Pagina 33 van 100 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 2482 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Heb de laatste tijd geprobeerd om hier foto's te plaatsen, maar om de een of andere reden lukt mij dit niet .
    Niet dat ik interesse heb in de desbetreffende foto's maar wat lukt er dan precies niet? Fiks aantal hosts beschikbaar zoals Tinypic, Imageshack, Photobucket enz. waarmee je binnen enkele seconden foto's kunt uploaden.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Niet dat ik interesse heb in de desbetreffende foto's maar wat lukt er dan precies niet? Fiks aantal hosts beschikbaar zoals Tinypic, Imageshack, Photobucket enz. waarmee je binnen enkele seconden foto's kunt uploaden.
    (Offtopic) Hmm Jan, dat weet ik nu net niet. Ik heb enkele van deze hosts gebruikt, maar krijg daarna de foto niet naar het forum gekopieerd. Heb zelfs de mogelijkheid niet om dat te doen. Dus......
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    (Offtopic) Hmm Jan, dat weet ik nu net niet. Ik heb enkele van deze hosts gebruikt, maar krijg daarna de foto niet naar het forum gekopieerd. Heb zelfs de mogelijkheid niet om dat te doen. Dus......
    gebruik imgur.

    Heel simpel

    Ontopic:

    Play.com bestelling binnen en zonder deuken!

  4. #804

    Standaard

    Indiana Jones MM-DE Exclusive Steelbook:









    Laatst aangepast door Seus : 18-10-2012 om 09:09
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    gebruik imgur.

    Heel simpel

    Ontopic:

    Play.com bestelling binnen en zonder deuken!
    @AnubisNefer, bedankt voor de tip betreffende imgur. Inderdaad heel simpel, zelfs ik kan het .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #806
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Play.com bestelling is ook binnen. Geen deuken en Douane vrij. Tegenwoordig verzend Play.com met Hermes en Selektvracht krijgt daar de pakjes van.

    Nooit meer Douane.

  7. #807

    Standaard

    Seus, dat ziet goed uit!!
    Alle discs met nl ondertitels?

    Vandaag aangekomen, wat afgekeurd verpakking gebruiken hmv toch zeg... gelukkig geen schade. Maar zijn wel zeer mooie steelbooks, beide met nl ondertitels.







    Laatst aangepast door eendje : 17-10-2012 om 17:36

  8. #808

    Standaard

    Foto's van de HMV Exclusive Steelbook Wrath of the Titans:







    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #809

    Standaard

    Ja ja doe jij de inside art maar bij
    Ziet zeer gelikt uit maar blijft wel risico met de verpakking van hmv.

  10. #810

    Standaard

    [QUOTE=eendje;1900743]Seus, dat ziet goed uit!!
    Alle discs met nl ondertitels?

    Ik zie dat jij mij net voor bent met foto's van Wrath of the Titans (jouw foto's zijn wel beter ).

    Wat betreft de Indiana Jones Boxset. Voor zover ik weet hebben zeker de 4 films nl-subs. De docu's heb ik nog niet gecheckt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  11. #811

    Standaard

    ik bestel ook geen steelbooks meer bij HMV, ze gaan veel te cheap om met hun verpakkingmateriaal. Zouden beter een vb nemen aan Play.com of amazon ...

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    ik bestel ook geen steelbooks meer bij HMV, ze gaan veel te cheap om met hun verpakkingmateriaal. Zouden beter een vb nemen aan Play.com of amazon ...
    Dat vind ik ook erg jammer. Sommige steelbooks kan ik gewoon niet laten liggen, zoals Dark Shadows die ik een geweldige film vind. Helaas nemen ze geen moeite om onze klachten serieus te nemen, hoop wel dat ze ooit overstag gaan. We kunnen ook altijd nog via via doen maar wordt dan wel duurder...

    @Seus
    Interessant! Denk dat ik deze ook box maar ga kopen

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Dat vind ik ook erg jammer. Sommige steelbooks kan ik gewoon niet laten liggen, zoals Dark Shadows die ik een geweldige film vind. Helaas nemen ze geen moeite om onze klachten serieus te nemen, hoop wel dat ze ooit overstag gaan. We kunnen ook altijd nog via via doen maar wordt dan wel duurder...

    @Seus
    Interessant! Denk dat ik deze ook box maar ga kopen
    Ik heb tot nog toe alleen 3 exclusive steelbooks van HMV gekocht, en ook alleen maar omdat deze titels nergens anders voor mij als steelbook verkrijgbaar waren. Koop het liefst bij Amazon (de. of uk.) , en Play gaat de laatste tijd ook beter om met hun steelbooks (verpakking).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  14. #814

    Standaard

    Net bij FRS de prachtige steelbook in de handen gehad van Iron Sky. Embossed, debossed, inside art....zeer compleet. Helaas was dit exemplaar al niet mint meer door wat kleine krasjes hier en daar dus die wilde ik uiteraard niet. Nu besteld voor me. Komt morgen binnen, als het goed is en in seal gelaten. Nogmaals een zeer fraaie uitgave. De film zelf lijkt me ook wel grappig maar dit is zo'n uitgave waarvan ik hem alleen al wil hebben om de uitgave

    (geleende foto)


  15. #815

    Standaard

    Toevallig ook een plaatje van de inside artwork?
    en wat kost die bij de frs?

  16. #816

    Standaard

    Gaaf, dus nu al gereleased.
    Dit is dus een FRS exclusive, heb liever bij Media Markt...

    Edit:
    Nee hoor, ook bij Media Markt:
    http://entertainment.mediamarkt.nl/d...=21&p2=1602644
    Kost daar 19,99, een mooie prijs.

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Toevallig ook een plaatje van de inside artwork?
    en wat kost die bij de frs?
    Daar heb ik geen foto van maar wat ik onder andere gezien heb is een groot embleem in de stijl van de adelaar die daar goed bij past.

    Bij FRS zit hij op 17,-

  18. #818
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net bij FRS de prachtige steelbook in de handen gehad van Iron Sky. Embossed, debossed, inside art....zeer compleet.
    Dat is pas een steelbook. Heel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #819

    Standaard

    Vandaag bij Media Markt geweest, geen Iron Sky helaas. Wel bij FRS, maar alle exemplaren beschadigd.

    En verder een mega order van 12 steelbooks van Play. com ontvangen. Geen douane kosten etc. Heb ik zo veel geluk??


  20. #820
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Eendje: Selektvracht bracht jouw pakketjes?

  21. #821

    Standaard

    Was niet thuis toen mijn pakketje werd bezorgd. Zeker niet door PostNL, die zie ik namelijk nooit hier, behalve voor gewone post. Vaak door naamloze witte bus met gewoon geklede bezorger...

  22. #822

    Standaard

    Ik was vandaag niet thuis maar mijn pakket van Play.com wordt blijkbaar geleverd door expressonederland... Nog nooit van gehoord...
    Iemand ervaring mee?

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik was vandaag niet thuis maar mijn pakket van Play.com wordt blijkbaar geleverd door expressonederland... Nog nooit van gehoord...
    Iemand ervaring mee?
    Nope,

    gister pakket ontvangen en ook geen doune kosten.

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Daar heb ik geen foto van maar wat ik onder andere gezien heb is een groot embleem in de stijl van de adelaar die daar goed bij past.

    Bij FRS zit hij op 17,-
    damn.... FRS houdt zich weer eens niet aan de officiele release datum..., MM krijgt hem vlgd week pas is mij gezegd

    heeft de achterkant tekst of art??
    ___________________________________________



  25. #825

    Standaard

    Hmmm, ging er vanuit dat volgende week (24-10) bij de nederlandse MM de steelbooks van E.T. en Snow White & the Huntsman zouden verschijnen.

    Gisteren contact gehad met de plaatselijke MM (Heerlen), en deze mevrouw zei ons dat er geen enkele informatie in hun systeem staat dat de MM deze zouden gaan uitgeven .

    Dus, toen maar direct besloten om voor de UK-uitgaves te gaan. Deze besteld bij amazon, en worden komende maandag al verzonden .

    Als steelbook verzamelaar ben je tegenwoordig toch al afhankelijk van de buitenlandse uitgaves.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 33 van 100 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •