Pagina 31 van 61 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1522 worden weergegeven.
  1. #751
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach.., ze kunnen er nog 18 jaar over denken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #752

    Standaard

    Waarom is het zo'n waardeloze optie?

    Volgens mij kun je een EK en WK best in meerdere landen spelen. Het lijkt me in elk geval zinniger dan spelen in Qatar. Het grote probleem is dat de toernooien zo groot zijn geworden, dat enkel een paar landen in staat zijn ze te organiseren. Een land als Nederland hoeft niet aan een WK te denken. Het kan alleen in samenwerking met een andere kleine landen, laten we zegggen Schotland, Zweden, Denemarken, Portugal, die categorie. In 2002 (Japan, Korea) en 1994 (USA) waren de afstanden even groot, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

  3. #753

    Standaard

    Waarom zou NL niet zelf een WK kunnen organiseren? Qua infrastructuur en stadions is het juist een ideale kandidaat wat mij betreft. De ideeën voor EK 2020 vind ik echt belachelijk, wat is er commercieel aantrekkelijk aan om in zoveel verschillende landen/steden te spelen?

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Waarom is het zo'n waardeloze optie?

    Volgens mij kun je een EK en WK best in meerdere landen spelen. Het lijkt me in elk geval zinniger dan spelen in Qatar. Het grote probleem is dat de toernooien zo groot zijn geworden, dat enkel een paar landen in staat zijn ze te organiseren. Een land als Nederland hoeft niet aan een WK te denken. Het kan alleen in samenwerking met een andere kleine landen, laten we zegggen Schotland, Zweden, Denemarken, Portugal, die categorie. In 2002 (Japan, Korea) en 1994 (USA) waren de afstanden even groot, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
    In 2 a 3 landen ok, maar 12??????

  5. #755

    Standaard

    Als ze het in 12 landen gaan doen heb ik meer het gevoel dat het kwalificatie wedstrijden zijn dan een eindtoernooi zelf.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In 2 a 3 landen ok, maar 12??????
    Dat ben ik met je eens, maar als ik het goed begrepen betreft het een eenmalige zaak i.v.m. het zestigjarig bestaan.

    @ Jordy: Voor een WK heb je één stadion nodig met 80.000 plaatsen, twee met 60.000 plaatsen en de rest (toch zeker 6 à 8) met 40.000 plaatsen. Lijkt me in Nederland niet haalbaar. Voor een EK zijn de eisen wat minder (ik meen één stadion van 50.000, twee van 40.000 en de rest, een stuk of vier, vijf met 30.000 plaatsen); in principe is dat haalbaar, maar we hebben in 2000 al een EK gehad.

  7. #757

    Standaard

    'Van Gaal kiest voor Vermeer, Kuyt en Schaken'

    Gepubliceerd op woensdag 14 november 2012 om 08:02

    Hoe speelt Oranje vanavond tegen Duitsland? Dat is de grote vraag nu de selectie van bondscoach Louis van Gaal alleen achter gesloten deuren getraind heeft. De Telegraaf denkt het te weten. Volgens de krant staat Kenneth Vermeer in het doel.
    Vermeer, de keeper van Ajax, zou in dat geval de voorkeur krijgen boven Tim Krul. Ook voorin zou Van Gaal een verrassing uit de hoge hoed toveren. Naar verluidt staat Dirk Kuyt in de spits en bezetten Arjen Robben (links) en Ruben Schaken (rechts) de vleugels. In het elftal is op deze manier geen plaats voor Klaas-Jan Huntelaar.
    De krant meldt dat Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart en Nigel de Jong vanavond het middenveld vormen. Dat staat haaks op wat Voetbal International gisteren meldde, dat stelde dat debutant Marco van Ginkel zou kunnen rekenen op een basisplaats.
    Achterin bij Oranje spelen vrijwel zeker Van Rhijn, Heitinga, Vlaar en Martins Indi.
    Een winnende coach kun je niet tegenspreken, maar ik denk dat het met het zelfvertrouwen van Huntelaar niet meer goed komt binnen het Nederlands elftal op deze manier. En Schaken in de basis?? Schaken doet het leuk bij Feyenoord en is leuk voor de eredivisie, maar basisklant binnen oranje tegen Duitsland gaat me toch erg ver. Dan zou Elia een beter alternatief zijn die toch al wat weken in de Duitse competitie speelt en weet waar die mee te maken heeft.


    Ook Vermeer in de goal vind ik merkwaardig. Vermeer is ook leuk om achter de hand te hebben, maar een keeper die wekelijks bij Newcastle United goed keept die mag toch normaal wat vertrouwen krijgen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Waarom zou NL niet zelf een WK kunnen organiseren? Qua infrastructuur en stadions is het juist een ideale kandidaat wat mij betreft. De ideeën voor EK 2020 vind ik echt belachelijk, wat is er commercieel aantrekkelijk aan om in zoveel verschillende landen/steden te spelen?
    Denk dat Nederland te klein is voor een WK. Stadions zijn gewoon te klein.

  9. #759

    Standaard

    Ik denk ook niet direct aan Schaken als ik de rechtervleugel in gedachten heb, maar als diverse mensen afzeggen, kom je automatisch uit bij de zogenaamde tweede keus.

  10. #760

    Standaard

    beetje off topic, Robin van Persie weet waar ie moet parkeren : http://www.telegraaf.nl/prive/210728...ideplek__.html & het originele artikel met duidelijke foto's : http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...hree-days.html

    Vind het nou niet bepaald erg netjes van hem, en dan hem zo een hele tijd laten staan ??? onbegrijpelijk.

  11. #761

    Standaard

    Ik vind het meest bijzondere dat hij er nog stond toen hij terug kwam. Ik had parkeerbeheer al lang met een sleepwagen of wielklem laten komen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #762

    Standaard

    Nederland was saai, maar deze goal van Zlatan (hij maakte alle treffers tegen Engeland; 4-2) maakt een hoop goed: http://www.youtube.com/watch?v=kbslWQh-R_U

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nederland was saai, maar deze goal van Zlatan (hij maakte alle treffers tegen Engeland; 4-2) maakt een hoop goed: http://www.youtube.com/watch?v=kbslWQh-R_U
    Wereldklasse die man, maar dat wisten we al. Vorige maand slachtte hij vrijwel in zijn eentje de Mannschaft. Er waren meer Zweden die scoorden toen, maar ze wisten zich bij Duitsland absoluut geen raad met Zlatan.

    Dit doelpunt is werkelijk ongelooflijk. De verslaggever raakt ook helemaal in extase. Je zou voor minder.

  14. #764

    Standaard

    Zlaten --> held!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #765

    Standaard

    Comedy Capers gisteren bij ADO - PSV.

    1-6 is al erg in eigen huis, maar als PSV het vizier op scherp had gehad, was het uitgedraaid op een ongekende ramp voor ADO. Alleen Narsingh verknoeide al een kans of drie, vier.

    Advocaat lijkt zijn zaakjes goed op orde te hebben, al blijft PSV verdedigend kwetsbaar. Zelfs ADO, dat helemaal niks had in te brengen, werd een paar keer gevaarlijk. Zal wel met concentratie te maken hebben, maar dan nog ...

  16. #766

    Standaard

    Vitesse - NEC was een erg leuke wedstrijd de 1e helft. Helaas door een onterecht eerste rode kaart werd het daarna niet meer een wedstrijd.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #767

    Standaard

    Feyenoord - Willem II 3-0 (1-0)

    Makkelijke overwinning, eerste helft was slecht. Tweede helft was beter met twee goede goals van Pelle. Gelukkig ook weer uitgelopen op Utrecht en NEC en twee punten ingelopen op Twente.

  18. #768

    Standaard

    Vanmiddag weer eens een dagje naar de Kuip geweest met zwager, schoonvader en kinderen. Leuke middag gehad, niet echt een wedstrijd, maar toch een redelijk Feyenoord gezien. Eerste helft was niet zo heel best, paar goede kansen, een dramatische Schaken en Pelle die enkel als aanspeelpunt fungeerde. Gelukkig nog een goaltje aan onze kant. Eerste 20 minuten tweede helft waren goed, daarna gebeurde er weinig meer. Jammer dat mijn grote held Martins Indi er niet bij was. En de bon van €85,- voor fout parken.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #769

    Standaard

    Het valt me op dat sinds Ola Toivonen niet meer meedoet, PSV, althans in de eredivisie, steeds beter gaat draaien. Veeg teken, vind ik. Ben benieuwd hoe PSV zich houdt nu het echte werk er aan komt.

  20. #770

    Standaard

    Ik kijk door een geel/zwarte bril natuurlijk, maar wat een bizarre wedstrijd. Tweede geel van Palsson is discutabel, maar hij moet met geel op zak niet zo dom spelen. Tweede rood en derde lijken me duidelijk; terecht.
    Wat was Piet trouwens denkende. Al moet die malloot die een gele rookbom op het veld gooide zich ook schamen want er hing echt een enorme waas.

    Nog een ander bijzonder moment bij Heracles Roda, Danilo barst in tranen uit omdat de scheids na het geven van geel iets over zijn moeder (!) zou hebben gezegd...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #771
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há Coen. Al die jaren moest je pas op de plaat maken met Vitesse, balen als ze het weer niet goed deden. Jij moet je nu helemaal in je geel/zwarte nopjes voelen. Gewoon een heel goed team. Het is je gegund, en wie weet worden ze nog kampioen ook.

    Tja, en die Danilo was aangrijpend, maar ik denk toch dat hij het een en ander verkeerd begrepen heeft, althans dat hoop ik dan maar, want als die van Sichem echt iets 'fout' heeft gezegd is het niet goed te praten, zelf geeft hij aan niks gezegd te hebben. Intern heeft Roda JC dit besproken, las ik, en er zal verder niks mee gebeuren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #772

    Standaard

    Haha, Coen is niet de enige Claudio, maar we blijven argwanend hier in Arnhem en omstreken. We hebben al een keer met de Nuon wat gehad zeg maar...
    Moet wel zeggen dat er toen een stadion is neergezet en dat we nu van het meest belachelijke, bouwvallige trainingslocatie naar de allermooiste van Nederland gaan:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #773

    Standaard

    Ben alleen benieuwd wat er gebeurd als mr Jordania vertrekt

  24. #774
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há Peptalk. Voor jou geldt hetzelfde natuurlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ben alleen benieuwd wat er gebeurd als mr Jordania vertrekt
    Vandaar de Nuon opmerking van mij en het woordje 'argwanend'.

    Heb wel het idee dat als Vite$$e in de winterstop nog hoog staat, dat Bony nog blijft en in het nieuwe seizoen naar Chelsea vertrekt, naar Jordania's baas Abramovich zeg maar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 31 van 61 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •