Pagina 85 van 100 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Was nog in perfecte staat.
    Wel zonder J-Card, maar da's niet echt belangrijk, die haal ik er bovendien toch altijd direct af om ze vervolgens ergens in een doosje te doen aangezien je die niet meer nodig hebt.

  2. #2102

    Standaard

    Ik las net in de mediazine van NL dat er van American sniper een steelbook uitkomt. Super!

  3. #2103
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Gaat iemand nog American Sniper steelbook bij Media Markt kopen? Ik ben benieuwd of de Kijkwijzer logo's stickers zijn of niet. Zowel voor als achterkant. Bij Warner Bros Benelux weet je het maar nooit.

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Gaat iemand nog American Sniper steelbook bij Media Markt kopen? Ik ben benieuwd of de Kijkwijzer logo's stickers zijn of niet. Zowel voor als achterkant. Bij Warner Bros Benelux weet je het maar nooit.
    De steel staat op mijn aankooplijst aanstaande zaterdag.

  5. #2105

  6. #2106

    Standaard

    Gisteren ontvangen. Versie: Amazon.de (2d + 3d), geen NL ondertiteling. Titel + 3d logo zijn debossed.
    20150703_120612.jpg20150703_120648.jpg20150703_120635.jpg

  7. #2107

    Standaard

    Op de terugweg van Phantasialand zagen we een MM langs de "autobahn" ... effe gestopt en oh wat een geluk .... alle 3 de steelbooks samen voor nog geen 30 euro !!!
    20150703_160951.jpg
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  8. #2108

    Standaard

    Besteld bij Film Arena (CZ): EUR 22,73 (+ verzendkosten)
    Uncensored/ Director's Cut Steelbook met Nederlandse subs!!

    image.jpgimage.jpgimage.jpg

  9. #2109

    Standaard

    Vandaag deze steelbook gekocht:







    In tegenstelling tot de eerdere uitgaves van deze Blu-ray bevat de steelbook 2 discs. Er stonden ook steelbooks van Ghostbusters 2, Men in Black 3 en Underwold: Awakening.
    Laatst aangepast door Frank : 12-07-2015 om 15:50

  10. #2110

    Standaard

    Voor de liefhebbers: ook Game of Thrones moet eraan geloven...ze krijgen ook een steelbook uitgave bij amazon uk.




    Laatst aangepast door rogue : 12-07-2015 om 16:28

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag deze steelbook gekocht:







    In tegenstelling tot de eerdere uitgaves van deze Blu-ray bevat de steelbook 2 discs. Er stonden ook steelbooks van Ghostbusters 2, Men in Black 3 en Underwold: Awakening.
    Waar?

  12. #2112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PN250 Bekijk bericht
    Waar?
    Media Markt Eindhoven, maar hij is ook te bestellen bij Bol.com, Cosmox en Wehkamp.

  13. #2113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Media Markt Eindhoven, maar hij is ook te bestellen bij Bol.com, Cosmox en Wehkamp.
    Heeft deze nou alle extra's van de eerdere uitgave plus de extended version die eerder in de 4K uitgave verscheen in de UK?

  14. #2114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb deze ook, maar volgens mij is hij identiek aan de 'normale' uitgave, maar ik heb hem nog niet (eens) op mijn nieuwe versterker bekennen in verband met de dropouts.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2115

    Standaard

    Is dit geen re-release van de Blu-ray, dwz oude wijn in nieuwe zak of zoiets.

    En dus de oude (fouten)versie?

  16. #2116

    Standaard

    JFK, Percy Jackson: Sea of Monsters, A Good Day to Die Hard, The Wolverine, Machete Kills, Sabotage, Bounty Killer, Witching and Bitching liggen allen voor €5 per stuk bij de Mediamarkt in Eindhoven.

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft deze nou alle extra's van de eerdere uitgave plus de extended version die eerder in de 4K uitgave verscheen in de UK?
    Ja, deze uitgave bevat alle extra's.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is dit geen re-release van de Blu-ray, dwz oude wijn in nieuwe zak of zoiets.
    Nee, geen oude wijn in nieuwe zak, want tot op heden bestonden alle uitgaves uit 1 disc. Deze steelbook heeft er 2.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En dus de oude (fouten)versie?
    Geen idee of de foute versie er in zit, ik heb de disc nog niet gecheckt.

  18. #2118

    Standaard

    Dank je Frank. Mocht je 'm gaan kijken, dan hoor ik ook graag of deze geluidsproblemen nog bestaan.

  19. #2119

    Standaard

    Ik heb net een stuk van de extended cut gekeken op zowel mijn PlayStation 3 als mijn Sony BDP-S1100. Helaas heeft de disc nog steeds last van dropouts. Er is een dropout op 58 minuten en 16 seconden als ik de disc afspeel op mijn BDP-S1100, maar niet op mijn PlayStation 3. Op 59 minuten en 19 seconden is er een tik te horen op zowel mijn BDP-S1100 als mijn PlayStation 3. Stel ik mijn BDP-S1100 in op PCM i.p.v. Auto dan hoor ik geen dropout op 58 minuten en 16 seconden. Stel ik mijn PlayStation 3 in op PCM i.p.v. Bitstream dan hoor ik nog steeds een tik op 59 minuten en 19 seconden.

  20. #2120

    Standaard

    De komende tijd worden er weer enkele mooie titels in steelbooks released:
    Zavvi heeft de Back to the Future 30th anniversary steelbook editions, nu maar hopen dat ze ook een remastered versie hebben net zoals Apollo 13





    Het zwaarste min punt, alweer geen NL subs tenminste niet wat tot nu toe aangegeven staat

    Er is ook een trilogie steelbook, qua design vind ik deze zwaar tegenvallen , en deze is al uitverkocht


    Verder hoop ik sterk dat de volgende titels NL subs hebben, Mad Max fury road ,Jurassic World, Terminator genisys



  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb net een stuk van de extended cut gekeken op zowel mijn PlayStation 3 als mijn Sony BDP-S1100. Helaas heeft de disc nog steeds last van dropouts. Er is een dropout op 58 minuten en 16 seconden als ik de disc afspeel op mijn BDP-S1100, maar niet op mijn PlayStation 3. Op 59 minuten en 19 seconden is er een tik te horen op zowel mijn BDP-S1100 als mijn PlayStation 3. Stel ik mijn BDP-S1100 in op PCM i.p.v. Auto dan hoor ik geen dropout op 58 minuten en 16 seconden. Stel ik mijn PlayStation 3 in op PCM i.p.v. Bitstream dan hoor ik nog steeds een tik op 59 minuten en 19 seconden.
    Nog bedankt voor het checken Frank, al is het helaas geen goed nieuws. Dan hou ik de versie die ik nu heb.

  22. #2122

    Standaard

    Nieuwste aanwinst voor mijn steelbooks:
    Eindelijk heb ik hem, de Lenticular magnet van Wallmart voor mijn Man of Steel steelbook, dankzij Scorpius




    Laatst aangepast door Xenomorph : 23-10-2016 om 15:51

  23. #2123

    Standaard

    Nice!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2124

    Standaard

    Fijn dat ik je er een plezier mee heb kunnen doen

  25. #2125

Pagina 85 van 100 EersteEerste ... 357581828384858687888995 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •