Pagina 83 van 100 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    In nog geen 80 jaar ik heb de NL steelbook besteld bij Bol voor 23 euro, was al prijzig genoeg.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #2052

    Standaard

    Weet iemand al de precieze specs van de extra's van de Fury Steelbook? Ben erg benieuwd of de featurettes erbij zitten van de amerikaanse Best Buy versie.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #2053

    Standaard

    Er komt een steelbook aan van de Batman film uit 1966 :



    Release-datum: 25 Mei 2015 A.s.

    Te pre-orderen voor € 21,75 bij Zavvi.nl : http://www.zavvi.nl/blu-ray/batman-t...ntent=TCMemail

  4. #2054

    Standaard

    Ziet er fraai uit, maar ik heb de film al en ga geen 22 euro uitgeven voor alleen een andere verpakking. Bovendien is het artwork aan de binnenkant amper te zien omdat men er altijd van die lelijke halfdoorzichtige plastic inlays in stopt. Men zou de spindle gewoon in de case zelf moeten persen. Een euvel waaraan helaas alle steelbooks lijden. Maar voor steelbook-verzamelaar zeker een mooie aanvulling aan hun collectie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #2055

    Standaard

    Fraaie uitgave!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2056

    Standaard

    Het idee is leuk, de uitvoering wat minder; op de foto aan de binnenkant is de Batmobile afgebeeld met overduidelijk twee stuntmannen in de Batmobile, in plaats van Adam West en Burt Ward. Erg slordig.

  7. #2057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Exclusief bij zavvi.nl is de onderstaande fraaie gelimiteerde steelbook van Paddington te bestellen. Deze verschijnt op 23 maart 2015.



    Weet iemand of deze NL subs zal hebben? Ik heb er een paar weken terug al voor gemaild naar Zavvi maar kreeg een antwoord waar ik niks aan had, 't kwam er op neer dat ze het niet konden bevestigen.

  8. #2058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montana Bekijk bericht
    Weet iemand of deze NL subs zal hebben? Ik heb er een paar weken terug al voor gemaild naar Zavvi maar kreeg een antwoord waar ik niks aan had, 't kwam er op neer dat ze het niet konden bevestigen.
    Studio Canal in UK en Belga brengt hem hier uit. Ik durf er wel 1000 euro op te zetten dat de UK variant geen NL subs gaat hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Studio Canal in UK en Belga brengt hem hier uit. Ik durf er wel 1000 euro op te zetten dat de UK variant geen NL subs gaat hebben.
    Dus als ik het goed begrijp levert Zavvi.nl UK versies en kan je deze steelbook niet krijgen met NL subs?
    Laatst aangepast door Montana : 04-03-2015 om 20:04

  10. #2060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montana Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp levert Zavvi.nl UK versies en kan je deze steelbook niet krijgen met NL subs?
    Eerste klopt en tweede weet je pas zeker als iemand hem heeft getest.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #2061

    Standaard

    http://s4.thcdn.com/productimg/0/300...404-678814.jpg
    Helaas is deze steelbook al uitverkocht. Maar zou hem graag willen hebben, deze van Ex Machina.

  12. #2062

    Standaard

    Er komt een Steelbook uit in Engeland van ''Commando: Director's Cut'' :




    Bij Zavvi.nl staat uitverkocht, maar dat zal vast wel standaard zijn (denk ik), aangezien hij pas uitkomt op 4 Mei.

    Wel een erg mooie Steelbook trouwens.

    Bron : http://www.zavvi.nl/blu-ray/commando.../11089658.html

  13. #2063

    Standaard

    In de Nederlandse flyer van Mediamarkt staat een vermelding van een steelbook van John Wick.
    Is wel een afbeelding van de DVD maar zal ook wel Blu-ray zijn veronderstel ik.

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    In de Nederlandse flyer van Mediamarkt staat een vermelding van een steelbook van John Wick.
    Is wel een afbeelding van de DVD maar zal ook wel Blu-ray zijn veronderstel ik.
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit een metalcase uitvoering is. In duitsland en de UK is John Wick in ieder geval een steelbook.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #2065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit een metalcase uitvoering is. In duitsland en de UK is John Wick in ieder geval een steelbook.
    Is geen steelbook idd, maar een Metalcase :


  16. #2066

    Standaard

    even een nieuwsgierigheidje, kopen jullie deze steelbooks omdat jullie de film zelf ook goed vinden ? of puur alleen omdat jullie de steelbooks tof vinden ? ik zie een hele hoop slechte titels hier in dit topic voorbijkomen waar mensen een hoop geld aan uit geven. iedereen mag zelf weten wat hij/zij leuk vindt of koopt natuurlijk, maar ik vroeg me dit gewoon af.

  17. #2067

  18. #2068

    Standaard

    sabotage, thor, transcendance, captain america, john carter, the day after tomorrow, conan the barbarian even snel zo opgenoemd. smaken verschillen natuurlijk, dat is een ander verhaal.

  19. #2069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    even een nieuwsgierigheidje, kopen jullie deze steelbooks omdat jullie de film zelf ook goed vinden ? of puur alleen omdat jullie de steelbooks tof vinden ? ik zie een hele hoop slechte titels hier in dit topic voorbijkomen waar mensen een hoop geld aan uit geven. iedereen mag zelf weten wat hij/zij leuk vindt of koopt natuurlijk, maar ik vroeg me dit gewoon af.
    In het begin van het steelbook tijdperk kocht ik elke steelbook die werd uitgebracht in NL, ongeacht hoe slecht de film was. En elke steelbook die in Engeland, Duitsland en Frankrijk waren uitgebracht en die NL subs hebben. Maar afgelopen 1,5 jaar ben ik daar mee gestopt omdat tegenwoordig van vrijwel elke film een steelbook versie wordt uitgebracht. In mijn ogen maken de uitgevers daar nu misbruik van en dat maakt verzamelen van de steelbooks erg dure hobby van. Tegenwoordig verzamel ik ze alleen als de films zo goed zijn dat ik ze graag in mijn collectie wil hebben. De matige titels zoals sabotage, john carter komen niet in mijn collectie.

    Dat is natuurlijk per persoon anders en elke persoon heeft natuurlijk weer eigen smaak qua films. Zo vind ik Marvel phase 1 wel waard om als steelbooks in mijn collectie te hebben.

  20. #2070

    Standaard

    Er is een mooie steelbook (Zavvi exclusive) te koop van They Live:



    Erg blij mee!

  21. #2071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    even een nieuwsgierigheidje, kopen jullie deze steelbooks omdat jullie de film zelf ook goed vinden ? of puur alleen omdat jullie de steelbooks tof vinden ? ik zie een hele hoop slechte titels hier in dit topic voorbijkomen waar mensen een hoop geld aan uit geven. iedereen mag zelf weten wat hij/zij leuk vindt of koopt natuurlijk, maar ik vroeg me dit gewoon af.
    ik koop alleen steelbooks omdat ik de titels mooi vind, en ook echt zeker weet dat ik de films vaker wil zien. ik koop alleen steelbooks niet alleen puur omdat het een steelbook is. Ik zie het niet als postzegels verzamelen om het zo te zeggen. Ik heb tot nu toe alle Marvel steelbooks maar bijvoorbeeld de films/steelbooks: Elektra/The Punisher/Daredevil hoef ik niet te hebben omdat ik de films niet goed genoeg vind. Bijvoorbeeld de nieuwe zavvi release van X-men serie vind ik er vreselijk uit zien als steelbooks.

    Ik heb slechts enkele titels gedubbel dibbed(dus van 1 titel meerdere steelbook versies)
    Captain America the First Avenger :Mediamarkt en zavvi release, Thor : mediamarkt en zavvi release ,Indiana Jones The complete adventures en Raiders of the Lost Ark,Temple of Doom,The Last Crusade, Iron Man play com en Iron Man kimchidvd lenticular edition, John Carter Future shop en John Carter china ,Terminator 2 :NL steelbook + Terminator 2 Kimchidvd steelbook
    dawn , dat zijn er toch iets meer dan enkele

    Oke, sommige vind ik mooi om ze gewoon in de kast te hebben staan, , andere forum leden kopen elke blu ray titel die uitkomt: ik zou nooit een box van een serie kunnen kopen, een serie van 3 of 4 seizoenen, kijk je die echt allemaal vaker dan 1 keer?
    En mocht ik ze ooit willen verkopen als de opvolger van blu ray komt, dan heb ik toch een verdomd mooie collectie in de kast staan.
    Als j dan bekijkt hoe lang we nu al blu ray hebben en nog veel mensen dvd 's kopen en kijken zal mijn steelbook collectie niet gauw weggegooid geld zijn

  22. #2072

    Standaard

    Ik zag net op Bol dat er een steel van Taken 3 uitkomt.

    Gisteren gezien in MM Antwerpen voor nog geen €10. Ze lagen ook bij Fnac maar daar natuurlijk voor meer dan €10.

    http://www.zavvi.nl/offers/steelbooks/gallery-1988.list

    Das boot en kung fu hustle heb ik niet gezien.

  23. #2073

    Standaard

    Nieuwe Aanwinsten:
    Indiana.jpgavengers.jpg


    en nog in bestelling:
    Jurassic Park 1,2,3
    Pirates of the Caribbean 1,2,3
    Jupiter ascending
    Avengers: Age of Ultron
    Cinderella

  24. #2074
    Laatst aangepast door scorpius : 19-05-2015 om 10:18

  25. #2075

    Standaard

    Weet iemand of Everly (met Salma Hayek) ook hier in Nederland uit komt als Steelbook?
    De duitsers krijgen een prachtige steelbook mét Nederlandse ondertitels er op (naast de Duitse natuurlijk)
    Volgende week komt ie uit in Duitsland.

Pagina 83 van 100 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •