Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: The Newsroom (HBO)

  1. #26

    Standaard

    Prachtige trailer voor seizoen twee! Nog een maandje wachten.


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    12 juni is de releasedatum van seizoen 1.

    Ben erg benieuwd.........word zeker een aanschaf.
    Spijtig genoeg geen blu-ray.

  3. #28

    Standaard

    Wel in de us, en ik meen me te herinneren dat die nl subs heeft, of de uk release.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Wel in de us, en ik meen me te herinneren dat die nl subs heeft, of de uk release.
    Amazon UK geeft nog geen info over ondertiteling. De Amerikaanse heeft in ieder geval geen NL ondertiteling: http://www.blu-ray.com/movies/The-Ne...Blu-ray/54209/

  5. #30

    Standaard

    Die trailer is inderdaad geniaal. Mooi!!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #31

    Standaard

    Het was even wachten, maar de eerste aflevering was direct weer erg goed! Liepen dit soort series maar gewoon lekker het hele jaar door....

  7. #32

    Standaard Re:

    Ik heb hem gisteravond gezien maar aflevering 1 had een lekker tempo en goede humor. Het was een genot om te zien. Vooral de scene waarin Will de Teaparty vergeleek met de Taliban en aangaf dat de Taliban het niet leuk vond.

  8. #33

    Standaard

    Inmiddels ben ik bij aflevering 4 (nog 3 in te halen ivm vakantie) en het blijft een mooi seizoen.

  9. #34

    Standaard

    Wij zijn ook helemaal verslingerd aan deze serie. Erg goed geschreven en geacteerd. Komt ook erg realistisch over.

  10. #35

    Standaard

    Volgens http://tvseriesfinale.com/tv-show/th...98/#more-29698 komt er een 3e seizoen. De bron is een tweet van Jeff Daniels zelf:

    Jeff Daniels ‏@Jeff_Daniels 9u It's official. #Newsroom coming back for a Season 3.

  11. #36

    Standaard

    Jeff Daniels had dat in een interview inderdaad ook al aangegeven, 't filmen zou van start gaan na 'Dumb and Dumber 2', die opnames beginnen op 24 september 2013.

  12. #37

    Standaard

    Mooi einde van seizoen 2. Vooral de verloving van Will en Mac . En het einde daarna was net een einde van de serie .

  13. #38

    Standaard

    Deze week met het eerste seizoen gestart en nog twee afleveringen te gaan. Enig minpuntje waarvan ik nu al voel dat het zal doorwegen in mijn score, de onevenwichtige toon. Het lijkt wel of de ijzersterke persoonlijk momenten van Jeff Daniels en het hoge niveau van alle schrijfsels (gebeuren, dialogen) omtrent de nieuwsverslagen zich in een andere wereld bevinden dan het overige van de reeks. Eens de meer oppervlakkige persoonlijke zaken naar boven komen die zich tussen z'n medewerkers afspelen en hun minder geloofwaardige en ietwat geforceerde snelvuur-dialogen voor humor moeten zorgen, krijgt dit een wankelend Gilmore Girls gehalte. Het is onnatuurlijk en staat in contrast met de rest. McAvoy is Daniels op topniveau, maar het lijkt alsof Emily Mortimer (Maggie) (die ik nochans kan smaken) of bv. Olivia Munn (Sloan) op een andere lijn zitten. Ik hoop dat hun rollen uiteindelijk uit het karikaturale getrokken worden en ze meer op hetzelfde elan van Daniels gaan spelen. Wat die man betreft, top!

  14. #39

    Standaard

    Seizoen 3 komt er definitief volgens http://www.totaaltv.nl/nieuws/15009/...om-op-hbo.html. Het zal in de herfst komen maar is tevens ook het laatste seizoen. De maker wilde eigenlijk geen 3e seizoen meer maken.

    Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant stoppen ze zo nog op het hoogste punt. Maar het gaat wel hard met de HBO-series: Strike Back, Newsroom en Boardwalk Empire. Zo blijft er weinig over.
    Laatst aangepast door martwout : 14-01-2014 om 12:36

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Maar het gaat wel hard met de HBO-series: Strike Back, Newsroom en Boardwalk Empire. Zo blijft er weinig over.
    En ook True Blood eindigt deze zomer (en Treme is 2 weken geleden geeindigd).
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  16. #41

    Standaard

    Ik ben blij dat er nog een seizoen komt, maar baal enorm dat het hierbij blijft. Gezien de tegenvallende kijkcijfers is het ook maar de vraag of en wanneer Sorkin zich weer aan een serie waagt. Is er simpelweg niet voldoende markt voor intelligente televisie? Ik hou ook wel van dom vermaak op zijn tijd, maar als dat het enige is dat overblijft, dan zou dat een groot verlies zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Tegenvallende kijkcijfers zijn volgens mij voornamelijk in de VS, wel de belangrijkste markt uiteraard. De serie is natuurlijk redelijk kritisch en schopt bepaalde groepen Amerikanen tegen het zere been. Maar baal er zelf ook wel van, zou het nog wel wat meer seizoenen vol kunnen houden.

  18. #43

    Standaard



    Info over seizoen 3. 10 november start het op HBO.

  19. #44

    Standaard

    Inmiddels is het eerste deel van seizoen afgelopen weekend uitgezonden.
    Ik vond 'm redelijk, wel een goede opzet voor het seizoen met het tweeledig verhaal van enerzijds Niel's informant en anderzijds de hostile takeover .

  20. #45

    Standaard

    Inmiddels is net de 5e aflevering geweest. Met een grote klapper: overlijden van Charlie op de werkvloer . Ik denk dat de eindaflevering of eindigt via dat Pruit is weggwerkt en er een normale uitzending is met de ploeg waarbij de camera langzaam vertrekt of met de begrafenis van Charlie waarbij de ploeg langzaam met de kist meeloopt en de camera aan de achterzijde weggaat .

  21. #46

    Standaard

    Zie ik het nou goed dat dit seizoen zelfs maar 6 delen heeft ? Dat is wel een tegenvaller....
    Ik ga maar eens kijken of "Studio 60 on the sunset strip" wat is, als pleister op de wonde.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ga maar eens kijken of "Studio 60 on the sunset strip" wat is, als pleister op de wonde.
    Als je fan bent van Sorkin dan is het zeker wat. Ook behoorlijk afgerond seizoen, dus niet zo'n probleem dat het maar een seizoen is. Heb hem zelf ooit voor echt een paar euro bij de Action gekocht op DVD, schande eigenlijk die prijs voor een dergelijke serie.

  23. #48

    Standaard

    Dacht al dat ik het dna van Meryl streep langs zag komen in Newsroom (Grace Gummer).
    Bleek inderdaad zo:
    http://www.avclub.com/article/there-...-shes-on-88739

  24. #49

    Standaard

    Bedankt voor deze info, Vista. Dat wist ik niet.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Als je fan bent van Sorkin dan is het zeker wat. Ook behoorlijk afgerond seizoen, dus niet zo'n probleem dat het maar een seizoen is. Heb hem zelf ooit voor echt een paar euro bij de Action gekocht op DVD, schande eigenlijk die prijs voor een dergelijke serie.
    Mooi, ik ga er achteraan .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Dacht al dat ik het dna van Meryl streep langs zag komen in Newsroom (Grace Gummer).
    Dat verklaart in ieder geval waarom ik haar zo irritant vind . De appel valt qua irritatieniveau niet ver van de boom. In Extant was ze ook zo......

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •