De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Invictus

  1. #1

    Standaard Invictus

    Zojuist gekeken naar Invictus met Morgan Freeman en Mat Damon. De film ziet er zeer filmisch uit en wordt in een mooie kleurenpallet gegeven uit de jaren 90. Scherp met mooie filters. Ook het geluid is in orde al had ik soms de indruk dat met name de stem van Morgan wat knapperig klonk (kan aan mijn oren liggen of aan mijn tv). De geluiden van het stadion (rugby) klinken fantastisch alsmede de vliegtuigmomenten. Toch erg mooi om zo'n ding langs je tv te zien gaan.

    Ook de extra's zijn dik in orde met gesprekken tussen Nelson Mandela en Morgan Freeman. Er is in ieder geval genoeg te zien. Fraaie bd

    Film 4
    Beeld 4
    Geluid 4
    Extra's 4
    Muziek 4
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Ik wil niet flauw doen, maar voor recensies hebben we al een algemeen topic. Zie hier. Wellicht handiger om je bespreking daar neer te zetten.

  3. #3

    Standaard

    Dit is geen recensie van de film, maar hoe het beeld en geluid is. Uitgebreide recensies over de film zelf schrijf ik hier nooit. Daarbij de link die je geeft is waardeloos als je films apart wil beoordelen. Ik denk dat je dan ergens anders je post kwijt moet hier.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Ik plaatste ooit een bespreking van een Blu-ray die ik net gezien had in het topic "Welke BD ga je nu bekijken", maar dat was volgens Jordy niet de bedoeling. Omdat er geen topic is "Welke Blu-ray heb je zojuist bekeken en wat vond je ervan" verwees hij me dus naar het hierboven genoemde topic. En een recensie blijft een recensie, of je het nu alleen over de beeld- en/of geluidskwaliteit hebt of over de film zelf of beide, dat maakt niet zo veel uit. Om nu voor iedere film die op Blu-ray is uitgebracht of die men zelf bekeken heeft, een apart topic te openen lijkt me wat overdreven. Maar dat is mijn mening.

  5. #5

    Standaard

    Zolang er nog geen apart topic is van een film is daar echter niets op tegen Marcel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zolang er nog geen apart topic is van een film is daar echter niets op tegen Marcel.
    Nou als dat zo simpel ligt, dan ga je nog wat beleven de komende tijd. Dan zal ik hier ook maar eens wat topics openen. Heb me op dat gebied juist altijd ingehouden en braaf mijn reviews in het door jou geadviseerde topic geplaatst. Overigens: krijgen we binnenkort nu eindelijk eens een zoekfunctie die ook op korte woorden kan zoeken?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou als dat zo simpel ligt, dan ga je nog wat beleven de komende tijd. Dan zal ik hier ook maar eens wat topics openen. Heb me op dat gebied juist altijd ingehouden en braaf mijn reviews in het door jou geadviseerde topic geplaatst.
    Prima hoor, zoals gezegd heb ik er geen moeite mee als je daar de tijd en moeite in wil stoppen; mits je maar even eerst goed zoekt of een topic niet al aangemaakt is voor je je bevindingen post.

    Overigens: krijgen we binnenkort nu eindelijk eens een zoekfunctie die ook op korte woorden kan zoeken?
    Dat denk ik helaas van niet.

  8. #8

    Standaard

    Een reden te meer Marcel om het zo te laten. Die zoekfunctie werkt met jou link gewoon niet lekker. Ik zag deze film nog niet staan dus had ik hem hier geplaatst. Je kunt een review een review noemen, ik vind het wel een verschil of je inhoudelijk over de film schrijft of over de kwaliteit. Daarbij werkt de zoekfunctie in discussies wel in deze topic. Wat een van een film vind zou misschien geplaatst kunnen worden in een aparte topic, maar niet "wat vind je van de film" want dan staat alles door elkaar.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard invictus

    ik heb er veel aan vind het een aansporing om de film toch aan te schaffen, twijfelde namelijk al een tijdje.....

    Bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Zojuist gekeken naar Invictus met Morgan Freeman en Mat Damon. De film ziet er zeer filmisch uit en wordt in een mooie kleurenpallet gegeven uit de jaren 90. Scherp met mooie filters. Ook het geluid is in orde al had ik soms de indruk dat met name de stem van Morgan wat knapperig klonk (kan aan mijn oren liggen of aan mijn tv). De geluiden van het stadion (rugby) klinken fantastisch alsmede de vliegtuigmomenten. Toch erg mooi om zo'n ding langs je tv te zien gaan.

    Ook de extra's zijn dik in orde met gesprekken tussen Nelson Mandela en Morgan Freeman. Er is in ieder geval genoeg te zien. Fraaie bd

    Film 4
    Beeld 4
    Geluid 4
    Extra's 4
    Muziek 4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •