Pagina 26 van 100 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2482 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Shutter Island van Play gisteren binnen gekregen! Erg mooi!

    Nu verwacht ik alleen nog The Raid (Play exclusive) en Snow White and the Huntsman (Futureshop exclusive)

    Geld is op

  2. #627

    Standaard

    Bron?
    Als dit zeker is, dan ga ik mijn pre-order bij Play.com cancellen.

    Edit: Hoe weet hij dit dan?
    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...k_news&lang=EN
    Heb mijn pre-order bij Play.com gecancelled, ga liever voor versie met NL ondertitels.[/QUOTE]

    ================================================== =============================================

    Die datum van 24 september in deze link moet volgens mij toch een fout zijn. De release van E.T. en Snow White & The Huntsman is op 24-10 aanstaande.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #628

    Standaard Iron Man 1 + 2 Uk

    [QUOTE=eendje;1893147]Nee, de UK versies zijn wel met NL ondertitels.
    Ik heb Iron Man 1 + 2 UK, Incredible Hulk UK, Thor NL en Captain America NL.
    Binnenkort ook The Avengers DE
    Iron Man 1 + 2 UK, : Zijn dit de play.com?
    60 euro voor iron man 1 + 120 voor Iron man 2.
    Helaas is mijn naam geen Tony Stark. , mijn budget is iets kleiner.
    Dan houdt ik het maar bij de duitse Iron Man 1+2 steelbook(gekocht voor 50 euro
    of er mocht een forum lid zijn die zijn iron man 1 +2 steelbook met Nl subs zou willen ruilen tegen de duitse steelbook van Iron Man 1+2 (dit is 1 steelbook, met EN + DE subs

  4. #629

    Standaard

    Ik weet niet of het al bekend is, maar er gaat ook een Steelbook uitkomen van de film '''TED'' met Mark Wahlberg : http://www.amazon.co.uk/Ted-Limited-...7707222&sr=1-3

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al bekend is, maar er gaat ook een Steelbook uitkomen van de film '''TED'' met Mark Wahlberg : http://www.amazon.co.uk/Ted-Limited-...7707222&sr=1-3
    Ben benieuwd naar de uiteindelijke artwork. De BD ga ik sowieso aanschaffen, met nl subs, dus of het een steelbook wordt is afwachten.

    Op Play.com staat bij de bewone release dat het gaat om Extended Edition - Ted's Full-length Glory. Zouden ze in de UK geknipt hebben in de bioscoopversie?

    Steelbook volgens play met deze extra's:

    UltraViolet
    The Making Of: A Guy, A Girl And A Teddy Bear
    Doing It Live
    A MacFarlane Set
    Alternate Takes
    Teddy Bear Scuffle
    Deleted Scenes
    Gag Reel
    Theatrical Feature Commentary with Director/Co-Writer Seth MacFarlane, Co-Writer Alec Sulkin and Star Mark Wahlberg
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 15-09-2012 om 12:21

  6. #631

    Standaard

    An
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Nee, de UK versies zijn wel met NL ondertitels.
    Ik heb Iron Man 1 + 2 UK, Incredible Hulk UK, Thor NL en Captain America NL.
    Binnenkort ook The Avengers DE
    Iron Man 1 + 2 UK, : Zijn dit de play.com?
    60 euro voor iron man 1 + 120 voor Iron man 2.
    Helaas is mijn naam geen Tony Stark. , mijn budget is iets kleiner.
    Dan houdt ik het maar bij de duitse Iron Man 1+2 steelbook(gekocht voor 50 euro
    of er mocht een forum lid zijn die zijn iron man 1 +2 steelbook met Nl subs zou willen ruilen tegen de duitse steelbook van Iron Man 1+2 (dit is 1 steelbook, met EN + DE subs
    Ja zijn van Play.com.
    Ben je lid van o.a. HDN forum? Wellicht dat je daar met een goeie ruil ironans kunt bemachtigen? Er zijn veel mensen die iron man 1 van Duitse media markt zoeken.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al bekend is, maar er gaat ook een Steelbook uitkomen van de film '''TED'' met Mark Wahlberg : http://www.amazon.co.uk/Ted-Limited-...7707222&sr=1-3

    ik ga deze niet aanschaffen, vindt +-25€ voor deze steel toch iets te veel van het goede .... Voor mijn marvel collectie moet ik enkel nog Iron man 1 (play.com) en Thor hebben maar man, wat is het moeilijk om voor een degelijke prijs Thor te vinden

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    man, wat is het moeilijk om voor een degelijke prijs Thor te vinden
    Ik heb hier de HMV Steelbook van Thor. Voor een "degelijke prijs" wil ik hem misschien best verkopen. PM me maar even als je interesse hebt.

  9. #634

    Standaard HDN forum?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    An
    Ja zijn van Play.com.
    Ben je lid van o.a. HDN forum? Wellicht dat je daar met een goeie ruil ironans kunt bemachtigen? Er zijn veel mensen die iron man 1 van Duitse media markt zoeken.
    ik heb even gegoogled maar ik kan zo niks vinden op HDN forum?
    zou je mij misschien een link kunnen geven naar dit forum/site?

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik heb even gegoogled maar ik kan zo niks vinden op HDN forum?
    zou je mij misschien een link kunnen geven naar dit forum/site?

    http://www.hidefninja.com/forums/

  11. #636

    Standaard

    Gisteren de Shutter Island steelbook van play.com ontvangen. Mooie uitvoering
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren de Shutter Island steelbook van play.com ontvangen. Mooie uitvoering
    Yep, 1 van mooiste steelbooks van Play.com vind ik.

    Afgelopen vrijdag nog een pakket van Play.com ontvangen: Shaun of the Dead. Mooie embossing.
    Nu alleen nog Hot Fuzz, dan heb ik alle drie steels van deze komedie duo.


  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht



    Vandaag deze ontvangen. Nu ik hem zo bekeken heb is hij simpeler als wat de afbeelding doet vermoeden. Zoals iemand hiet ook al vermeldde. Maar ach, het is te doen

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Vandaag deze ontvangen. Nu ik hem zo bekeken heb is hij simpeler als wat de afbeelding doet vermoeden. Zoals iemand hiet ook al vermeldde. Maar ach, het is te doen
    Het zag inderdaad zo mooi uit maar helaas geen embossing en debossing. Toch wel leuk om te hebben .

    Vandaag aangekomen
    Laatst aangepast door eendje : 17-09-2012 om 18:19

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    An
    Ja zijn van Play.com.
    Ben je lid van o.a. HDN forum? Wellicht dat je daar met een goeie ruil ironans kunt bemachtigen? Er zijn veel mensen die iron man 1 van Duitse media markt zoeken.
    Volgens mij bedoelt hij de Steelbook met zowel Iron Man 1 als 2, niet de soloversies van de Steelbooks (dus twee Steelbooks).

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Volgens mij bedoelt hij de Steelbook met zowel Iron Man 1 als 2, niet de soloversies van de Steelbooks (dus twee Steelbooks).
    Nee Iron Man 1 (solo dus) is erg zeldzaam. Hij woont volgens mij in Duitsland of erg vlakbij. Was maar een suggestie, hij heeft vast wel meer steels te bieden. Ook zijn er mensen op HDN die aardiger zijn en bereid zijn om voor lagere prijs/ruil te doen.

  17. #642

    Standaard Iron Man 1 &2 steelbook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Nee Iron Man 1 (solo dus) is erg zeldzaam. Hij woont volgens mij in Duitsland of erg vlakbij. Was maar een suggestie, hij heeft vast wel meer steels te bieden. Ook zijn er mensen op HDN die aardiger zijn en bereid zijn om voor lagere prijs/ruil te doen.
    zie bijgaande foto's van mijn Iron Man 1+2 steelbook dit is de amazon.de uitgave
    De steelbook heeft duitse en engelse subs maar geen NL subs.
    Deze zou ik alleen willen ruilen tegen Iron Man 1 + iron man 2 steelbook met NL subs maar gezien de prijzen van Iron Man 1 +2 nu zal wel niemand hier interesse in hebben.

    Eendje, waar heb je de harry potter steelbooks gekocht?, hebben ze NL subs?
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    zie bijgaande foto's van mijn Iron Man 1+2 steelbook dit is de amazon.de uitgave
    De steelbook heeft duitse en engelse subs maar geen NL subs.
    Deze zou ik alleen willen ruilen tegen Iron Man 1 + iron man 2 steelbook met NL subs maar gezien de prijzen van Iron Man 1 +2 nu zal wel niemand hier interesse in hebben.

    Eendje, waar heb je de harry potter steelbooks gekocht?, hebben ze NL subs?
    Wellicht dat ik Iron Man 1 + 2 tegen een goeie prijs voor je kan bemachtigen aangezien ik een zeldzame steelbook te ruil heb staan (op HDN forum). Wat je je maximum wat je ervoor wilt betalen behalve ruilen met je Iron Man 1+2 DE?

    Ik heb de Harry Potters op HDN forum gekocht .
    Deathly Hallows part 1 is een Amerikaanse versie en heeft geen NL subs, ga ik gebruiken als ruilwaar. Deathly Hallows part 2 is een Duitse versie en heeft wel NL subs. Volgens mij heeft alle Duitse Harry Potters NL subs maar dan moet je de Duitse titels voor lief nemen.

  19. #644

    Standaard Iron Man steelbook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Wellicht dat ik Iron Man 1 + 2 tegen een goeie prijs voor je kan bemachtigen aangezien ik een zeldzame steelbook te ruil heb staan (op HDN forum). Wat je je maximum wat je ervoor wilt betalen behalve ruilen met je Iron Man 1+2 DE?

    Ik heb de Harry Potters op HDN forum gekocht .
    Deathly Hallows part 1 is een Amerikaanse versie en heeft geen NL subs, ga ik gebruiken als ruilwaar. Deathly Hallows part 2 is een Duitse versie en heeft wel NL subs. Volgens mij heeft alle Duitse Harry Potters NL subs maar dan moet je de Duitse titels voor lief nemen.
    bedankt voor je aanbod eendje , maar ik wil iron Man 1 +2 niet weer extra gaan kopen, dan zou ik m'n Iron Man 1+2 DE weer moeten verkopen en/of ruilen.
    Een ruildeal zou ik dan wel eventueel willen doen, dus Iron Man 1+2 DE ruilen tegen Iron Man 1 +Iron Man 2 steelbooks als de gelegenheid zich voordeed.

    Ik heb voor de volgende maand al Top Gun steelbook in bestelling, avatar 3D steelbook.
    De Indiana Jones box staat nog op de wishlist, ik twijfel nog tussen de box versie of de steelbook versie en er komen nog meer interessante steelbooks uit.(prometheus 3D, Spiderman 3D)
    De disscussie kwam eigenlijk op gang omdat ik dacht dat Iron Man 1 +2 steelbooks geen NL subs hadden, niet de duitse uitgave maar ook niet de UK uitgave

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    Ik heb voor de volgende maand al Top Gun steelbook in bestelling,
    Die heb ik vorige week nog in de handen gehad bij Saturn Bocholt DE. Was 12,99. Komt er weer een nieuwe versie uit dan?

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Die heb ik vorige week nog in de handen gehad bij Saturn Bocholt DE. Was 12,99. Komt er weer een nieuwe versie uit dan?
    Play.com

  22. #647

    Standaard

    Aha oké. Die ik zag was precies de normale amaray cover maar dan in steelbook uitvoering. Die van Play ziet er ook goed uit.

  23. #648

    Standaard TOP gun steelbook play.com

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Play.com
    Ik heb top Gun steelbook ook zien liggen een maandje of 2 geleden bij saturn krefeld maar deze had dezelfde cover als de normale blue ray amaray/dvd hoesje

    ik vind de play.com versie van paramount Centenary edition dan toch mooier?
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...ngDetails.html

    ik had het in het vorige bericht even fout, de steelbook komt pas in november uit, niet in oktober zoals ik eerst schreef

  24. #649

    Standaard

    Ik heb de film niet gezien (ook geen behoefte aan eigenlijk), maar de steelbook van Play.com is wel verdomd mooi:

    Snow White & The Huntsman.

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de film niet gezien (ook geen behoefte aan eigenlijk), maar de steelbook van Play.com is wel verdomd mooi:

    Snow White & The Huntsman.
    Zou met dezelfde artwork ook in Nederland uitkomen .
    De film zelf vond ik wat matig.

Pagina 26 van 100 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •