Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-raycollectie Forever Marilyn

    Ik zag deze box staan waar ik wel blij van wordt :



    WORD OPNIEUW VERLIEFD OP DE LEGENDARISCHE SCHOONHEID

    Marilyn is perfect in deze zeven filmklassiekers, gebundeld in de unieke Blu-raycollectie Forever Marilyn.

    Herdenk het leven, de legende en de schoonheid van Marilyn Monroe, naar aanleiding van haar verjaardag op 1 juni 1926. De iconische, blonde moordmeid schittert in highdefinition in FOREVER MARILYN: THE BLU-RAY COLLECTION met klassiekers als The Misfits en Some Like It Hot en 5 films voor het eerst op Blu-ray: How to Marry A Millionaire, Gentlemen Prefer Blondes, Seven Year Itch, There’s No Business Like Show Business en River of No Return. Deze unieke films die Marilyn tot ster maakten zijn de droom van elke verzamelaar.

    Beschikbaar bij MediaMarkt vanaf 9 juli!

    GENTLEMEN PREFER BLONDES
    Marilyn Monroe en Jane Russell spelen de hoofdrol als revuedanseressen die koers zetten naar liefde en plezier aan boord van een luxueus zeilschip.

    HOW TO MARRY A MILLIONAIRE
    Marilyn, Betty Grable en Lauren Bacall zijn drie modellen uit Manhattan die een wild plan beramen om de mannen van hun dromen te strikken.

    RIVER OF NO RETURN
    Marilyn en Robert Mitchum bundelen de krachten in dit spannende verhaal over avontuur en overleven in de Northwestern wildernis.

    THERE’S NO BUSINESS LIKE SHOW BUSINESS VAN IRVING BERLIN
    Marilyn vertolkt de rol van een ambitieuze revuedanseres die betrokken raakt in het leven en de liefde van de Five Donahues, een familie vaudeville artiesten.

    THE SEVEN YEAR ITCH
    Marilyn kruipt in de huid van een verleidster die de trouwbelofte van een man op de proef stelt wanneer ze in het appartement boven hem gaat wonen.

    SOME LIKE IT HOT
    Marilyn is de leadzangeres van een meidengroepje, waarbij Tony Curtis en Jack Lemmon zich aansluiten. Ze doen zich voor als vrouwen om zich te verbergen voor de maffia.

    THE MISFITS
    In haar laatste film speelt Marilyn een hoofdrol als gevoelige gescheiden vrouw die verliefd wordt op een moderne cowboy, vertolkt door Clark Gable.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  2. #2

    Standaard

    Ik zag deze gisteren staan bij HMV.com voor 27 pond, maar daar schijnen slechts 4 films in te zitten, even opletten dus wanneer je deze aan wil schaffen.

  3. #3

    Standaard

    Daar word ik inderdaad ook wel blij van!

  4. #4

    Standaard

    In elk land is de set anders qua aantal en/of films en ik geloof dat de US versie het meest uitgebreid is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Iets bekend over de Nederlandse prijs van deze set?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In elk land is de set anders qua aantal en/of films en ik geloof dat de US versie het meest uitgebreid is.
    De NL-versie lijkt identiek te zijn aan de US-versie. Zie hier en hier.
    US-versie heeft ook NL-ondertitels, volgens blu-ray.com

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De NL-versie lijkt identiek te zijn aan de US-versie. Zie hier en hier.
    US-versie heeft ook NL-ondertitels, volgens blu-ray.com
    NL versie had ik daar eigenlijk niet in meegenomen, maar had daar op het forum gelezen dat de US, UK, CA en ik geloof de DE of FR versie verschillen van elkaar. Aan de subs te zien zijn er idd ook heel wat versies hetzelfde...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Misfits en Some Like it Hot heb ik al, hoop dus op een versie waarbij deze 2 ontbreken.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Misfits en Some Like it Hot heb ik al, hoop dus op een versie waarbij deze 2 ontbreken.....
    Je zou ze natuurlijk kunnen verkopen...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je zou ze natuurlijk kunnen verkopen...
    is zeker een optie, box komt er zeker in
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #11

    Standaard

    Toch lijken de US versie en de NL versie wel te verschillen qua uiterlijk, afgaande op de plaatjes.

    Had in eerste instantie over het Media Markt exclusive heen gelezen, maar anderen hebben deze inderdaad niet als pre-order staan.

    Ben heel benieuwd hoe duur deze wordt, maar ben in ieder geval blij dat de US ook nl subs heeft als de MM versie te duur is
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Toch lijken de US versie en de NL versie wel te verschillen qua uiterlijk, afgaande op de plaatjes.

    Had in eerste instantie over het Media Markt exclusive heen gelezen, maar anderen hebben deze inderdaad niet als pre-order staan.

    Ben heel benieuwd hoe duur deze wordt, maar ben in ieder geval blij dat de US ook nl subs heeft als de MM versie te duur is
    Tja, maar de US-versie zal allicht een prijs hebben die ver boven de € 22 importlimiet ligt, vrees ik. Alleen PlanetAxel is dan nog een optie voor de US-versie, maar die zijn meestal fiks aan de prijs met dit soort uitgaven, i.t.t. Amazon.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Ik zag deze box staan waar ik wel blij van wordt :



    WORD OPNIEUW VERLIEFD OP DE LEGENDARISCHE SCHOONHEID

    Marilyn is perfect in deze zeven filmklassiekers, gebundeld in de unieke Blu-raycollectie Forever Marilyn.

    Herdenk het leven, de legende en de schoonheid van Marilyn Monroe, naar aanleiding van haar verjaardag op 1 juni 1926. De iconische, blonde moordmeid schittert in highdefinition in FOREVER MARILYN: THE BLU-RAY COLLECTION met klassiekers als The Misfits en Some Like It Hot en 5 films voor het eerst op Blu-ray: How to Marry A Millionaire, Gentlemen Prefer Blondes, Seven Year Itch, There’s No Business Like Show Business en River of No Return. Deze unieke films die Marilyn tot ster maakten zijn de droom van elke verzamelaar.

    Beschikbaar bij MediaMarkt vanaf 9 juli!

    GENTLEMEN PREFER BLONDES
    Marilyn Monroe en Jane Russell spelen de hoofdrol als revuedanseressen die koers zetten naar liefde en plezier aan boord van een luxueus zeilschip.

    HOW TO MARRY A MILLIONAIRE
    Marilyn, Betty Grable en Lauren Bacall zijn drie modellen uit Manhattan die een wild plan beramen om de mannen van hun dromen te strikken.

    RIVER OF NO RETURN
    Marilyn en Robert Mitchum bundelen de krachten in dit spannende verhaal over avontuur en overleven in de Northwestern wildernis.

    THERE’S NO BUSINESS LIKE SHOW BUSINESS VAN IRVING BERLIN
    Marilyn vertolkt de rol van een ambitieuze revuedanseres die betrokken raakt in het leven en de liefde van de Five Donahues, een familie vaudeville artiesten.

    THE SEVEN YEAR ITCH
    Marilyn kruipt in de huid van een verleidster die de trouwbelofte van een man op de proef stelt wanneer ze in het appartement boven hem gaat wonen.

    SOME LIKE IT HOT
    Marilyn is de leadzangeres van een meidengroepje, waarbij Tony Curtis en Jack Lemmon zich aansluiten. Ze doen zich voor als vrouwen om zich te verbergen voor de maffia.

    THE MISFITS
    In haar laatste film speelt Marilyn een hoofdrol als gevoelige gescheiden vrouw die verliefd wordt op een moderne cowboy, vertolkt door Clark Gable.
    wel de bron vermelden, dat is wel zo netjes

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Iets bekend over de Nederlandse prijs van deze set?
    Ligt op dit moment bij Media Markt voor € 59,00.

  15. #15

    Standaard

    Heb vandaag de NL-versie van deze set in huis gehaald. Eerste indrukken:

    Stevige en zware kartonnen verpakking, in groot formaat (15x18x4 cm).
    De buitenste verpakking (een soort slipcover met opening aan de zijkant) heeft aan de voorkant een doorzichtige plastic beschermfolie en kan tevens als fotolijst neergezet worden.
    Via een zwart lipje wordt de binnenste doos eruit getrokken. Deze bevat 4 ingekleurde zwart-wit foto's op hard karton en een 'boekje' van vier pagina's met summiere informatie over de zeven films.

    De Blu-ray's zelf zitten helaas op de door mij zo verfoeide plastic stack met 7 trays, waarbij opvalt dat het artwork van de schijfjes niet consistent is. Some Like It Hot en The Misfits hebben het artwork van de eerder uitgebrachte Blu-rays, terwijl van de overige films het artwork wel in lijn is met dat van de verpakking. Jammer.

    Op de achterkant van verpakking zit een stevig kartonnen informatieblad bevestigd met een overzicht van de inhoud van de box. Je kunt dit informatieblad loshalen zonder de box te beschadigen.
    Verder staat er nog een storende fout op: volgens het informatieblad zijn het BD50 Single Layer Discs.

    Opvallend is tenslotte nog dat aan de zijkant van de box helemaal niets staat, geen titel of wat dan ook.

  16. #16

    Standaard

    Ik denk dat ik voor de US versie ga gaan mits deze regiovrij is.
    Qua prijs is deze ongeveer dezelfde en er komt juist een paar euros verzendingskosten bij.
    Deze lijkt ook beter afgewerkt te zijn i vergelijking met de NL versie.
    Voor dounae moet ik geen schrik hebben, ben daar nog nooit iets mee tegengekomen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik denk dat ik voor de US versie ga gaan mits deze regiovrij is.
    Qua prijs is deze ongeveer dezelfde en er komt juist een paar euros verzendingskosten bij.
    Deze lijkt ook beter afgewerkt te zijn i vergelijking met de NL versie.
    Voor dounae moet ik geen schrik hebben, ben daar nog nooit iets mee tegengekomen.
    Over de afwerking heb ik verder geen klachten. Het is allemaal van dik en stevig karton en ziet er verder solide uit. Ik had alleen op een digipak gerekend ipv een tray. De US-versie lijkt me ook fraai, maar sinds het wegvallen van Planet Axel zijn deze duurdere US-uitgaves helaas geen optie meer voor mij. Heb geen zin om nog eens 20 euro extra uit te geven voor een iets andere verpakking.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    en hoe is de beeldkwaliteit?
    Daar kan ik nog niets over zeggen want ik heb ze natuurlijk nog niet kunnen bekijken. Maar in de recensie van de Engelse uitgave van Forever Marilyn in het filmblad Empire van augustus was men erg enthousiast over de beeldkwaliteit.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Over de afwerking heb ik verder geen klachten. Het is allemaal van dik en stevig karton en ziet er verder solide uit. Ik had alleen op een digipak gerekend ipv een tray. De US-versie lijkt me ook fraai, maar sinds het wegvallen van Planet Axel zijn deze duurdere US-uitgaves helaas geen optie meer voor mij. Heb geen zin om nog eens 20 euro extra uit te geven voor een iets andere verpakking.
    Ik blijf mezelf herhalen: Amerikaanse uitgaven die boven de 20 euro kosten kun je probleemloos bestellen (zonder douane-inmenging) via amazon.ca of via barnes & noble. Die versturen respectievelijk via DHL (binnen 2 dagen in huis, geen extra kosten, wel kiezen voor de goedkoopste verzendoptie als je bestelt!) en via Deutsche Post (duurt minimaal een maand, maar geen douane-inmenging).

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik blijf mezelf herhalen: Amerikaanse uitgaven die boven de 20 euro kosten kun je probleemloos bestellen (zonder douane-inmenging) via amazon.ca of via barnes & noble. Die versturen respectievelijk via DHL (binnen 2 dagen in huis, geen extra kosten, wel kiezen voor de goedkoopste verzendoptie als je bestelt!) en via Deutsche Post (duurt minimaal een maand, maar geen douane-inmenging).
    B&N had ik zaterdag binnen 3 weken via de Franse post binnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Inmiddels drie films bekeken:

    1) "Gentlemen Prefer Blondes" (1953)

    Film: 8,0
    Beeld: 8,5
    Geluid: 7,5
    Extra's: 5,0

    Opmerking: Beeld ziet er erg goed uit. Kleuren spatten van het scherm, maar grain is vrijwel niet te zien. Er is volgens mij redelijk wat DNR toegepast, zonder dat dit erg storend is verder. Beeldkwaliteit doet mij erg denken aan "Breakfast At Tiffany's".


    2) "The Seven Year Itch" (1955)

    Film: 7,5
    Beeld: 7,5
    Geluid: 7,0
    Extra's: 5,0


    3) "How To Marry A Millionaire" (1953)

    Film: 7,0
    Beeld: 6,5
    Geluid: 7,5
    Extra's: 4,0

  23. #23

    Standaard

    Bedankt voor de info, staat er ook een duits geluidsspoor op? Box is daar veel goedkoper masr weet niet of die nl ondertiteld is.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb vandaag de NL-versie van deze set in huis gehaald. Eerste indrukken:

    Stevige en zware kartonnen verpakking, in groot formaat (15x18x4 cm).
    De buitenste verpakking (een soort slipcover met opening aan de zijkant) heeft aan de voorkant een doorzichtige plastic beschermfolie en kan tevens als fotolijst neergezet worden.
    Via een zwart lipje wordt de binnenste doos eruit getrokken. Deze bevat 4 ingekleurde zwart-wit foto's op hard karton en een 'boekje' van vier pagina's met summiere informatie over de zeven films.

    De Blu-ray's zelf zitten helaas op de door mij zo verfoeide plastic stack met 7 trays, waarbij opvalt dat het artwork van de schijfjes niet consistent is. Some Like It Hot en The Misfits hebben het artwork van de eerder uitgebrachte Blu-rays, terwijl van de overige films het artwork wel in lijn is met dat van de verpakking. Jammer.

    Op de achterkant van verpakking zit een stevig kartonnen informatieblad bevestigd met een overzicht van de inhoud van de box. Je kunt dit informatieblad loshalen zonder de box te beschadigen.
    Verder staat er nog een storende fout op: volgens het informatieblad zijn het BD50 Single Layer Discs.

    Opvallend is tenslotte nog dat aan de zijkant van de box helemaal niets staat, geen titel of wat dan ook.
    Some Like It Hot en The Misfits zijn "geleend" van MGM dus hebben ze gewoon de bestaande Blu-rays gepakt....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Bedankt voor de info, staat er ook een duits geluidsspoor op? Box is daar veel goedkoper masr weet niet of die nl ondertiteld is.
    Ja, er staan ook Duitse geluidssporen op, maar ook in heel veel andere talen. Daarnaast heeft iedere Blu-ray ondertitels in zowat 15 talen, dus ik denk dat de Duitse en Nederlandse uitgave op dat gebied identiek zijn.
    Zo veel goedkoper vind ik de box in Duitsland trouwens nu ook niet (50,99 bij Amazon.DE tegen 59,00 hier) en ik heb toch liever de originele Engelse titels op de schijfjes dan de Duitse.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •