Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 105 van 105 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Normaal gezien hebben recensies weinig invloed op mij, althans niet op voorhand. Het durft wel eens gebeuren dat ik een film een halve ster méér geef als blijkt dat die geheel onterecht werd afgebroken, een soort van gerechtigheidsgevoel. Ik ben ook maar en mens van vlees en bloed. Verder probeer ik ook al die trailers te vermijden buiten de allereerste. Maar soms ontkom je er gewoon niet aan, zoals in dit geval. Ze slaan je om de oren met deze titel, overal. En dan ben je toch zwaar beïnvloed, of je dat nu wilt of niet. Gelukkig is het in het geval van Guardians of the Galaxy voornamelijk aan mezelf te wijten. Die eerste trailer zat zo perfect in elkaar dat ik op voorhand een ongelooflijk grote sympathie had voor die karakters. En ik was eigenlijk al behoorlijk enthousiast bij de eerste geruchten over deze helden. Mijn grootste euvel was trouwens het feit dat die bad guys opvallend onbenut bleven. Ik leg mezelf in ieder geval een tweede kijkbeurt op, want ik vond hem wél goed. Alleen lang niet de voltreffer waar ik stiekem op hoopte. 'The Avengers' beviel me bij de re-watch ook een pak beter dan voorheen. Wie weet ...

  2. #102
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet ook eerlijk toegeven dat het bij mij precies andersom was. Ik had me ingesteld dat het misschien niet mijn ding was. Juist door The Avengers, want die behoorden jarenlang tot mijn all-time favorite comics, althans toen heette ze gewoon nog strips. De film was een meer dan succesvolle trip naar mijn jeugd. Ik kon the Guardians wel, maar ik had er niet veel van. Te druk met de overige DC's en Marvel strips die me meer aanspraken. Sci-Fi was grotendeels bezet door mijn Star Wars-tick...

    Daarnaast was ik in gelegenheid om in Amerika de première van Guardians Of The Galaxy mee te mogen maken. Ver voor alle commotie kon ik hem al zien.., in Downtown Chicago. Niet gepland, dus pure bonus. Dat maakt het allemaal nog mooier. Ik kan dus ook nooit helemaal onbevooroordeeld zijn. Het was voor mij, op dat moment, de perfecte film!

    Nu hoop ik maar dat mijn tweede kijkbeurt - thuis - niet juist gaat tegenvallen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #103

    Standaard

    Bij mij kan het ook te maken hebben met het feit dat ik één op de twee keer heel wat moeite heb, wegens omstandigheden, om van een bioscoopfilm (of thuis) te kunnen genieten. En in dit geval was 't toch weer prijs.

    Enfin, alvorens ik mijn eindejaarslijstje op poten zet, wil ik hem nogmaals gezien hebben.

  4. #104

    Standaard

    Guardians Of The Galaxy
    Vooraf waren dit voor mij een paar van de meest onbekende superhelden van Marvel. Gelukkig slaagt de film er in dat te veranderen en stijgen ze met stip in m`n lijstje met favorieten.
    Wat deze film vooral zo leuk maakt is het feit dat het zich zelf helemaal niet te serieus neemt. Door een overvloed aan geslaagde humor is het allemaal lekker licht van toon zonder te vervallen in (te veel) flauwe grappen.
    Het verhaal mag dan voorspelbaar en weinig verrassend zijn in z`n verloop, door die humor en het passende acteerwerk van de goed gecaste cast wordt dat nooit een probleem. Daarnaast zijn de special effects om van te smullen, het ziet allemaal fantastisch uit. Om het af te maken is ook de soundtrack erg lekker.
    Dus zo`n serieus werk als bijvoorbeeld Christopher Nolan`s Dark Knight trilogy hoef je hier niet te verwachten maar dat maakt het niet minder goed. James Gunn geeft het publiek met Guardians Of The Galaxy alles wat je van een hedendaagse blockbuster mag verwachten.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105

    Standaard

    Gisteren ben ik deze gaan kijken in de bioscoop. En wat een heerlijke film. Twee uur vermaak van de bovenste plank. Wat mij betreft een echte aanrader!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •