Pagina 42 van 100 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Dark Knight Rises is hier niet om aan te zien met die blauwe balk.
    Ze hebben de j-card eigenlijk gewoon op de steelbook gedrukt. De Duitse is wel mooi.

  2. #1027

    Standaard

    Die blauwe balk maakt het wel wat cheaper inderdaad. Alsof je te maken hebt met zo'n metalcase editie van Defiance bijvoorbeeld. Maar ach, verder is hij wel cool.

  3. #1028

    Standaard

    ^ Nee, maar ik weet van andere kopers dat ze hem zonder film cell hebben ontvangen, misschien is het omdat ik ze al lang geleden heb besteld. Ik heb er iig nog twee besteld voor andere verzamelaars in het buitenland.., ben benieuwd wat ik krijg...

    edit; de banner is idd minder maar hij past zo wel mooi bij mijn NL steelbook van TDK
    Laatst aangepast door Morlock : 28-11-2012 om 20:38
    ___________________________________________



  4. #1029

    Standaard

    Heb hem zelf vandaag ook ontvangen, met filmcell. Maar niet iedereen heeft uit dezelfde scene de film cell, zie ik nu? Die van mij bestaat uit een frame met morgan freeman en christian bale

  5. #1030

    Standaard

    ^ Ja, dat viel mij ook al op.. ik dacht nog even om de verschillende frames te gaan verzamelen... maar die gedachte was na 2 seconden wel verdrongen...

    Bol.com heeft de advertentie inmiddels aangepast.., geen woord meer over de LE met film cell... oo(p)s
    ___________________________________________



  6. #1031

    Standaard

    Mijne bevat een film cell van Joseph Gordon-Levitt. Ben benieuwd hoeveel verschillende er dan zijn.
    Laatst aangepast door ingrid89 : 29-11-2012 om 11:58

  7. #1032

    Standaard

    ^ daar wil ik mijn hoofd niet over breken..., laat maar even horen als je het weet


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    .....Ik heb er iig nog twee besteld voor andere verzamelaars in het buitenland.., ben benieuwd wat ik krijg...
    ik was er al bang voor.., de twee die ik vandaag kreeg zijn idd de gewone sbs zonder film cell..., die gaan dus terug
    ___________________________________________



  8. #1033

    Standaard

    Die blauwe balk is echt lelijk! toch wachten op `t moment dat de Duitse versie online komt bij Amazon.de
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1034

    Standaard

    Weet er iemand of The Bourne Legacy ook als steel uitkomt in de Benelux.
    Volgens bluray-disc.de zou de Britse steel NL subs hebben volgens bluray.com niet.
    Heeft er al iemand de Uk steel in pre-order staan?

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Weet er iemand of The Bourne Legacy ook als steel uitkomt in de Benelux.
    Volgens bluray-disc.de zou de Britse steel NL subs hebben volgens bluray.com niet.
    Heeft er al iemand de Uk steel in pre-order staan?
    The Bourne Legacy komt in januari in NL uit.

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Mijne bevat een film cell van Joseph Gordon-Levitt. Ben benieuwd hoeveel verschillende er dan zijn.
    dat is toch die jongen van 3rd rock from the sun?
    Heb hem volgens mij nooit in een andere film of serie gezien

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    dat is toch die jongen van 3rd rock from the sun?
    Heb hem volgens mij nooit in een andere film of serie gezien
    Hmm, Inception, Dark Knight Rises?

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hmm, Inception, Dark Knight Rises?
    Inception niet opgevallen
    Dark Knight Rises nog niet gezien

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hmm, Inception, Dark Knight Rises?
    Mysterious Skin en Brick!

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Inception niet opgevallen
    Dark Knight Rises nog niet gezien
    Dan straks even opletten als je Looper gaat kijken.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    dat is toch die jongen van 3rd rock from the sun?
    Heb hem volgens mij nooit in een andere film of serie gezien
    Hij is wel een talentvolle acteur!
    Ken je hem niet van o.a. 50/50?

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Hij is wel een talentvolle acteur!
    Ken je hem niet van o.a. 50/50?
    Nee, ik heb enkel Inception gezien, maar ik wist toen dus niet dat hij dat was.
    The Dark Knight Rises bekijk ik dit weekend .

  18. #1043

    Standaard

    Net de nieuwe Duitse Sucker Punch steelbook binnengekregen. Buitenkant is zoals o.a. de Best Buy exclusive en binnenkant is totaal onbedrukt. Weinig bijzonders dus.

  19. #1044

    Standaard

    Ik heb de Duitse steelbook van THE DARK KNIGHT TRILOGY besteld. Het is een box met de drie steelbooks ZONDER BLAUWE BALKEN. Deze gelimiteerde box is exclusief bij Amazon.de verkrijgbaar.








  20. #1045

  21. #1046

    Standaard

    Ziet goed uit Basil! Helaas had ik eerste twee Batmans reeds in mijn bezit, dus deze box erbij is een beetje overdone voor mij. Ziet wel heel goed uit!

  22. #1047

    Standaard

    [QUOTE=BASIL;1910848]Ik heb de Duitse steelbook van THE DARK KNIGHT TRILOGY besteld. Het is een box met de drie steelbooks ZONDER BLAUWE BALKEN. Deze gelimiteerde box is exclusief bij Amazon.de verkrijgbaar.

    Hoi Basil. Deze box ontvang ik zo dadelijk. De post bezorgd mij deze tussen 16.30 en 18.30. Kan niet wachten .

    Hij ziet er geweldig goed uit . Nu nog daadwerkelijk in de handen hebben. Heb een unboxing gezien op het hdn-forum .

    Deze zal mooi staan naast mijn andere boxsets .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  23. #1048

    Standaard

    Oei, die is wel erg mooi ja. En niks geen FSK logo en Duitse tekst te zien. Die ga ik ook maar bestellen denk ik. Is het boekje aan de binnenkant ook Engels of staat er geen tekst in?

    [edit] Laat maar, ik lees op Amazon dat het boekje idd ook in het Engels is. [/edit]
    Laatst aangepast door Nisei : 01-12-2012 om 16:43

  24. #1049

    Standaard

    Ziet er prachtig uit allemaal!
    Ik heb zelf de 3 losse steelbooks (Batman begins uit Canada en Dark knight + Dark knight rises uit NL) en zou zelf die box wel willen hebben; maar om de hele set nu nogmaals te kopen...
    Twijfel

  25. #1050

    Standaard

    Steelbooks kunnen als ze bv OOP zijn, best duur zijn, maar voor een release al? : http://www.cosmox.nl/film/the-bourne...-5050582914023

    Beetje mega prijs als je het mij vraagt

Pagina 42 van 100 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •