Pagina 82 van 100 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Mooie nieuwe aanschaf Xenomorph!

    Heeft iemand de The Hobbit Desolation of Smaug steelbook uit UK in bezit?
    Heeft de 3D disc NL subs? uit informatie te lezen heet alleen 2D disc NL subs maar dat lijkt mij sterk.

  2. #2027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    ...Heeft iemand de The Hobbit Desolation of Smaug steelbook uit UK in bezit?
    Heeft de 3D disc NL subs? uit informatie te lezen heet alleen 2D disc NL subs maar dat lijkt mij sterk.
    Ja heb ik in bezit.

    3D versie bevat geen NL subs, wel engelse en nog een paar andere!

  3. #2028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja heb ik in bezit.

    3D versie bevat geen NL subs, wel engelse en nog een paar andere!
    van de franse steelbook versie The Hobbit Desolation of Smaug heeft zowel de 2D als de 3D NL subs

  4. #2029

    Standaard

    Thanks, helaas mooie deal laten schieten.

  5. #2030

    Standaard

    De italiaanse Steelbook van Dawn of the Planet of the Apes.









    Franse steelbook van Crying Freeman

    img]http://s3.postimg.org/6dic01eub/cryingfreeman01.jpg[/img]






  6. #2031

    Standaard

    Twee mooie @Socko!

    Ik heb oa deze binnen



    Film ook mooi btw!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #2032

    Standaard nieuwste steelbook aanwinsten : Guardians of the Galaxy FNAC steelbook + The Lion King zavvi 3D steelbook

    Mijn nieuwste steelbook aanwinsten:

    The guardians of the Galaxy FNAC steelbook, geheel nieuw ,via een ruildeal op Hi def Ninja forum
    een mooie steelbook met booklet, helaas in het Frans maar de blu ray : 2D +3D hebben wel NL subs



    en The Lion King zavvi 3D steelbook, nog geheel nieuw in seal, voor een mooi prijsje gekocht op de duitse marktplaats, deze ga ik als ruil object gebruiken




    Nog in bestelling/wordt geleverd: Iron Man Kimchidvd Lenticular full slip edition steelbook , ook van de duitse marktplaats, foto's volgen zodra ik deze ontvangen heb

  8. #2033

  9. #2034

    Standaard

    Exclusief bij zavvi.nl is de onderstaande fraaie gelimiteerde steelbook van Paddington te bestellen. Deze verschijnt op 23 maart 2015.


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #2035

    Standaard Nieuwste aanwinst Iron Man kimchidvd Lenticular full slip edition steelbook

    Mijn nieuwste aanwinst : Iron Man kimchidvd Lenticular full slip edition steelbook
    naar mijn mening, de mooiste steelbook uit mijn collectie tot nu toe, gekocht op de duitse marktplaats, geheel nieuw nog in seal

    alleen al de lenticular slip is fantastisch




    de steelbook zelf, front and back



    de inside art work, 2 discs en enkele foto cards;



    dit is de reden, waarom ik steelbooks verzamel, dit is toch 1000 maal mooier dan zo'n blauw plastic amaray doosje?!!!
    Laatst aangepast door Xenomorph : 22-01-2015 om 06:04

  11. #2036

    Standaard

    Ziet er heel goed uit. ����
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  12. #2037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Mijn nieuwste aanwinst : Iron Man kimchidvd Lenticular full slip edition steelbook

    dit is de reden, waarom ik steelbooks verzamel, dit is toch 1000 maal mooier dan zo'n blauw plastic amaray doosje?!!!
    Inderdaad erg mooi, maar het grote "probleem" van dit soort uitgaves is dat je voor een Kimchi al snel 40+ euro betaalt als je de verzendkosten meetelt. Ik ga niemand vertellen hoe ie zn centen uit moet geven, maar there is no way in hell dat ik 40+ euro voor een steelbook betaal terwijl ik de amaray voor een tientje kan krijgen.

  13. #2038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    dit is de reden, waarom ik steelbooks verzamel, dit is toch 1000 maal mooier dan zo'n blauw plastic amaray doosje?!!!
    Dat is zeker waar. Een Porsche 911 is ook 1000x fraaier om te zien dan een duffe VW Golf. De vraag is alleen of de meerwaarde van het uiterlijk je het enorme prijsverschil waard is. Bij jou dus wel, bij de meesten niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2039
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is zeker waar. Een Porsche 911 is ook 1000x fraaier om te zien dan een duffe VW Golf. De vraag is alleen of de meerwaarde van het uiterlijk je het enorme prijsverschil waard is. Bij jou dus wel, bij de meesten niet.
    Maar bij de looks houdt de meerwaarde van een Porsche niet op in vergelijking met een Golf. Die rijdt en staat ook veel beter.
    Ik ben nooit specifiek op zoek naar een steebook-versie, maar als ik de keus heb, is er geen keus. Aan de andere kant 3D heeft bij mij meer de voorkeur dan een steelbook, ondanks dat ik het dan wel jammer vind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2040

    Standaard

    Amazon.jp pre-order:



    Met world exclusive artwork, ik zeg mooie box

    80,- inclusief
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #2041

    Standaard

    wat een geld....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #2042

    Standaard

    pfff vind ik absoluut niet waard voor zo'n film

  18. #2043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    dit is de reden, waarom ik steelbooks verzamel, dit is toch 1000 maal mooier dan zo'n blauw plastic amaray doosje?!!!
    Nee, oneens. Ik vind het veel mooier om enkel de normale ( lees: blauwe plastic amaray doosje ) uitgaven te hebben. Staat veel mooier in de kast dan die blikken

  19. #2044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    wat een geld....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    pfff vind ik absoluut niet waard voor zo'n film
    Heeeeel af en toe doe ik gek
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Amazon.jp pre-order:



    Met world exclusive artwork, ik zeg mooie box

    80,- inclusief
    Is dat ook inclusief invoerrechten en inklaringskosten voor zendingen van buiten de EU? Of komen die er nog bij?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Nee, oneens. Ik vind het veel mooier om enkel de normale ( lees: blauwe plastic amaray doosje ) uitgaven te hebben. Staat veel mooier in de kast dan die blikken
    Ieder zijn eigen smaak, ik vind beiden mooi.

  22. #2047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Amazon.jp pre-order:



    Met world exclusive artwork, ik zeg mooie box

    80,- inclusief
    GAAF
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  23. #2048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is dat ook inclusief invoerrechten en inklaringskosten voor zendingen van buiten de EU? Of komen die er nog bij?
    Het is iig inclusief 1800 Yen aan Import Fees Deposit,, Geen idee eigenlijk of daar bij de deur nog wat bovenop kan komen,,
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #2049

    Standaard nieuwste steelbook aanwinst : transformers age of extinction entertainment store steelbook

    Mijn laatste aankoop, Transformers Age of Extinction 3D + bonus disc, entertainment store steelbook met NL subs




  25. #2050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Amazon.jp pre-order:



    Met world exclusive artwork, ik zeg mooie box

    80,- inclusief
    In nog geen 80 jaar ik heb de NL steelbook besteld bij Bol voor 23 euro, was al prijzig genoeg.

Pagina 82 van 100 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •