Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Blijf de NL-versie toch veruit de mooiste vinden.


  2. #52

    Standaard

    waarom moet de NL versie nog steeds evenveel kosten als de beginprijs, terwijl de US al amper 1/3 meer kost van de beginprijs... niet logisch., en vooral niet eerlijk.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    waarom moet de NL versie nog steeds evenveel kosten als de beginprijs, terwijl de US al amper 1/3 meer kost van de beginprijs... niet logisch., en vooral niet eerlijk.
    Kleinere oplage wellicht? Dus nog geen reden voor uitverkoop?

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Is zeker een mooie aantrekkelijke prijs, maar weet iemand met zekerheid
    te vertellen of ze allemaal regiovrij zijn? En hoe zit het met evt. NL-subs?
    Geen idee eigenlijk, met een regio-vrije BD speler hoef ik me daar ook geen zorgen in te maken.

    Maar als 'k eens snel controleer op blu-ray.com en dvdbeaver.com en kijk naar de reviews van de losse uitgaves dan zijn deze allen regiovrij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    waarom moet de NL versie nog steeds evenveel kosten als de beginprijs, terwijl de US al amper 1/3 meer kost van de beginprijs... niet logisch., en vooral niet eerlijk.
    Ik vind dit juist goed. Als zo snel de box goedkoop zou worden, waarom gaan mensen hem dan nog aanschaffen? Ze willen het snel hebben. Maar ik wacht ook veel vaker, omdat je het al heel snel voor minder kan krijgen. Zo behoud hij een beetje de eerste koopwaarde.

  6. #56
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, deze zijn regio-vrij.
    Niet alleen dat, op "the seven year itch" na, bevatten ze ook NL ondertitels !

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Klopt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58

    Standaard

    Ik heb de US-versie puur voor de prijs gekocht, eind vorig jaar: ongeveer 37 dollar incl verzenden en geen douanegedoe (daarom wat meer betaald). Dat die box er niet uitziet moet je dan wel op de koop toenemen. Ik kan mij voorstellen dat mensen daarvoor liever de Nederlandse editie willen hebben (het forse prijsverschil is weer een ander verhaal) . Ik ben geen diehard MM fan maar, ondanks dat ik vantevoren op de hoogte was, viel de verpakking van die box mij behoorlijk tegen. Echt weggooi materiaal, en schijfjes waren ook makkelijk losgeraakt.

  9. #59
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik zou zowiezo voor de losse US uitgaven gaan, ook omdat de volgende 2 films binnenkort uitkomen (Niagara en Bus Stop) beide in een 60th anniversary release.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik zou zowiezo voor de losse US uitgaven gaan, ook omdat de volgende 2 films binnenkort uitkomen (Niagara en Bus Stop) beide in een 60th anniversary release.
    Ik zag ze gisteren inderdaad ook staan op Amazon.
    Toch eigenlijk wel flauw van Fox om die 2 niet in de box te doen toen die uitkwam terwijl ze er toch zeker in horen.
    In de Diamond collection DVD box zaten ze wel en het zijn toch zeker 2 van haar beste films.

    Maar ja, commercieel gezien dus eigenlijk wel slim omdat de meeste fans deze 2 om die reden dus ook wel los zullen kopen.

  11. #61

    Standaard

    Marilyn Monroe 50th Anniversary Box kost bij COSMOX 39,95 euro

  12. #62

    Standaard

    correctie: 40,99 euro kost deze bij cosmox. Je krijgt wel een 5 euro kortingsbon voor je aankopen in december.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    correctie: 40,99 euro kost deze bij cosmox. Je krijgt wel een 5 euro kortingsbon voor je aankopen in december.
    Ik ben lid van deze club en ik krijg deze box voor 39,95 euro en geen cent meer..

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik ben lid van deze club en ik krijg deze box voor 39,95 euro en geen cent meer..
    Dat zeg je er nu bij. De geldige prijs voor tout le monde is voor iedereen die geen lid is 40,99 euro.
    Heb jij als dan überhaupt, aangezien je onder de 40 euro zit, dan nog recht op die 5 euro extra?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat zeg je er nu bij. De geldige prijs voor tout le monde is voor iedereen die geen lid is 40,99 euro.
    Heb jij als dan überhaupt, aangezien je onder de 40 euro zit, dan nog recht op die 5 euro extra?
    Heb deze box nog niet besteld, maar ik denk van niet, helaas, of ik moet iets extra's bestellen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •