Pagina 88 van 100 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2176

  2. #2177

    Standaard

    Pixels krijgt ook een steelbook volgens Bol, alleen die prijs??????????????????????? :



    http://www.bol.com/nl/p/pixels/9200000048736104/


    De 2D versie heeft wel een normale prijs : http://www.bol.com/nl/p/pixels/9200000047373444/

  3. #2178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pixels krijgt ook een steelbook volgens Bol, alleen die prijs??????????????????????? :

    http://www.bol.com/nl/p/pixels/9200000048736104/

    De 2D versie heeft wel een normale prijs : http://www.bol.com/nl/p/pixels/9200000047373444/
    De eerste link is van een soort gift set. Er verschijnen maar liefst 5 verschillende uitgaves:

    DVD
    2D Blu-ray keepcase
    2D Blu-ray steelbook met DVD
    3D Blu-ray keepcase
    3D Blu-ray gift set steelbook

  4. #2179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De eerste link is van een soort gift set. Er verschijnen maar liefst 5 verschillende uitgaves:

    DVD
    2D Blu-ray keepcase
    2D Blu-ray steelbook met DVD
    3D Blu-ray keepcase
    3D Blu-ray gift set steelbook
    Oh sorry, die andere afbeelding waarop je zag dat het een gift set was, was me niet opgevallen sorry.

    Wel erg jammer dat de 3D versie geen losse steelbook krijgt, en dat je verplicht bent tot aanschaf van deze set, om te geraken aan de 3D steelbook.

    En dat de 2D wel een losse steelbook krijgt, Onbegrijpelijk!

  5. #2180

    Standaard Nieuwste steelbook aanwinsten: Avengers Age of Ultron Fnac + The Amazing spiderman 2 Rise of Elektro Fnac steelbook

    Via een ruildeal op Hi def Ninja
    The Amazing Spiderman 2 :Rise of Elektro Fnac steelbook




    Het steelbook bevat alleen de 2D + bonus disc +dvd. De dvd heb ik er al uitgemieterd en vervangen door de 3D blu ray.

    Deze past mooi bij m'n The Amazing Spiderman US steelbook


    en nog Avengers Age of Ultron Fnac steelbook 3D+2D allebei met NL subs een mooi booklet(jammer dat deze in het Frans is)




    M'n zavvi steelbook van Age of Ultron heb ik nu dubbel,deze gaat in de verkoop/ruil


  6. #2181

    Standaard

    De Back to the Future Trilogy - 30th Anniversary Limited Edition Steelbook:












  7. #2182

  8. #2183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Dit is een MM-exclusive. Gezien het verleden met deze uitgaves verwacht ik niet dat MM-nederland deze versie zal uitbrengen. Heb deze gereserveerd bij mijn lokale duitse MM. Is volgens hun zeer gewild met name om de lenticular en exclusief artwork .
    Het is een universal en paramount release, die brengen toch ook steelbooks uit bij ons in MM. Zie Jurassic World.

  9. #2184

    Standaard Terminator 3D+2D steelbook mediamarkt duitsland, eventuele interesse in groupbuy?

    [QUOTE=Xenomorph;2007697]De nieuwe Terminator Genisys 3D +2D mediamarkt steelbook die in november uitkomt heeft NL subs

    ziet er qua design ook mooi uit:




    Op blu ray disc de worden de NL subs ook bevestigd, zowel voor de duitse mediamarkt release
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc



    Voor de steelbook geinteresseerde : in november komt bovenstaand steelbook uit in Duitsland,
    ik wil deze voor mijzelf in Krefeld gaan kopen en 2 andere forum leden @scorpius en @DVD Watcher hebben ook al interesse getoont,
    mochten er nog meer zijn die dit steelbook willen hebben, dan kan ik een kleine group buy organiseren:
    http://www.mediamarkt.de/mcs/product...html?langId=-3

    de prijs is €34,- per steelbook
    daar komen dan nog de verzendkosten binnen nederland bij (de keuze is aan jouw of je dan voor pakketverzending €6,75 of brievenbuspost (€3,84) kiest.
    + eventuele vergoeding voor mijn onkosten (dit laat ik aan jullie over)
    Deelnemen is ook akkoord gaan met de prijs en verzendkosten en bekijk even goed het steelbook of het art work enz jouw ook aanspreekt

    Ik wil het beperken tot maximaal 10 personen. (sorry , ik moet een grens trekken ,dus inclusief mijn eigen exemplaar 11 steelbooks als dit lukt qua reserveren en/of eventueel normale aankoop)

    Ik ga dan in 1e instantie met Mediamarkt krefeld via mail contact opnemen of ik het aantal exemplaren kan reserveren
    Voor scorpius en dvd watcher probeer ik al sowieso een exemplaar te bemachtigen, zoals altijd geld, die het eerst komt die het eerst maalt.

    je kan je via PM bij mij aanmelden tot aanstaande vrijdag 18:00 uur, dan wil ik a.s zaterdag de mail naar MM krefeld versturen i.v.m. reserveren.

    Lukt dit niet, of kan dit niet, dan probeer ik op de release dag zoveel mogelijk steels te kopen die beschikbaar zijn.

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het is een universal en paramount release, die brengen toch ook steelbooks uit bij ons in MM. Zie Jurassic World.
    Nederland krijgt bij MM alleen een 2D steelbook van "Terminator: Genisys", geen 3D steelbook.

  11. #2186

    Standaard

    Package from HDzeta






    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #2187

    Standaard

    Prachtige steelbooks van Zavvi - Unforgiven (€ 12,65) en Amazon.fr - Ex_Machina (19,95)
    Beiden met NL subs.

    image.jpgimage.jpg
    image.jpgimage.jpgimage.jpg

  13. #2188

    Standaard

    Mooi!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2189

  15. #2190

    Standaard

    Deze lag afgelopen week in mijn bus via Amazon fr.




    Let op dit is geen steelbook maar een metalcase. Wel een leuke aanwinst voor de verzameling.

    Voor de steelbook moet je bij MM zijn.

  16. #2191

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn nieuwste steelbooks

    Vanmorgen opgehaald in MM krefeld, Terminator Genisys lenticular steelbook 3D+2D met NL subs






    het 2e steelbook is voor DVD Watcher

    Ik vind de lenticular een beetje tegenvallen, niet echt veel lenticular effect aan, het inside art work bevalt me goed, en de steelbook heeft 3D+2D + NL subs en de discs hebben dolby atmos


    Mijn 2e nieuwe aanwinst; Beowulf director's cut steelbook, en daarin heb ik de Beowulf 3D blu ray disc(trouwens een heel goeie 3D film en deze was er zelfs al eerder dan Avatar van James Cameron)
    steelbook gekocht op de duitse marktplaats, de 3D disc op nederlandse marktplaats




  17. #2192

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn nieuwste steelbooks: geruild met iemand uit de US , op Hi Def Ninja forum:

    Star Trek II : The wrath of Kahn, US best buy steelbook (past heel mooi bij m'n andere Star Trek steelbooks,vooral qua verhaal bij Star Trek into Darkness)
    Green Lantern US steelbook, ik heb de discs vervangen met de nederlandse 3D+2D discs
    Superman Returns best buy US steelbook
    Back to the Future trilogy best buy US steelbook , ik vind deze veel mooier dan de europese steelbook release van BTTF



















  18. #2193

    Standaard King Arthur (Zavvi)

    Vanaf vandaag verkrijgbaar bij zavvi.nl deze prachtige steelbook (vind ik zelf) van King Arthur:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #2194

    Standaard

    Mooie inderdaad, is het de DC van King Arthur?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #2195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mooie inderdaad, is het de DC van King Arthur?
    Dat neem ik aan van wel. Is er dan nog een andere, dan? De enige versie die ik ken en die destijds in Europa op Blu-ray is uitgebracht, vermeldt "Director's Cut".

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2196

    Standaard

    Ok dank je voor de info. Op dvd is ook de theatrical cut verschenen, op bluray wellicht niet meer inderdaad.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #2197

    Standaard

    Op 31 december 2015 verschijnt bij Amazon UK deze exclusieve steelbook-uitgave van alle vier films van The Hunger Games: The Hunger Games Complete Collection

    Prijs: £ 32.99

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #2198

    Standaard

    Hmmmm apart artwork.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2199

    Standaard

    31 december 2016 staat er als releasedatum.
    "Bond. James Bond."

  25. #2200

    Standaard

    Ik vind ze erg lelijk, en dan druk ik me nog netjes uit.

Pagina 88 van 100 EersteEerste ... 387884858687888990919298 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •