Pagina 77 van 100 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard



    Meegenomen bij Saturn Bocholt omdat ik deze steel uitvoering veel mooier vind dan de onze. Geen 3D maar dat heb ik toch niet :P

    Ik kwam ook een mooie embossed steel tegen van Real Steel. Niet meegenomen maar leek me wel een mooie voor de verzamelaars.

  2. #1902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht


    Meegenomen bij Saturn Bocholt omdat ik deze steel uitvoering veel mooier vind dan de onze. Geen 3D maar dat heb ik toch niet :P

    Ik kwam ook een mooie embossed steel tegen van Real Steel. Niet meegenomen maar leek me wel een mooie voor de verzamelaars.
    Hoi Dan, de duitse real steel steelbook is niet echt een collector's item.
    real_steel_de_1-450x561.jpgreal-steel--_excl_-steelbook__1996_1.jpg3.jpgRUEy9.jpg
    Er zijn al meerdere uitgaves waaronder de nederlandse Real Steel steel , de Taiwan versie en de viva metal box met coin, deze is OOP en als je deze nog in gesealde uitgave hebt ,dit is wel echt een uitgave voor de verzamelaar.

  3. #1903

    Standaard

    De Duitse steels zijn vaak niet van hoge kwaliteit, met name de herdrukken.
    Dat is waarom ik de Duitse steels uit mijn collectie hou, al zijn er wel een paar mooie steels te vinden daar .
    I, Frankenstein bijvoorbeeld, ziet best wel goed uit Dan!

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    De Duitse steels zijn vaak niet van hoge kwaliteit, met name de herdrukken.
    Dat is waarom ik de Duitse steels uit mijn collectie hou, al zijn er wel een paar mooie steels te vinden daar .
    I, Frankenstein bijvoorbeeld, ziet best wel goed uit Dan!
    De duitse Lenticular Steelbooks behoren toch echt bij de top. De herdrukken zijn inderdaad van mindere kwaliteit, echter deze zijn dan weer handig als je de eerste uitgaves om wat voor reden gemist hebt (om de verzameling compleet te maken).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  5. #1905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De duitse Lenticular Steelbooks behoren toch echt bij de top. De herdrukken zijn inderdaad van mindere kwaliteit, echter deze zijn dan weer handig als je de eerste uitgaves om wat voor reden gemist hebt (om de verzameling compleet te maken).

    Ik geloof dat je met name ook een onderscheid moet maken bij de duitse steelbooks tussen Media Markt uitgaves en Saturn uitgaves.
    Ik tel dan even de Muller De uitgaves niet mee, hier zitten over het algemeen bijna niks bijzonders qua steelbook(s) bij.

    mediamarkt heeft inderdaad met z'n lenticular uitgaves : Avatar, Titanic om er een paar te noemen heel mooie uitgaves.
    ik vind Saturn heel veel steelbooks hebben die qua art work en steelbook zelf(front en back cover) van een minder waarde zijn.

    Als ik duitse steelbooks in mijn verzameling opneem dan zijn het of wel amazon.de uitgaves of Media Markt De releases.

  6. #1906

    Standaard nieuwste steelbook aanwinst john Carter viva metal box canada steelbook

    Mijn nieuwste steelbook aanwinst , de John Carter viva metal box canada steelbook

    Gekocht op de duitse marktplaats, bijna zo goed als nieuw , en in prima conditie een mooie aanvulling op mijn collectie






    deze past mooi bij mijn andere John Carter viva metal box

    Laatst aangepast door Xenomorph : 23-07-2014 om 21:22

  7. #1907

    Standaard

    Mooie aanvulling op jouw collectie!
    Zeer mooie artwork, zowel inside als cover, top kwaliteit zoals een steelbook/viva metal box hoort te zijn.

  8. #1908

    Standaard

    Eind augustus (een maand voor de Benelux release) beschikbaar via Amazon.de mett blijkbaar NL subs.


  9. #1909

    Standaard

    Divergent krijgt een steelbook in België.
    Bron: Mediazine augustus 2014 Vlaanderen.

  10. #1910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Eind augustus (een maand voor de Benelux release) beschikbaar via Amazon.de mett blijkbaar NL subs.

    verkrijgbaar bij Bol.com 25-9-2014... (dus ook bij MM&Saturn )

    ... ik hoop dat het DEZE uitvoering gaat worden....,

    Beide sites zijn jammer genoeg niet echt betrouwbaar wat info betreft..., Bolcom zegt dat het een DVD uivoering is.... Moviesbluray beweert dat het een Lenticular 3D Steelbook wordt.. .. afwachten maar.

    Het is van Splendid film... dus grote kans dat het hetzelfde zal worden als de Duitse Steelbook.... hoewel... de [NL] I, Frankenstein Steelbook was ook anders dan de Duitse uitvoering.
    ___________________________________________



  11. #1911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    verkrijgbaar bij Bol.com 25-9-2014... (dus ook bij MM&Saturn )

    ... ik hoop dat het DEZE uitvoering gaat worden....,

    Beide sites zijn jammer genoeg niet echt betrouwbaar wat info betreft..., Bolcom zegt dat het een DVD uivoering is.... Moviesbluray beweert dat het een Lenticular 3D Steelbook wordt.. .. afwachten maar.

    Het is van Splendid film... dus grote kans dat het hetzelfde zal worden als de Duitse Steelbook.... hoewel... de [NL] I, Frankenstein Steelbook was ook anders dan de Duitse uitvoering.
    Heeft sabotage een 3D conversie gekregen dan? is op internet niks van te vinden dus dan zit moviesbluray er al naast. of zouden voor de lol een lenticular 3D frontcover maken??

  12. #1912

    Standaard

    Op 5 november brengt M6 Video in Frankrijk een steelbook uitgave van Transcendence uit met de 2D en 3D versies. Blijkbaar is Frankrijk de enige land die een 3D versie aanbied. Ik heb die informatie op Amazon.fr en blu-ray.com gezien.

  13. #1913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    verkrijgbaar bij Bol.com 25-9-2014... (dus ook bij MM&Saturn )

    ... ik hoop dat het DEZE uitvoering gaat worden....,

    Beide sites zijn jammer genoeg niet echt betrouwbaar wat info betreft..., Bolcom zegt dat het een DVD uivoering is.... Moviesbluray beweert dat het een Lenticular 3D Steelbook wordt.. .. afwachten maar.

    Het is van Splendid film... dus grote kans dat het hetzelfde zal worden als de Duitse Steelbook.... hoewel... de [NL] I, Frankenstein Steelbook was ook anders dan de Duitse uitvoering.
    In duitsland worden blijkbaar meerdere versies uitgebracht van sabotage in steelbook vorm:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...siv-bei-saturn

  14. #1914

    Standaard mijn steelbook collectie tot nu toe

    Mijn bescheiden collectie tot nu toe:

    Marvel collectie : Captain America 2 The winter soldier zavvi steelbook is in pre order, Iron Man future shop blijft nog op de wishlijst staan.



    Jumbo steels : in november wordt hier : The Hobbit :the desolation of Smaug extended edition steelbook aan toegevoegd


    Pirates of the Carribean steels


    Terminator steels : ik mis nog de Terminator salvation iron pak future shop en Terminator 2 JP 2.0 , blijft ook nog op de wishlijst staan.


    mijn Harry Potter steels




    diverse sci-fi /action films steels


  15. #1915

    Standaard




    Ik heb ze helaas nog niet allemaal, maar gelukkig wel al een aantal van de moeilijke.
    Hopelijk kan ik ooit nog een keer Tangled en Monster Inc te pakken krijgen.

    Wel jammer dat ze geen NL ondertiteling hebben, nou is dat voor mij niet echt een probleem, maar vooral Disney is wel makkelijk om in NL te hebben.
    Ergens wil ik de discs een keer omwisselen met de NL versie, maar ergens is dat misschien ook wel jammer..... Lastig XD

  16. #1916

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht



    Ik heb ze helaas nog niet allemaal, maar gelukkig wel al een aantal van de moeilijke.
    Hopelijk kan ik ooit nog een keer Tangled en Monster Inc te pakken krijgen.

    Wel jammer dat ze geen NL ondertiteling hebben, nou is dat voor mij niet echt een probleem, maar vooral Disney is wel makkelijk om in NL te hebben.
    Ergens wil ik de discs een keer omwisselen met de NL versie, maar ergens is dat misschien ook wel jammer..... Lastig XD

    Mooie verzameling , je hebt al best een paar collector's items er tussen zitten die menige verzamelaar wel zou willen hebben
    Monsters Inc 3D kimchi dvd wordt op de duitse marktplaats aangeboden
    tangled 3D exclusive limited full slip edition ook en onderstaande 2 ook
    Tangled steelbook mexico
    Tangled 3D Kimchidvd exclusive limited slip edition

    http://www.bluray-disc.de

  17. #1917

    Standaard

    Ik zoek echt specifiek alleen de lenticular versies van Kimchidvd. Als ik de full slips en al de andere versies er nog moet bij pakken wordt het wel erg duur XD.
    Ik probeer ze ook meer te ruilen dan te kopen eigenlijk. Als ik ze direct van Kimchidvd kan kopen ( Frozen, Parfume, Snowpiercer, Rush, The pianist) dan koop ik ze natuurlijk omdat ze dan relatief goedkoop zijn.
    Thor daar heb ik veel voor moeten betalen, maar als je kijkt waarvoor die nu verkocht wordt heb ik een goede deal gemaakt toen. Ik heb er in elk geval minder dan €100,00 icl de verzending voor betaald.
    Monster Uni en Le Grand Bleu zijn geruild (zijn vandaag binnen gekomen).

    Maar bedankt voor de tip van de duitse marktplaats

  18. #1918

    Standaard

    Dat zijn twee puike collecties Xenomorph en Vampire75!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #1919

    Standaard

    Gisteren besteld bij Zavvi (releasedatum 15 september):
    10967798-1402316001-396915.jpg10967798-1402316001-396941.jpg
    Only Lovers Left Alive (2013) van Jim Jarmusch.


    Maar deze is ook erg mooi (8 september)Ultra Limited Print Run with Full Gloss Finish. Limited to 2000 Copies.

    :
    10972215-1403192536-716683.jpg

  20. #1920

  21. #1921

    Standaard

    Only lovers left Alive heb ik ook in de pre-order staan bij Zavvi, even als Moon, Malificent en Army of Darkness

  22. #1922

    Standaard

    The Deer Hunter en Mulholland Dr. heb ik gisteren ook in de pre-order gegooid bij Zavvi. Zagen er echt schitterend uit.

  23. #1923

    Standaard

    Daarstraks vernomen van een verkoper van MM Antwerpen:

    Naast het exclusive digibook voor MM van the amazing spider-man 2 zouden ze ook de steelbook gaan hebben.

  24. #1924

    Standaard

    Op 10 november komt deze uit, ook een zavvi.com Exclusive (heb `m alvast gepre-ordered,hoop dat er dit keer wel subs opzitten itt de UK dvd)




    klik
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Daarstraks vernomen van een verkoper van MM Antwerpen:

    Naast het exclusive digibook voor MM van the amazing spider-man 2 zouden ze ook de steelbook gaan hebben.
    Die bevat zeker alleen de 2D versie in beide gevallen, en dus niet ook de 3D versie.

    Of wel?

Pagina 77 van 100 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •