Pagina 93 van 100 EersteEerste ... 4383899091929394959697 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    bij amazon.es (Spanje) met NL ondertiteling:

    https://www.amazon.es/gp/aw/d/B01GTD...lipsis+blu+ray
    Waar heb je gezien dat er NL ondertitels zijn? Volgens Blu-ray.com zijn er inderdaad een reeks ondertitels maar geen Nederlands.

  2. #2302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Waar heb je gezien dat er NL ondertitels zijn? Volgens Blu-ray.com zijn er inderdaad een reeks ondertitels maar geen Nederlands.
    het staat op de amazon es site:
    https://www.amazon.es/gp/product/B01...f_rd_i=desktop

    Meer informatie





  3. #2303

    Standaard

    Bedankt Xenomorph. Ik heb hem onmiddelijk besteld. Ik versta niet waarom de rest van Europa dezelfde steelbook aanbiedt met alléén de 2D versie.

  4. #2304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Bedankt Xenomorph. Ik heb hem onmiddelijk besteld. Ik versta niet waarom de rest van Europa dezelfde steelbook aanbiedt met alléén de 2D versie.
    Helaas is voor 3D de laatste tijd steeds minder belangstelling alhoewel films nog volop in 3D en/of 3D Imax worden uitgebracht in de bioscoop. Ik wil voor mijzelf de films die ik in steelbooks wil hebben en die ook in 3D zijn uitgebracht ook een steelbook met een 3D versie hebben. Er zijn inderdaad vaker films die mindere 3D effecten hebben, maar ik blijf een voorstander en liefhebber van 3D films
    (ik heb m'n 3D blu ray speler en TV niet voor niks jaren geleden gekocht)

  5. #2305

    Standaard

    Voor degene die de steelbook van X-Men nog niet hebben besteld en echt Nederlandse ondertitels willen, bestel deze niet, want er staan geen Nederlandse ondertitels op.
    De achterkant zegt van wel, maar ik heb de schijf net binnen en net bekeken. De schijf bevat geen NL ondertitels.

  6. #2306

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten

    Vandaag even een tripje naar Kleve voor enkele steelbooks

    X-men Days of Future Past rogue cut steelbook

    The Conjuring 2 steelbook voor @DVD Watcher: ik stuur hem maandag per post op en stuur je dan het tracking nummer








    de X-men Days of future past rogue cut steelbook past mooi bij mijn X-men Days of future past Taiwan steelbook die ik komende week zal ontvangen

  7. #2307

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten: X-men Days of Future past Taiwan + X-men Days of future past rogue cut Germany

    mijn nieuwste steelbook aanwinsten:

    X-men Days of Future past Taiwan
    gekocht via High Def Ninja forum, geheel nieuw:





    in vergelijking : de inside art work van X-men Days of Future Past Rogue cut Germany ( iets intenser qua kleur)




    alle 2 de steelbooks : de bovenste is de X-men Days of Future Past Rogue cut Germany , daaronder X-men Days of Future past Taiwan


    en dan mijn gehele X-men collectie ( Deadpool steelbook staat niet op de foto maar heb ik wel)


    en als laatste toevoeging tot mijn X-men collectie hoop ik snel genoeg X-Men: Apocalypse (2D+3D blu ray steelbook film arena te ontvangen ( het pronk stuk uit m'n X-men steelbook collectie)
    jammer dat ik getwijfeld heb om destijds met de group buy op Hi Def Ninja : The Wolverine Black Barons #2 steelbook te kopen

  8. #2308

    Standaard

    Mijn nieuwste aanwinsten:

    Guardians of the Galaxy 2D + 3D (Zavvi uitgave; de 3D magneet zit erbij, maar staat niet op de foto)
    Avengers 2D + 3D (Novamedia uitgave)

    20161106_131852.jpg

    Nog in bestelling: Captain America winter soldier (kimchidvd steelbook) + Avengers Age of Ultron (Blufans steelbook)
    En nu nog proberen een Ant-man Blufans steelbook te bemachtigen.

  9. #2309

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst X-men Apocalypse Filmarena steelbook

    Mijn nieuwste aanwinst X-men Apocalypse Filmarena steelbook
    gekocht via Hi Def Ninja forum group buy

    een hele mooie full slipcase:


    achter op de full slipcase een losse kaart met kaartje met limited nummer reeks


    het steelbook zelf met afneembaar lenticular effect




    binnenin zitten diverse foto kaartjes



    De mooiste steelbook uit mijn collectie

    en mijn gehele X-men collectie steelbook



    Steelbooks in bestelling: Black Hawk Down Play com steelbook/Game of Thrones season 3 steelbook/Star Trek Beyond zoom lenticular steelbook/Antman blu fans lenticular steelbook

  10. #2310

    Standaard

    Die Apocalypse is erg mooi!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2311

    Standaard nieuwe steelbooks : Game of Thrones :The complete Third season steelbook/Black Hawk Down Play com steelbook/Star Trek Beyond 3D+2D zoom lenticular steelbook

    Mijn nieuwe steelbook aanwinsten gekocht via Hi Def Ninja : alle 3 titels geheel nieuw

    Game of Thrones :The complete Third season steelbook/Black Hawk Down Play com steelbook/Star Trek Beyond 3D+ 2D Zoom lenticular steelbook



    Game of Thrones : the complete third season steelbook


    Black Hawk Down play com steelbook



    Star Trek Beyond 3D +2D Zoom lenticular steelbook







    Nog onderweg vanuit de US : Antman blu fans lenticular steelbook

  12. #2312

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst: Antman blufans lenticular full slip edition steelbook

    Via een ruildeal op Hi def Ninja forum Antman blufans lenticular full slip edition steelbook

    de full slip met een mooi lenticular effect


    de back side van de full slip met een blu fans kaart + nummer in envelopvorm geplakt aan de achterzijde

    de achterzijde van de blu fans kaart

    Het blu fans nummer dat dus in de evenlopachtige kaart zit met toepasselijke tekst v/d film

    het steelbook zelf met een prachtig foto booklet

    nogmaals het steelbook

    achterzijde van het steelbook


    inside steelbook



    2 pagina's van het foto booklet:


    een heel mooi steelbook volgens mij, en weer een mooie toevoeging in mijn collectie

  13. #2313

    Standaard

    Die plastic inlays in de steelbooks blijf ik oerlelijk vinden. Je ziet daardoor vrijwel niets van het artwork aan de binnenzijde. Het doet zo'n afbreuk aan een steelbook-uitgave en ziet er zo goedkoop uit.Ik vraag me echt af of dat niet anders kan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die plastic inlays in de steelbooks blijf ik oerlelijk vinden. Je ziet daardoor vrijwel niets van het artwork aan de binnenzijde. Het doet zo'n afbreuk aan een steelbook-uitgave en ziet er zo goedkoop uit.Ik vraag me echt af of dat niet anders kan.
    Lijkt me dat dat ook enigzins het doosje steviger maakt. Haal je dat er uit, zal het doosje eerder indeuken denk ik zo.

  15. #2315

    Standaard

    Heb enkele minder mooie Marvel steelbooks vervangen en ben nu tevreden met de collectie.
    Laatste aanwinsten op de foto:
    Captain America: Winter soldier (Kimchidvd)
    Captain America: Civil war (Blufans)
    Avengers (Novamedia)
    Avengers Age of Ultron (Blufans)
    Guardians of the Galaxy (Zavvi)
    Ant-man (Blufans)
    20170222_102748.jpg
    Nu wachten op Doctor Strange...

  16. #2316

  17. #2317

    Standaard

    Hoi, Wie kan me helpen!

    ik ben op zoek naar 2 steelbooks die alleen verkrijgbaar zijn bij MediaMarkt Duitsland.
    Is er een mogelijkheid om deze ergens alsnog aan te schaffen, of ben ik aangewezen op Ebay woekerprijzen?

    Het gaat om deze:

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2168216.html


    En deze (maar deze komt eind maart pas uit)

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2223682.html
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #2318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hoi, Wie kan me helpen!

    ik ben op zoek naar 2 steelbooks die alleen verkrijgbaar zijn bij MediaMarkt Duitsland.
    Is er een mogelijkheid om deze ergens alsnog aan te schaffen, of ben ik aangewezen op Ebay woekerprijzen?

    Het gaat om deze:

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2168216.html


    En deze (maar deze komt eind maart pas uit)

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2223682.html
    Hallo Ash, ik heb even voor je gekeken op http://www.bluray-disc.de
    ik ben geregistreerde koper op deze duitse site, en hier heb ik vaak heel mooie steelbooks op de kop kunnen tikken
    helaas van armee der finsternis maar 1 exemplaar in de aanbieding, voor €42,60 , nog geheel nieuw in seal
    http://www.bluray-disc.de/marktplatz...raydiscedition
    deze prijs is inclusief verzendkosten binnen duitsland. maar qua prijs veel te duur aangezien deze nog bij de mediamarkt voor €30,- te verkrijgen is. De prijs op amazon de ligt ook te hoog.

    Ik kan eventueel voor jouw een zoekertje plaatsen op de duitse site?

    Kijk even of je eventueel van andere forum members nog een berichtje krijgt, ik weet dat enkele forum leden redelijk dicht bij een duitse MM in de buurt wonen.(herzogenrath, forum lid Seus)
    Ik ga er zelf wel eens naar toe voor de een of andere titel maar de dichtsbijzijnde bij mijn woonplaats is Krefeld, voor mij ongeveer 1 uur rijden enkele reis)
    Laatst aangepast door Xenomorph : 25-02-2017 om 19:04

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo Ash, ik heb even voor je gekeken op http://www.bluray-disc.de
    ik ben geregistreerde koper op deze duitse site, en hier heb ik vaak heel mooie steelbooks op de kop kunnen tikken
    helaas van armee der finsternis maar 1 exemplaar in de aanbieding, voor €42,60 , nog geheel nieuw in seal
    http://www.bluray-disc.de/marktplatz...raydiscedition
    deze prijs is inclusief verzendkosten binnen duitsland. maar qua prijs veel te duur aangezien deze nog bij de mediamarkt voor €30,- te verkrijgen is. De prijs op amazon de ligt ook te hoog.

    Ik kan eventueel voor jouw een zoekertje plaatsen op de duitse site?

    Kijk even of je eventueel van andere forum members nog een berichtje krijgt, ik weet dat enkele forum leden redelijk dicht bij een duitse MM in de buurt wonen.(herzogenrath, forum lid Seus)
    Ik ga er zelf wel eens naar toe voor de een of andere titel maar de dichtsbijzijnde bij mijn woonplaats is Krefeld, voor mij ongeveer 1 uur rijden enkele reis)
    Onwijs bedankt voor je reactie!
    Ja, voor die prijs zag ik hem ook al op Ebay staan jammer genoeg.
    Het lulligst is dat ik niet eens een steelbook verzamelaar ben,
    maar wel liefhebber van die films, en ze hebben deze uitgebreide uitgave alleen maar in een steelbook versie uitgebracht, anders had ik hem waarschijnlijk wel voor een nog redelijke prijs kunnen bemachtigen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #2320

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten : Star Wars II, IV en VI

    Via een ruildeal op marktplaats

    Star Wars Episode II Attack of the Clones
    Star wars IV : A new Hope
    Star Wars VI:The Empire Strikes Back




    Nu heb ik de gehele nieuwe steelbook reeks weer samen


    en de gehele serie samen met de eerder uitgebrachte 2 steelbooks met Episode I.II. III en IV.V.VI in aparte steelbooks


    In bestelling bij zavvi: Rogue One : A Star wars story 3D+2D steelbook

  21. #2321

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst :Game of Thrones :season 4 limited edition steelbook

    Mijn nieuwste steelbook aanwinst:
    Game of Thrones season 4 limited edition steelbook




    en mijn game of thrones steelbook collectie tot nu toe



    In bestelling en verzonden :Game of Thrones :season 5 limited edition steelbook

    Voor season 6 wacht ik nog even met bestellen, misschien zakt de prijs nog iets, season 7 & 8 steelbook zouden volgend jaar moeten verschijnen

  22. #2322

    Standaard Die Armee der Finsternis – Exklusives Steelbook

    Hallo @Ash

    ik heb zojuist even gekeken en zie dat Saturn duitsland, deze uitgave ook heeft:

    http://www.saturn.de/de/product/_die...y-2168216.html

    dan zou ik eventueel naar Goch kunnen rijden dit is voor mij de dichtsbijzijnde filiaal en niet zo ver rijden.
    ik heb nog een bericht gehad van @DVD Watcher en hij is ook geinteresseerd in een exemplaar van dit steelbook.

    Voor 2 forum leden wil ik wel een ritje naar Goch doen en kijken of ze de steelbook hebben.

    Dit wordt echter pas in maart , de komende week lukt me dit niet en volgend week zit ik in A'dam. Afhankelijk van wanneer ik precies terug ben dan zou ik misschien maandag 6 maart even kunnen kijken, anders wordt het die zaterdag daarna

  23. #2323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo @Ash

    ik heb zojuist even gekeken en zie dat Saturn duitsland, deze uitgave ook heeft:

    http://www.saturn.de/de/product/_die...y-2168216.html

    dan zou ik eventueel naar Goch kunnen rijden dit is voor mij de dichtsbijzijnde filiaal en niet zo ver rijden.
    ik heb nog een bericht gehad van @DVD Watcher en hij is ook geinteresseerd in een exemplaar van dit steelbook.

    Voor 2 forum leden wil ik wel een ritje naar Goch doen en kijken of ze de steelbook hebben.

    Dit wordt echter pas in maart , de komende week lukt me dit niet en volgend week zit ik in A'dam. Afhankelijk van wanneer ik precies terug ben dan zou ik misschien maandag 6 maart even kunnen kijken, anders wordt het die zaterdag daarna
    Hoi Xenomorph!

    Onwijs bedankt voor het aanbod, alleen een vriend van me heeft al een Ebay veiling voor me gewonnen voor deze Steelbook. Weliswaar nog iets te duur, maar hopelijk heb ik hem snel in bezit.
    Mocht je binnenkort alsnog gaan en eventueel de Steelbook van deel 1 al tegen komen, dan hou ik me graag aanbevolen.

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2223682.html
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  24. #2324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Mocht je binnenkort alsnog gaan en eventueel de Steelbook van deel 1 al tegen komen, dan hou ik me graag aanbevolen.

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2223682.html
    Die lijkt me ook erg mooi, al vind ik deze editie ook erg gaaf:



    https://www.amazon.de/Teufel-Vintage...anz+der+teufel
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-02-2017 om 15:09

  25. #2325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hoi Xenomorph!

    Onwijs bedankt voor het aanbod, alleen een vriend van me heeft al een Ebay veiling voor me gewonnen voor deze Steelbook. Weliswaar nog iets te duur, maar hopelijk heb ik hem snel in bezit.
    Mocht je binnenkort alsnog gaan en eventueel de Steelbook van deel 1 al tegen komen, dan hou ik me graag aanbevolen.

    http://www.mediamarkt.de/de/product/...y-2223682.html
    Hallo Ash, ik ga in ieder geval proberen om een exemplaar van Armee of Finsternis steelbook te regelen voor DVD Watcher en voor iemand op Hi Def Ninja

    het 1e deel Tanz der Teufel steelbook komt pas eind maart uit , ik laat rond die tijd nog wel even weten of ik je hiervan een exemplaar kan bezorgen

Pagina 93 van 100 EersteEerste ... 4383899091929394959697 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •