Pagina 65 van 100 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heeft iemand op dit forum de Zavvi steelbook editie van close encounters of the third kind.
    Ik zou namelijk willen weten of deze editie de 3 versies van de film bevat.
    Heb zelf de 2 disc.
    Alle drie de versies van de film staan op de eerste disc,dus ja.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Heb zelf de 2 disc.
    Alle drie de versies van de film staan op de eerste disc,dus ja.
    Bedankt Roger

  3. #1603

    Standaard

    De winnaar van de Only God Forgives - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook Blu-ray is bekent:

    http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=38981

    Hier te bestellen:

    http://www.zavvi.com/blu-ray/only-go.../10852886.html
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #1604

    Standaard

    Vind de artwork wel erg mooi!

  5. #1605

    Standaard

    Ben er niet zo weg van zo op het eerste gezicht. Wel een leuke prijs, maar ondertitels ontbreken jammer genoeg.

  6. #1606

    Standaard

    Wat doen jullie met de kartonnen covers om de steelbooks (zijn ook vaak met een sticker vastgeplakt.)
    Omdat ik de steelbooks in een steelshell doe passen deze er met kartonnen covers niet in.

    Ik heb de kartonnen covers allemaal van de steelbooks afgehaald (blijven soms lijmresten van de stickers op de steelbook zitten)

  7. #1607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wat doen jullie met de kartonnen covers om de steelbooks (zijn ook vaak met een sticker vastgeplakt.)
    Omdat ik de steelbooks in een steelshell doe passen deze er met kartonnen covers niet in.

    Ik heb de kartonnen covers allemaal van de steelbooks afgehaald (blijven soms lijmresten van de stickers op de steelbook zitten)
    De lijmresten kun je er makkelijk afhalen met een beetje wasbenzine op een doekje, dan gaan alle lijmresten eraf. Ik heb mijn kartonnen covers van m'n steelbooks allemaal in een grote klapper gedaan in plastic A4 hoesjes.
    Ze passen inderdaad er niet omheen als je de steelbook vervolgens nog met een plastic hoesje( steelshell = is dit de officiele benaming?) wilt beschermen.

  8. #1608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wat doen jullie met de kartonnen covers om de steelbooks (zijn ook vaak met een sticker vastgeplakt.)
    Omdat ik de steelbooks in een steelshell doe passen deze er met kartonnen covers niet in.

    Ik heb de kartonnen covers allemaal van de steelbooks afgehaald (blijven soms lijmresten van de stickers op de steelbook zitten)
    Ik bewaar deze kartonnen covers ook in doorzichtige A4 hoes, Zo hou je toch de informatie over de film beschikbaar . De steelbooks zelf gaan in een plastic sleeve.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #1609

    Standaard

    Als ze erbij passen in zo'n beschermhoesje samen met de steelbook, anders bij het oud papier.

  10. #1610
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wat doen jullie met de kartonnen covers om de steelbooks (zijn ook vaak met een sticker vastgeplakt.)
    Omdat ik de steelbooks in een steelshell doe passen deze er met kartonnen covers niet in.

    Ik heb de kartonnen covers allemaal van de steelbooks afgehaald (blijven soms lijmresten van de stickers op de steelbook zitten)
    Gaat bij oude papier.
    Ik heb de kartonnen J-cards wel enkele jaren bewaard maar achteraf gebleken dat ik er niks mee doe.

    Ziet wel best goed uit!
    Het is alleen dat ik van alle Planet of the Apes films al op blu-ray heb...

  12. #1612

    Standaard

    421081d1378390513-elysium-blu-ray-steelbook-elysium.jpg 19 euro via Play.com/Zavvioutlet. Komt net na kerst uit.
    F4BD50055.jpgOok een erg mooie, deze docu-film over de grootse terugkeer van The Stone Roses in 2012. Maar dan is 27 euro wel veel als je ze goed vind, maar geen die-hard fan (zoals ik).

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    421081d1378390513-elysium-blu-ray-steelbook-elysium.jpg 19 euro via Play.com/Zavvioutlet. Komt net na kerst uit.
    F4BD50055.jpgOok een erg mooie, deze docu-film over de grootse terugkeer van The Stone Roses in 2012. Maar dan is 27 euro wel veel als je ze goed vind, maar geen die-hard fan (zoals ik).
    Elysium komt ook uit in NL

  14. #1614

    Standaard

    Onderstaande Olympus Has Fallen (Zavvi-Exclusive) vandaag ontvangen:

    http://www.hidefninja.com/forums/att...chmentid=48301

    http://www.hidefninja.com/forums/att...chmentid=48302
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #1615

    Standaard

    Man of steel steelbook (Mediamarkt exclusive) vandaag onvangen!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  16. #1616

    Standaard

    Heb ik ook vandaag ontvangen MAN OF STEEL STEELBOOK

  17. #1617

    Standaard

    Jammer dat er geen 3D disc in zit maar is gelukkig geen must voor mij.
    Straks even naar Media Markt om deze steelbook te halen.

    @Seus, zeer mooie steelbook!

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Jammer dat er geen 3D disc in zit maar is gelukkig geen must voor mij.
    Straks even naar Media Markt om deze steelbook te halen.

    @Seus, zeer mooie steelbook!
    Dank je, is echt een van de betere uitgaves van Zavvi.

    Zijn vanmiddag bij de MM Heerlen geweest voor de steelbook van Man of Steel. De jongedame van de afdeling zei dat de levering vertraagd was en dat ze misschien vandaag nog werden geleverd. Er was volgens haar al de hele dag veel vraag naar dit steelbook. Hebben toen als reservering 5,- aanbetaald om verzekerd te zijn van een exemplaar.

    Zal wel de combinatie van film en prijs zijn die de vraag omhoog duwt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Man of steel steelbook (Mediamarkt exclusive) vandaag onvangen!
    Jammer van die plastic inlay altijd. Doet zo'n afbreuk aan het artwork aan de binnenkant. Kunnen ze nu echt geen spine aan de binnenkant maken waarop het schijfje geklikt kan worden? Vind het zo'n goedkope oplossing.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Man of steel steelbook (Mediamarkt exclusive) vandaag onvangen!
    printed logo... geen embossing/debossing.....

    ...rare jongens die hollanders
    ___________________________________________



  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    printed logo... geen embossing/debossing.....

    ...rare jongens die hollanders

    Ja vind ik ook waarom hebben we in nederland nou nooit eens een goed steelbook
    ik ga sowieso voor de 3D steelbook van Man of Steel, jammer dat ze geen soort combi kunnen maken voor een steelbook van de amerikaanse amaray versies
    75651_large.jpg51265_large.jpg


    dat zou nog eens een mooi steelbook zijn met deze covers
    zo ook met The Wolverine steelbook
    79744_large.jpg88322_large.jpg
    ikzelf vind de HMV niet mooi, net of iemand met houtskool de cover heeft getekend, de amaray cover als steelbook , dat zou mooi zijn

  22. #1622

    Standaard

    Kost allemaal geld, want er zijn veel mooie steelbooks te koop, maar de prijzen zijn daar dan ook wel naar: gemiddeld ca. 35,00 euro voor een steelbook vind ik veel te veel geld.

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Dank je, is echt een van de betere uitgaves van Zavvi.

    Zijn vanmiddag bij de MM Heerlen geweest voor de steelbook van Man of Steel. De jongedame van de afdeling zei dat de levering vertraagd was en dat ze misschien vandaag nog werden geleverd. Er was volgens haar al de hele dag veel vraag naar dit steelbook. Hebben toen als reservering 5,- aanbetaald om verzekerd te zijn van een exemplaar.

    Zal wel de combinatie van film en prijs zijn die de vraag omhoog duwt.
    Bij MM Enschede lagen er gisteren al een stuk of 50.

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Kost allemaal geld, want er zijn veel mooie steelbooks te koop, maar de prijzen zijn daar dan ook wel naar: gemiddeld ca. 35,00 euro voor een steelbook vind ik veel te veel geld.
    Niet overdrijven hoor!

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Bij MM Enschede lagen er gisteren al een stuk of 50.
    Hebben de steel gisteren kunnen ophalen, er waren nog enkele exemplaren. Voor deze prijs mag de MM vaker een steelbook uitbrengen .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 65 van 100 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •