Pagina 79 van 100 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Vandaag Snowpiercer zien liggen bij MM Zoetermeer. Helaas is het een stickerbook.

  2. #1952

    Standaard nieuwste steelbook aanwinsten zavvi steelbooks

    Mijn nieuwste steelbook aanwinsten van zavvi:

    Indiana Jones and the Raiders of the lost ark
    Indiana Jones and the temple of doom
    Indiana Jones and the last Crusade
    Captain America The winter soldier
    CIMG1399.jpg


    ik had Indiana Jones and the kingdom of the Crystal Skull niet besteld, ik heb al de Indiana Jones 1-4 Quadrilogie exklusiv steelbook. Deze steelbooks wilde ik als collectors items wel hebben, ik wacht nog even of ik ze open of niet. Jammer dat Captain America the winter soldier geen NL subs heeft, dan maakt zavvi eindelijk weer een steelbook met 3D +2D disc en dan heeft deze geen NL subs.

    Waarom kunnen gewoon geen steelbooks maken zoals bijvoorbeeld de Iron Man 1 &2/ the incredible Hulk/ Hulk 2003 van play.com met NL subs om even een paar voorbeelden te noemen,
    en waarom kan nederland (mediamarkt) geen fatsoenlijke steelbooks uitgeven?

    Tron Legacy (geen 3D disc)
    Man of Steel (geen 3D disc)
    The Amazing Spiderman (geen 3D disc)
    the amazing spiderman 2 (geen 3D disc)

    om maar even een paar voorbeelden te noemen

    waar zijn die tijden toen mediamarkt nog die juweeltjes uitbracht: Captain America + Thor MM steelbooks??
    Mooi embossed: 2D +3D +dvd + NL subs, wat wil je nog meer?
    Laatst aangepast door Xenomorph : 29-08-2014 om 10:00

  3. #1953

    Standaard

    De Winter Soldier steel zag ik net ook in Duitsland liggen. Mooie steel al was me de prijs wat teveel (29,99)

    Temeer ook omdat ik de steel van Sabotage zag liggen. Opvallend was dat er op de achterkant van de amaray geen NL subs stonden vermeld en op de steel wel. Drukfoutje bij de amaray hoop ik

    Anyway, aparte uitvoering met mooie (inside) art en een doorzichtige disk?? Dat had ik nog nooit gezien. Heeft wel wat.






    Om alle twijfel weg te nemen het menu:



    Gelukkig
    Laatst aangepast door Dan G. : 29-08-2014 om 15:37

  4. #1954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Hmmm.., ik heb de Koreaanse Steelbook al... maar ben ook erg benieuwd hoe deze eruit ziet..., zal wel hetzelfde zijn als de Franse (Amazon) uitvoering neem ik aan.

    Indien mogelijk..zou je dan eens voor me willen kijken bij Fnac? thnx
    Ben bij Fnac geweest en het is dezelfde editie zoals in MM.

    Trouwens het is zoals al eerder door iemand gezegd een stickerbook.

    Prijs was hetzelfde zowel bij MM Antwerpen als Fnac Groenplaats namelijk 14,99 Euro.

  5. #1955

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn nieuwste steelbook aanwinsten

    een ruil deal op Hi Def Ninja, Frozen 1/4 kimchidvd steelbook geruild tegen Thor HMV (geopend maar in prima staat) The Amazing spiderman best buy steelbook nieuw en Inglorious Basterds(amazon Ca) nieuw

    De Thor steelbook ga ik weer als ruil item aanbieden op de duitse markt en misschien ook het Inglorious Basterds steel




  6. #1956

    Standaard

    Weet iemand of de Steelbook Blu-ray van Sabotage ook in Nederland uit komt?
    Zie op sommige sites (o.a. Bol) wel de DVD als Steelbook maar geen Blu-ray.

  7. #1957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Collector Bekijk bericht
    Weet iemand of de Steelbook Blu-ray van Sabotage ook in Nederland uit komt?
    Zie op sommige sites (o.a. Bol) wel de DVD als Steelbook maar geen Blu-ray.
    Volgens deze site wel:

    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...n#.VBMtYH8aySM

    Ik wacht nog even met importeren uit Duitsland alhoewel de prijs daar zeer gunstig is.

  8. #1958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ben bij Fnac geweest en het is dezelfde editie zoals in MM.

    Trouwens het is zoals al eerder door iemand gezegd een stickerbook.

    Prijs was hetzelfde zowel bij MM Antwerpen als Fnac Groenplaats namelijk 14,99 Euro.
    Weer een Stickerbook! .. Rare jongens die Hollanders (en die Belgen)



    Heeft iemand toevallig DEZE Steelbook van Street Fighter in bezit?? zag hem staan bij MM en ben benieuwd of hij ook art heeft in de binnenkant.... en op de achterkant??.... misschien ook artcards.. net als de UK versie??

    btw Godzilla 3D komt aankomende week uit ( de 17e).... en Sabotage volgende week (de 24e)
    ___________________________________________



  9. #1959

  10. #1960
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook en heel blij dat de steelbook niet opeens allerlei opdruk heeft en het eraf kan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ook en heel blij dat de steelbook niet opeens allerlei opdruk heeft en het eraf kan.
    Eindelijk weer eens een van die zeldzaam geslaagde nl steelbooks inderdaad, meestal tref je allerlei logo's, blauwe balken etc. aan...

    Keertje inspelen op de wensen van de klanten kan ook geen kwaad
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #1962

    Standaard

    Hij ziet er mooi uit. Ik baal alleen van het 3D-logo van Godzilla-proporties. Gelukkig kan ik de FutureShop-versie spoedig verwachten

  13. #1963

    Standaard

    ^ Helemaal mee eens!

    Vreemd!.... MM/Saturn Utrecht en Nieuwegein hebben die Godzilla Steelbook niet....
    Heeft iemand hem gezien bij andere MM/Saturn filialen??
    ___________________________________________



  14. #1964
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dat komt omdat de Godzilla steelbook exclusief voor Bol.com is in Nederland.

    Trouwens hoe verstuurt Bol.com tegenwoord steelbooks?

  15. #1965

    Standaard

    Pieter, ik ontving hem in een kartonnen envelop. Verder geen extra bescherming, dus niet echt goede verzending voor steelbooks. Gelukkig heb ik geen beschadigingen.

  16. #1966
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier hetzelfde, maar ik nog nooit een beschadigde blu-ray gehad bij Bol. Die kartonnen enveloppen zijn best stevig als men hem normaal vervoerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat komt omdat de Godzilla steelbook exclusief voor Bol.com is in Nederland.

    Trouwens hoe verstuurt Bol.com tegenwoord steelbooks?
    Rare jongens die jongens van MM/Saturn..

    Hmmm.., niet echt een "Bol.com exclusive" Pieter..

    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...d=4633&lang=en
    ..maar voor de prijs moet je hier zeker niet zijn ..

    Trouwens..., voor zover ik weet is er ooit maar een nederlandse Store Exclusive Steelbook geweest, namelijk Star Wars - The Clone Wars Steelbook van Free Record Shop. Deze Steelbook wordt naar mijn mening ver onderschat omdat die ook nog eens een keer een " Wereld Wijd Exclusief" is geweest.
    Ik weet niet zeker of de Steelbook van Immortals ook echt exclusief was.., daar heb ik me verder niet meer in verdiept.
    Anyway, ik hecht verder niet veel waarde meer aan de term "Exclusive" en "Very Limited Print Run" ...., belangrijker vind ik dat ik gewoon de Steelbooks kan kopen die ik graag wil hebben.., ongeacht waar...., maar het liefst gewoon in de winkel

    En voor wat betreft de verpakking van Bol.com!?!? ... met de vepakking die zij gebruiken is het een kwestie van geluk hebben dat het onbeschadigd aankomt!... Gelukkig hebben ze een redelijk goede klanten service...
    ___________________________________________



  18. #1968
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die website movies-blu-ray: koopt het spul ook bij Media Markt, Bol.com etc hoor. Die winkel is gewoon een 3e partij. Gewoon een persoon zoals jij en ik.

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Die website movies-blu-ray: koopt het spul ook bij Media Markt, Bol.com etc hoor. Die winkel is gewoon een 3e partij. Gewoon een persoon zoals jij en ik.

    Ooooooh ..., the sneaky bastard! ... dat dat zomaar kan he..
    ___________________________________________



  20. #1970

    Standaard

    Steelbook van de 3D versie van Godzilla lag daarnet bij Fnac Groenplaats voor €19,99.

  21. #1971

    Standaard


    Voor de geïnteresseerden: steelbook van Gravity ligt nu bij zavvi.nl voor 21,75 en komt met de code 3DKORTING op 19,58.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1972

    Standaard nieuwste steelbook aanwinst X-men Days of Future past

    Mijn laatste aanwinst, X-men Days of Future Past steelbook van amazon.fr






    Helaas is de steelbook niet embossed, ik vond het design /front niet zo fantastisch,had liever de inside art als front cover gehad. De inside art wijkt enigzins af van onderstaande foto en is helaas niet in kleur maar zwart/wit maar dit was een mooiere front cover geweest naar mijn mening en dan de Sentinel als inside art work

    De steelbook bevat 8 fan made art cards, ik vind ze niet echt brilliant ,had voor mij niet gehoeven.
    Gelukkig heeft deze steelbook 2D +3D + NL subs,+ zoals gewoonlijk weer totaal overbodig, die dvd , wanneer stoppen ze nou eens met deze onzin, ik hoef geen dvd in een blu ray steelbook !!
    ,



    en deze maakt nu mijn X-men serie compleet

    Laatst aangepast door Xenomorph : 11-10-2014 om 13:20

  23. #1973

    Standaard

    Mijn nieuwe aanwinsten
    Nieuw.jpg

  24. #1974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Mijn nieuwe aanwinsten
    Nieuw.jpg

    De edge of Tommorrow steel, welke uitgave is dit, heeft deze NL subs?

  25. #1975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    De edge of Tommorrow steel, welke uitgave is dit, heeft deze NL subs?
    Dit is de Duitse uitgave en heeft alleen Duitse en Engelse ondertiteling.
    De Franse uitgave heeft volgens mij wel NL subs, maar is alleen bij Fnac te krijgen.

Pagina 79 van 100 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •