Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: Big Bang Theory

  1. #26

    Standaard

    Ik heb net op support gevraagd of er een slipcover is, binnen de 48 uur zou ik antwoord moeten hebben, dan plaats ik het hier.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik heb net op support gevraagd of er een slipcover is, binnen de 48 uur zou ik antwoord moeten hebben, dan plaats ik het hier.
    Zou de dvd ook een slipcover krijgen... Hopelijk vermelden ze daar ook iets over. Heb alle dvd's dus ga ook gewoon verder met het kopen de dvd versie van BBT.

  3. #28

    Standaard

    Ik wil ook DVD versie, daar heb ik het voor gevraagd

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik wil ook DVD versie, daar heb ik het voor gevraagd
    En al iets vernomen ?

  5. #30

    Standaard

    Ze gingen me max. 2 dagen later iets laten weten, maar nog niets vernomen, zal straks nog eens proberen. Overigens denk ik wel dat er een slipcover komt, maar ik wil ook zeker zijn

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ze gingen me max. 2 dagen later iets laten weten, maar nog niets vernomen, zal straks nog eens proberen. Overigens denk ik wel dat er een slipcover komt, maar ik wil ook zeker zijn
    Ik denk het ook. Want heb ergens gezien dat Banshee er ook één krijgt terwijl de foto op amazon.co.uk zonder is.

  7. #32

    Standaard

    Eindelijk antwoord van Amazon, niet dat ik er veel wijzer van word, ik zal maar hopen dat ze een slipcover hebben.
    Hello,

    Further to your query, I have received an update from our Fulfilment team regarding the slip cover for the The Big Bang Theory - Season 6 (DVD + UV Copy):

    Our Fulfilment team informed that we cannot guarantee slip covers on any of our releases, most publishers only put slipcovers on a certain number before discontinuing. However for pre order or brand new release then the chances are that it will have a slip cover.

    I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.
    Warmest regards,
    Vivek G.

  8. #33

    Standaard

    Iemand seizoen 6 op BD al binnen?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Iemand seizoen 6 op BD al binnen?
    Ik krijg donderdag pas de dvd binnen... normaal krijg ik nieuwe releases uit de Uk op dinsdag... maarja. Ben eigenlijk meer benieuwd of Banshee seizoen 1 op blu-ray nederlandse subs heeft.

  10. #35

    Standaard

    Van de UK DVD heb ik al bevestiging gekregen van een collega dat die NL subs heeft dus da's al iets. Ik wil gewoon zeker weten of de UK BD van Season 6 NL subs heeft want Amazon kopieert soms gewoon de DVD specs op de BD pagina...

  11. #36

    Standaard

    Geen NL subs op mijn UK BD's. Toch in elk geval niet op de schijfjes uit de 1-6 box. Maar het zou me verwonderen dat er in de verzamelbox andere schijfjes zitten dan in de losse uitgaves.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Van de UK DVD heb ik al bevestiging gekregen van een collega dat die NL subs heeft dus da's al iets. Ik wil gewoon zeker weten of de UK BD van Season 6 NL subs heeft want Amazon kopieert soms gewoon de DVD specs op de BD pagina...
    Staat ook op de backcover van de dvd dat er nederlandse subs op staan. Bij verzamelboxen staan bijna nooit alle ondertitels vermeld. Je moet naar de individuele releases kijken.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Geen NL subs op mijn UK BD's. Toch in elk geval niet op de schijfjes uit de 1-6 box. Maar het zou me verwonderen dat er in de verzamelbox andere schijfjes zitten dan in de losse uitgaves.
    Jij hebt seizoen 6 in de UK verzamelbox? Op de discs staan dus geen NL subs zoals Amazon UK vermeldt?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Jij hebt seizoen 6 in de UK verzamelbox? Op de discs staan dus geen NL subs zoals Amazon UK vermeldt?
    Inderdaad. Ik heb enkel S6 gecontroleerd. Als ik het niet vergeet, kijk ik vanavond de rest eens na.

  15. #40

    Standaard

    Ik zou één van de dagen de DVD moeten ontvangen, had eigenlijk gehoopt om het op de release te krijgen, maar het komt ten laatste maandag toe, ook nog steeds mooi, veel sneller en goedkoper dan hier te kopen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik zou één van de dagen de DVD moeten ontvangen, had eigenlijk gehoopt om het op de release te krijgen, maar het komt ten laatste maandag toe, ook nog steeds mooi, veel sneller en goedkoper dan hier te kopen.
    Normaal had ik em gisteren moeten krijgen maar blijkbaar is er wat fout gelopen zal ik em pas morgen ontvangen. Hopelijk met slipcover.

  17. #42

    Standaard

    image.jpg
    De dvd heeft nederlandse ondertitels en heeft een slipcover zoals de voorgaande seizoenen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 05-09-2013 om 18:49

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De dvd heeft nederlandse ondertitels en heeft een slipcover zoals de voorgaande seizoenen
    Wat een rare beslissing om de nl subs dan weg te laten op de BD versie. De capaciteit van de schijfjes wordt toch maar voor zo'n 85% benut. Wat maken die extra paar ondertitel sporen dan nog uit?

  19. #44

    Standaard

    Inderdaad, vandaag pakje ontvangen, dvd ziet er geweldig uit.

    En geen idee waarom de BD geen NL-subs heeft, misschien verkopen ze in Nederland de BD's van TBBT niet?

  20. #45

    Standaard

    Op 8 september komt de dvd en blu-ray van seizoen 7 uit in de UK… Zou er al iets bekend zijn omtrent de nederlandse subs ?

    De cover zal er wss zo gaan uitzien. Niet echt mooi maar in de US krijgen ze ook een speciale editie met een vette cover. Hopelijk ook hier in de uk maar vrees ervoor. Eerst hopen op nederlandse subs.


    Best buy exclusive:

  21. #46

    Standaard

    Die exclusive ziet er super mooi uit, de gewone minder maar het kan er mee door.

  22. #47

    Standaard

    Net zoals vorige jaar zal enkel in de UK de dvd nederlandse subs hebben. (volgens amazon.co.uk)

  23. #48

    Standaard

    Het is dus de eerste cover geworden in de uk. Spijtig dat fluo groen vloekt met dat blauw.Ik hoop wel dat die 7 die op de spine staat er niet opstaat. Dit staat op geen enkele keepcase van de andere seizoenen. Zal weer mooi worden in de cast.
    http://www.amazon.co.uk/The-Big-Bang...ig+bang+theory

  24. #49

    Standaard

    Mooie cover, het groen past inderdaad niet echt. Ik ben niet zeker maar ik dacht dat ze vorig jaar ook de 6 op de spine hadden gezet op de foto, maar niet in het echt, zou inderdaad niet passen bij de rest.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het is dus de eerste cover geworden in de uk. Spijtig dat fluo groen vloekt met dat blauw.Ik hoop wel dat die 7 die op de spine staat er niet opstaat. Dit staat op geen enkele keepcase van de andere seizoenen. Zal weer mooi worden in de cast.
    http://www.amazon.co.uk/The-Big-Bang...ig+bang+theory
    Jouw link verwijst naar de DVD-versie. De Blu-ray staat hier en heeft geen groene banner.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •