Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 99 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hunger Games (blu-ray)

    http://www.cosmox.be/film/the-hunger...-5412370811196

    Welk stelletje amateurs heeft deze cover gemaakt ??? Moet eens kijken naar de kijkwijzer das die van 10 jaar terug! Lelijke cover als je het mij vraagt. Ziet er amateuristisch uit. Jammer dat Warner de films van Belga films niet meer uitbrengt. Kregen we tenminste deftig materiaal.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-06-2012 om 06:37

  2. #2

    Standaard

    Kun je uitleggen wat er dan zo mis is met die cover?



    Ik kan er toch werkelijk niets storends of amateuristisch aan ontdekken.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind hem ook niet verkeerd hoor.
    Bijna net zo mooi als de diverse steelbooks.

    Future Shop

    Laatst aangepast door Franklin1975 : 28-06-2012 om 19:37

  4. #4

    Standaard

    De kijkwijzer is nog de oude ? Die blauwe band onderaan en dan dat logo dat er gephotoshop is opgeplakt! Die lelijke dikke letter en logo's bovenaan de cover... Vind de amerikaanse (gelijkaardige cover dan iets beter.

  5. #5

    Standaard

    Vind de cover nu ook niet echt origineel, verre van het feit dat ze inderdaad een tien jaar oude kijkwijzer gebruiken. Ik probeer sowieso releases van Belga Films en andere kleinere maatschappijen te ontwijken tot ik een review gelezen heb (want ze durven er soms toch een zooitje van maken).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vind de cover nu ook niet echt origineel, verre van het feit dat ze inderdaad een tien jaar oude kijkwijzer gebruiken. Ik probeer sowieso releases van Belga Films en andere kleinere maatschappijen te ontwijken tot ik een review gelezen heb (want ze durven er soms toch een zooitje van maken).
    Volgens mij is die poster afbeelding op de cover een beetje vervormd er is iets raars met haar ogen... Niet dat de kijkwijzer erop moet van mij maar als ier erop staat zorg dan toch dat het de kijkwijzer is die iedereen nu gebruikt en niet die van 10 jaar terug! Dat daar nog pixels van bestaan!
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 29-06-2012 om 07:07

  7. #7

    Standaard

    Mooie cover.........echt niets mis mee vind ik.

  8. #8

    Standaard

    Tsja, waar je je druk over maakt... Ik heb ook weleens mooiere covers gezien. Maar wat kan het mij nu schelen welke kijkwijzer ze gebruiken. Ik bedoel: normaliter staat ie toch in de kast en zie je de voorkant niet. Die zie je toch alleen als je hem uit de kast pakt om de film op te zetten. En meer dan 1 a 2 maal per jaar gebeurt dat toch doorgaans niet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tsja, waar je je druk over maakt... Ik heb ook weleens mooiere covers gezien. Maar wat kan het mij nu schelen welke kijkwijzer ze gebruiken. Ik bedoel: normaliter staat ie toch in de kast en zie je de voorkant niet. Die zie je toch alleen als je hem uit de kast pakt om de film op te zetten. En meer dan 1 a 2 maal per jaar gebeurt dat toch doorgaans niet.
    Ik snap ook echt niet dat iemand zich druk kan maken om een cover van een DVD/BR.........als de film maar goed op het schijfje staat en dat is altijd prima in orde.

  10. #10

    Standaard

    Komt ook nog eens bij: wie zegt dat dit de uiteindelijke cover is die in de winkel komt te liggen? Er staan zo vaak covers op diverse websites die achteraf helemaal niet overeen blijken te komen met de uiteindelijke versie die verkocht wordt. Gevalletje druk maken om niets. Voorts eens met de vorige opemerkingen: als de kwaliteit op de schijf maar goed is, daar draaite het om...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  11. #11

    Standaard

    Heb echt geen zin in nog weer die discussie; Maar ik vind een cover even belangrijk als het heen op de disc staat....

  12. #12

    Standaard

    Je opent er zelf een topic over

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tsja, waar je je druk over maakt... Ik heb ook weleens mooiere covers gezien. Maar wat kan het mij nu schelen welke kijkwijzer ze gebruiken. Ik bedoel: normaliter staat ie toch in de kast en zie je de voorkant niet. Die zie je toch alleen als je hem uit de kast pakt om de film op te zetten. En meer dan 1 a 2 maal per jaar gebeurt dat toch doorgaans niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik snap ook echt niet dat iemand zich druk kan maken om een cover van een DVD/BR.........als de film maar goed op het schijfje staat en dat is altijd prima in orde.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Komt ook nog eens bij: wie zegt dat dit de uiteindelijke cover is die in de winkel komt te liggen? Er staan zo vaak covers op diverse websites die achteraf helemaal niet overeen blijken te komen met de uiteindelijke versie die verkocht wordt. Gevalletje druk maken om niets. Voorts eens met de vorige opemerkingen: als de kwaliteit op de schijf maar goed is, daar draaite het om...
    Die discussie wordt hier van tijd tot tijd opnieuw gevoerd op het forum en er wordt altijd schamper gedaan over het feit dat sommige mensen wél om de cover geven. Het oog wil namelijk ook wel wat. Als het bij een release enkel en alleen om de film zou gaan dan kunnen maatschappijen meteen alle SE's, LE's, enzovoort cancellen. Want het gaat toch alleen maar om de film en de kwaliteit daarvan? Ik dacht het niet.

    Maar goed, ik zei eerder al dat ik deze editie niet ga aanschaffen dus hou ik verder m'n mond nu.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je opent er zelf een topic over
    Met niet alleen de bedoeling om het over die cover te hebben maar ook over de uitgave op zichzelf... Wel positief is die 2 disc blu-ray...

  15. #15

    Standaard

    Ik zie het probleem ook niet echt. Die blauwe band mag wel wat smaller en die tekst "2 Disc" eraf en gewoon alleen BD en DVD logo....en dat oude leeftijdslogo gaat er natuurlijk niet op komen.

    Ik ga waarschijnlijk voor de UK uitgaven. Het goede nieuws is dat de BD, in tegen stelling tot de bioscoopvertoning en de DVD, uncut zal worden uitgebracht:

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3805

    De UK cover is trouwens echt een stuk slechter dan de gene die we hier gaan krijgen, al zal mij dat niet tegenhouden om die versie te kopen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik zie het probleem ook niet echt. Die blauwe band mag wel wat smaller en die tekst "2 Disc" eraf en gewoon alleen BD en DVD logo....en dat oude leeftijdslogo gaat er natuurlijk niet op komen.

    Ik ga waarschijnlijk voor de UK uitgaven. Het goede nieuws is dat de BD, in tegen stelling tot de bioscoopvertoning en de DVD, uncut zal worden uitgebracht:

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=3805

    De UK cover is trouwens echt een stuk slechter dan de gene die we hier gaan krijgen, al zal mij dat niet tegenhouden om die versie te kopen.
    Dat is inderdaad al wat beter nieuws die uncut versie.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat is inderdaad al wat beter nieuws die uncut versie.
    De uncut versie is de bioscoopversie die in Nederlandse en Amerikaanse bioscopen heeft gedraaid. In Engeland is de film gecensureerd geweest vanwege de leeftijdskeuring. In Nederland was dat niet nodig.
    Ikran is not horse!

  18. #18

    Standaard

    Ondertiteld Belga films zijn extras? Of gaat dit een flutrelease worden?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ondertiteld Belga films zijn extras? Of gaat dit een flutrelease worden?
    Volgens mij een flut release...

  20. #20

    Standaard

    Ze hebben ook Breaking Dawn part 1 uitgegeven. Die ziet er wel goed uit. Veel extra's. Mooie slipcover d'r omheen.

    Ik heb echter geen idee of de extra's ook ondertiteld worden en hoe de discs verder inhoudelijk zijn.

  21. #21

    Standaard

    Ik ga zelf wel voor de steelbook versie als ik die op ebay kan vinden voor een leuk bedrag.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij een flut release...
    ?????

    Welke verdeler brengt deze in Nederland uit?

  23. #23

    Standaard

    ... en dat oude leeftijdslogo zal er natuurlijk niet opkomen.


    Lijkt me pretty final. Zelfde geldt voor de DVD trouwens. Tenzij ze het nog snel aanpassen voor het artwork gedrukt wordt, maar ik betwijfel het.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ?????

    Welke verdeler brengt deze in Nederland uit?
    BELGA FILMS... Volgens mij hebben ze enkel nog maar Twilight part 1 uitgebracht. Wat een fail die cover haha.

  25. #25

    Standaard

    Lijst van BelgaFilms titels:
    http://www.belgafilms.be/NL/movies

    De nieuwere titels worden zo te zien uitgebracht door DFW & E1, maar oudere titels ook door Warner Bros & Universal, hier zitten goed verzorgde uitgaven bij zoals:

    Universal:
    Hostage
    Crash
    Babel

    Warner Bros:
    Shoot'em Up
    Taken
    The Hurt Locker
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •