Pagina 84 van 100 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Weet iemand of Everly (met Salma Hayek) ook hier in Nederland uit komt als Steelbook?
    De duitsers krijgen een prachtige steelbook mét Nederlandse ondertitels er op (naast de Duitse natuurlijk)
    Volgende week komt ie uit in Duitsland.
    Volgens de site van Splendid nl krijgen we ook een steelbook.

  2. #2077

    Standaard

    Brengt Disney hier in NL een steelbook uit van Big Hero 6 3D?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #2078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Volgens de site van Splendid nl krijgen we ook een steelbook.
    Bij MM Eindhoven ligt ie al in de winkel.

  4. #2079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij MM Eindhoven ligt ie al in de winkel.
    Gisteren gekocht in MM Brussel, leuke steelbook maar wat een slechte film.
    Had van de film veel meer verwacht.

  5. #2080

    Standaard nieuwste steelbook aanwinst Spiderman trilogy steelbook

    Mijn nieuwste aanwinst voor mijn steelbook collectie; Spiderman trilogy steelbook






    Dit is de Uk versie met NL subs, in nederland hebben we ook een spiderman trilogie steelbook maar dat is een stickerbook en die wil ik niet in mijn verzameling

  6. #2081

    Standaard

    Weet er iemand al iets meer over de Taken 3 steelbook?
    Deze is verkrijgbaar bij Bol maar in de nieuwe Nederlandse flyer van MM staat geen vermelding van een steel wel de gewone versie.

  7. #2082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Weet er iemand al iets meer over de Taken 3 steelbook?
    Deze is verkrijgbaar bij Bol maar in de nieuwe Nederlandse flyer van MM staat geen vermelding van een steel wel de gewone versie.
    In de Benelux wordt blijkbaar een steelbook uitgebracht zie onderstaande link van Hi def Ninja

    http://www.hidefninja.com/community/...erlands.66253/

    er staat niet bij door wie (MM ?) dit uitgegeven wordt

  8. #2083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    In de Benelux wordt blijkbaar een steelbook uitgebracht zie onderstaande link van Hi def Ninja

    http://www.hidefninja.com/community/...erlands.66253/

    er staat niet bij door wie (MM ?) dit uitgegeven wordt
    Ik zag daarnet in de nieuwe Mediazine reclame staan voor deze steel.
    Dus MM is the place to be.

  9. #2084

  10. #2085

  11. #2086

    Standaard

    Deze verwacht ik met een weekje in huis te hebben:

    ja.jpg

  12. #2087

    Standaard

    Even een vraagje voor de kenners,
    Hoe groot is de kans dat Jurassic World HMV steelbook 3D +2D NL subs heeft?
    Dit is een universal release maar ik ben niet bekend in hoeverre Universal zijn discs met subs in deelt ??

    Kijk ik bijvoorbeeld naar de laatste release van the fast and the furious steelbooks van universal, die hebben volgens blu ray com geen NL subs

  13. #2088

    Standaard

    Alle onlangs door zavvi (UK) uitgebrachte Limited Edition-steelbooks van de 3 Jurassic Park-films hebben allemaal Nederlandse ondertitels, dus het zou vreemd zijn als deze die niet zou hebben. Veel titels van Universal hebben bovendien een hele zwik ondertitels (vandaar ook de naam "Universal"). Maar niets is zeker, tegenwoordig, en met name (buitenlandse) 3D-titels willen daarvan nogal eens afwijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Alle onlangs door zavvi (UK) uitgebrachte Limited Edition-steelbooks van de 3 Jurassic Park-films hebben allemaal Nederlandse ondertitels, dus het zou vreemd zijn als deze die niet zou hebben. Veel titels van Universal hebben bovendien een hele zwik ondertitels (vandaar ook de naam "Universal"). Maar niets is zeker, tegenwoordig, en met name (buitenlandse) 3D-titels willen daarvan nogal eens afwijken.
    Bedankt voor je antwoord Marcel
    Dan ga ik eens proberen om via Hi def Ninja aan exemplaar van HMV Jurassic World 3D/2D steelbook te komen.
    Als ik naar de landen om ons heen kijk: Duitsland + frankrijk hebben alleen een 2D steelbook en dan is verder alleen film arena CZ die volgens mij een jurassic world 3D+2D steelbook uitbrengt , maar volgens hun site heeft Jurassic world geen NL subs. Ze hebben wel enkele steelbooks released waarvan dan ook duidelijk op de site staat dat er NL subs op staat

  15. #2090

    Standaard

    Voorlopig zie ik alleen "English For The Hard Of Hearing" als ondertitel-keuze voor deze uitvoering staan. Zou mij persoonlijk zeer verbazen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2091

    Standaard

    Zie hier allemaal mooie steelbooks voorbij komen

    Ik ben een streefbedrag veiling met 12 steelbooks gestart, wellicht iets leuks tussen voor jullie?
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...ks-en-blu-rays
    Laatst aangepast door eendje : 25-06-2015 om 16:58

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voorlopig zie ik alleen "English For The Hard Of Hearing" als ondertitel-keuze voor deze uitvoering staan. Zou mij persoonlijk zeer verbazen.
    bovenstaande is bijna standaard op blu ray disc de voor releases die nog moeten uitkomen, helaas duurt het vaak bij hun ook pas tot de release datum voordat de subs enz ge update worden, als dit al gebeurd

    ik heb vandaag in ieder geval al 1 exemplaar besteld via de group buy op Hi def Ninja, dus een steelbook van Jurassic world 3D/2D heb ik in ieder geval.
    Mocht het zo zijn dat de discs straks toch geen NL subs hebben, dan verwissel ik de discs en maak er een " hybrib " steelbook van met NL discs
    Dat past dan ook nog bij het verhaal thema

  18. #2093

    Standaard

    Steelbook Terminator 2 , kon 'm niet laten liggen ....
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  19. #2094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Steelbook Terminator 2 , kon 'm niet laten liggen ....
    is dit de zavvi release ? Staan er NL subs op ?
    wel jammer dat deze geen inside art work heeft , The Terminator van zavvi heeft wel inside art work

  20. #2095

    Standaard

    Iemand de me kan vertellen wat die steelbook van Interstellar ongeveer waard is?

  21. #2096

    Standaard

    Dit is niet de "Zavvi" release ... Deze lag bij de MM in Herzogenrath voor 16.99 . Naar mijn weten heeft de Zavvi steelbook geen inside art en zou deze identiek hetzelfde zijn (betreffende de steelbook). Er staat hier geen ned. ondertiteling op !!
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  22. #2097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Iemand de me kan vertellen wat die steelbook van Interstellar ongeveer waard is?
    ik neem aan dat je de nederlandse steelbook versie bedoelt?

    als ik de link via mediamarkt kijk dan is deze (tijdelijk) niet meer beschikbaar, als ik jouw was dan zou ik even vragen bij de plaatselijke MM
    hij wordt ook op deze site aangeboden:
    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...n#.VY19fPntmkp
    hier staat echter geen prijs bij

  23. #2098

    Standaard

    Ik vroeg 't maar even omdat ik 'm via Marktplaats voor 10 euro inclusief had. Dat moet toch wel een gigantisch koopje zijn.

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik vroeg 't maar even omdat ik 'm via Marktplaats voor 10 euro inclusief had. Dat moet toch wel een gigantisch koopje zijn.
    Klopt. Maar ik vind 10 euro voor een Blu-ray sowieso altijd een koopje...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #2100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik vroeg 't maar even omdat ik 'm via Marktplaats voor 10 euro inclusief had. Dat moet toch wel een gigantisch koopje zijn.
    Voor jouw dan heel positief , mits de steelbook in goede orde is en geen beschadigingen heeft. Aan de andere kant vind ik het wel eens zonde dat steelbooks voor zo'n lage prijzen verkocht worden.
    Als je af en toe leest dat men zich verbaasd dat de blu ray markt inzakt. Zulke prijzen dragen hier deels ook aan bij. Als je op marktplaats al blu rays krijgt voor €10,- inclusief dan wil men in de winkel geen nieuw steelbook meer kopen voor €25,-
    Het gevolg is weer dat handelaren minder steelbooks issues gaan maken voor de nederlandse markt.


    Nogmaals, een mooie prijs voor jouw als de steelbook en blu ray in orde zijn

Pagina 84 van 100 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •