Pagina 38 van 100 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 2482 worden weergegeven.
  1. #926
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zou dit een stickerbook kunnen zijn? Ik heb uit dit topic geleerd wat dat is en dat de Bol.com-exclusieve uitgave van Batman begins dat was/is.
    Wordt geen stickerbook.

  2. #927

    Standaard Hoe " steel " is de Indiana Jones jumbo steelbook?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Indiana Jones MM-DE Exclusive Steelbook:









    hallo seus, even een vraag omtrent deze indiana Jones steelbook. Ik kwam deze tegen in mediamarkt duisburg voor een prijs van 64 euro.
    daarvoor heb ik hem niet meegenomen, vond ik teveel, volgens mij is de advies prijs 57 euro.
    mijn vraag echter,hoe goed is de qualiteit van het steelbook? Op amazon.fr wordt ook een indiana jones steelbook aangeboden maar als ik daarvan sommige reviews in google translate gooi, dan krijg ik vertalingen dat het meer plastic dan steelbook te noemen is en zeker voor die prijs niet een steelbook waardig.
    ik kon het in mediamarkt niet goed zien, want er zat natuurlijk nog folie eromheen en die kon ik moeilijk gaan loshalen.

    ik heb ook nog gekeken of ze avatar steelbook en/of I robot 3D steelbook hadden ,maar beide titels waren al uitverkocht

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    hallo seus, even een vraag omtrent deze indiana Jones steelbook. Ik kwam deze tegen in mediamarkt duisburg voor een prijs van 64 euro.
    daarvoor heb ik hem niet meegenomen, vond ik teveel, volgens mij is de advies prijs 57 euro.
    mijn vraag echter,hoe goed is de qualiteit van het steelbook? Op amazon.fr wordt ook een indiana jones steelbook aangeboden maar als ik daarvan sommige reviews in google translate gooi, dan krijg ik vertalingen dat het meer plastic dan steelbook te noemen is en zeker voor die prijs niet een steelbook waardig.
    ik kon het in mediamarkt niet goed zien, want er zat natuurlijk nog folie eromheen en die kon ik moeilijk gaan loshalen.

    ik heb ook nog gekeken of ze avatar steelbook en/of I robot 3D steelbook hadden ,maar beide titels waren al uitverkocht
    Ik vind de kwaliteit gewoon goed . Dit is een echte jumbo "steelbook". Dus van dezelfde fabrikant die de "gewone" steelbooks maakt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #929

    Standaard

    Hallo Seus, bedankt voor je reaktie, ik hoop dat de prijs nog wat zakt van de Indy steelbook, nog even afwachten

  5. #930

    Standaard nieuwe aanwinsten : avatar 3D; titanic 3D+ Top gun

    Zie mijn laatste aanwinsten op steelbook gebied:
    avatar 3D
    Titanic 3D
    Top Gun

    Avatar + Titanic had ik afgelopen week gekocht in duitsland, Top gun kreeg ik gisteren binnen via play.com

    Ik moet zeggen dat ik Avatar + Titanic nu toch wel de mooiste vind in mij gehele collectie
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  6. #931

    Standaard

    Mijn nieuwe aanwinsten:
    The amazing Spider-man & Spider-man trilogy
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Mijn nieuwe aanwinsten:
    The amazing Spider-man & Spider-man trilogy
    Duitse versies zeker? Is ie 3D versie?

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Zie mijn laatste aanwinsten op steelbook gebied:
    avatar 3D
    Titanic 3D
    Top Gun

    Avatar + Titanic had ik afgelopen week gekocht in duitsland, Top gun kreeg ik gisteren binnen via play.com

    Ik moet zeggen dat ik Avatar + Titanic nu toch wel de mooiste vind in mij gehele collectie
    Dat vind ik ook, heel leuk bedacht met die magnetische 3D cover. Niet het mooiste van mijn hele collectie maar wel in top 20 .

    Oeps, sorry voor dubbele post.

  9. #934

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Duitse versies zeker? Is ie 3D versie?
    Spider-man trilogy is Duitse versie, Amazing Spider-man is Franse uitgave (met NL subs, geen 3D).

  11. #936
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie Amazing Spider-man Zou die er zo bij nemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Spider-man trilogy is Duitse versie
    Die heb ik vandaag ook in de handen gehad. 21,99 bij Saturn DE. Niet meegenomen tho.

  13. #938

    Standaard

    ik heb battleship gekocht op steelbook en war of the world binnen van play.com en nog iets dat op een steelbook lijkt, maar dat niet is ''The Grey''

  14. #939

    Standaard

    Vandaag the Amazing Spider-Man 3D steelbook collectors set van Amazon.de binnen gekregen.
    Ik heb zelf geen 3D tv, maar dat maakt met deze 3D bluray niet uit! Want er staat ook de 2D versie op.

    In de main menu kan je selecteren of je de 3D of 2D versie wilt bekijken.

  15. #940

    Standaard

    Hallo Joe013,
    mag ik vragen waarom je dan de veel duurdere amazon.de steelbook koopt als je geen 3D blu ray en tv hebt?
    Dan had je toch ook gewoon de normale 2D steelbook van mediamarkt kunnen kopen??
    Ikzelf heb wel 3D twijfel nog of ik deze duurdere 3D steelbook versie zal kopen, ik baal dat je deze niet los kunt krijgen zonder die figurine van spiderman. het ding ziet er leuk uit ,maar hoeft er voor mij niet bij te zitten.

    je hebt nu natuurlijk wel het voordeel, dat mocht je in de toekomst nog eens een 3D Tv en blu ray speler kopen dat je deze film al in 3D steelbook hebt

  16. #941

    Standaard

    Laatste 2 aanwinsten:

    Blade runner (UK)
    Ghostbusters (UK)

    Nu heb ik alleen nog The dark knight rises en Total recall 2012 in bestelling staan. Even rust voor mijn knip
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  17. #942

    Standaard

    Valt mij op dat het over grote deel van mijn 'vrije aankopen' enkel uit films bestaat.
    Ik zou niet weten waar ik mijn geld aan uitgegeven zou hebben, als ik films kijken & verzamelen niet als een hobby had

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo Joe013,
    mag ik vragen waarom je dan de veel duurdere amazon.de steelbook koopt als je geen 3D blu ray en tv hebt?
    Dan had je toch ook gewoon de normale 2D steelbook van mediamarkt kunnen kopen??
    Ikzelf heb wel 3D twijfel nog of ik deze duurdere 3D steelbook versie zal kopen, ik baal dat je deze niet los kunt krijgen zonder die figurine van spiderman. het ding ziet er leuk uit ,maar hoeft er voor mij niet bij te zitten.

    je hebt nu natuurlijk wel het voordeel, dat mocht je in de toekomst nog eens een 3D Tv en blu ray speler kopen dat je deze film al in 3D steelbook hebt
    Ik heb wel een PS3, wat een 3D speler is en ik ben van plan om een 3DTV aan te schaffen, vandaar. Ik ga de film ook niet any time soon kijken, aangezien ik 'm ook in de bios heb gechecked. Dus misschien heb ik tegen die tijd al wel een 3DTV.

    En ik vond die figurine wel vet, qua grootte komt hij overeen met de Batman Arkham City figurine. Staat wel leuk naast elkaar.

  19. #944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Ik heb wel een PS3, wat een 3D speler is...
    Pardon? Heb ik iets gemist?

    PS3 is toch niet 3D compatebel...

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Pardon? Heb ik iets gemist?

    PS3 is toch niet 3D compatebel...
    Yes it is! Alleen wat jammer is aan de PS3, is dat hij geen 7.1 TrueHD samen met 3D kan weergeven. Dat is het enige minpunt.

  21. #946

    Standaard

    Echt?? Damn, dat wist ik helemaal niet. Heb net een nieuwe gekocht een paar dagen geleden. Dat geld zeker alleen voor de nieuwere modellen toch? De Phat lijkt me daar niet geschikt voor...

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Echt?? Damn, dat wist ik helemaal niet. Heb net een nieuwe gekocht een paar dagen geleden. Dat geld zeker alleen voor de nieuwere modellen toch? De Phat lijkt me daar niet geschikt voor...

    Allemaal met de laatste updates

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Valt mij op dat het over grote deel van mijn 'vrije aankopen' enkel uit films bestaat.
    Ik zou niet weten waar ik mijn geld aan uitgegeven zou hebben, als ik films kijken & verzamelen niet als een hobby had
    Ehh, ik weet er nog wel een paar, hoor: vriendin, sport, vakantie, huis, auto, kleding, eten, verzekeringen, boeken, drank, uitgaan enz....

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ehh, ik weet er nog wel een paar, hoor: vriendin, sport, vakantie, huis, auto, kleding, eten, verzekeringen, boeken, drank, uitgaan enz....
    vind de meesten daarvan meer verplichte/vaste kosten dan vrije uitgaven

  25. #950

    Standaard

    En nu weer over on topic naar steelbooks?

Pagina 38 van 100 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •