Pagina 49 van 61 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Prima, maar wees dan ook dapper en pak niet alleen de (kleine) Nederlandse clubs aan. Laat ze dan vooral ook even kijken naar de Europese topclubs met honderden miljoenen schuld.
    Als ze dat doen is het spreekwoordelijke hek van de dam. De opmars van de Russen en Arabieren die clubs op kopen is denk ik niet meer te stoppen.

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als ze dat doen is het spreekwoordelijke hek van de dam. De opmars van de Russen en Arabieren die clubs op kopen is denk ik niet meer te stoppen.
    Dan moet je de Nederlandse clubs ook met rust laten. Niet de kleintjes aanpakken die zich niet echt kunnen verweren.

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het risico dat je iemand raakt is onderhevig aan het spelletje voetbal, het is immers een contact sport. Je moet de intentie van Nani wel meenemen in je besluit. Hij probeert - midden in een counter van Man Utd - een hoge bal aan te nemen en is zich simpelweg niet bewust van Arbeloa die vanuit zijn rug op komt duiken. Je hebt nu eenmaal geen ogen in je rug en daardoor zou geel afdoende zijn geweest.
    Weet je wat het is, Jordy. Als je de herhaling terugziet, dan zie je dat hij doorzet als hij zijn noppen al in de speler heeft gezet. Toen ik het zag zou ik het beoordelen als natrapen, en ik denk dat hij daarom de rode kaart gekregen heeft. Wat dan ook volledig terecht is. Verder erg jammer dat hij dit doet, want het heeft United de wedstrijd gekost en dit is nu al de derde keer in een week dat dat vreselijke Real wint van een ploeg waar ik voor juich.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #1204

    Standaard

    Dat Chelsea zakt ook steeds verder weg he? Tjonge jonge
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Dat Chelsea zakt ook steeds verder weg he? Tjonge jonge
    Staan gewoon 4e in de competitie (weliswaar op 19 punten van Manchester United) en zullen in de replay de 0-1 achterstand wel gewoon goed maken. Ze kunnen ook nog de FA Cup winnen. Een club als Liverpool is wat dat betreft verder afgezakt, staan ondanks de 21 doelpunten van Suarez maar 7e en zijn ook al in de Europa Leaque uitgeschakeld.

    Hopelijk zenden ze volgende week bij RTL 7 andere wedstrijden uit, Inter-Tottenham gaat nergens meer over. Anders wordt het Eredivisie Live kijken met het schakelprogramma.

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Staan gewoon 4e in de competitie (weliswaar op 19 punten van Manchester United) en zullen in de replay de 0-1 achterstand wel gewoon goed maken. Ze kunnen ook nog de FA Cup winnen. Een club als Liverpool is wat dat betreft verder afgezakt, staan ondanks de 21 doelpunten van Suarez maar 7e en zijn ook al in de Europa Leaque uitgeschakeld.

    Hopelijk zenden ze volgende week bij RTL 7 andere wedstrijden uit, Inter-Tottenham gaat nergens meer over. Anders wordt het Eredivisie Live kijken met het schakelprogramma.
    Klopt maar een club als Chelsea uitgeschakeld in de groepsfase van de Champions League, verliezen op het WK voor clubs. Nu weer verliezen in de Europea League van Steaua.. Denk niet dan onze Russische vriend er erg blij mee zal zijn.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #1207

  8. #1208

    Standaard

    1e Helft van Heerenveen - PSV is gespeeld en Heerenveen staat voor met 2-0 .

    Geen enkele kans voor PSV, tegenstander dikverdiend voor helaas.

  9. #1209

    Standaard

    Met hangen en wurgen wint Heerenveen, maar mag ik me even beklagen over Toivonen? Gadverdamme wat een smerig ventje blijft dat zeg.

  10. #1210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met hangen en wurgen wint Heerenveen, maar mag ik me even beklagen over Toivonen? Gadverdamme wat een smerig ventje blijft dat zeg.

    Je laat je te veel leiden door de media want elk team heeft er zo minimaal 2 a 3 rondlopen.

    Verder als psv zo speelt dan mag het eigenlijk absoluut geen kampioen worden, maar het is net een achtbaan twente of Vitesse zouden het ook zomaar kunnen worden.

  11. #1211

    Standaard

    Pffff.... met het nodige geluk drie erg belangrijke punten!! Pelle weer een erg sterke wedstrijd.

  12. #1212

    Standaard

    God, dat was weer spannend. Maar gelukkig, we doen nog mee!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #1213

    Standaard

    Roda JC - Feyenoord 0-1 (0-1)

    Verdiende overwinning op basis van de eerste helft. Tweede helft was Roda beter al had Feyenoord ook voldoende kansen om het af te maken. Op het einde was het nog spannend maar gelukkig 3 punten mee naar Rotterdam!

  14. #1214

    Standaard

    en we staan bovenaan!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #1215

    Standaard

    En maar afwachten hoe het volgende week staat in deze carrousel .....

  16. #1216

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vind dat helemaal niet bij Van Bommel passen eigenlijk. Tenminste: niet buiten het veld. Twijfel danook aan de waarheid van dit stukje. Kan zijn dat e.e.a. verdraaid is. Het is natuurlijk wel de Telegraaf, sensatiekrant pur sang.

  18. #1218

    Standaard

    Het is ook door andere media opgepikt dus het komt niet exclusief van Telegraaf.

  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is ook door andere media opgepikt dus het komt niet exclusief van Telegraaf.
    Tegenwoordig neemt men heel gemakkelijk dingen over. Feit is dat er geen camera bij is geweest. Dus wie zal zeggen hoe het gegaan is?

    Maar het is wel zo dat ik denk dat het voor een v Bommel superfrustrerend is. Heb je gespeeld bij Barca, Bayern en Milan, kom je bij dit zooitje terecht. Je laat 1 keer een man voorbij en je weet als middenvelder dat de verdedigers liever nog een stapje opzij gaan dan dat ze het gewoon een keer rustig voetballend oplossen. Je moet toch kunnen vertrouwen op je verdediging!

    Advocaat moet de verdediging aanpakken. Het is gebleken dat het middenveld ook zonder v Bommel kan (toen hij er niet was werd er gewonnen). Dus zeg ik: v Bommel een linie naar achteren ter versterking van de verdediging. Kan ie meteen de rest van de verdediging coachen.

  20. #1220

    Standaard

    Er is meer aan de hand bij PSV. Er dreigt een onderzoek naar de wijze waarop de club door de gemeente van de ondergang is gered. Dat heeft onder de spelersgroep zowel als het bestuur voor veel onrust gezorgd. De spelers hebben vervolgens het afketsen van de transfer van Maher geïnterpreteerd als een teken dat er zwaar weer op komst is. Met name Van Bommel had intern sterk aangedrongen op de komst van Maher, dus bij hem is de frustratie extra groot. Veel spelers schijnen niet meer in de toekomst van de club te geloven, en dat zie je na de winterstop terug in de resultaten en de houding: de ploeg maakt een wat radeloze indruk, er zijn steeds incidenten en er zit amper nog lijn in het spel. Enkel de individuele kwaliteiten van sommige spelers willen soms nog helpen. Onder deze omstandigheden zie ik PSV niet meer als serieuze kampioenskandidaat.

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dus zeg ik: v Bommel een linie naar achteren ter versterking van de verdediging.
    Denk dat hij dan nog meer wedstrijden zal gaan missen...

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Er is meer aan de hand bij PSV. Er dreigt een onderzoek naar de wijze waarop de club door de gemeente van de ondergang is gered. Dat heeft onder de spelersgroep zowel als het bestuur voor veel onrust gezorgd. De spelers hebben vervolgens het afketsen van de transfer van Maher geïnterpreteerd als een teken dat er zwaar weer op komst is. Met name Van Bommel had intern sterk aangedrongen op de komst van Maher, dus bij hem is de frustratie extra groot. Veel spelers schijnen niet meer in de toekomst van de club te geloven, en dat zie je na de winterstop terug in de resultaten en de houding: de ploeg maakt een wat radeloze indruk, er zijn steeds incidenten en er zit amper nog lijn in het spel. Enkel de individuele kwaliteiten van sommige spelers willen soms nog helpen. Onder deze omstandigheden zie ik PSV niet meer als serieuze kampioenskandidaat.
    Het is niet te hopen voor ze dat ze eenzelfde periode tegemoet gaan als die Feyenoord nu net achter de rug heeft.

    Maar lijkt me toch ook enigzins merkwaardig dat ze allemaal gaan voetballen als een natte krant en niet meer in de toekomst van de club geloven omdat de transfer van Maher niet doorging.

  23. #1223

    Standaard

    Dat gedoe met Maher mag helemaal geen naam hebben joh. De problemen liggen achterin, niet voorin. Ben benieuwd of ze in de zomer eens wat bij gaan halen, of dat er een talent in de verdediging doorbreekt.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #1224

    Standaard

    Naar aanleiding van Maher: Op zich gaat het maar om één speler (en de problemen liggen achterin, niet voorin of op het middenveld), maar het is blijkbaar door diverse spelers gezien als een teken dat er in de nabije toekomst geen belangrijke investeringen zullen worden gedaan. Vergeet ook niet dat Advocaat in de winterstop ook om een centrale verdediger vroeg, en die is er evenmin gekomen. Advocaat ligt daarom overhoop met het bestuur en gaat aan het einde van het sdeizoen vrijwel zeker weg. Dit zorgt allemaal voor onrust en in en dergelijk klimaat presteren voetballers niet goed.

    Los van dit alles is het natuurlijk duidelijk dat PSV veel met blessures en schorsingen te maken heeft gehad. Die schorsingen zijn vaak eigen schuld dikke bult, maar je wordt er wel zwakker door. Pieters, Toivonen, Lens, Narsingh, Strootman, Van Bommel, allemaal zijn ze diverse wedstrijden afwezig geweest, en als je als Nederlandse topploeg vier, vijf basisspelers moet missen, kun je het vaak schudden: wij hebben geen selecties à la ManU of Madrid.

  25. #1225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Er is meer aan de hand bij PSV. Er dreigt een onderzoek naar de wijze waarop de club door de gemeente van de ondergang is gered. Dat heeft onder de spelersgroep zowel als het bestuur voor veel onrust gezorgd. .

    Dat valt allemaal best wel mee hoor, want alles is gecontroleerd aan de voorwaarden door 2 onafhankelijke bureau's.
    Verder is het gewoon een marktconforme prijs en maakt de gemeente eindhoven er winst op en hoeft niet te investeren.

    Het enige wat men heeft gedaan is niet wachten op de bureaucratie van brussel wat te lang duurt.
    En er was wat psv betreft nog een backup plan maar dat kwam voor psv minder voordelig uit.

Pagina 49 van 61 EersteEerste ... 3945464748495051525359 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •