Pagina 101 van 105 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105 LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Bij deepdiscount.com:



    $33.76

    $16.11 + $11.68
    -$5 korting met code FB5(vandaag de laatste dag)
    $10.97 verzendkosten(fcuk wat zijn die vervelend hoog geworden, ik verwacht hier minder te gaan kopen)

    Als extra nog 3% cashback via ebates.com(referal link), dat dan weer wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2502

    Standaard

    Media Markt Oostakker

    Brave 3D - 22,99 EUR

    Voor alle duidelijkheid. Je krijgt gratis de dvd van Pixar Shorts 2 Erbij. NIET de blu-ray. Iemand hier op het forum had geluk dat de persoon aan de kassa het verschil niet kent tussen dvd en blu-ray en de BD versie gratis meekreeg.
    Volgens mij is de release datum 21/11. staat zelfs op de etiket labels.

  3. #2503

    Standaard

    superkoopje bij amazon.co.uk:



    22,50 pond en ik hoopte op zo'n 25 pond
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    superkoopje bij amazon.co.uk:



    22,50 pond en ik hoopte op zo'n 25 pond
    Ik had hem ook gekocht...ik zat al vol spanning achter mn computer. top koopje!!

  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    superkoopje bij amazon.co.uk:



    22,50 pond en ik hoopte op zo'n 25 pond
    Superkoopje? helemaal niet onder de 20 pond was een koopje geweest. Verwacht deze boxset snel ergens goedkoper te koop zal zijn. BTW wat moet jij met horror?

  6. #2506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Superkoopje? helemaal niet onder de 20 pond was een koopje geweest. Verwacht deze boxset snel ergens goedkoper te koop zal zijn. BTW wat moet jij met horror?
    Deze komt voorlopig niet onder de 20 is mijn inschatting. Universal is wat langzamer met het heel goedkoop aanbieden van boxsets als ik bijvoorbeeld naar Jurrasic Park of Back to the Future kijk.
    Ik heb gehoord dat dit een heel erg goede set is en dat het geen horror's zoals nu zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Deze komt voorlopig niet onder de 20 is mijn inschatting. Universal is wat langzamer met het heel goedkoop aanbieden van boxsets als ik bijvoorbeeld naar Jurrasic Park of Back to the Future kijk.
    Ik heb gehoord dat dit een heel erg goede set is en dat het geen horror's zoals nu zijn.
    ik denk van wel, maar de tijd zal het leren wie er gelijk had . De prijzen dalen met name bij catalogtitles wel heel hard momenteel.

    De set moet prachtig zijn en is vast elke cent waard, maar ik betaal graag later wat minder. Tevens ben ik voorlopig nog wel even zoet met die Hitchcock set en de rest van kijkachterstand.

  8. #2508
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    superkoopje bij amazon.co.uk:



    22,50 pond en ik hoopte op zo'n 25 pond
    Tja kon er wel vanuit gaan dat 'k niet alleen ging zijn voor deze ... of ook wel "great minds think alike"

    Dus ook deze voor 22,50 £ maar aangezien een Lightning Deal nooit alleen komt ook deze 2 besteld;




    District 13/District 13: Ultimatum voor 10,00 £
    Black Rain voor 6,99 £
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ik denk van wel, maar de tijd zal het leren wie er gelijk had . De prijzen dalen met name bij catalogtitles wel heel hard momenteel.

    De set moet prachtig zijn en is vast elke cent waard, maar ik betaal graag later wat minder. Tevens ben ik voorlopig nog wel even zoet met die Hitchcock set en de rest van kijkachterstand.
    Ik heb 'm toch nog mee kunnen pikken. Ikwas met de kids op stap, en zag dat de aanbieding al op 100% geclaimd stond. Zonder verwachting op join waitlist geklikt, en tot mijn verbazing lukte het nog ook binnen een paar minuten.....

  10. #2510
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Had 'k gisteren ook geprobeerd met Brave op Amazon.com maar het werd njet. Die Brave ging echt vliegensvlug op 100% claimed, was bij mij nog aan het controleren en dan plots knop Waitlist.

    Ah dan maar niet ... al genoeg centjes verdaan de laatste dagen ... en er zit nog wat in de pijplijn
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #2511

    Standaard

    Ook wel teleurgesteld had wel 50% of verwacht met die Monsters box-set.
    Dit zijn lightning deals, het horen gewoon heel erg scherpe aanbiedingen te zijn die binnen 20 seconden weg zijn. Natuurlijk raken ze met deze prijs ook wel uitverkocht, maar ik had er meer van verwacht.
    Niet gekocht, ik denk dat de box binnenkort onder de 20pond zal zijn.

  12. #2512

    Standaard

    Vandaag ontvangen van amazon.com:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #2513

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Mediamarkt Maastricht:


    Deze eerste 3 voor samen 30.98€


    Deze 3 voor samen 22.98€


    Deze 3 voor samen 38.98€


    Deze 3 voor samen 43.98€ (Gratis Pixar Short film Collection op dvd bij Brave)

  14. #2514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    superkoopje bij amazon.co.uk:



    22,50 pond en ik hoopte op zo'n 25 pond
    Ik heb er ook één weten te bemachtigen. Was toch binnen een paar minuten alweer uitverkocht.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #2515

    Standaard

    Brave 3D 3 disc uitgaven + Pixar Shorts 2 "BLU-RAY" bij Fnac Gent
    (hun wijze van denken: als je de blu-ray koopt krijg je de blu-ray gratis (zolang de voorraad strekt))

    En voor 15 euro bij Carrefour Sint-Eloois-Vijve en tevens ook mijn "haul" van de dag
    Apocalypse Now - Full Disclosure (inkl. Apocalypse Now / Apocalypse Now Redux / Hearts of Darkness) [Blu-ray] [Deluxe Edition]
    Highlander

    was 2 voor 15 euro en zag Apocalypse now staan en had deze direct mee en dan nog eentje erbij voor de actie en zag Highlander en gaf me een nostalgisch gevoel

  16. #2516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Brave 3D 3 disc uitgaven + Pixar Shorts 2 "BLU-RAY" bij Fnac Gent
    (hun wijze van denken: als je de blu-ray koopt krijg je de blu-ray gratis (zolang de voorraad strekt))

    En voor 15 euro bij Carrefour Sint-Eloois-Vijve en tevens ook mijn "haul" van de dag
    Apocalypse Now - Full Disclosure (inkl. Apocalypse Now / Apocalypse Now Redux / Hearts of Darkness) [Blu-ray] [Deluxe Edition]
    Highlander

    was 2 voor 15 euro en zag Apocalypse now staan en had deze direct mee en dan nog eentje erbij voor de actie en zag Highlander en gaf me een nostalgisch gevoel
    Bij Media Markt ligt diezelfde Apocalypse Now voor 7,99 EUR op blu-ray...

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij Media Markt ligt diezelfde Apocalypse Now voor 7,99 EUR op blu-ray...
    Dat zal dan allesinds niet in Roeselare zijn... en geef liever mijn geld aan Carrefour dan aan Mediamarkt overal online zijn ze duurder...

  18. #2518

    Standaard

    Vandaag gekocht bij media markt voor 37 euro:
    Clash of THE titans
    Wrath of THE titans
    THE grey
    THE woman in black
    Edward sciccorhand
    G.i joe

  19. #2519

    Standaard



    14,99 incl verzending. Blokker online.

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Dat zal dan allesinds niet in Roeselare zijn... en geef liever mijn geld aan Carrefour dan aan Mediamarkt overal online zijn ze duurder...
    Nee nee Oostakker. Altijd goedkoper dan Roeselare. Trouwens Roeselare heeft maar een klein aanbod films... Ga niet zo heel veel naar Roeselare. Meestal naar Oostakker. Woensdag opent er eentje iets dichter in Zwijndaarde Maar ik heb de film voor die prijs 2 weken geleden gekocht.

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Sterker nog, hij is in Duitsland met 35 euro gewoon goedkoper...
    Ik had m ook in het vizier toen de prijs nog niet bekend was. Vond de deal gewoon niet goed genoeg om het te doen. Vooral ook omdat ik de films al op dvd heb. Ik kan wachten.

  22. #2522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik had m ook in het vizier toen de prijs nog niet bekend was. Vond de deal gewoon niet goed genoeg om het te doen. Vooral ook omdat ik de films al op dvd heb. Ik kan wachten.
    Mee eens, voor 20 pond had ik waarschijnlijk toegehapt.

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ook wel teleurgesteld had wel 50% of verwacht met die Monsters box-set.
    Dit zijn lightning deals, het horen gewoon heel erg scherpe aanbiedingen te zijn die binnen 20 seconden weg zijn. Natuurlijk raken ze met deze prijs ook wel uitverkocht, maar ik had er meer van verwacht.
    Niet gekocht, ik denk dat de box binnenkort onder de 20pond zal zijn.
    Ik vond het wel een strakke deal hoor. Ik wilde eigenlijk wachten, aangezien ik de prachtige DVD box met beeldjes al heb, maar dit was een te mooie prijs om te laten liggen. Ik had gedacht dat hij op 25 pond zou uitkomen, dus het viel niet tegen. De Indy box vond ik wel teleurstellend, gezien de prijzen van inderdaad amazon.de. Maar ach, daar heb ik geen haast mee .

  24. #2524

    Standaard

    Media Markt Zwolle 3 halen = 2 betalen:

    - Beverly Hills Cop Box
    - Men In Black 3D/2D
    - Coldplay Live 2012

    Vreemd genoeg moest ik nu weer een factuur halen (in de winkel staat ook nergens de actie vermeldt), terwijl dit een paar weken geleden bij een soortgelijke actie niet hoefde.

  25. #2525

Pagina 101 van 105 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •