Pagina 6 van 100 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2482 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik snap ff iets niet :

    In de UK was de titel toch Avengers Assemble? Hoe kan ie dan bij HMV toch The Avengers heten?.

    HMV is toch uit de UK afkomstig?.

  2. #127
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    is toch dezelfde? Enige verschil dat ik zie is dat er in het rood marvel bij op staat en die van hmv niet ... Ik wou eerst via amazon.de bestellen maar daar is deze niet te vinden, ik vindt deze zwarte cover nl vele mooier dan die andere ....
    Dit is 'm, alleen artwork moet nog bijgewerkt worden...

    http://www.amazon.de/Marvels-Avenger...2122316&sr=8-3

    http://www.areadvd.de/news/2012/07/1...isc-versionen/
    Laatst aangepast door Pieter V : 12-07-2012 om 20:50

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    is toch dezelfde? Enige verschil dat ik zie is dat er in het rood marvel bij op staat en die van hmv niet ... Ik wou eerst via amazon.de bestellen maar daar is deze niet te vinden, ik vindt deze zwarte cover nl vele mooier dan die andere ....
    Wat Pieter zegt. En die rode balk met de titel erboven... dat is een kartonnetje die gaat de UK versie ook hebben, alleen zal daar inderdaad Avengers Assemble op staan. De Steelbook zelf zal exact hetzelfde zijn.


  4. #129

    Standaard

    Prometheus 3d Steelbook (Play.com Exclusive)

    Pre-order is up!

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...ngDetails.html

  5. #130

    Standaard

    Maar zal de HMV versie van the Avengers ook de Bonus Disc bevatten, net als die van Amazon.de?

  6. #131

    Standaard

    Ik ben zo blij (vanuit me zelf dan) dat ik geen steelbooks meer verzamel als ik zie wat die dingen kosten tegenwoordig, ik vind dat echt niet meer normaal :S

    Lekker de film kopen in de 10e back of als ze echt goed zijn max 15 a 17,50. Kan ik mooi 2/3 films kopen voor de prijs van 1 steelbook

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik ben zo blij (vanuit me zelf dan) dat ik geen steelbooks meer verzamel als ik zie wat die dingen kosten tegenwoordig, ik vind dat echt niet meer normaal :S

    Lekker de film kopen in de 10e back of als ze echt goed zijn max 15 a 17,50. Kan ik mooi 2/3 films kopen voor de prijs van 1 steelbook
    Genoeg steelbooks van 13 a 20 euro bij Play.com. Ook van nieuwe films.

  8. #133

    Standaard

    Heb geen credit card, helaas

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Heb geen credit card, helaas

    http://welkecreditcard.nl/artikelen/...-in-nederland/

  10. #135

    Standaard

    Wat een enorme prijs voor die steelbook. Dat zou ik er nooit voor uitgeven.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Genoeg steelbooks van 13 a 20 euro bij Play.com. Ook van nieuwe films.
    Maar niet de echte exclusieve/mooie! In NL kan ik ook wel van die Afilm steels voor 15e halen maar die zijn niks waard.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Wat een enorme prijs voor die steelbook. Dat zou ik er nooit voor uitgeven.
    ja idd. vooral als je ziet wat nu de gemiddelde dvd steelbook waard is, helemaal niets.
    over een aantal jaar is dat met blu-ray steelbooks uiteraard hetzelfde.

    gelukkig verzamel ik geen steelbooks. blu-rays verzamelen is al prijzig genoeg als je de reguliere edities aanschaft.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Maar niet de echte exclusieve/mooie! In NL kan ik ook wel van die Afilm steels voor 15e halen maar die zijn niks waard.
    Dan kijk je niet goed genoeg. Iron Man, Iron Man 2 (beide inmiddels wel uitverkocht), Saving Private Ryan, Taken, Man on Fire... En zo zijn er nog wel wat. Allemaal prachtige Steelbooks, voor minder dan €15.


  14. #139

    Standaard

    En Chronicle was ook maar 20 euro of zo. Dat vind ik echt niets voor een nieuwe film op steelbook. Was de eerste van de nieuwe wave die uitverkocht was.

  15. #140

    Standaard

    Ik word steeds kieskeuriger bij de aanschaf van een steelbook uitgave (juist omdat er zo getikt veel worden uitgebracht) maar dit is er weer zo eentje die ik moet hebben!


  16. #141

    Standaard

    Deze is ook mooi, maar helaas prijzig


    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...e212{649709}%2

    (lukt me niet op een afbeelding met de iPad direct in het bericht te plaatsen)
    Laatst aangepast door Robert F. : 13-07-2012 om 21:49
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Deze is ook mooi, maar helaas prijzig


    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...e212{649709}%2
    Komt omdat de 3D versie erbij zit. Maar komt denk ik ook nog wel in andere landen uit. Ik gok Duitsland :P


  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dan kijk je niet goed genoeg. Iron Man, Iron Man 2 (beide inmiddels wel uitverkocht), Saving Private Ryan, Taken, Man on Fire... En zo zijn er nog wel wat. Allemaal prachtige Steelbooks, voor minder dan €15.
    Zijn allemaal re-releases alleen dan in een steelbook case, alle nieuwe steelbooks van echt goede films kosten tussen de 25 en 30 euro, uitzonderingen daargelaten.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zijn allemaal re-releases alleen dan in een steelbook case, alle nieuwe steelbooks van echt goede films kosten tussen de 25 en 30 euro, uitzonderingen daargelaten.
    Naja, je kunt in elk geval niet zeggen dat Steelbooks onbetaalbaar zijn. Alle 2D versies in Steelbook zitten voor het grootste deel toch rond de 20 euro. En dat verschilt vaak niet superveel met de reguliere edities.


  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Naja, je kunt in elk geval niet zeggen dat Steelbooks onbetaalbaar zijn. Alle 2D versies in Steelbook zitten voor het grootste deel toch rond de 20 euro. En dat verschilt vaak niet superveel met de reguliere edities.
    Ben ik het niet mee eens maar goed, ieder zijn ding NP. De reden dat ik gestopt ben is juist het enorme prijs verschil tussen steelbooks en gewone edities, vooral als je een beetje zoekt kom je al snel op 5a10 euro goedkoper uit voor een normale editie van NIEUWE films.

  21. #146

    Standaard avengers steelbook + NL subs??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Ik heb net op hmv deze ge pre-ordert

    is er al iets bekend omtrent de NL subs van the avengers steelbook?
    van de duitse steelbook staat alleen nog maar bij dat het duitse subs+ Turkische subs hebben en HMV site staat er al helemaal niet om bekend dat ze eventuele subtitles vermelden

  22. #147

    Standaard

    Wat vinden jullie van de Universal 100th Anniversary editions van play.com?

    http://www.play.com/Search.html?sear...pe=allproducts

    Heb An American Werewolf in London in huis. The Thing en Serenity heb ik in pre-order.

  23. #148

    Standaard

    Heb al een paar binnen (fight club, Hulk, aliens). Vind ze heel mooi, ook nog een paar in preorder.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Heb al een paar binnen (fight club, Hulk, aliens). Vind ze heel mooi, ook nog een paar in preorder.
    Hoe was verpakking bij Play.com? Witte doosjes of bubble enveloppes? Want Play.com raakt nu al weer door die witte doosjes heen.

    50/50 zijn de verhalen.

  25. #150

    Standaard

    Ik heb telkens witte doosjes gehad. Heb nog niet eerder gehoord dat het op was. Hmv had wel een probleem, maar dat moet eind deze maand opgelost zijn. Hopelijk voor Avengers in ieder geval.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

Pagina 6 van 100 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •