Pagina 44 van 105 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 2603 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Vooruit, nog een pre-order in Engeland:

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Tja, je hoeft geen Sherlock Holmes te zijn om er achter te komen dat ik zo'n 100 films gemiddeld per maand kijk, dus het lijkt mij inderdaad een hele rare vraag. Of laat ik het zo zeggen: ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat ik de laatste persoon op dit forum ben aan wie je die vraag hoort te stellen.
    Dat jij 100 films gemiddeld per maand kijkt, kan ik niet ruiken. En dat is niet de normale stand van zaken dat mensen 100 films per maand kijken. Dus zo'n rare vraag was dat niet, als ik dit van te voren niet wist. Je had daarom ook op een normale manier kunnen reageren.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 26-08-2012 om 13:15

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dat jij 100 films gemiddeld per maand kijkt, kan ik niet ruiken. En dat is niet de normale stand van zaken dat mensen 100 films per maand kijken. Dus zo'n rare vraag was dat niet, als ik dit van te voren niet wist. Je had daarom ook op een normale manier kunnen reageren.
    Ik snap dat dit voor jou een grote stap is, maar je had ook vrij simpel in de link in mijn sig van 'filmlijstje' kunnen kijken voordat je begint met het stellen van vragen cq. het maken van verkapte verwensingen. Is een kwestie van een keer doorklikken, had je minder moeite gekost dan een gehele post typen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #1079

    Standaard

    Hmmm, volgens mij hebben een paar mensen behoefte aan een nieuw topic: Hier mag je elkaar afzeiken - topic.

    On topic....THE Avengersblu gisteren aangeschaft
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik snap dat dit voor jou een grote stap is, maar je had ook vrij simpel in de link in mijn sig van 'filmlijstje' kunnen kijken voordat je begint met het stellen van vragen cq. het maken van verkapte verwensingen.
    Ik wil hier geen olie op het vuur gooien, maar jij beantwoordt perfect aan de definitie van een drama queen.


    The term "drama queen," is usually applied to someone with a demanding or overbearing personality who tends to overreact to seemingly minor incidents. A drama queen often views the world in absolutes, and only has two settings on her emotional control button; zero and ten.

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Ik wil hier geen olie op het vuur gooien, maar jij beantwoordt perfect aan de definitie van een drama queen.


    The term "drama queen," is usually applied to someone with a demanding or overbearing personality who tends to overreact to seemingly minor incidents. A drama queen often views the world in absolutes, and only has two settings on her emotional control button; zero and ten.
    Haha, wat een nonsens. Ik probeer juist met een gezonde dosis van cynisme duidelijk te maken dat De Hollander een heel probleem maakt van heel weinig. Ik ben in alles exact het tegenovergestelde van een drama queen, maar vooruit - jij zult mij wel beter kennen dan ikzelf.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Haha, wat een nonsens. Ik probeer juist met een gezonde dosis van cynisme duidelijk te maken dat De Hollander een heel probleem maakt van heel weinig. Ik ben in alles exact het tegenovergestelde van een drama queen, maar vooruit - jij zult mij wel beter kennen dan ikzelf.
    Het grappige is ook dat De_Hollander ook regelmatig post en leest in Welke film heb je net gekeken en wat vond je er van? (12) en dat doet Brakhage nou net ook hééél regelmatig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1083

    Standaard

    Zavvi.nl:



    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1084

    Standaard

    Deze gekocht bij de FRS in Zwolle gisteren voor 10 euro:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #1085

    Standaard



    Seizoen 1 t/m 3 box set. 29,73 pond = 39,05 euro. Amazon UK

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Nein, leider beide nicht
    Jammer, dan weet ik alvast dat de Duitse Steelbook die ik heb besteld geen NL subs bevat. Bedankt voor het checken


  12. #1087
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij amazon.com, even gewacht op het oordeel van Werner voor de eerste

    Tweede zal de kwaliteit wel niet overlopen Mill Creek kennende, maar voor net geen 6 $ kan het ook gewoon meevallen.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #1088

    Standaard

    Media Markt Roeselare

    The Avengers - 21,99 EUR 3D versie
    We Bought A Zoo - 18,99 EUR

  14. #1089

    Standaard

    Saturn Wilrijk 29,99
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1090

    Standaard

    MM Rotterdam Alexander

    24,99 The Walking Dead seizoen 2

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Saturn Wilrijk 29,99
    Deze had ik ook bij bol.com gekocht. Deze komt morgen uit. Ben nieuwsgierig wanneer deze bij me zal aankomen.

  17. #1092

    Standaard

    Heb trouwens een vraagje ... Zavvi.nl is dat nu failliet of niet ? Las dat hier een paar weken terug maar ik zie dat mensen er blijven bestellen ?

    Ik zou willen The bang theory seizoen 5 bestellen wanneer deze beschikbaar is... Weet iemand hoelang het duurt voor Zavvi.nl of DvdOutlet levert ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-08-2012 om 18:35

  18. #1093

    Standaard



    9,99 Mediamarkt Almere



    14,99 Mediamarkt Almere



    12,99 Mediamarkt Almere



    9,99 Mediamarkt Almere



    4,99 Mediamarkt Almere



    13,99 Mediamarkt Almere

  19. #1094

    Standaard

    In de categorie kostuumdrama's: besteld bij Amazon UK voor in totaal £ 10.00 (incl. gratis verzending)



    The Importance Of Being Earnest

    [trailer]




    Wings Of The Dove
    [trailer]
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 27-08-2012 om 20:01

  20. #1095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In de categorie kostuumdrama's: besteld bij Amazon UK voor in totaal £ 10.00 (incl. gratis verzending)



    The Importance Of Being Earnest

    [trailer]
    Om dit nu een drama te noemen gaat wat ver lijkt me Het is nota bene Oscar Wilde!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Om dit nu een drama te noemen gaat wat ver lijkt me Het is nota bene Oscar Wilde!
    Je hebt helemaal gelijk. Slip of the pen

  22. #1097

    Standaard

    Maar een weekje op water en brood leven... in Zweden voor omgerekend 36 euri:


    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    .........................:

    Leuke film, zijn alle 3 de delen trouwens op Blu Ray verkrijgbaar?

  24. #1099

    Standaard

    Terwijl de helft hier blijkbaar The Avengers al voor het weekend in huis had komt de mijne vandaag binnen als het goed is van Bol.com...

    Oh ja en Transporter 3 (US) versie besteld.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb trouwens een vraagje ... Zavvi.nl is dat nu failliet of niet ? Las dat hier een paar weken terug maar ik zie dat mensen er blijven bestellen ?

    Ik zou willen The bang theory seizoen 5 bestellen wanneer deze beschikbaar is... Weet iemand hoelang het duurt voor Zavvi.nl of DvdOutlet levert ?
    Hoe kom je daarbij? Zavvi is allesbehalve failliet namelijk... Neem aan dat je planetaxel bedoeld.. DIE is wel failliet namelijk (helaas)

    Dvdoutlet weet ik niet maar Zavvi moet je rekening mee houden dat als je de verzendbevestiging krijgt per mail dat t dan nog een week of 2 duurt voor je het in huis hebt.

Pagina 44 van 105 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •