De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG hrx 570 aansluiten op lg LG 47LM620S

    ik heb een dvd recorder van LG gekocht en een paar maanden later een LG tv in de hoop dat alles op elkaar zou passen.
    bij mijn oude tv kreeg ik de dvd recorder niet verder werkend dan dvd afspelen.
    Op de een of andere manier pakt hij geen kanalen.
    bij de nieuwe tv is dit hetzelfde.
    kan wel dvd's afspelen, maar hij vind gteen enkel kanaal. ook niet na de update.
    heb de dvd recorder rechtstreeks in de kabel zitten en van daaruit naar de tv(CI+ module zit in de tv) en met een HDMI kabel.
    heb het al geprobeerd met alleen de HDMI kabel maar ook dat werkt niet.
    iemand een idee hoe ik hem werkend krijg.
    mijn oude dvd recorder(LG rh 387)werkt niet op deze tv aangezien ik geen scartaansluiting heb en de oude dvd recorder geen HDMI aansluiting heeft.

  2. #2

    Standaard

    In de gebruiksaanwijzing van de DVD recorder staat haarfijn uitgelegd dat deze aangesloten moet worden op de kabel, via HDMI worden de zenders niet doorgegeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    als ik hem op de kabel aansluit doet hij het ook niet.
    hij zit rechtstreeks in de kabelaansluiting zoals hij het huis binnenkomt en met hdmi en een coaxkabel naar de tv en op mijn oude tv die geen hdmi aansluiting heeft werkt hij ook niet. rechtstreeks in de kabelaansluiting en dan met een coax en scart kabel naar de tv.
    heb al geprobeerd met een splitter ertussen zodat de tv en de recorder ieder in de kabelaansluiting zitten, maar ook dan werkt het niet

  4. #4

    Standaard

    Geeft de TV wel zenders als je hem rechtstreeks aansluit?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    de tv doet het gewoon als ik hem rechtstreeks aansluit. ligt niet aan de coaxkabel want heb dezelfde gebruikt.
    instelling voor het vinden van kanaal staan ook goed, heb dezelfde frequentie als waar de tv op staat.
    (en heb ook gezocht op andere)
    hij vind het signaal, hij vind alleen geen kanalen

  6. #6

    Standaard

    Heeft je dvd recorder een CI+ of alleen een analoge tuner?
    Als hij een CI+ heeft dan heb je ook een module en kaart voor nodig en als hij alleen analoog is dan heb je waarschijnlijk andere frequenties nodig.

    Wat misschien handiger is, is om een forum te zoeken waar jouw kabelboer centraal staat. Voor UPC is dat bijvoorbeeld www.chelloo.com.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •