De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Waar kopen?

  1. #1

    Standaard Waar kopen?

    Wie kan mij goede en betrouwbare websites noemen waar ik dvd's kan kopen? Wel met Nederlandse ondertiteling, dus geen engelstalige sites... Of kun je dvd's beter in gewone winkels kopen? Ik vraag dit omdat ik pas sinds enkele dagen een dvd-speler thuis heb en dus nog niet erg thuis ben in dit wereldje.

  2. #2

    Standaard

    Even rondlezen doet wonderen. Met 10 minuten weet je dan het antwoord op je vragen
    Ik heb er een..... woei

  3. #3

    Standaard

    En om je nog iets meer te helpen....

    Gebruik de zoekfunctie (= button bovenaan: "ZOEKEN").

    Vul daar bijvoorbeeld in "online winkels" of zoiets, en dan krijg je vanzelf een hele stapel threads waar je een antwoord op je vraag kan vinden.

    Suc6
    Mijn DVD collectie

    "..... I fuckin' hate pikeys ...."

  4. #4

    Standaard

    Ook op engelstalige sites kan je trouwens dvd's kopen met nederlandse ondertiteling hoor!! Het loont de moeite een beetje rond te shoppen. Vooral australische regio 2 regio 4 dvd's zijn vaak een stuk goedkoper, ook al moeten ze helemaal vanuit australie komen. Kijk trouwens vooral eens in deze thread: Overzicht online aanbieders
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    Bol.com
    Free Record shop (nr.1 )

  6. #6

    Standaard

    Eén tip: www.dvdpricecheck.co.uk. Geeft je de laagste prijs en een directe link naar de online shops.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •