Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 105 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Het vervolg is inmiddels al aangekondigd voor 2017 op de Comic Con.

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ga hem vanavond zien in AMC River East 21 in Chicago!
    Première in Amerika!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    Benieuwd wat je er van vindt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gaat dat zien! Eén groot feest. De film boeit van begin tot eind en is een visuel feest en bij vlagen enorm komisch en geheel in die trent is de (doldwaze) traditionele after-credit. De chemie tussen de karakters is echt heel goed! Het is wel een echte Marvelfilm, maar anders dan je gewend bent, maar ik heb er van genoten. En "I am Groot"-fan, wat een heerlijk karakter, maar daarmee doe ik de anderen te kort. Wellicht kijk ik door een roze bril, want Marvel en dan door een nachtelijk verlicht Chicago je hotel weer opzoeken is geen straf.



    Deze man speelt ook weer een rol, maar veel minder groot dan je op voorhand zou verwachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het vervolg is inmiddels al aangekondigd voor 2017 op de Comic Con.
    De film zelf kondigt dit letterlijk zelf aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #81

    Standaard

    Qua visuele stijl doet de film mij, afgaande op de trailers, wat aan Farscape denken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Ben jaloers Claudio, hier moeten we nog even wachten helaas. Dat de film top is had ik al gelezen hier en daar dus heb er zin an.

    Edit: de after credit scene maar weer even opgezocht, kan nooit wachten haha. Die zag ik niet aankomen!
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 03-08-2014 om 12:16

  8. #83

    Standaard

    Het openingsweekend in Amerika is met $ 94 miljoen de hoogste opening in een augustus-maand. Het is vergelijkbaar met de opening van de laatste Captain America en die is wereldwijd uiteindelijk boven de 700 miljoen uitgekomen. Met andere woorden: De relatieve gok op een wat obscuurdere verzameling superhelden zonder al te veel grote namen in de (zichtbare) hoofdrollen lijkt in ieder geval in financieel opzicht goed uit te pakken. En afgaande op de diverse meningen die her en der ook elders online opduiken is het ook nog eens een goede film geworden ook.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #84
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gister gezien! Wat een lekkere rollercoaster, van dit soort films mogen ze er meer maken... wat mij betreft nu al de beste film van het jaar
    Leuk ook dat je iedereen mee kan nemen naar deze film, want je hoeft geen Marvel fan te zijn om het enigzins te snappen. Veel humor, maar ook gevoelige stukken, de muziek zit op een leuke manier in de film verwerkt... kan niet wachten tot hier een nieuw deel van komt

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het openingsweekend in Amerika is met $ 94 miljoen de hoogste opening in een augustus-maand. Het is vergelijkbaar met de opening van de laatste Captain America en die is wereldwijd uiteindelijk boven de 700 miljoen uitgekomen. Met andere woorden: De relatieve gok op een wat obscuurdere verzameling superhelden zonder al te veel grote namen in de (zichtbare) hoofdrollen lijkt in ieder geval in financieel opzicht goed uit te pakken. En afgaande op de diverse meningen die her en der ook elders online opduiken is het ook nog eens een goede film geworden ook.
    Mooi dat het zo positief uitpakt.

  11. #86

    Standaard

    Overal krijgt de film positieve geluiden, ik ga deze ook volgende week aanschouwen!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #87

    Standaard

    Dit weekeindje lekker naar de zee. In de bioscoop in Knokke spelen ze'm in *alle* tijdsslots (wat voor die bioscoop met maar 4 zalen eerder uitzonderlijk is)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Morgenavond ga ik met mijn lieve vrouw naar deze film. Eens kijken of zij het ook wat vindt. En anders heeft ze pech haha.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #89

    Standaard

    Beste Marvel film tot nu toe. Echt genoten. Actie, humor, likability characters, alles was in balans.

  15. #90

    Standaard

    afgelopen zaterdag gezien in Imax eindhoven, beste marvel film tot nu toe, actie, humor, schitterende special effects, echt een must see: enigste min-puntje; after credits scene: had voor mij niet gehoeven, ik had liever een verwijzing naar een volgende marvel film gezien, zoals in de voorgaande marvel producties

  16. #91
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals ik in mijn recensie schreef is de aftercredit geheel in de stijl van de film en wellicht zijn ze daar in doorgeschoten. Wat dat betreft was het enigszins grappig, maar inderdaad een beetje teleurstellend. Het is niet dat je er iets aan hebt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #92

    Standaard

    Ik denk dat ze niet veel te teasen hadden deze keer. De film zelf laat al veel dingen zien rond andere karakters en zaken die we kunnen verwachten in de toekomst. Ik vond het wel passen bij de film en het is een mooie knipoog naar de comics waar hij ook met The Collector te maken krijgt. Verder zien we hem in de comics voorbijkomen bij She-Hulk, Spider-man en Doctor Strange, waarvan ze ook een film gaan maken waarschijnlijk. Zou me dus niet verbazen als we hem gaan zien in die film of Guardians 2. Verder is hij in de comics ook nog te zien in de Civil War en Secret Invasion crossovers. Geen kleine en onbelangrijke verhaallijnen.

  18. #93

    Standaard

    Zeer gave film, heb erg genoten! Wel de beste Marvel film, staat zeker in de top 3 van alle Marvel films! Rocket en Groot..Vooral Rocket vond ik erg gaaf..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    afgelopen zaterdag gezien in Imax eindhoven, beste marvel film tot nu toe, actie, humor, schitterende special effects, echt een must see: enigste min-puntje; after credits scene: had voor mij niet gehoeven, ik had liever een verwijzing naar een volgende marvel film gezien, zoals in de voorgaande marvel producties
    Misschien was dat wel een verwijzing naar een volgende Marvel film
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #95

    Standaard

    Het vervolg gaat vermoedelijk over de vader van Star-Lord..zie ook aan het einde wat Yondu zegt

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #96

    Standaard

    Het vervolg zal waarschijnlijk niet alleen over zijn vader gaan. Ik verwacht meer van Thanos als opzet naar Avengers 3. De hele verhaallijn rond zijn vader kan een interessante worden, aangezien ze hier totaal afwijken van de strips. Ben dan ook benieuwd welke richting ze hier mee op zullen gaan.
    Vandaag trouwens voor de tweede keer geweest, blijft een feest om naar te kijken. Kon nu wat meer letten op de kleine toevoegingen voor de echte Marvel fans en zag er al wat meer deze keer.
    De interessantste is toch wel het hoofd van de Celestial. Deze wezens spelen een belangrijke rol in het stripuniversum. Kan alleen een leuke knipoog zijn of misschien gaan ze hiermee nog wat doen. Dan verder de spullen van The Collector! Hier gaan de makers los om ons van alles te laten zien. Wat te denken van Cosmo the Space Dog. Deze kunnen we nog wel eens meer gaan zien. En dan de cocon, volgens berichten al bevestigd dat dit de cocon van Adam Warlock is. Ook dit wordt een eventuele belangrijke toevoeging aan het Marvel Universum. Verder hebben we nu al drie Infinity Stones, sommigen zeggen zelfs al vier. Zo kunnen we nog wel even doorgaan, de film zit tjokvol referenties naar karakters en gebeurtenissen. Sommige alleen voor de lol waarschijnlijk, anderen zien we misschien meer van.
    Trouwens leuk om te zien om je heen in de bios, dat de meeste mensen veel zaken niet door hebben. Zo hoorde ik veel mensen praten na de film over Thanos, niet doorhebbende dat hij al de drijvende kracht in de aanval op de Avengers was.

  22. #97

    Standaard

    Vanavond is 't eindelijk van dat : Guardians of the Galaxy. 'k Ben benieuwd. 't Is de eerste Marvel-film waar ik reikhalzend naar uit keek van bij de eerste geruchten en waarvan ik alles tot nu toe veelbelovend vond. Die andere blockbuster(s) die hetzelfde gevoel opriepen (Dawn of the Planet, Dragon 2) konden de verwachtingen nét niet inlossen. Dus hopelijk is het ditmaal wel prijs. Ik ben bereid op alles.

  23. #98

    Standaard

    ik denk dat Cosmo Dog eerder een easter egg is. Ik verwacht dat de guardians misschien ook op zoek gaan naar de andere stones, de cube in Captain America is volgens mij ook een infinity stone. Nebula is ontsnapt dus dat zal vast ook wel iets mee gebeuren in deel 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #99

    Standaard

    Toch weer een gevalletje "Nét niet." naar mijn gevoel. In die zin dat het mijn (nochtans bijgeschaafde) verwachtingen niet kon inlossen. 't Was grappig bij tijden, absoluut. De casting zat goed, de toon zat goed, de personages nodigden uit om ze écht te willen leren kennen en met het enthousiasme van bepaalde scenes was ik helemaal mee. 't Is ook de eerste maal dat er daadwerkelijk een hart in deze reeks te bespeuren valt. Maar het was weer ietwat rommelig geschreven. Personages die niet benut worden, verhaallijnen die niet al te goed in elkaar klikken, weinig tijd om écht kennis te maken met bepaalde personages, gebrek aan rustmomenten. Het lijkt allemaal eigen aan de Marver verfilmingen. Toch één van de betere uit hun stal, geen twijfel.

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, weet je, ik schrijft een recensie, maar denk tegelijkertijd: "dit is eigenlijk tegen mijn principes". Zelf wil eigenlijk geheel onbevooroordeeld de film in gaan en het me laten gebeuren. En nu ga ik vertellen hoe enthousiast ik van die ervaring werd en daarmee anderen die kans enigszins ontnemen. Als een film bijna als hemels wordt aangeprezen, kan hij eigenlijk alleen maar tegenvallen of hij moet echt fantastisch zijn. Het antwoord daarop blijft gelukkig wel altijd heel persoonlijk...

    Zie hier de ondankbare taak van een recensent! Gelukkig ben ik geen echte!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •