Pagina 89 van 100 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    31 december 2016 staat er als releasedatum.
    Dat betekent meestal dat ze nog geen idee hebben wanneer de precieze releasedatum zal zijn. Dan wordt een 31 december-datum gekozen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    31 december 2016 staat er als releasedatum.
    Je hebt gelijk, sorry, had ik even niet gezien. Dan is dat een fictieve releasedatum omdat ze nog niet weten wanneer deze uitkomt. Kan dus ook zomaar 1 februari 2016 zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #2203

    Standaard

    Klopt. 31 december 2015 leek me in elk geval wat vroeg voor deze.
    "Bond. James Bond."

  4. #2204

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    mijn nieuwe steelbook aanwinsten, voor december

    Jurassic World 3D HMV steelbook, via een group buy op Hi Def Ninja forum






    The Hobbit : The Battle of the Five Armies,extended edition steelbook France, 3D+2D met NL subs





    en al mijn The Hobbit jumbo steelbooks bij elkaar

  5. #2205

    Standaard

    Ik liep een beetje achter met m'n steelbooks.
    misschien zit er al eentje in die ik al eens eerder had gepost


    Mission Impossible en Terminator Genisys komen met extra bonus disc

  6. #2206

    Standaard

    Die van Kuifje is wel cool!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2207

  8. #2208

    Standaard

    Heb ook even zitten dubben of ik deze steelbook van Princess Mononoko zou aanschaffen. Helaas kan de film me niet zo bekoren. Vind het persoonlijk een van de mindere uit de Ghibli-reeks.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #2209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb ook even zitten dubben of ik deze steelbook van Princess Mononoko zou aanschaffen. Helaas kan de film me niet zo bekoren. Vind het persoonlijk een van de mindere uit de Ghibli-reeks.
    Haha hoe meningen kunnen verschillen, ik vind het de beste van Ghibli

    Ook in de pre-order:

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #2210

    Standaard

    Kiki had ik een aantal weken geleden toevallig al aangeschaft, maar dan in de normale Blu-ray + DVD-versie. Hoe mooi de steelbook ook is, ik ga de film niet dubbel kopen. Dat vind ik ook weer overdreven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #2211

    Standaard





    Zeldzaam mooie Steelbook uitgave, zoals je ze in Nederland nog maar weinig ziet. Mooie artwork zowel binnen als buiten en een mooi boekje met productienotities en dat voor maar €9,99 bij de MediaMarkt Hoorn.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  12. #2212

    Standaard

    Hoewel het geen Blu-ray of DVD betreft (maar een 3 CD Steelbook), plaats ik hem toch hier omdat ik hem gekocht heb (Bij Bol.com voor € 29,95, en ik de steelbook erg mooi vind (En de muziek ook wel ) :





    ''ABBA - Gold (CD1: ABBA Gold, CD2: More Gold, CD3: B Sides) : Limited Anniversary Edition Steelbook'' € 29,95

  13. #2213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoewel het geen Blu-ray of DVD betreft (maar een 3 CD Steelbook), plaats ik hem toch hier omdat ik hem gekocht heb (Bij Bol.com voor € 29,95, en ik de steelbook erg mooi vind (En de muziek ook wel ) :





    ''ABBA - Gold (CD1: ABBA Gold, CD2: More Gold, CD3: B Sides) : Limited Anniversary Edition Steelbook'' € 29,95
    Ziet er goed uit, jammer dat er dan niet minimaal een blu ray uitgave bijzit, maar dan zit je natuurlijk weer met welke concert registratie je er dan bij doet.
    Ik heb me al vaker afgevraagd waarom er geen steelbook of digibook uitgaves zijn van artiesten/concert registraties en alleen de uitgaves op blu ray in een amaray doosje

  14. #2214

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn nieuwste steelbook aanwinsten:

    Game of Thrones The complete seacond season steelbook Uk + Pacific Rim 3D+2D futurepak Taiwan steelbook



    Pacific Rim Futurepak steelbook ,via een ruildeal op Hi Def Ninja forum



    Er zit een mooie stevige slipcase om de steelbook



    steelbook bevat 3D +2D (met NL subs!) + 1 disc met special features



    Mooi inside art work

    backside


    Game of Thrones the complete seacond season steelbook UK ook via een ruil deal op Hi Def Ninja forum
    steelbook zit al verpakt in een goeie hard plastic sleeve

    op de steelbook zit dan weer extra sleeve voor de magnet



    de blu ray discs (niet zo handig dat ze op elkaar zitten, en zijn moeilijk los te krijgen en eruit te halen)

    inside art work

    backside v/d steelbook

  15. #2215
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #2216

    Standaard

    Deadpool (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook - Limited to 4000 Copies)'' € 31,05):




    http://www.zavvi.nl/blu-ray/deadpool-zavvi-exclusive-limited-edition-steelbook/11243883.html

  17. #2217

    Standaard

    Die van Amelie is wel heel mooi! jammer dat ie, volgens de site,geen NL subs heeft
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2218

    Standaard Re:

    Vandaag kwam Hotel Transsylvanië 2 aan:

    ht1.jpght2.jpght3.jpght4.jpg

    Soms heb ik weleens een steelbook waarbij de flap aan de bovenkant echt los moet trekken om de doos te kunnen openen.
    Deze heeft een flap die je gewoon even opzij klapt. Veel makkelijker en duurzamer voor de verpakking.

  19. #2219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vandaag kwam Hotel Transsylvanië 2 aan:

    ht1.jpght2.jpght3.jpght4.jpg

    Soms heb ik weleens een steelbook waarbij de flap aan de bovenkant echt los moet trekken om de doos te kunnen openen.
    Deze heeft een flap die je gewoon even opzij klapt. Veel makkelijker en duurzamer voor de verpakking.
    Jammer alleen dat de 3D versie er niet bij zit.

  20. #2220

    Standaard

    Weet iemand of de Warner ook in NL een blu-ray steelbook gaat uitbrengen van Black Mass?
    Hij komt deze week uit in Duitsland, exclusief bij Media Markt.
    fee_786_587_png.jpg

    De NL release staat nu voor eind Maart, volgens Bol. Maar niks bekend nog verder over een steelbook, al dan niet bij de MM. Misschien is er iemand hier (lid of moderator) die het kan vragen bij Warner. Ik kan nl. geen mailadres vinden online.
    Zou fijn zijn om er gauw achter te komen, anders bestel ik die Duitse die deze week uitkomt.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  21. #2221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Weet iemand of de Warner ook in NL een blu-ray steelbook gaat uitbrengen van Black Mass?
    Hij komt deze week uit in Duitsland, exclusief bij Media Markt.
    fee_786_587_png.jpg

    De NL release staat nu voor eind Maart, volgens Bol. Maar niks bekend nog verder over een steelbook, al dan niet bij de MM. Misschien is er iemand hier (lid of moderator) die het kan vragen bij Warner. Ik kan nl. geen mailadres vinden online.
    Zou fijn zijn om er gauw achter te komen, anders bestel ik die Duitse die deze week uitkomt.
    Ik heb het nummer van de bedrijfsleider/inkoop van MM Eindhoven. Ik zal hem straks wel even bellen om te vragen of hij er iets van gehoord heeft, en dan laat ik het hier wel even weten. Alvast een fijne dag toegewenst.

  22. #2222

    Standaard

    Op 21 Maart a.s brengt Zavvi.nl weer een exclusive Zavvi steelbook uit:



    ''Last Action Hero (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook - Limited to 2000 Copies)'' € 17,55
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-02-2016 om 06:22

  23. #2223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Weet iemand of de Warner ook in NL een blu-ray steelbook gaat uitbrengen van Black Mass?
    Hij komt deze week uit in Duitsland, exclusief bij Media Markt.
    fee_786_587_png.jpg

    De NL release staat nu voor eind Maart, volgens Bol. Maar niks bekend nog verder over een steelbook, al dan niet bij de MM. Misschien is er iemand hier (lid of moderator) die het kan vragen bij Warner. Ik kan nl. geen mailadres vinden online.
    Zou fijn zijn om er gauw achter te komen, anders bestel ik die Duitse die deze week uitkomt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb het nummer van de bedrijfsleider/inkoop van MM Eindhoven. Ik zal hem straks wel even bellen om te vragen of hij er iets van gehoord heeft, en dan laat ik het hier wel even weten. Alvast een fijne dag toegewenst.
    Zoals beloofd heb ik hem even gebeld, en vooralsnog alleen een gewone Blu-ray uitgave & een DVD. Van een steelbook versie was nog niks bekend, kon hij niet zien. Dus helaas heb ik je geen positief antwoord kunnen geven, ik had het graag gegeven.

  24. #2224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zoals beloofd heb ik hem even gebeld, en vooralsnog alleen een gewone Blu-ray uitgave & een DVD. Van een steelbook versie was nog niks bekend, kon hij niet zien. Dus helaas heb ik je geen positief antwoord kunnen geven, ik had het graag gegeven.
    Ik stel de moeite erg op prijs. Bedankt daarvoor.
    Misschien dat iemand nog via Warner Benelux iets te weten kan komen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #2225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Weet iemand of de Warner ook in NL een blu-ray steelbook gaat uitbrengen van Black Mass?
    Hij komt deze week uit in Duitsland, exclusief bij Media Markt.
    fee_786_587_png.jpg

    De NL release staat nu voor eind Maart, volgens Bol. Maar niks bekend nog verder over een steelbook, al dan niet bij de MM. Misschien is er iemand hier (lid of moderator) die het kan vragen bij Warner. Ik kan nl. geen mailadres vinden online.
    Zou fijn zijn om er gauw achter te komen, anders bestel ik die Duitse die deze week uitkomt.
    @filmgek : Je weet dat je bij een duitse Mediamarkt niet on line kunt bestellen, ze leveren geen bestellingen vanuit duitsland naar nederland.
    Als je echt deze duitse steelbook uitgave wil hebben dan zul je naar een duitse mediamarkt moeten rijden

Pagina 89 van 100 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •