Pagina 29 van 100 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 2482 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Normaal ga ik ook voor de NL subs hoor maar voor dit prijsje let ik wel extra goed op

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Normaal ga ik ook voor de NL subs hoor maar voor dit prijsje let ik wel extra goed op
    Daar heb je gelijk in . Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een nl-uitgave komt, mm exclusive. Als dit klopt dan ben ik benieuwd naar die prijs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #703
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in . Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een nl-uitgave komt, mm exclusive. Als dit klopt dan ben ik benieuwd naar die prijs.
    Prijs zal wel 22,99 euro worden.

  4. #704

    Standaard

    Gisteravond gekocht in de MM Herzogenrath de MM Exclusive Indiana Jones Steelbook voor 49,90.

    Er lagen tig "gewone" boxset van Indiana Jones voor 49,90 en nog maar 3 steelbookversie. 2 waren geprijsd voor 59,90 en eentje voor 49,90. Dus meenemen naar de kassa, alwaar hij voor 49,90 werd afgerekend. Een onverwachte meevaller van 10,-.

    De steelbookversie is qua afmetingen en materiaal van dezelfde aard als de duitse steelbook Jurassic Park set van vorig jaar. Met die uitzondering dat de Indiana Jones set op de voorzijde een lenticular magneet (gelijk aan de MM exclusive steelbook van Titanic) heeft zitten met de zelfde afbeelding als de voorzijde van de boxset. Deze is gewoon van te set te verwijderen en bv. te bevestigen aan de koelkast .

    Ik laat deze lenticular gewoon aan de voorzijde zitten, ziet er mooi uit.

    Dus in totaal een mooie box voor een bijzonder prijsje .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #705

  6. #706

    Standaard Terminator play.com steelbook

    Ik heb een vraag
    ik kan van iemand de Terminator play.com steelbook kopen voor 40 euro.
    Wat raden jullie aan, zou ik deze moeten kopen of is de prijs te hoog?

    Ik weet wel dat de steelbook op play.com is uitverkocht maar ben nog even terug houdend of ik hem nu wel of niet moet kopen

    gaarne jullie advies/input

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb een vraag
    ik kan van iemand de Terminator play.com steelbook kopen voor 40 euro.
    Wat raden jullie aan, zou ik deze moeten kopen of is de prijs te hoog?

    Ik weet wel dat de steelbook op play.com is uitverkocht maar ben nog even terug houdend of ik hem nu wel of niet moet kopen

    gaarne jullie advies/input
    Vind ik nog goedkoop.
    Bij Play.com was de steelbook volgens mij 20 euro, dus het gaat nu nog 'maar' om een verdubbeling v/d prijs. De prijs zal nog veel hoger worden, net als met Thor. Kocht ze van eBay voor 40 euro per stuk, ze zijn nu 120 per stuk.
    En die 40 euro was destijds ook een verdubbeling v/d retailprijs (was 20 euro bij de Mediamarkt).

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb een vraag
    ik kan van iemand de Terminator play.com steelbook kopen voor 40 euro.
    Wat raden jullie aan, zou ik deze moeten kopen of is de prijs te hoog?

    Ik weet wel dat de steelbook op play.com is uitverkocht maar ben nog even terug houdend of ik hem nu wel of niet moet kopen

    gaarne jullie advies/input
    Ik zou zeggen, kopen. Heb hem zelf ook, en het is een gave steel. Let op, wel geen nl-subs. Zeer snel zul je hem voor die prijs niet meer kunnen krijgen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #709

    Standaard The dark Knight Rises steelbook versie NL release?

    Ik heb gelezen dat er van the dark knight rises een steelbook komt,
    via engeland blijkbaar een HMV exclusive en via duitsland een amazon.de release.
    is er misschien al bekend of we ook een nederlandse steelbook release krijgen en zo ja, weet iemand waar deze dan te koop zal zijn?
    mediamarkt, bol.com of FRS?

  10. #710

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Er komt een NL versie uit ja, op 28/11

    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...d=2152&lang=EN
    En het wordt een MediaMarkt exclusive


  12. #712
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En het wordt een MediaMarkt exclusive
    Hebben de mensen Media Markt Groningen jou dat wijs gemaakt?

  13. #713

    Standaard

    Hij wordt toch ook via andere aanbieders te koop aangeboden en ook de steelbook versie:

    de link die tommy1982 aangeeft is van blu ray disc drunen, of is dit dan een andere steelbook dan de media markt exclusive?

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hebben de mensen Media Markt Groningen jou dat wijs gemaakt?
    Nee, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, maar nu ik het terug probeer te zoeken, kan ik het zo niet terug vinden... Hmm, dan ben ik in de war met een andere film denk ik...


  15. #715

    Standaard foto's van de indiana Jones steelbook?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Gisteravond gekocht in de MM Herzogenrath de MM Exclusive Indiana Jones Steelbook voor 49,90.

    Er lagen tig "gewone" boxset van Indiana Jones voor 49,90 en nog maar 3 steelbookversie. 2 waren geprijsd voor 59,90 en eentje voor 49,90. Dus meenemen naar de kassa, alwaar hij voor 49,90 werd afgerekend. Een onverwachte meevaller van 10,-.

    De steelbookversie is qua afmetingen en materiaal van dezelfde aard als de duitse steelbook Jurassic Park set van vorig jaar. Met die uitzondering dat de Indiana Jones set op de voorzijde een lenticular magneet (gelijk aan de MM exclusive steelbook van Titanic) heeft zitten met de zelfde afbeelding als de voorzijde van de boxset. Deze is gewoon van te set te verwijderen en bv. te bevestigen aan de koelkast .

    Ik laat deze lenticular gewoon aan de voorzijde zitten, ziet er mooi uit.

    Dus in totaal een mooie box voor een bijzonder prijsje .
    hallo seus, mooie aankoop, kun je misschien enkele foto's plaatsen van deze steelbook?

  16. #716
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nee, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, maar nu ik het terug probeer te zoeken, kan ik het zo niet terug vinden... Hmm, dan ben ik in de war met een andere film denk ik...
    Nee, deze steelbook komt overal te liggen. 24 oktober krijgt Media Markt wel 3 andere exclusieve steelbooks. E.T., The Dictator, en Snow White and the Huntsman.

  17. #717

    Standaard

    Ik ben al een hele tijd het web aan het afzoeken voor nieuws over een "Iron Lady" steelbook (of metal case) release. Helaas niet over te vinden.
    Denken jullie dat er nog eentje uit de bus kan vallen? (Een limited edition metal case van Buried is immers ook 2 jaar na de release van de film op de markt gekomen)

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    hallo seus, mooie aankoop, kun je misschien enkele foto's plaatsen van deze steelbook?
    Heb al eens gemeld dat mij dit te veel gedoe is, en ben daar overigens ook niet zo goed in .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  19. #719

    Standaard

    terminator steelbook ontvangen DD

  20. #720

    Standaard

    Ik heb net mijn Inglorious Bastards uit Canada aangekregen


  21. #721

    Standaard

    Heeft iemand misschien al de prometheus steelbook, Uk of DE uitgave?
    Zijn 1 van deze 2 misschien met NL subs?

    Ik wordt er een beetje moedeloos van dat de subs niet compleet vermeldt kunnen worden
    op bluray.com wordt je niet veel wijzer, playcom geeft ook geen uitsluitsel en blu ray.de wil voor deze uitgave ook niet echt vlotten
    Mijzelf maakt het niet zo veel uit, maar als er NL subs op staan, dan kan m'n vriendin de films ook beter volgen.

  22. #722

    Standaard

    Mijn avengers steelbook van amazon de is vandaag binnen gekomen
    Mooi maar jammer genoeg geen nl subs al had ik de nl versie al aangeschaft.

    Samen met green hornet , captain america en snow white and the huntsman toch een van mn mooiste steelbooks

  23. #723

    Standaard

    Dat is zeker een mooie steel chev.

    Armageddon vandaag ontvangen. Valt me een klein beetje tegen qua uitvoering. Niettemin wel een mooie aanwinst voor mijn collectie

  24. #724

    Standaard

    Ik heb via Amazon.com een gratis Avengers blu-ray gekregen omdat de grote box geannuleerd was.
    Via Amazon.de de steelbook besteld, heb ik meteen de 3D versie.
    En via de DVD.nl user (jdjta, Jeroen) heb ik een Nederlandse release van The Avengers voor €10,- kunnen kopen (bij zijn Saturn waren ze in de aanbieding).

    Dus ik heb:

    - Gratis Avengers blu-ray incl. slipcover
    - Steelbook incl. 3D disc
    - Avengers release met Nederlandse ondertiteling

    Beter kan het niet worden denk ik :P.

    O ja, vanavond ook nog Prometheus ontvangen lol !

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien al de prometheus steelbook, Uk of DE uitgave?
    Zijn 1 van deze 2 misschien met NL subs?

    Ik wordt er een beetje moedeloos van dat de subs niet compleet vermeldt kunnen worden
    op bluray.com wordt je niet veel wijzer, playcom geeft ook geen uitsluitsel en blu ray.de wil voor deze uitgave ook niet echt vlotten
    Mijzelf maakt het niet zo veel uit, maar als er NL subs op staan, dan kan m'n vriendin de films ook beter volgen.
    Wil ik ook graag weten, heb niks aan ´u.a.´. Heb mijn order bij Play.com gecancelled omdat de subs niet volledig werd vermeld. Wellicht dat roninpicano dit wilt checken met zijn exemplaar?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Ik heb net mijn Inglorious Bastards uit Canada aangekregen

    Heb ik ook ontvangen vorige week, echt erg mooie steel.
    Nu alleen nog de eerste release, is erg duur momenteel.

Pagina 29 van 100 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •