Pagina 43 van 61 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1522 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dat is het hem nu net. Die titel wordt WEL geeist. Jordania heeft zo'n 2 seizoenen geleden gezegd dat Vitesse binnen 3 seizoenen mee zou doen voor het kampioenschap.
    Dat heeft Jordania NOOIT gezegd, maar de toenmalige Voorzitter/eigenaar Maasbert Schouten tijdens de persconferentie bij de overname.
    Bijna niemand wist trouwens dat Maasbert Schouten de eigenaar was, die constructie was zo opgezet om de overname mogelijk te maken. Uiteindelijk heeft hij er ook nog aan verdiend bleek een tijd later...
    Laatst aangepast door peptalk : 03-02-2013 om 12:38
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat heeft Jordania NOOIT gezegd, maar de toenmalige Voorzitter/eigenaar Maasbert Schouten tijdens de persconferentie bij de overname.
    Bij niemand wist trouwens dat Maasbert Schouten de eigenaar was, die constructie was zo opgezet om de overname mogelijk te maken. Uiteindelijk heeft hij er ook nog aan verdiend bleek een tijd later...
    Nu je het zegt. Maar goed: het bestuur is 1 en Jordania hoord er ook bij. Maar idd. was het niet Jordania.

    Over PSV-ADo:.
    lekkere wedstrijd van PSV. Had wel wat scherper gekund, dan hadden het zeker dubbele cijfers geworden. Wat me vooral ook opviel: Matavz begint los te komen lijkt het wel. Qua meevoetballen in ieder geval.

  3. #1053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nu je het zegt. Maar goed: het bestuur is 1 en Jordania hoord er ook bij. Maar idd. was het niet Jordania.

    Over PSV-ADo:.
    lekkere wedstrijd van PSV. Had wel wat scherper gekund, dan hadden het zeker dubbele cijfers geworden. Wat me vooral ook opviel: Matavz begint los te komen lijkt het wel. Qua meevoetballen in ieder geval.
    7-0....en PSV is weer de meest scorende ploeg van europa.
    FC Barcelona wint bijna elke wedstrijd met ruime cijfers. Toch is de Spaanse topclub niet de meest scorende ploeg van Europa. Die eer is weggelegd voor PSV, dat na de zevenklapper van zaterdag tegen ADO Den Haag op een seizoenstotaal van 111 treffers kwam. De spelers van Barcelona troffen tot nu toe 106 keer doel, al zal daar vanavond tegen Valencia wel weer verandering in komen.
    In dertien van zijn 33 officiële duels heeft PSV intussen minstens vier keer gescoord. Gisteravond lukte het de ploeg van Dick Advocaat tegen ADO (7-0) al voor de tiende keer dit seizoen meer dan vijf doelpunten te maken. Het was bovendien de grootste Eredivisie-overwinning van de Brabanders sinds de legendarische 10-0 op Feyenoord, in oktober 2010. ADO verloor op zijn beurt voor het eerst sinds 4 maart 1990 met minimaal 7 goals verschil in de Eredivisie. Destijds leed FC Den Haag een 9-2 nederlaag bij... PSV.

    http://www.sportdome.nl/Nieuws/56346...an-Europa.html

  4. #1054

    Standaard

    Natuurlijk een mooi resultaat, al moeten we wel re-eel zijn en toegeven dat de tegenstanders van Barcelona wel van een iets ander kaliber zijn dan die van PSV

    Maar blijft een ongelofelijk resultaat, met dit gemiddelde moeten we wel kampioen worden.

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Natuurlijk een mooi resultaat, al moeten we wel re-eel zijn en toegeven dat de tegenstanders van Barcelona wel van een iets ander kaliber zijn dan die van PSV

    Maar blijft een ongelofelijk resultaat, met dit gemiddelde moeten we wel kampioen worden.
    Je moet ook reeel zijn en toegeven dat Barcelona van een ander kaliber is dan PSV.
    Wat ik bedoel: de kwaliteitsverschillen tussen beide ploegen en hun tegenstanders zijn ongeveer wel gelijk.

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je moet ook reeel zijn en toegeven dat Barcelona van een ander kaliber is dan PSV.
    Wat ik bedoel: de kwaliteitsverschillen tussen beide ploegen en hun tegenstanders zijn ongeveer wel gelijk.
    Zit ook wel wat in.

    De aanval en middenveld is redelijk in orde bij PSV, maar de verdediging

    Ze willen graag plaatsing voor CL, dan zouden ze toch ook moeten inzien dat ze met deze pruts verdediging daar helemaal niks te zoeken hebben.

    Ze hebben graag Maher, maar al jarenlang is de verdediging het allerbelangrijkste punt om aan te pakken.

    Laten ze zich daar nu eens op focussen.

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zit ook wel wat in.

    De aanval en middenveld is redelijk in orde bij PSV, maar de verdediging

    Ze willen graag plaatsing voor CL, dan zouden ze toch ook moeten inzien dat ze met deze pruts verdediging daar helemaal niks te zoeken hebben.

    Ze hebben graag Maher, maar al jarenlang is de verdediging het allerbelangrijkste punt om aan te pakken.

    Laten ze zich daar nu eens op focussen.
    Eens, maar als ik naar de NL competitie kijk zie ik op 3-4 spelers na geen verdediger die een stuk beter is dan wat men nu heeft. Zowiezo hoeft er linksachter niks bij: met Willems en Pieters heeft PSV al de beste linksachters van NL.

  8. #1058

  9. #1059
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, dat Utrecht blijft maar doorgaan. Complimenten hoor. Vitesse laat ook weer punten liggen. Ajax makkelijke overwinning en staat nu tweede. Utrecht 4de. De druk ligt nu bij Feyenoord. Alles staat gewoon lekker dicht bij elkaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1060

    Standaard

    Willem II - Feyenoord 1-3 (1-1)

    Goede overwinning met een uitblinkende Vilhena! Spel was bij vlagen goed verzorgd alleen lieten we Willem II wel terugkomen in de wedstrijd. In de tweede helft werd het verschil gemaakt, met een beetje meer geluk vallen er nog meer doelpunten, de kansen waren er wel degelijk (Boetius, Janmaat, Pelle).

    Uitblinkers waren Vilhena, Pelle, Boetius en Clasie. Mathijsen en Verhoek vielen toch wel tegen, dit moet volgende week tegen AZ beter!

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, dat Utrecht blijft maar doorgaan. Complimenten hoor.
    Utrecht was top, maar Twente is echt bagger. Geen lef maar laf, geen creativiteit....die eindigen niet bij de beste 3/4.
    Het gaat -wat ik al maanden zeg- tussen 2 ploegen: PSV en ajax.

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Utrecht was top, maar Twente is echt bagger. Geen lef maar laf, geen creativiteit....die eindigen niet bij de beste 3/4.
    Het gaat -wat ik al maanden zeg- tussen 2 ploegen: PSV en ajax.
    Op dit moment zou je dat zeggen ja, maar ook die ploegen heb ik dit jaar al behoorlijk zien schutteren. Het kan in de Nederlandse competitie snel verkeren.

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Utrecht was top, maar Twente is echt bagger. Geen lef maar laf, geen creativiteit....die eindigen niet bij de beste 3/4.
    Het gaat -wat ik al maanden zeg- tussen 2 ploegen: PSV en ajax.
    Helemaal mee eens, helaas
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1064

    Standaard

    Na wielrennen nu voetbal?

    Europol legt matchfixing Europa bloot: 380 duels besmet

    Matchfixing blijft ook de topcompetities niet bespaard. Dat maakte Europol maandagochtend bekend. De Europese opsporingsorganisatie deed het afgelopen anderhalf jaar onderzoek naar omkoping in het voetbal. Ruim 380 voetbalwedstrijden in vijftien landen zijn besmet.

    Tot die duels behoren Champions League-wedstrijden en kwalificatieduels voor het EK en WK. Ook andere topcompetities bleven niet buiten schot. In totaal zouden criminele organisaties zo'n acht miljoen euro winst hebben gemaakt.

    Ook Nederland ontkomt niet aan matchfixing. Volgens Europol hebben vijf van de 425 verdachte officials en spelers de Nederlandse nationaliteit. En dat is volgens het onderzoeksbureau nog slechts het topje van de ijsberg.

    'Dit is het werk van een Aziatisch misdaadsyndicaat dat samenwerkt met criminele netwerken in Europa', vertelde Europol-directeur Rob Wainwright in Den Haag. 'Het is duidelijk dat dit de grootste matchfixing-zaak ooit is in Europa. We hebben een groot integriteitsprobleem blootgelegd in het voetbal.'

  15. #1065

    Standaard

    Een beetje een open deur is het wel, iedereen weet dat dit al jaren, zo niet decennia lang ter sprake is.

  16. #1066

    Standaard

    En nog een leuke aanvulling:

    Salarissen Europese voetballers blijven stijgen


    De salariskosten van Europese voetbalclubs zijn de afgelopen vijf jaar ondanks de economische crisis met veertig procent gestegen. De verliezen van clubs zijn mede hierdoor verdrievoudigd. Dat maakte de UEFA maandag bekend.Het verlies van de 654 onderzochte clubs in de hoogste Europese divisies kwam uit op 1,7 miljard euro. De kosten voor spelers stegen tot 8,6 miljard euro. Positief was wel dat de schuld over het boekjaar 2011 met tien procent daalde tot 7,7 miljard euro.
    Clubs die roekeloos omgaan met geld riskeren in de toekomst uitsluiting van Europees voetbal. Sinds de zomer van 2011 worden hiervoor over meerdere seizoenen uitgesmeerd strengere regels ingevoerd. Die moeten een eind maken aan de situatie waarbij clubs ongestraft miljoenenschulden kunnen opbouwen.
    De uitsluitingen gelden niet voor clubs die schulden hebben opgebouwd vanwege investeringen in de jeugdopleiding of de infrastructuur. Rijke eigenaren mogen bovendien de schuld niet uit eigen zak bijpassen.
    De UEFA meldde maandag dat 62 procent van de clubs ten minste een van de regels wat betreft 'financial fair play' heeft overtreden. Van de 220 clubs die in de Champions League of de Europa League spelen waren er 139 in overtreding.

  17. #1067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Na wielrennen nu voetbal?
    Wat bedoel je eigenlijk met deze uitspraak?
    Als je bedoelt dat het beiden vormen van spelbedrog is, ben ik het met je eens maar dopinggebruik en omkopingen zijn beide toch wel wat anders.

    Trieste zaak uiteraard dat het dus plaatsvind op vrijwel elk niveau van het voetbal. Ik vraag me af wat de KNVB op dit moment doet aan maatregelen om dit, voor zover mogelijk, te bestrijden.

    Over triest gesproken: de nieuwe uitshirts voor het WK zijn gepresteerd. Blegh...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #1068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht

    Over triest gesproken: de nieuwe uitshirts voor het WK zijn gepresteerd. Blegh...
    Grappig, ik vind ze namelijk prachtig of je moet op de presentatie doelen, maar dat ga ik hier niet kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1069

    Standaard

    Stukken beter als dat zwart iig, erg mooi

  20. #1070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Grappig, ik vind ze namelijk prachtig of je moet op de presentatie doelen, maar dat ga ik hier niet kijken.
    Ik vind ze ook wel mooi, veel mooier dan die zwarte dingen. Zwart is een tijdje mode geweest, vroeger mocht het niet, toen plots wel en ineens wilde iedereen zwarte shirts hebben. Maar eigenlijk is het gewoon geen kleur voor een voetbalshirt. Zwart, bruin, grijs - past niet.

    Tussen twee haakjes: Wat is er mis met de presentatie? Niet dat ik wakker lig van die show, maar hier staat wel de toekomst van Oranje, denk ik. Die drie zullen we nog menigmaal in dit of een ander nationaal shirt zien.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 04-02-2013 om 23:16

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    Tussen twee haakjes: Wat is er mis met de presentatie? Niet dat ik wakker lig van die show, maar hier staat wel de toekomst van Oranje, denk ik. Die drie zullen we nog menigmaal in dit of een ander nationaal shirt zien.
    Heb de presentie nu wel , thuis, gekeken. Was meer dat die ongelofelijke budget laptop op mijn werk zo slecht video's weergeeft
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Over triest gesproken: de nieuwe uitshirts voor het WK zijn gepresteerd. Blegh...
    Grappig, ik vind ze namelijk prachtig of je moet op de presentatie doelen, maar dat ga ik hier niet kijken.
    Had het inderdaad over de uitshirts zelf en vind het zelf maar 3x niks.
    De landskleuren diagonaal in vreemde vormen... geen gezicht

    Het uitshirt voor het WK 2006 vond ik wel fraai.

    Het volgende zag ik gisteren voorbij komen bij VI. Werkelijk briljant gedaan door Boszhard.
    http://youtu.be/KL_uEoUf_xc
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #1073

    Standaard

    Vindt de shirts ook weinig fraais
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #1074

    Standaard

    Beter althans dan die zwarte DELA achtige shirts

  25. #1075

    Standaard

    niks mis mee, dat shirt. dat afgrijselijke zwart van laatst, dat was pas om te huilen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Pagina 43 van 61 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •