Pagina 74 van 100 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Yep. Ik weet niet eens of deze versie elders te krijgen is?
    Deze Predator-uitvoering duikt ook nog steeds op bij mijn plaatselijke MM in Herzogenrath. Twijfel iedere keer weer of ik deze zou aanschaffen . Vind overigens die Lenticular Editions altijd zeer gaaf .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #1827

    Standaard

    Ja dat vind ik ook Seus.

    Het is inderdaad wel een bom geld maar hij is ook zo mooi :P

    Ze hadden Percy Jackson Sea of Monsters in een zelfde uitvoering staan. Maar die heb ik niet meegenomen aangezien de normale amaray morgen binnekomt voor heel wat minder doekoe

  3. #1828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou het ook niet weten, ik kom nooit in Duitsland, dus kan hem er ook niet halen.
    deze is te verkrijgen bij amazon.de maar de prijs is belachelijk
    http://www.amazon.de/Predator-Limite...r+3d+steelbook

  4. #1829

    Standaard

    Ik kom regelmatig bij Saturn en ze hadden er nog eentje liggen. Kan ik best meenemen als je hem wilt DVDWatcher.

  5. #1830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik kom regelmatig bij Saturn en ze hadden er nog eentje liggen. Kan ik best meenemen als je hem wilt DVDWatcher.
    Ik heb je een PM gestuurd.

  6. #1831

    Standaard

    Vandaag de steel van JFK ontvangen. Best een mooie steel met debossed JFK titel voor het bedrag van een tientje.

  7. #1832

    Standaard

    Die Predator 3D hebben ze echt helemaal vernaggeld qua ruisreductie. Iedereen ziet eruit als een wassen beeld. Vreselijk.

  8. #1833

    Standaard

    Dat vind ik nog wel meevallen. Liever dit dan grain ohne ende. De gezichten zien er verder wel heel natuurlijk en scherp uit.

    Maar dat is maar net wat je smaak is natuurlijk.

  9. #1834

  10. #1835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    . De gezichten zien er verder wel heel natuurlijk uit.

    Euh....juist niet.

  11. #1836

    Standaard

    Ik zou graag ergens die sealtjes bestellen voor de steelbooks. Of van de pvc dingen, lijken me ook wel wat. Iemand een adresje waar ik met Ideal kan betalen?

  12. #1837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik zou graag ergens die sealtjes bestellen voor de steelbooks. Of van de pvc dingen, lijken me ook wel wat. Iemand een adresje waar ik met Ideal kan betalen?
    Ik gebruik zelf deze : http://www.bigdennis.com/plastic-sle...100-stuks.html, en je kan er ook met IDEAL betalen.

  13. #1838

    Standaard

    Bedankt voor de link kerel. Gelijk wat bestelt

  14. #1839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Bedankt voor de link kerel. Gelijk wat bestelt
    Graag gedaan

    Wat ik trouwens zelf doe bij die hoesjes, is dat bovenste plakgedeelte eraf snijden, zodat ik een open sleeve heb met de rand van het plastic tot net iets boven de steelbook.

    Daar doe ik dan de steelbook in, en zo zet ik ze dan naast & tegen elkaar aan, en zo blijven ze onbeschadigd.

    Je kan ze ook dichtplakken steeds, maar op den duur krijg je van die lijmvlekjes, en plakt die strip niet goed meer.

    Dus vandaar ik het zo altijd doe : En de steelbook blijft goed beschermd, en je hebt hem er zo uit.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2014 om 15:13

  15. #1840

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Mijn laatste steelbook aanwinsten, via een trade op Hi Def forum , het duurde wel bijna 4 weken voordat ik mijn steelbooks binnen had.
    Real steel china blu fans steelbook geruild tegen ID4 + World War Z ES + Robocop remastered steelbook




  16. #1841

    Standaard

    Binnen van Zavvi.nl:



    Ik stond er verstelt van hoe mooie deze twee uitvoeringen eigenlijk zijn. The Game heeft ook nog eens NL subs terwijl dit niet geadverteerd werd. Lekker.

    Had ik nog een vraagje over de transfers van deze beide. De NL release van The Game was niet al te best. Is deze anders? En hoe is de transfer van Day ten opzichte van de NL release? Ik wil namelijk de disc vervangen door eentje met NL subs. Maar moet qua beeld natuurlijk niet minder worden

  17. #1842

    Standaard

    Toch maar weer aan de steelbooks Dan?

  18. #1843

    Standaard

    Klopt Eendje

    Er zitten dan ook juweeltjes bij.

  19. #1844

    Standaard

    Komen er geen steelbooks meer uit in de Benelux? Opvallend stil momenteel.

  20. #1845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Komen er geen steelbooks meer uit in de Benelux? Opvallend stil momenteel.
    vanuit de benelux komen volgens mij maar heel weinig steelbooks uit??!
    Via Mediamarkt zie je af en toe iets verschijnen, zoals Man of steel en Pacific Rim laatst maar dan heb je weer dat deze geen 3D bevatten terwijl het wel films waren die in de bios in 3D zijn released.

    Wat dat betreft kun je qua steelbooks uitgaves veel beter de releases van het buitenland in de gaten houden, vaak vele mooier steels, in de gevallen dat de films ook in 3D zijn uitgebracht ook steelbooks met 2D+3D discs.
    Onze omringende landen: Frankrijk en Duitsland brengen ook veel meer steelbooks uit en dan natuurlijk ook de UK als grote koploper

  21. #1846

  22. #1847

    Standaard

    Hele mooie van Amelie!

    Even iets anders, verpakt kimchi alles zorgvuldig?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #1848

    Standaard

    Ja, alleen deze is dus beschadigt geraakt.... Vraag me niet hoe, maar de grote doos heeft een deuk en is ergens gescheurt. Maar ze verpakken alles in dubbel bescherment matriaal.

  24. #1849

    Standaard

    O ja nu zie ik het... Zonde zeg, ga je er achteraan?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #1850

    Standaard

    Het lijkt erger dan het is, maar ik denk wel dat ik ze een mailtje ga sturen. Het lijkt alsof er een barst in zit, maar dat is niet zo. Dat is gewoon de stof die daar niet mooi aansluit.

Pagina 74 van 100 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •