Pagina 11 van 105 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 2603 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    TT's Those Magnificent Men in their Flying Machines via SAE voor 37,05 USD
    Dune (UK) en Les Diaboliques (UK) voor net geen 29 euro via amazon.UK
    Laatst aangepast door jurgen42u : 17-06-2012 om 23:19

  2. #252

  3. #253

  4. #254

    Standaard

    Net even een pre-order aangepast:
    Had Avengers in de preorder met de Spidermantrilogie (gecombineerde verzending als Avengers uitkomt)
    Spidermantrilogie was 14,99 pond. Zag vandaag dat de prijs was gezakt naar 9.99 pond. Dus gecancelled en opnieuw besteld.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    In pre-order:

    Gaat genieten worden.

    The Turin Horse draaide pas geleden nog bij ons in het Filmhuis. Je hebt wat gemist man!

  6. #256

    Standaard

    Take Shelter
    Senna
    The Adjustment Bureau
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik vind dit op het randje hoor , zelf lekker de films kijken en ze dan gewoon terugsturen zodat de volgende koper geresealde en tweedehands spullen thuisgestuurd krijgt.
    Ik vind het niet OP het randje. Maar er ver overheen. Is gewoon hetzelfde als met downloaden. Als je een film wilt zien betaal je er gewoon voor. Geen gezeik dat de prijzen zo hoog zijn oid: dan kijk je toch gewoon niet...
    Bovendien denk ik dat er bij het winkelpersoneel ook wel een belletje gaat rinkelen als je voor de zoveelste keer terug komt met iets.

  8. #258

    Standaard

    Deze wou ik:


    En deze zag ik plots staan met NL subs, dus ik dacht "dan nemen we die ook maar weer mee, dan moeten we weer geen verzendkosten betalen..."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik vind het niet OP het randje. Maar er ver overheen. Is gewoon hetzelfde als met downloaden. Als je een film wilt zien betaal je er gewoon voor. Geen gezeik dat de prijzen zo hoog zijn oid: dan kijk je toch gewoon niet...
    Bovendien denk ik dat er bij het winkelpersoneel ook wel een belletje gaat rinkelen als je voor de zoveelste keer terug komt met iets.
    Natuurlijk is het er ver overheen Pieter maar ik dacht laat ik is een keer wat genuanceerder zijn, ik kan nog wel eens goed uit de bocht vliegen van dergelijk gedrag.


  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    In pre-order:

    Dit is nou typisch zo'n film die veel beter tot z'n recht komt in het donker op het grote doek ipv thuis op de bank...vind ik dan he
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Natuurlijk is het er ver overheen Pieter maar ik dacht laat ik is een keer wat genuanceerder zijn, ik kan nog wel eens goed uit de bocht vliegen van dergelijk gedrag.
    Neem ik het deze keer even van je over

  12. #262

    Standaard

    Wat tref ik tot mijn blije verbazing vandaag zo allemaal aan in mijn brievenbus?

    Dit:



    "I wanna doe bad things with joeoeoe..."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Gaat genieten worden.

    The Turin Horse draaide pas geleden nog bij ons in het Filmhuis. Je hebt wat gemist man!
    Ben benieuwd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dit is nou typisch zo'n film die veel beter tot z'n recht komt in het donker op het grote doek ipv thuis op de bank...vind ik dan he
    Dat is met alle films zo maar ik heb toen hij draaide geen tijd gehad om `m te gaan kijken. Daarbij is `t bij mij thuis op de kamer ook altijd pik donker als ik films kijk maar I get your point

    Pre-ordered bij Amazon UK voor 12,00 pond per stuk:
    Laatst aangepast door TheGodfather : 18-06-2012 om 22:23
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat tref ik tot mijn blije verbazing vandaag zo allemaal aan in mijn brievenbus?

    Dit:



    "I wanna doe bad things with joeoeoe..."
    Waar betstelt... ? Ben al aan het zoeken!

  16. #266

    Standaard

    Wegens failissement van Planetaxel heb ik mijn Barbarella BD opnieuw moeten bestellen.
    Voor 13 GBP bij amazon.uk

  17. #267

    Standaard

    Heb ik ook maar besteld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij zavvi.nl



    €6,45 en nog 3,5% cashback via cashbackkorting.nl(referral link)
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  18. #268

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Fame Bijenkorf voor € 19,99:


  19. #269

  20. #270

    Standaard

    Indiana Jones Quadrilogy Limited Collector's Edition (UK)

  21. #271

    Standaard

    Bij www.importcds.com (paypal beschikbaar)



    $12.77 + $10.75

    Verzenden $8,98 ($5(vast bedrag) + $1,99(per item) + $1,99)

    10% kortingscode SAVE10 gebruikt en al in de prijzen verwerkt. High Noon is nu goedkoper dan hij bij planetaxel.com was
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij www.importcds.com (paypal beschikbaar)



    $12.77 + $10.75

    Verzenden $8,98 ($5(vast bedrag) + $1,99(per item) + $1,99)

    10% kortingscode SAVE10 gebruikt en al in de prijzen verwerkt. High Noon is nu goedkoper dan hij bij planetaxel.com was
    Dit ziet er interessant uit. Ik zie dat alle Olive films hier rond de 14 dollar zitten en de Kino releases rond de 15, wat allemaal spotgoedkoop is. Je hebt ervaring met deze site, begrijp ik? Weet je hoe ze het doen met pre-orders? Als je pre-orders met verschillende data bestelt, worden die dan apart verzonden of wordt er gewacht tot alles in stock is? Want zo op het eerste gezicht lijkt deze site een geschenk uit de hemel nu Planetaxel tenonder gegaan is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dit ziet er interessant uit. Ik zie dat alle Olive films hier rond de 14 dollar zitten en de Kino releases rond de 15, wat allemaal spotgoedkoop is. Je hebt ervaring met deze site, begrijp ik? Weet je hoe ze het doen met pre-orders? Als je pre-orders met verschillende data bestelt, worden die dan apart verzonden of wordt er gewacht tot alles in stock is? Want zo op het eerste gezicht lijkt deze site een geschenk uit de hemel nu Planetaxel tenonder gegaan is.
    Ik heb niet echt ervaring met de ze behalve via ebay een keer(ken de site al wel een lange tijd), maar zij doen ook veel via amazon marketplace. Volgens gebruikers blu-ray.com verzenden ze idd apart, maar ze schijnen wel tot hetzelfde overkoepelnde bedrijf als waar deepdiscount van is te horen(vind ik geen probleem touwens).
    Van de Olive films wist ik het al, maar van de Kino's nog niet. Dat gaat weer geld kosten....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #274
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt weer Pepijn, ga daar in ieder geval mijn 2 Nicholas Ray BD's bestellen.
    Die heeft PlanetAxel uiteraard nu geannuleerd.

    Prijzen voor de Olive's zijn inderdaad meevallers, stuk goedkoper dan elders.

    Kino, ah niet gelezen en niet gezien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #275

    Standaard

    Nadeel is wel dat ze ongeveer 4 weken van te voren pas pre-orders vrij geven om te bestellen.

    Via amazon.co.uk marketplace(All Your Music)



    £3.53 + £3.30 inclusief verzenden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 11 van 105 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •