Pagina 67 van 100 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Zijn deze komende steelbooks al vermeld? :




    2 Guns: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...-/Product.html
    The Walking Dead: The Complete First Season http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...-/Product.html
    The Walking Dead: The Complete Second Season http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...-/Product.html
    The Walking Dead: The Complete Third Season http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...-/Product.html

  2. #1652

    Standaard

    Mooie steelbooks voor TWD!

  3. #1653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Mooie steelbooks voor TWD!
    Klopt, wat ik alleen jammer vind is dat de 1e 2 normale zijn, en de 3e een Jumbo steelbook.

    Staat dan wat minder mooi eerlijk gezegd mijn inziens.

  4. #1654

    Standaard

    @ Scorpius: waar heb je de Pacific Rim steelbook vandaan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    @ Scorpius: waar heb je de Pacific Rim steelbook vandaan?
    Bij Amazon.co.uk. Was als pre-order omgerekend 20 euro + gratis verzenden omdat ik meerdere titels tegelijk had besteld. Heel soms zie je hem nog voorbijkomen voor ongeveer 16 pond.

  6. #1656

    Standaard

    ok thanks voor de info. toch eens in de gaten houden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, wat ik alleen jammer vind is dat de 1e 2 normale zijn, en de 3e een Jumbo steelbook.

    Staat dan wat minder mooi eerlijk gezegd mijn inziens.
    Entertainment Store stuurt niet naar Nederland toch? Alleen binnen de UK dacht ik.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Entertainment Store stuurt niet naar Nederland toch? Alleen binnen de UK dacht ik.
    als je via een ander forum aan een group buy meedoet dan kan je natuurlijk wel items ontvangen van entertainment store. Ik vind het inderdaad wel jammer dat entertainment store niet direct aan nederland verkoopt. Ik snap ook hun policy niet, als je net als play.com hetzelfde afzetgebied handhaaft, dan vergroot je toch je omzet en je winst? Zelfs al zouden ze verzendkosten berekenen dan zou het hun nog meer omzet opleveren dan dat ze nu alleen aan de Uk verkopen

  9. #1659

    Standaard

    Voor de liefhebbers zijn er bij.Zavvi.nl wat SF steelbooks in de aanbieding:
    Planet of the apes voor 12,19 en met Voucher HOTNL nog maar € 10,97: http://www.zavvi.nl/blu-ray/planet-o.../10811498.html
    Starship troopers voor € 9,75: http://www.zavvi.nl/blu-ray/starship.../10805391.html
    Laatst aangepast door scorpius : 20-11-2013 om 00:05

  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Entertainment Store stuurt niet naar Nederland toch? Alleen binnen de UK dacht ik.
    Entertainment Store verstuurt wel naar NL als je via Ebay bij ze besteld.

    ----------

    Twee nieuwe [NL] Steelbooks deze week...

    http://www.saturn.nl/mcs/product/The...tml?langId=-11

    en

    http://www.saturn.nl/mcs/product/Pac...tml?langId=-11

    ___________________________________________



  11. #1661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Entertainment Store verstuurt wel naar NL als je via Ebay bij ze besteld.
    Bedankt voor de tip
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #1662

    Standaard

    Pacific Rim steelbook, nice
    Thanks voor de link, mooie prijs bij Saturn. Meteen besteld
    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-11-2013 om 21:31
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1663

    Standaard

    ^ het is nu 3 halen 2 betalen bij Saturn ... ik heb dus maar €13,33 p.s. betaald voor zowel Pacific Rim als The Wolverine

    ...helaas weer een printed age logo op Pacific Rim (Warner)
    ___________________________________________



  14. #1664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    ^ het is nu 3 halen 2 betalen bij Saturn ... ik heb dus maar €13,33 p.s. betaald voor zowel Pacific Rim als The Wolverine

    ...helaas weer een printed age logo op Pacific Rim (Warner)

    16,66 bedoel je?

  15. #1665

    Standaard

    nope..€13,33.., ze waren in de winkel €19,99.., ik kocht er drie en betaalde er twee ( 1 extra The Wolverine is voor een vriend in Canada)
    ___________________________________________



  16. #1666

    Standaard The Wolverine 3D HMV steelbook ;bekend bij iemand of deze NL subs heeft?

    The-Wolverine-3D-HMV-Exclusive-Steelbook-UK.jpg

    Heeft iemand al toevallig de 3D HMV steelbook aangeschaft? zoja, heeft deze NL subs en inside art work ja/nee

    Ik twijfel of ik deze wil aanschaffen

  17. #1667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    ^ het is nu 3 halen 2 betalen bij Saturn ... ik heb dus maar €13,33 p.s. betaald voor zowel Pacific Rim als The Wolverine

    ...helaas weer een printed age logo op Pacific Rim (Warner)
    dat age logo is idd jammer maar kan er mee leven. Verder vind ik de steelbook mooi en gelukkig incl. inside artwork
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1668

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn laatste steelbook aanwinsten:

    Alien Anthology UK steelbook , in mint condition , geruild op de duitse marktplaats tegen een World War Z entertainment store steelbook




    Een mooi steelbook met alle 4 de Alien films een mooi steelbook, met inside art work
    The Hobbit an expected journey extended 2D+3D edition geheel nieuw steelbook geruild op de duitse marktplaats tegen een World War Z entertainment store steelbook + 10 euro extra bijbetaling




    The Hobbit is nu mijn 3e jumbo steelbook in mijn collectie naast Jurrassic Park Ultimately trilogy + Indiana Jones the complete adventures

  19. #1669

    Standaard

    Voor de liefhebbers zijn er enkele prijsdalingen bij Zavvi.nl. Heb zelf zojuist de steelbooks van The Fifth Element, X-men 2 en Daredevil voor 14,85 besteld. Daarnaast nog The Day After Tomorrow voor 13,37 (incl. 10% kortingcode HOTNL). Er zijn naast bovenstaande nog andere steelbooks in de aanbieding.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    The-Wolverine-3D-HMV-Exclusive-Steelbook-UK.jpg

    Heeft iemand al toevallig de 3D HMV steelbook aangeschaft? zoja, heeft deze NL subs en inside art work ja/nee

    Ik twijfel of ik deze wil aanschaffen
    Ik heb antwoord via Hi def ninja forum, de HMV steelbook heeft geen NL subs

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb antwoord via Hi def ninja forum, de HMV steelbook heeft geen NL subs
    De duitse MM Exclusive Lenticular 3d Steelbook heeft wel nl-subs . Heb deze vandaag afgehaald en meteen de extended cut gecontroleerd..
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  22. #1672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De duitse MM Exclusive Lenticular 3d Steelbook heeft wel nl-subs . Heb deze vandaag afgehaald en meteen de extended cut gecontroleerd..
    ik twijfel nog een beetje of ik deze zal kopen of de Franse steelbook versie, volgens een duitse verkoper op blu ray disc de heeft de franse steelbook op de 2D en 3D Nl subs, echter op hi def ninja wordt gezegd dat alleen de 3D NL subs heeft
    heeft de duitse steel ook inside art work?

  23. #1673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik twijfel nog een beetje of ik deze zal kopen of de Franse steelbook versie, volgens een duitse verkoper op blu ray disc de heeft de franse steelbook op de 2D en 3D Nl subs, echter op hi def ninja wordt gezegd dat alleen de 3D NL subs heeft
    heeft de duitse steel ook inside art work?
    Ja .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #1674

    Standaard speciale kerstwensen voor steelbooks maar zijn ze al uitverkocht

    Mochten er forum leden zijn die nog bepaalde steelbook titels zoeken voor de komende feestdagen voor onder de kerstboom

    Kill Bill Volume 1 &2 zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    The Rocketeer zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    From dusk till dawn zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    Commando zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    Rambo first blood zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    Thor zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)
    Close encounters of the third kind zavvi exclusive limited edition steelbook(OVP)

    OVP=nog origineel in verpakking ,ongeopend en zonder beschadigingen
    Volgens mij zijn de bovenste titels allemaal uitverkocht

    World War Z entertainment store steelbook (met lichte beschadiging)
    Star trek into darkness entertainment store steelbook(OVP)

    Mocht je nog andere titels zoeken, misschien worden ze ook in duitsland aangeboden
    Bij interesse Ik stuur je in 1e instantie de link(s) met de pagina's waarop jullie de steelbook(s) met de prijzen kunt zien.
    Ik regel de betaling en bestelling. zodra ik de steelbook in huis heb betaal je de steelbook + verzendkosten naar jouw+kleine vergoeding


    Deze titels kan ik bezorgen vanuit duitsland, de prijzen van alle zavvi steels liggen tussen €20 en €30
    prijzen zijn inclusief verzending vanuit duitsland naar mij , hier komen dan alleen nog de verzendkosten naar diegene die een bepaald steelbook wil hebben + een kleine vergoeding voor mijn contact adres in duitsland( bij mijn collega van het werk kan ik steels uit duitsland laten bezorgen, hij levert ze mij dan op het werk af)

  25. #1675

    Standaard

    Effe een vraagje : Free Record Shop krijgt een steelbook release van Elysium.

    Is alleen daar de steelbook verkrijgbaar, of krijgt de MM ook een Steelbook uitgave?

Pagina 67 van 100 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •