Pagina 29 van 61 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1522 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, waarom dat nog helemaal naar het stadion gaan, terwijl je thuis lekker kan zappen?
    Omdat je geen successupporter bent/wil zijn?

  2. #702
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Omdat je geen successupporter bent/wil zijn?
    Successupporter wat is dat? Is dat een ander woord voor hoolligan? Weet je wat het is: Ik ben jarenlang verschrikkelijk fanatiek geweest en alles bezocht, gelezen. Elke samenvatting 10 x opnieuw kijken. En toen werd ik wijzer. Meer voetballiefhebber geworden en minder fanatieke supporter. En dan is er het moment dat common sense preveils. Ik neem me eigen namelijk niet in de maling.

    Met andere woorden: Ik ben Ajacied, maar niet gek, daar ben ik te egoïtisch voor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    PSV dat de laatste weken niet vooruit te branden is tegen plogen als WillemII en PEC Zwolle, dendert nu ineens over Heracles heen. Het is een vreemde competitie.
    Ze hadden gisteren als ze effectiever waren geweest de dubbele cijfers kunnen halen. Narsingh miste er een paar, een keer paal en lat etc. Heracles' verdediging was amateurniveau.
    Dat het gister beter liep is m.i. ook te wijten aan een beter middenveld. Bij afwezigheid van Toivonen en vBommel is Hutch de beste optie om daar te posteren. Hij is geen rechtsback; moet gewoon op het middenveld spelen.

    Met een 2-0 voorsprong geeft FCT aan 'sterker dan dat ene woord te zijn' (waar van Velzen weer op doel staat). Of loopt de scheids weer te marchanderen?

    @scherpschutter: FCE afgelopen week na 13 minuten al 5-0 achter tegen ADO'20. Matchfixing? Spelers die graag van Lammers afwillen?

  4. #704

    Standaard

    FC Twente - Feyenoord 3-0 (2-0)

    Slechte wedstrijd die door 3 persoonlijke fouten beslist werd. Buiten de doelpunten was het behoorlijk gelijkwaardig.

    Feyenoord moet nu even pas op de plaats maken. Met nog zeven wedstrijden voor de winterstop worden er vijf thuis gespeeld en maar twee uit, daar kunnen veel punten uit gehaald worden, daarna zien we wel hoe hoog we staan.
    Laatst aangepast door wimv : 04-11-2012 om 15:50

  5. #705

    Standaard

    Ben zeer benieuwd naar de wedstrijd tegen City. Zij moeten komen omdat ze moeten winnen en overduidelijk het materiaal ervoor hebben, maar Ajax kan uiteraard als ze het slim spelen en met de druk om kunnen gaan, de ruimtes benutten die er daardoor gaan vallen. Hoop op een leuke, spannende pot.

    Voorspellingen:
    City - Ajax 1-1
    Real - Dortmund 3-2
    Schalke - Arsenal 2-1
    Milan - Malaga 1-2
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #706

    Standaard

    Voorspellingen:
    City - Ajax 3-1
    Real - Dortmund 2-1
    Schalke - Arsenal 1-1
    Milan - Malaga 3-2
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #707

    Standaard

    Ajax Ajax Ajax !!!!!!!!
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #708

    Standaard

    Hopelijk houden ze het vast..

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hopelijk houden ze het vast..
    Helaas niet dus. Wel een mooie pot en goede uitslag natuurlijk.

  10. #710
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geef eerlijk toe, het was meer dan ik in eerste instantie verwacht had, maar was pessimistisch genoeg om de uitslag in te calculeren. Het viel me dus alles mee. Fout in de competitie, maar toch winnen en gelijkspelen tegen Man City in een Champions league wedstrijd, dat blijft toch hangen. Positief dus.

    En dat dan protest naar de scheids na afloop. Op voorhand had ik wel een vermoeden dat een deense scheids toch wel enig voordeel had. Hij was Ajax niet ongunstig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #711

    Standaard

    Goed resultaat, al zat de scheidsrechter totaal niet tegen. Doordat Dortmund gelijk heeft gespeeld en gewonnen heeft van Real Madrid zie ik Ajax niet meer overwinteren, maar Europa League moet toch wel haalbaar zijn!

  12. #712

    Standaard

    De scheids tegen je hebben of niet, als Man. City zijnde waar je op iedere positie een 5x betere speler hebt staan dan Ajax moet je het lang niet zover laten komen.
    Ajax heeft in ieder geval een prima prestatie geleverd tegen Man. City
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #713

    Standaard

    Die laatste afgekeurde goal was anders echt geen buitenspel van MC, en die had gewoon toegekend moeten worden.

  14. #714

    Standaard

    Mooie pot gisteren nog net kunnen zien, was net terug uit Barcelona. 4 punten gepakt tegen de ploeg van een half miljard is niet verkeerd

    Zaterdag in Nou Camp geweest bij Barca - Celta, ook een geweldige belevenis om een keer mee te maken, en een leuke wedstrijd met af en toe tempo versnellingen dan weet je niet wat je ziet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #715

    Standaard

    Celta ging beter dan Celtic.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #716

    Standaard

    hehe, eigenlijk speelde celta beter tegen barca dan celtic deed alleen het resultaat was compleet omgekeerd, blijft een vreemd spelletje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die laatste afgekeurde goal was anders echt geen buitenspel van MC, en die had gewoon toegekend moeten worden.

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Was het niet zo dat bij twijfel de aanvallende partij het voordeel krijgt?!

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, knap resultaat van Ajax, al hadden ze na de 0-2 Manchester City knock-out voor de derde plek. Nu is het maar afwachten of ze deze plek halen.

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Was het niet zo dat bij twijfel de aanvallende partij het voordeel krijgt?!

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, knap resultaat van Ajax, al hadden ze na de 0-2 Manchester City knock-out voor de derde plek. Nu is het maar afwachten of ze deze plek halen.
    Weinig twijfel als je de foto zo ziet.

    Gister wel echt genoten van Celtic-Barcã. Al die arroganten uit Catalonië die eventjes op hun nr. worden gezet. Jammer van die goal van Messi.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #720

    Standaard

    Een voet buitenspel, ach de ene keer heb je dit mee, de andere keer heb je 4 meter geen buitenspel tegen (vorig seizoen goal Vertongen tegen Twente)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #721

    Standaard

    Oei oei, PSV moet nog flink aan de bak in de tweede helft.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #722

    Standaard

    Het is niet echt goed gesteld met het Nederlands voetbal in Europa dit seizoen :S.

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht

    DIt zegt nou nog niet zo veel zo'n momentopname want je ziet niet of de bal al weg van de voet is e.d.
    De herhaling op tv was vrij duidelijk in dat het niet buitenspel was.

    Maar maakt verder eigenlijk ook niet uit.

    Zeer slecht psv vandaag en volgens mij intereseert het ze ook niet zo heel erg, al zal men allicht balen te hebben gefaald.
    Ik zelf geef helemaal niets om die euro league en voor een club is het nauwelijks rendabel te noemen.

    Vind het net zoiets als de beker een vrij oninteresant evenement met eventueel soms een leuk affiche.

  24. #724
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, wellicht dat die lijn het moment van schieten aangeeft. Het is wel jammer voor de Nederlandse naam internationaal. Niet dat dit zo heel belangrijk is, maar een goede europese wedstrijd brengt zoveel meer dan nationaal resultaat. Jammer, want Ik zie toch ze toch liever gewoon goed presteren, maar meer ook niet!

    Wat dat betreft doet Ajax het nu niet heel slecht, maar ook dat kan een over een paar weken weer zo vergeten zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou ja, wellicht dat die lijn het moment van schieten aangeeft. Het is wel jammer voor de Nederlandse naam internationaal. Niet dat dit zo heel belangrijk is, maar een goede europese wedstrijd brengt zoveel meer dan nationaal resultaat. Jammer, want Ik zie toch ze toch liever gewoon goed presteren, maar meer ook niet!

    Wat dat betreft doet Ajax het nu niet heel slecht, maar ook dat kan een over een paar weken weer zo vergeten zijn.

    Ajax doet het heel goed eigenlijk.
    Want iedereen had ze op 0 punten verwacht of mischien thuis tegen de duitsers.
    Maar nu heeft men al 4 punten.

    En die 4 punten brengen meer centjes in de la dan heel de europaleague volgens mij.

    En zoiezo is deze foto geen buitenspel want officieel moet je een geheel lichaamsdeel buitenspel hebben net als met de bal over de lijn.
    Dus geen teen of neus maar een gehele arm of voet

Pagina 29 van 61 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •