Pagina 20 van 100 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 2482 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard Hunger games, subs ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    hij is mooi.

    Ik heb vandaag Hunger Games binnen (district 12 editie), mooi versie en ook embossed.
    Ik zal kijken of het lukt om vanavond foto's te maken en online te zetten.
    kun je dan aub ook even bevestigen qua subs zoals The regiment aangeeft, geen NL subs?

  2. #477

    Standaard







    Nee, geen NL sub. Is ook regio A.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #478

    Standaard

    @Robert F
    Nice pica´s, je houdt hem zeker geseald he?
    Vind debossing wel een beetje tegenvallen of ligt het aan de foto´s?
    Ik heb er twee van gekocht, ene om te openen en andere te bewaren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    kun je dan aub ook even bevestigen qua subs zoals The regiment aangeeft, geen NL subs?
    Nee heeft geen NL subs.
    Dit is geen UK maar CAN versie.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    @Robert F
    Nice pica´s, je houdt hem zeker geseald he?
    Vind debossing wel een beetje tegenvallen of ligt het aan de foto´s?
    Deze houd ik idd gesealed. Ik heb ook de UK versie besteld.
    Embossing is niet zoals Thor, veel lager effect. Maar wel nog steeds mooi.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  5. #480

    Standaard

    Waar heb je die van the hunger games besteld? me like

  6. #481

    Standaard

    Via eBay, ergens anders zou ik het niet weten.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Waar heb je die van the hunger games besteld? me like
    Ik heb hem besteld via een andere film forum maar hij is nu OOS.
    Zal wel af en toe op eBay verschijnen, maar goedkoop zal ie niet worden.

  8. #483

    Standaard

    Vandaag aangekomen, vrij snelle verzending uit Canada.

  9. #484

    Standaard

    Op 22-10 komt in de UK deze 4-disc steelbook uit .

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  10. #485

    Standaard

    Ziet erg goed uit
    Wacht nog even tot het bekend is of hij NL subs heeft.

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ziet erg goed uit
    Wacht nog even tot het bekend is of hij NL subs heeft.
    Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Deze heeft wel engelse ondertiteling.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Deze heeft wel engelse ondertiteling.
    Dan zal ik deze maar skippen, voor deze soort steelbooks wil ik liever met NL subs.

    Krijgen we ook The Avengers steelbook?? Er is echt niks van bekend op o.a. HiDefNinja forum.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Dan zal ik deze maar skippen, voor deze soort steelbooks wil ik liever met NL subs.

    Krijgen we ook The Avengers steelbook?? Er is echt niks van bekend op o.a. HiDefNinja forum.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Volgens mij komt in nederland alleen de 2D steelbook versie uit, zoals gewoonlijk, duitsland heeft inderdaad de 3D steelbook release 31/08 maar tot zover nog niks bekend omtrent Nl subs.
    ik wil nog even afwachten , zodra bekend is of avengers steelbook van duitsland wel NL subs heeft dan koop ik deze via amazon.de

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Volgens mij komt in nederland alleen de 2D steelbook versie uit, zoals gewoonlijk, duitsland heeft inderdaad de 3D steelbook release 31/08 maar tot zover nog niks bekend omtrent Nl subs.
    ik wil nog even afwachten , zodra bekend is of avengers steelbook van duitsland wel NL subs heeft dan koop ik deze via amazon.de
    Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat Avengers in Nederland geen steelbook krijgt, dus ook niet in 2D. De duitse steelbook heeft volgens bluray.disc.de geen nl-subs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat Avengers in Nederland geen steelbook krijgt, dus ook niet in 2D. De duitse steelbook heeft volgens bluray.disc.de geen nl-subs.
    Ik ga sowieso voor de Duitse steelbook. De info op bluray-disc.de is voorlopig, niet met 100% zekerheid te zeggen. Waarschijnlijk inderdaad enkel engels en duits subs. Ik zal dit melden als ik hem binnen heb, wordt op 10e verstuurd volgens Amazon.de.

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar) dat Avengers in Nederland geen steelbook krijgt, dus ook niet in 2D. De duitse steelbook heeft volgens bluray.disc.de geen nl-subs.
    Klopt want de release van de NL versie is al geweest, en de aangekondigde steelbook is gecanceld toen der tijd

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Klopt want de release van de NL versie is al geweest, en de aangekondigde steelbook is gecanceld toen der tijd
    Erg jammer, nu kunnen we alleen maar hopen dat de Duitse versie de goede ondertitels heeft. Ik koop hem sowieso want wil mijn Avengers collectie compleet hebben .

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Erg jammer, nu kunnen we alleen maar hopen dat de Duitse versie de goede ondertitels heeft. Ik koop hem sowieso want wil mijn Avengers collectie compleet hebben .
    De Duitse Avengers heeft geen NL subs, want de Nederlandse Blu-rays bevatten geen Duitse audio/subs.


  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    De Duitse Avengers heeft geen NL subs, want de Nederlandse Blu-rays bevatten geen Duitse audio/subs.
    'Wánt'? Zit hier een een causaal verband tussen? Dat de Duiters uit rancune over het feit dat wij geen Duitse subs op de release zetten, zelf geen NL'se subs uitgeven?

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    'Wánt'? Zit hier een een causaal verband tussen? Dat de Duiters uit rancune over het feit dat wij geen Duitse subs op de release zetten, zelf geen NL'se subs uitgeven?
    Dan zitten we met deze release in een andere lands indeling, volgende keer kunnen er weer wel DE/NL subs op staan en bij de volgende release weer niet..

    Wie het iedere keer verzint op het hoofdkantoor geen idee maar zo gaat het nu eenmaal.

  21. #496

    Standaard

    Iemand een idee of er op de Duitse steelbook uitgave van Contraband NL subs zitten? Ze staan niet op de cover maar de steelbook van Safe House is bijna identiek, van Universal en daar staan ze wel op de cover. Zitten ze er misschien toch op?

  22. #497

    Standaard Proef op de som, wel of geen NL subs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dan zitten we met deze release in een andere lands indeling, volgende keer kunnen er weer wel DE/NL subs op staan en bij de volgende release weer niet..

    Wie het iedere keer verzint op het hoofdkantoor geen idee maar zo gaat het nu eenmaal.
    heren, misschien hebben jullie gelijk, ik hoop van niet,
    even een test zie onderstaande link van filmtotaal van Tron legacy blu ray review:
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=22184
    deze review is van de normale 2D blu ray maar ik mag aannemen dat de 2D+3D amaray versie ook dezelfde subs heeft???

    Bij ondertitels staan geen duitse subs, ergo, uit revenge/wrath, zou de duitse versie nu ook geen NL subs hebben??, correct me if I am wrong?

    aangezien ik echter in bezit ben van de duitse steelbook, 2D+3D, waarbij de 3D wel NL subs heeft!!
    Ik heb de 2D nog nooit gekeken, dat zou ik moeten checken, nog even geen dreig tweets sturen.

    sowieso even of topic, geld in hetzelfde land dat een amaray/steelbook/digibook versie altijd dezelfde subs hebben of kan dit verschillen? en wie bepaalt dit, de uitgever of de filmmaatschappij?

    Ik hoop er dus op dat jullie stelregel niet opgaat en dat de duitse steelbook van The Avengers toch nog NL subs heeft

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Op 22-10 komt in de UK deze 4-disc steelbook uit .

    Hoe zo, uitmelken? Jammer dat het een steelbook is... . Had liever een mooie box of digibook gezien.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Vandaag aangekomen, vrij snelle verzending uit Canada.
    Dan zal die van mij ook binnenkort wel arriveren. Is ie embossed?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Iemand een idee of er op de Duitse steelbook uitgave van Contraband NL subs zitten? Ze staan niet op de cover maar de steelbook van Safe House is bijna identiek, van Universal en daar staan ze wel op de cover. Zitten ze er misschien toch op?
    Hoi Dan,

    Heb deze in mijn bezit, zal vanmiddag even controleren of er toch nl-subs op staan.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 20 van 100 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •