze natuurlijk een supertalent hebben rondlopen. Misschien Donk proberen los te weken bij Club? Of was die nu rechtsbenig: anders liever een linkspoot.

  21. #271

    Standaard

    Zo, dat is 3 punten in de tas. Hand in hand, kameraden!

  22. #272

    Standaard

    Feyenoord maakte het nog onnodig spannend eigenlijk. Onbegrijpelijk dat Schaken die bal niet aflegt op immers daar in de blessuretijd
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #273

    Standaard

    Goede overwinning op Utrecht. Kansen in de tweede helft van Immers en Fernandez hadden er in gemoeten maar in ieder geval een goed begin van de competitie.

  24. #274

    Standaard

    Combinatie Chadli/Tadic zag er vandaag erg goed uit! Benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld tijdens het seizoen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #275

    Standaard

    Twente maakte indruk, al is de vraag in hoeverre dat te maken heeft met het slappe spel van Groningen.
    Ajax-AZ was niet best, ondanks de 4 goals, maar goed die verdediging... Laat ik er maar stoppen anders blijf ik aan de gang. Tobias Sana is wel een mannetje om in de gaten te houden, viel goed in.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 11 van 61 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •