Pagina 31 van 100 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 2482 worden weergegeven.
  1. #751
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Lijkt allemaal op elkaar

    Echter kan ik het nog steeds niet vinden hoor Pieter..... Lijkt wel alsof ze het niet meer hebben....
    Tijdelijk niet op voorraad. Bij bovenstaande links, zijn ze ook niet tijdelijk leverbaar.

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Tijdelijk niet op voorraad. Bij bovenstaande links, zijn ze ook niet tijdelijk leverbaar.
    Bij bags rekenen ze gewoon 5 euro verzendkosten!

    Laat maar, echter toch bedankt voor de links mannen!

  3. #753

    Standaard

    Net de steelbook van The Dictator in de handen gehad bij FRS. Gave steel! Helemaal in de trant van The Dictator himself

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    en vandaag van play binnen gehad zonder extra kosten
    play.com heeft nooit verzendkosten .. die zitten namelijk bij de prijs inbegrepen. Normaal gezien is amazon dan ook goedkoper als je boven 25 pond besteld, maar deze zijn play.com exclusief ...

  5. #755

    Standaard

    Preorder geplaatst bij amazon.uk:











    Samen ogerekend voor bijna 100,- euro. Vooral de Warner Premium Steelbooks vind ik schitterend qua artwork. En eindelijk een europees release in steel voor Heat. Deze is trouwens momenteel voor 12,77 pond te koop (omgerekend ongeveer 15,- euro).

    Deze Warner premium steelbooks (uitgezonderd Shawshank) verschijnen op 12-11 aanstaande in de UK.

    En ik weet dat ik double dip, maar kon het bij deze films niet laten . De gewone amaray's gaan in de verkoop.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #756
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Bij bags rekenen ze gewoon 5 euro verzendkosten!

    Laat maar, echter toch bedankt voor de links mannen!
    Gewoon chatten en je verhaal doen; dat het makkelijk door de brievenbus past. Het zijn maar wat zakjes. Werkt altijd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    play.com heeft nooit verzendkosten .. die zitten namelijk bij de prijs inbegrepen. Normaal gezien is amazon dan ook goedkoper als je boven 25 pond besteld, maar deze zijn play.com exclusief ...
    Hij bedoelt Douanekosten. Ja, dat kan bij Play.com.

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net de steelbook van The Dictator in de handen gehad bij FRS. Gave steel! Helemaal in de trant van The Dictator himself
    Zeker gave, alleen jammer van de weinige extra's.

  8. #758

    Standaard

    Diverse Blu-Ray Steelbooks bij de Saturn in Zaandam voor 5 euro per stuk!! o.a. The Road, Conan, Celda 211, Drive Angry, Tropa de Elite II, Lucky Luke en Reservoir Dogs. Ik zelf heb Hell Ride (Quentin Tarantino) meegenomen!

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Diverse Blu-Ray Steelbooks bij de Saturn in Zaandam voor 5 euro per stuk!! o.a. The Road, Conan, Celda 211, Drive Angry, Tropa de Elite II, Lucky Luke en Reservoir Dogs. Ik zelf heb Hell Ride (Quentin Tarantino) meegenomen!
    Dat zijn geen steelbooks

  10. #760

    Standaard

    Ow, lastig om het verschil te zien... Maar ze zijn wel mooi en tegen een mooi prijsje!

  11. #761

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Ow, lastig om het verschil te zien... Maar ze zijn wel mooi en tegen een mooi prijsje!
    Heel makkelijk te zien het verschil :

    Metalpak heeft als je de zijkant bekijkt de 2 delen tegen elkaar aan, en een steelbook heeft aan de zijkant een rechthoekig plaatje in het midden.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Beetje jammer dat deze in november uitkomt. Ik heb al genoeg pre-order staan voor november, dus laat deze dan ook maar ff aan mij voorbij gaan...


  14. #764

    Standaard

    Die Oldboy steel is inderdaad een must-have.

    De laatste tijd binnen gekregen:


  15. #765

    Standaard

    Eindelijk iemand die een foto post .

    Was je optijd met The Raid? Ik heb er eentje tijdens pre-order voor iemand in USA besteld. Niet geweten dat deze steelbook zo populair was, anders had ik er meerdere exemplaren besteld... Ik heb de film zelf gezien en vond hem zo bagger! En heb je Drive tegen een mooie prijs gekocht?

    Nice steels verder!
    Laatst aangepast door eendje : 13-10-2012 om 13:16

  16. #766

    Standaard

    Thanks!

    The Raid is een prachtige steelbook van een hele aardige actiefilm (vind ik)

    Drive heb ik van een forummember voor een voor mij mooie prijs. Veel lager dan de ebay prijzen van nu!

    Btw Oldboy van Play net besteld

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Eindelijk iemand die een foto post .

    Als je foto's wilt bij deze
    Hier mijn laatste aanwinsten!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #768

    Standaard

    Shutter Island ook ontvangen vandaag.

    Het lijkt er trouwens op dat de Dictator steel een FRS exclusive is binnen NL.

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Shutter Island ook ontvangen vandaag.

    Het lijkt er trouwens op dat de Dictator steel een FRS exclusive is binnen NL.
    BE ook. Vandaag gekocht.

  20. #770

    Standaard

    Het lijkt er trouwens op dat de Dictator steel een FRS exclusive is binnen NL.[/QUOTE]

    Dit is nu een voorbeeld waarbij ik de steel mooi vind, maar de film en de hoofdrolspeler absoluut niks. Daarom is dit voor mij dus geen aanschaf .

    Maar natuurlijk veel plezier gewenst voor die gene die deze steel/film wel hebben aangeschaft .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #771

    Standaard

    @scorpius, vind dat foto's meer zeggen dan woorden. Ook al staat de artwork overal op internet. Heb dus voorkeur aan foto's dan alleen vertellen dat ik x steelbook heb gekocht. Heb je een redelijke prijs voor iron man betaald? Mooie steels verder!

    Vandaag na 1,5 maand eindelijk aangekomen, was bang dat het pakket verloren was. Echt in top 25 van de mooiste steelbooks aller tijden, vind ik dan .

  22. #772

    Standaard mijn steelbook (+2 digibooks) collection so far

    Zie bijgaande foto's van mijn steelbook verzameling tot nu:
    de laatste aanwinst: Terminator play.com steelbook.
    Er zitten 2 digibooks bij: independence day + Jaws, ik vond van beide de digibook mooier dan de steelbook versie.

    In bestelling:
    Avatar 3D steelbook (Media Markt germany uitgave)
    Top Gun steelbook play.com

    wishlist:
    The Dark Knight Rises steelbook
    titanic 3D steelbook MM De
    Indiana Jones Quadrilogy steelbook (amazon.de+MM.de uitgave)
    Jurissac Park Ultimate Trilogy steelbook (amazon.de +MM.de uitgave)
    Terminator 3 Rise of the machines steelbook (amazon.de uitgave)
    Terminator Salvation steelbook (amazon.de uitgave)
    Harry potter 1 tm 5 + 7.1 steelbook (amazon.de uitgave)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    @scorpius, vind dat foto's meer zeggen dan woorden. Ook al staat de artwork overal op internet. Heb dus voorkeur aan foto's dan alleen vertellen dat ik x steelbook heb gekocht. Heb je een redelijke prijs voor iron man betaald? Mooie steels verder!

    Vandaag na 1,5 maand eindelijk aangekomen, was bang dat het pakket verloren was. Echt in top 25 van de mooiste steelbooks aller tijden, vind ik dan .
    Gaaf Eendje!

    Die seals heb ik vandaag nog gezocht maar helaas niet gevonden. Erg handig!

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    @scorpius, vind dat foto's meer zeggen dan woorden. Ook al staat de artwork overal op internet. Heb dus voorkeur aan foto's dan alleen vertellen dat ik x steelbook heb gekocht. Heb je een redelijke prijs voor iron man betaald? Mooie steels verder!
    Iron man was 14,99 (incl. porto) bij Play. Had hem op tijd besteld
    En je hebt gelijk, foto's vertellen meer dan alleen woorden

  25. #775

    Standaard

    Mooie steels, Eendje.

    Heb trouwens the rock, armageddon en die hard binnen van play. Vind het de slechtste steels die ze hebben uitgebracht. Vooral omdat de print niet scherp oogt.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

Pagina 31 van 100 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •