Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 105 van 105 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Voor mijn is Bluray kopen/houden beter bv.Startrek film 15x Thor 4x Avatar 7x enz.Doe veel meer met Bluray dan met DvD destijds.

  2. #102

    Standaard

    Ach ja, ik koop het omdat ik het leuk vindt. Ik download ook vrij veel films (en muziek) en als ik het echt wil houden dan koop ik de blu-ray of de cd.

    Van cd's ga ik wel vaak achter speciale edities aan, omdat dit bijna altijd niet veel duurder is dan de reguliere cd versie.
    Met blu-rays ben ik daar een beetje mee gestopt:
    Het kost uiteindelijk klauwen vol met geld;
    Een film zet ik veel minder vaak op dan een cd;
    Steelbooks etc. zijn al lang niet meer exclusief. Ben ik ook mee gestopt.

    Als ik nu een blu-ray koop, wil ik het beste beeld en geluid. Als er dan toevallig een leuke uitvoering danwel steelbook is, dan koop ik die.

    Sinds ik mij er niet meer druk om hoef te maken is het kopen van films voor mij in ieder geval weer leuk geworden
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #103

    Standaard

    USA: Verbraucher wollen physische Medien - Blu-rays und DVDs führen Videomarkt an

    Die NPD Group hat auf Basis der US-Videomarkt-Daten von 2012 einen aktuellen Report veröffentlicht und dort im Detail die einzelnen Umsätze aufgeschlüsselt. Diesen Zahlen zufolge decken die physischen Medien Blu-ray und DVD immer noch 61% des gesamten Home-Entertainment-Umsatzes ab. Der Anteil lag 2011 zwar noch bei 64% und ist damit rückläufig, aber den Marktforschern zufolge ist dieser Rückgang nicht nur auf den aufstrebenden Digitalmarkt zurückzuführen, sondern auch auf die gesunkenen Durchschnittspreise für Blu-rays und DVDs. Alleine der Durchschnittspreis der Blu-ray ist 2012 um 7% auf 19,97 US-Dollar gefallen.


    Obwohl der Digitalmarkt deutlich im kommen ist und die Umsätze weiter steigen, gibt es aber immer noch eine große Verbrauchergruppe, die trotz der digitalen Optionen weiterhin auf die physischen Medien setzen und gerne zur Blu-ray und/oder DVD greifen. „Es gibt eine signifikante Gruppe von Videokonsumenten in den USA, die sich mit physischen Formaten wohlfühlen und eine große Mehrheit, die die komplette Transition von Discs zu digitalen Videos noch nicht vollzogen haben“, erklärt Russ Crupnick, Media Analyst bei der NPD Group. (pf)


    Bron: bluray-disc.de

  4. #104

    Standaard

    Dat verbaast me niets. Ik ben zelf ook niet zo happig op niet-fysieke media. Ik koop ook nog steeds cd's en ben niet van plan om dat te veranderen.

    On demand en betaalde downloads voor films staan, vooral hier in Nederland, toch ook nog steeds in de kinderschoenen. Het aanbod is lachwekkend beperkt en gewoon niet serieus te nemen.

  5. #105

    Standaard

    Ik vind de on-demand diensten van bijvoorbeeld een Film1 of HBO wel een mooie uitkomst hoor, vooral voor de "hap slik weg" (subjectief i know) films en TV-series vind ik het ideaal.
    Laatst aangepast door JT H. : 03-02-2013 om 21:50

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •