De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: is dit wat?

  1. #1

    Standaard is dit wat?

    zag hem nu in de aanbieding bij hificorner voor 425

    http://hificorner.nl/sr5005-1.html
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door skull landgraaf : 23-06-2012 om 14:21 Reden: aanvullin tekst
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  2. #2

    Standaard

    Ik vind van wel....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skull landgraaf Bekijk bericht
    zag hem nu in de aanbieding bij hificorner voor 425

    http://hificorner.nl/sr5005-1.html
    Je zult toch m.i. wat specifieker moeten zijn. Over smaak valt niet te twisten nl.

    Wat zoek je in een receiver? Wat moet ie aankunnen? Is het voor muziek of voor film? Wat wil je er op aansluiten, etc. etc.
    En tot slot: niets werkt zo goed als met wat voorkennis gewoon naar een winkel te gaan en te gaan luisteren. Is niet helemaal hetzelfde als je woonkamer oid maar je hoort tenminste zelf iets. per slot van rekening kan jouw smaak qua geluid wel totaal anders zijn tov die van mij.

    Voor je dat doet zou je ook nog op een site als vergelijk.nl kunnen kijken. Daar staan meestal veel specificaties op plus reacties van kopers. Plus dat je kunt vergelijken met andere toestellen.

  4. #4

    Standaard

    nou....volgens mij koop je zo'n ding voor films te kijken of hooguit dvd-concert, dus combinatie geluid en beeld

    voor echt muziek te luisteren muziek heb je andere versterkers nodig.

    maar heb weer wat kabeltjes en pluggen gekocht dus geld is weer op hahaha

    maar ik ga wel mijn yamaha RX-V371 in de aanbieding gooien, word vervolgt
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •