Pagina 46 van 100 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Als ik het goed begrepen heb zendt Play.com tot 29 maart hun laaste orders uit, daarna is het blijkbaar helaas gedaan met Play.com. Dus als je nog exclusive steelbooks daar wilt bestellen is het nu de tijd.

  2. #1127

    Standaard

    Ik las het net ook, wtf. Vraag me af wat er met mijn pre-order van Willow (11 maart as.) gaat gebeuren :S
    Misschien juist wachten tot februari als ze een leegverkoop houden?

  3. #1128

    Standaard

    Ik heb er nog 1 van Brave en Finding Nemo te koop is Viva van Best Buy sealed .

  4. #1129

    Standaard

    Al enkele dagen binnen, de duitse steelbook-uitgaves van Lockout en The Grey (beiden met A-3 poster en inside-art, geen nl-subs).

    Foto's moeten helaas even wachten daar wij sinds afgelopen week eerst mijn schoonvader en gisteren mijn schoonmoeder in het ziekenhuis hebben liggen .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #1130

    Standaard

    Mooie aanwinsten!
    En sterkte met je schoonouders!

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Mooie aanwinsten!
    En sterkte met je schoonouders!
    Dank je .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #1132

    Standaard

    Vandaag deze ontvangen, mijn vorige stapeltje was al weer op... Deze is echt veel beter! Past precies om BR steelbooks en je ziet de plakrand dan ook bijna niet meer! Past echt perfect, erg blij mee! Helaas wel erg hoge verzendkosten, namelijk bijna 12 euro... dus grotere partij gaan bestellen .

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Als ik het goed begrepen heb zendt Play.com tot 29 maart hun laaste orders uit, daarna is het blijkbaar helaas gedaan met Play.com. Dus als je nog exclusive steelbooks daar wilt bestellen is het nu de tijd.
    Met de hele winkel? of met hun exclusive steelbooks?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Met de hele winkel? of met hun exclusive steelbooks?
    Met de hele winkel. Wordt een soort market place seller.

  10. #1135

    Standaard

    Voor de liefhebbers heeft Amazon.de weer een aantal Sony Steelbooks in de aanbieding voor € 9,97 per stuk.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met de hele winkel. Wordt een soort market place seller.
    Ok. lekker dan...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met de hele winkel. Wordt een soort market place seller.
    Play.com is al een tijdje terug opgekocht door Ra***en Japan.

    Ik denk dat ze een doorstart maken, maar dan met de RA***EN naam.

    zie link:

    www.ra***en.co.uk


    Ja, lekker dan wat... Wat een entry-level filter systeem zeg... Die 3 *** is de vrouwelijke geslachtsdeel.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Play.com is al een tijdje terug opgekocht door Ra***en Japan.

    Ik denk dat ze een doorstart maken, maar dan met de RA***EN naam.

    zie link:

    www.ra***en.co.uk


    Ja, lekker dan wat... Wat een entry-level filter systeem zeg... Die 3 *** is de vrouwelijke geslachtsdeel.


    Hoop ut wel, ik vind hun steelbooks erg mooi (sommigen niet dan...).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers heeft Amazon.de weer een aantal Sony Steelbooks in de aanbieding voor € 9,97 per stuk.
    Bedankt voor de tip!
    Helaas niks leuks tussen

  14. #1139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor de liefhebbers. Ik zag op Bol.com dat er een heleboel titels opnieuw als steelbook worden uitgebracht tegen scherpe prijzen. Veel 1 disk versies, maar zoals gezegd, voor de liefhebber.
    Je moet wel ff door de lijst bladeren, want je kan ze niet filteren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1140
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers. Ik zag op Bol.com dat er een heleboel titels opnieuw als steelbook worden uitgebracht tegen scherpe prijzen. Veel 1 disk versies, maar zoals gezegd, voor de liefhebber.
    Je moet wel ff door de lijst bladeren, want je kan ze niet filteren.
    Ja, die zijn van Sony. Maar dit is een metalcase/steelbook en alle film info is één grote sticker. Of te wel geen steelbook maar een "stickerbook".

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja, die zijn van Sony. Maar dit is een metalcase/steelbook en alle film info is één grote sticker. Of te wel geen steelbook maar een "stickerbook".
    2012
    Angels & Demons
    Black Hawk Down
    The Da Vinci Code
    District 9
    Ghost Rider
    Hancock
    Legion
    The Patriot
    Salt
    Snatch
    The Taking of Pelhalm 123
    Tears of the Sun
    Underworld Awakening
    Underworld Rise of the Lycans
    (Klik)

    ....15 tegelijk + ''stickerbooks'' + oude titels waarvan de meeste al in steelbook zijn = Crap!! ... en wtf is ''see-through Artwork''!?

    No way...!! ik stop met mijn NL collectie
    ___________________________________________



  17. #1142

    Standaard

    Inderdaad EPIC FAIL!!
    Baal echt enorm want zie Da Vinci Code en Angels & Demons graag op steelbooks, want Angels & Demons uit Canada die ik mooi vindt kost rond 200$ op diverse forums...

    Ik las dat de kosten om stickerbooks te maken gelijk is aan kosten om bedrukte steelbooks te maken, begrijp dan echt totaal niet waarom ze hiervoor kiezen. Vind het veel erger/lelijker dan metalpacks, maar ja...

  18. #1143

    Standaard

    Vandaag van Play.com ontvangen. Zeer mooie steelbook met mooie de/embossing van de kogelgaten!




    Ook ontvangen van een vent op HDN forum voor nop!

  19. #1144

    Standaard

    [QUOTE=eendje;1919534]Vandaag van Play.com ontvangen. Zeer mooie steelbook met mooie de/embossing van de kogelgaten!

    Ben aan het wachten op deze laatste exclusive steelbook van Play. Is een van de mooiste steels die ze ooit hebben uitgebracht (afgaande op verschillende foto's en opmerkingen).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #1145

    Standaard

    Na het slechte nieuws van Play.com ook HMV binnenkort kopje onder?!
    http://www.inquisitr.com/481725/hmv-...of-bankruptcy/

    Ook de site van HMV is offline gehaald.... er blijft zo weinig meer over om nog simpel en snel leuke steelbooks te bemachtigen.
    Laatst aangepast door Joe013 : 15-01-2013 om 22:33

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe013 Bekijk bericht
    Na het slechte nieuws van Play.com ook HMV binnenkort kopje onder?!
    http://www.inquisitr.com/481725/hmv-...of-bankruptcy/

    Ook de site van HMV is offline gehaald.... er blijft zo weinig meer over om nog simpel en snel leuke steelbooks te bemachtigen.
    Wel jammer voor mensen in UK maar voor mij hoeft HMV niet... Ze nemen (zo lijkt het) de verzamelaars niet serieus. Verzending in bubble-evenlop of kleine karton doos zonder enige vulling. Ik mag van geluk spreken dat ik nog geen beschadigde steelbook heb ontvangen, al heb ik zelden bij HMV besteld, alleen vaak geruild via HDN forum.

  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    ....15 tegelijk + ''stickerbooks'' + oude titels waarvan de meeste al in steelbook zijn = Crap!! ...
    True true. Een Steelbook beplakken doet een beetje afbreuk aan het hele idee van Steelbooks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    en wtf is ''see-through Artwork''!?
    Ik vermoed dat de filmtitels op een plastic slipcover staan (ik hoop ook die lelijke 'limited edition'-balk), net zoals dat met het rating-logo van de Duitse Inception was. De titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    No way...!! ik stop met mijn NL collectie
    +1! Devil's Double was al mijn laatste, ze snappen het gewoon niet in dit land :P

  23. #1148

    Standaard

    Om 21.00 gisteravond belde TNT aan met de laatste Play exclusive steelbook Lawless.

    Een heel mooie steel en nog belangrijker in mint conditie .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #1149

    Standaard the hobbit als steelbook release aangekondigd

    Via de site van blu ray.de is het nieuws bekend dat The Hobbit ook als steelbook uitgegeven zal worden.
    Dit zal waarschijnlijk volgens het bericht alleen de 2D versie betreffen en niet de 3D versie

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc

    over een eventuele extended edition versie is nog niets bekend.

    Deze zou wel mooi passen in m'n steelbook verzameling maar er is nog niks bekend of deze ook NL subs heeft. Ook de layout /cover is nog niet bekend.
    Verder ben ik zelf ook een liefhebber van 3D dus ik wil The Hobbit eigenlijk het liefst ook in 3D hebben.
    Aangezien ik ook van LOTR trilogy de extended box versie heb, wil ik nog niet te snel besluiten om deze steelbook aan te schaffen

  25. #1150

    Standaard



    Vorige week gekocht op Ebay. Ik zag die van finding nemo hier passeren en die zag er echt fantastisch uit!
    (sorry voor de slecht kwaliteit van de foto's, maar ze komen van ebay zelf.)

Pagina 46 van 100 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •