Pagina 92 van 105 EersteEerste ... 4282888990919293949596102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2276

    Standaard

    Na een maand geen Blu-rays meer te hebben gekocht, via Blokker deze eindelijk eens aangeschaft:



    Burn After Reading (2008) (€ 5,00)



    The Breakfast Club
    (1985) (€ 5,00)

    Ben benieuwd of de beeldkwaliteit van "The Breakfast Club" werkelijk zo matig is...

  2. #2277

    Standaard

    De beelkwaliteit is prima, alleen de extra stukjes die je soms ziet zijn wat minder van kwaliteit. Voordeel is dat je dan meteen ziet wat er toegevoegd is aan de extended edition.

    Zoveel extra zit er niet in, de rest is haarscherp en prima van kwaliteit met goede kleuren en helder beeld.

    Op dvdcompare is het een draw, geen duidelijke winnaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Let op: volgens mij is dit de eerste uitgave van Stargate, met de niet beste beeldkwaliteit. Later is er een andere versie uitgekomen, alleen niet in Nederland. Als ik het goed heb .
    Het is maar 5 euro, maar die blijft dan toch weggegooid.
    Laatst aangepast door hstadman : 11-11-2012 om 10:58

  3. #2278

    Standaard

    Bij Blokker.nl

    - Flash Gordon €5,-
    - Sammy's Avonturen €5,-

  4. #2279

    Standaard



    Nou, op hoop van zegen!! Ik hoop uiteraard dat ze zonder gedoe door de douane geraken...anders wordt het een duur grapje. Geen vouchers kunnen vinden helaas. In totaal 191,50 dollar kwijt bij Barnes and Nobles.

  5. #2280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien omdat mensen dan de indruk krijgen dat er NL versies bij zavvi.nl te koop zijn.
    Je kunt toch net zo goed voor UK versies de afbeelding van amazon.co.uk of blu-ray.com afhalen, voorkomt verwarring en is net zo makkelijk
    Mensen die hier posten weten wel hoe het zit denk ik. Ik ze nog steeds het probleem niet want je kan gewoon naar zavvi gaan en daar de gegevens bekijken. Ik doe het alleen maar omdat t gewoon veel makkelijker is en minder tijd post. Ik wilde helemaal geen verwarring zaaien voor de duidelijkheid.

  6. #2281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Nou, op hoop van zegen!! Ik hoop uiteraard dat ze zonder gedoe door de douane geraken...anders wordt het een duur grapje. Geen vouchers kunnen vinden helaas. In totaal 191,50 dollar kwijt bij Barnes and Nobles.
    Voor dat bedrag kun je het wel vergeten, die halen ze er geheid tussenuit.

  7. #2282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik kan me de verwarring goed voorstellen, in feite plaats je de afbeelding van een product dat je niet hebt gekocht
    Je plaats een afbeelding van een NL product terwijl je een UK product hebt gekocht en niet bij iedereen is het bekend dat Zavvi enkel UK uitgaves verkoopt, sterker nog je zou als leek verwachten dat zavvi.nl een NL shop is die NL producten verkoopt, maar dat is niet zo.
    Gaat lijkt me niet zozeer om de afbeelding, alswel waar en wat je gekocht hebt en dat klopt gewoon. Bovendien wat ik al eerder zei is dat mensen die hier posten wel weten hoe het zit. En zat produkten bij zavvi hebben wel degelijk NL ondertiteling, ondanks dat het geen NL uitgave is. Maar voor de rest komen die meestal wel overheen. Alleen er staat een NL tekst op, nou en? En dan? Sorry hoor maar zie echt t probleem niet. Waarom zou men hier een punt van maken vraag ik me serieus af...

  8. #2283

    Standaard

    Bedankt voor de geruststelling....slik.....

  9. #2284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voor dat bedrag kun je het wel vergeten, die halen ze er geheid tussenuit.
    Nee hoor. Zo vaak voor dit soort bedragen bij b&n gekocht, maar nooit douane kosten gehad.

  10. #2285
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laat je niet van de wijs brengen Melvin

    Had er ook 11 in één bestelling geplaatst, maar die 11 werden niet samen verzonden. Soms 2 in één zending, soms zelfs eentje. Het grootste pakket is er eentje van 5

    Nu heb bij vroegere B&N Sales wel reeds 2x 10 € mogen bijbetalen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #2286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Gaat lijkt me niet zozeer om de afbeelding, alswel waar en wat je gekocht hebt en dat klopt gewoon. Bovendien wat ik al eerder zei is dat mensen die hier posten wel weten hoe het zit. En zat produkten bij zavvi hebben wel degelijk NL ondertiteling, ondanks dat het geen NL uitgave is. Maar voor de rest komen die meestal wel overheen. Alleen er staat een NL tekst op, nou en? En dan? Sorry hoor maar zie echt t probleem niet. Waarom zou men hier een punt van maken vraag ik me serieus af...
    Voor mij is het, net als voor de meerderheid van de gebruikers hier, ook geen punt maar er zijn genoeg mensen die dit forum en topic gebruiken om aanbiedingen in de gaten te houden maar niet zo thuis zijn in het reilen en zijlen van bepaalde webshops, en zoals Pepijn al aangaf is het niet zo moeilijk om gewoon (voortaan) de afbeeldingen van Amzon.co.uk te posten.

    Net zo makkelijk en wel zo duidelijk voor iedereen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #2287

    Standaard

    @Blokker voor 5 euro p.s.:






    Ik zat ook nog te denken aan de volgende titels, maar volgens mij zijn dat geen goede uitgaves:

    - Escape from New York: Slechte transfer?
    - U-571: Verkeerde beeldformaat?
    - The Graduate: Geen HD-track?
    - Memento: Verkeerde beeldformaat?
    - Raw Deal: Geen HD-track?

    Kan iemand het bovenstaande bevestigen? Wellicht ook interessant voor anderen die deze goedkope titels willen aanschaffen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #2288

    Standaard

    voor 5 euro pstk
    hoef je niet zo pietlut te zijn

  14. #2289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    voor 5 euro pstk
    hoef je niet zo pietlut te zijn
    Het is niet duur nee. Maar ik ga ze geen 2x aanschaffen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #2290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voor de geruststelling....slik.....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Laat je niet van de wijs brengen Melvin

    Had er ook 11 in één bestelling geplaatst, maar die 11 werden niet samen verzonden. Soms 2 in één zending, soms zelfs eentje. Het grootste pakket is er eentje van 5

    Nu heb bij vroegere B&N Sales wel reeds 2x 10 € mogen bijbetalen.
    Idd Stef, bij mij zijn er v/d 11 al 8 verzonden, behalve de pre-orders alles al dus. Pakketje van 4, 2, 1 en 1.
    Heb zelf nog nooit bij hoeven betalen en heb al van meerdere gehoord dat ze met een grote bestelling ook altijd ongeschonden door de douane zijn gekomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2291

    Standaard

    Dat ligt eraan hoe ze het opsturen. In kleine paketten of een grote. Die grote wordt er meteen tussenuit gevist.

    Voor orders van die grootte heb ik altijd nog invoer kosten moeten betalen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nee hoor. Zo vaak voor dit soort bedragen bij b&n gekocht, maar nooit douane kosten gehad.

  17. #2292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat ligt eraan hoe ze het opsturen. In kleine paketten of een grote. Die grote wordt er meteen tussenuit gevist.

    Voor orders van die grootte heb ik altijd nog invoer kosten moeten betalen.
    Op 1 of andere manier bij B&N niet, ik heb meerdere grote bestellingen van rond de 200 dollar in 1 zending binnengekregen zonder extra douane kosten. Bji amazon ben je vaak al de *** bij een nipte overschrijving van de limiet.

  18. #2293

    Standaard

    Bij Amazon.com voor omgerekend 31 euro!!!!!!!!!

    3D Blu-Ray + Blu-Ray + DVD in een lenticular (of hoe je het ook schrijft) slipcover met doorzichtig blu-ray doosje & 2 beeldjes!!!!!!!





  19. #2294

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij Amazon.com voor omgerekend 31 euro!!!!!!!!!

    3D Blu-Ray + Blu-Ray + DVD in een lenticular (of hoe je het ook schrijft) slipcover met doorzichtig blu-ray doosje & 2 beeldjes!!!!!!!



    Moeten daar batterijen in?

  20. #2295
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nee zijn plastiek/rubberen poppetjes.

  21. #2296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij Amazon.com voor omgerekend 31 euro!!!!!!!!!

    3D Blu-Ray + Blu-Ray + DVD in een lenticular (of hoe je het ook schrijft) slipcover met doorzichtig blu-ray doosje & 2 beeldjes!!!!!!!




    had deze dus in preorder staan, 3 dagen geleden opgestuurd en vandaag $20 eraf

    heb even mailtje naar Amazon gestuurd wat de reden is voor deze grote korting en of ik eventueel gecompenseerd kan worden (weinig kans ben ik bang, typisch gevalletje van -weer- pech hebben )

    on topic : gisteren binnen van deepdiscount:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #2297

    Standaard


    FRS winkel 10,00 2 discs met Franse titel opdruk ' Lawrence d'Arabie'

  23. #2298

    Standaard

    € 10,- FRS

    Laatst aangepast door Corneelh : 12-11-2012 om 15:45

  24. #2299

    Standaard

    ice age 4 3d mediamarkt roeselare 29.89 euro

  25. #2300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    € 10,- FRS
    "The Descendants" zeker in de winkel gekocht? Want voor dat bedrag staat deze niet op frs.nl.

Pagina 92 van 105 EersteEerste ... 4282888990919293949596102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •