Pagina 6 van 105 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2603 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Er staat nergens in de regels dat een prijs en plaats verplicht zijn. Voorzover dat punt discussie ten einde. Echter, ook ik stel het zeer op prijs dat er wel een prijs bij staat en waar gekocht (zelf als het een 'reguliere' prijs betreft). Hetgeen aansluit bij het verzoek in de regels zo informatief mogelijk te zijn.
    Tja, ik stel ook wel meer dingen op prijs, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar altijd aan voldoet. Daarnaast hebben al die herhaaldelijke 'verzoeken' wel degelijk de ondertoon van een gebod, terwijl het vrij gemakkelijk is om iedereen zijn eigen leven te laten leiden. Daarmee is de discussie ook ten einde.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #127

    Standaard

    Als jullie ook maar een fractie van de tijd zouden nemen om simpelweg iets simpel te doen als een prijs en shop te noteren die jullie steeds spenderen aan zeikerige uitvluchten en drogredenen om het niet te doen, dan zou niet elke versie van dit topic deze discussie hebben.

    Ik zie hier steeds mensen de moeite nemen om plaatjes te plaatsen die dan op hun achterste poten gaan staan als iemand vraagt om gewoon de prijs en shop bij te plaatsen (omdat dit nu eenmaal erg handig is als je een titel spot die je ook wil)

    Wat is eigenlijk de grote reden om dit niet te doen? Teveel moeite? plaatjes posten lukt jullie wel toch? Heeft niemand er zaken mee? Waarom moet het ons dan boeien wat je uberhaupt koopt? Heb je een goeie deal gedaan en gun je het de anderen niet? tja, dan ben je ietwat van een aso.

    Wat is uberhaupt de reden van deze eindeloze discussie en waarom wordt dit gewoon niet als een algemene regel ingevoerd voor een topic als dit?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Voor net iets onder de reguliere prijs gekocht.
    Ligt het aan mij, of zijn de prijzen van de Arrow releases opeens enorm gestegen?

    Day of the Dead was eerst nog 9 pond, nu opeens 17 pond (Amazon). Geldt voor nog meer Arrow Releases... Wou er een aantal kopen voor de normale prijs, maar ik ga geen 22 euro betalen voor een film...

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    zou wel fijn zijn als je de prijs erbij wil zetten en waar je hem gekocht hebt. Wat heeft het anders voor zin om hier alleen plaatjes te plakken.

    Jordy heeft ook op de eerste pagina dit geplaatst:

    De titel heb ik maar aangepast naar enkel BD's.

    Enkele opmerkingen:
    - Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen.
    - Het is niet toegestaan om dezelfde titel over meerdere posts te verdelen. Dus geen aparte posts als je de titel hebt gezien, besteld, betaald, ontvangen of bekeken. Hierop zal streng worden gemodereerd!
    - Mochten er toch brandende vragen zijn (hoe een bepaalde Blu-ray is qua beeld of geluidkwaliteit bijvoorbeeld) gebruik dan de PM functie of zoek het topic over de desbetreffende Blu-ray uitgave op onder Blu-ray disc Discussies.

    __________________
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Doe geen moeite, De_Hollander. Deze discussie is al zo vaak langs gekomen. Een grote groep is gewoon te lui om dat te doen. Een andere reden kan ik niet verzinnen. Ik ben het helemaal met jou en Jordy eens, maar je krijgt het gewoon niet voor elkaar. Het zij zo. Amen.
    Elke keer komt de discussie weer langs......het heeft niets met luiheid te maken Marcel. Zie onder.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Wat een stompzinnig gezeik weer en belachelijk arrogant dat jullie mensen jullie mening opdringen. Het is allemaal vrij simpel: als er geen prijs bij staat, kun je ervan uitgaan dat iets gewoon voor de reguliere prijs gekocht is. Indien dat niet zo is, kan het er bij vermeld worden. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Get a life.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Nou begrijp ik dat je deze logica er in ziet, maar het klopt natuurlijk voor geen meter. Het feit dat het er niet bij staat zegt niets over de prijs. Zelfs als je wel zou kunnen zeggen dat het dan voor een reguliere prijs is gekocht, is het maar de vraag of die prijs voor een ieder zo regulier is. Niet iedereen beschikt over dezelfde info. Voor daar weer een discussie over ontstaat, dat is niet hetzelfde dat men mogelijk wel over dezelfde info zou kunnen beschikken indien men daar onderzoek naar doet. Hetgeen...hey...weleens info zou kunnen zijn uit deze thread.

    Er staat nergens in de regels dat een prijs en plaats verplicht zijn. Voorzover dat punt discussie ten einde. Echter, ook ik stel het zeer op prijs dat er wel een prijs bij staat en waar gekocht (zelf als het een 'reguliere' prijs betreft). Hetgeen aansluit bij het verzoek in de regels zo informatief mogelijk te zijn.
    Toch heeft (wat mij betreft) Brakhage exact het punt te pakken. Wat intereseert het mij nou als iemand een bepaalde titel voor de standaardprijs heeft gekocht? En de interessante prijzen staan in de pricewatch. Ik kijk hier alleen naar interessante titels om ideeën op te doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Als jullie ook maar een fractie van de tijd zouden nemen om simpelweg iets simpel te doen als een prijs en shop te noteren die jullie steeds spenderen aan zeikerige uitvluchten en drogredenen om het niet te doen, dan zou niet elke versie van dit topic deze discussie hebben.

    Ik zie hier steeds mensen de moeite nemen om plaatjes te plaatsen die dan op hun achterste poten gaan staan als iemand vraagt om gewoon de prijs en shop bij te plaatsen (omdat dit nu eenmaal erg handig is als je een titel spot die je ook wil)

    Wat is eigenlijk de grote reden om dit niet te doen? Teveel moeite? plaatjes posten lukt jullie wel toch? Heeft niemand er zaken mee? Waarom moet het ons dan boeien wat je uberhaupt koopt? Heb je een goeie deal gedaan en gun je het de anderen niet? tja, dan ben je ietwat van een aso.

    Wat is uberhaupt de reden van deze eindeloze discussie en waarom wordt dit gewoon niet als een algemene regel ingevoerd voor een topic als dit?
    Zo, jij hebt een lekkere negatieve post.
    Als jij maar een fractie van je tijd zou besteden om oudere topics te lezen, dan zou je zien dat deze discussie al vele malen gevoerd is. Dan zouden we ook niet jouw zeikerige uitvluchten en drogredenen horen om de prijs er wel bij te zetten, omdat je dan ziet dat de discussie AL VELE VELE MALEN gevoerd is.....

    Nog 1 keer speciaal voor miss eefje, want ik wil teslotte niet te boek staan als de iemand-die-geen-moeite-doet, niet-weet-hoe-hij-plaatjes-moet-postende aso:
    PRIJZEN HOREN IN DE PRICEWATCH; DAN HEB JE 1 VASTE PLAATS DIE MAKKELIJK NA TE KIJKEN IS.
    DAN KUN JE OOK ACHTERAF OOK MAKKELIJK PRIJZEN NAKIJKEN, I.P.V. DIT ELLENLANG TOPIC NA TE PLUIZEN.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ligt het aan mij, of zijn de prijzen van de Arrow releases opeens enorm gestegen?

    Day of the Dead was eerst nog 9 pond, nu opeens 17 pond (Amazon). Geldt voor nog meer Arrow Releases... Wou er een aantal kopen voor de normale prijs, maar ik ga geen 22 euro betalen voor een film...
    Ja klopt. In de pre-order waren er een aantal 12 pond en die zijn nu 17,99. Ze hebben nu ook een verschil in een "limited" editie en een reguliere editie, scheelt ook in prijs. Verder blijkt het dat er een aantal oop zijn/gaan zoals Martin, Dawn of the Dead en nog een aantal. Volgens mij behoort Day daar ook onder en kan de stijging in prijs verklaren.

  6. #131

    Standaard

    Gisteren ontvangen. Aangeschaft bij WOWHD.nl


  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Wat een stompzinnig gezeik weer en belachelijk arrogant dat jullie mensen jullie mening opdringen. Het is allemaal vrij simpel: als er geen prijs bij staat, kun je ervan uitgaan dat iets gewoon voor de reguliere prijs gekocht is. Indien dat niet zo is, kan het er bij vermeld worden. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Get a life.
    wat is reguliere prijs? kan zijn dat iets €17,99 heeft gekost, nu de reguliere prijs van €12,99 is. Bij FRS kan de reguliere prijs heel anders liggen dan bij andere shops.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog 1 keer speciaal voor miss eefje, want ik wil teslotte niet te boek staan als de iemand-die-geen-moeite-doet, niet-weet-hoe-hij-plaatjes-moet-postende aso:
    PRIJZEN HOREN IN DE PRICEWATCH; DAN HEB JE 1 VASTE PLAATS DIE MAKKELIJK NA TE KIJKEN IS.
    DAN KUN JE OOK ACHTERAF OOK MAKKELIJK PRIJZEN NAKIJKEN, I.P.V. DIT ELLENLANG TOPIC NA TE PLUIZEN.
    (bijna) niemand gebruikt de pricewatch...

  9. #134

    Standaard

    Het is eigenlijk een discussie om niks, maar als je hier gewoon de prijzen ook bij vermeld, kan je wellicht ook anderen op een titel wijzen, die wellicht voor die prijs interresant is voor diegene.

    Je gaat toch niet hier het plaatje zien, ff zoeken in het pricewatch topic, en dan als je de prijs van die winkel gevonden hebt (Als die prijs van die desbetreffende plaats er al uberhaupt al tussen staat), uitzoeken of ie er nog te krijgen is.

    Je bent het niet verplicht, maar het zou wel makkelijk zijn, want als het allemaal bij elkaar staat, dan kunnen de mensen er meteen bij zijn bij een bv tijdelijke spotaanbieding.

    En als je dan eerst de prijs nog eens moet gaan opzoeken in dat prijzentopic , dat schiet dan lekker op.

    Voor je het weet is de aanbieding dan alweer weg.

    Wat nou als iemand vermeld dat ie een bepaalde Blu ray heeft gekocht voor een spotprijs, maar niet vermeld staat met die prijs in het prijzentopic? Dan is het hier toch makkelijker?.

  10. #135

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je bent het niet verplicht, maar het zou wel makkelijk zijn, want als het allemaal bij elkaar staat, dan kunnen de mensen er meteen bij zijn bij een bv tijdelijke spotaanbieding.
    Exact, bij een tijdelijke spotaanbieding. Verder is het overbodig.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #137

    Standaard

    Vandaag gekocht op de vrijmarkt in Tiel:
    Red
    THE machanic
    Paul blart mall cop
    Water for THE elephants

    Samen voor 37,50 euro

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    underworld awakening 3 d freerecordshop roeselare 24.99 euro
    Is deze al uit dan? Ik dacht dat de blu-ray de 25ste uitkwam.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is deze al uit dan? Ik dacht dat de blu-ray de 25ste uitkwam.
    De Release is vervroegd. Naar 13 juni. Nu Woensdag en de kans is dus groot dat ie al ergens in de winkels te vinden is.

  15. #140

    Standaard



    €21 euro bij amazon.de.

    Alle titels zitten in een nieuwe 3 voor 21 actie

  16. #141
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Interessant want staan alle drie, samen met een hoop andere natuurlijk, ook wel
    op mijn verlanglijstje
    Dacht zelf eerst Streetcar in de US te kopen want een mooie digibook versie, maar
    met de prijs dat deze kost koop je gewoon nog 2 leuke films erbij.

    Jeremiah Johnson volgens amazon.de wel geen EN ondertitels maar volgens de
    bluray-disc.de site dan weer wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Interessant want staan alle drie, samen met een hoop andere natuurlijk, ook wel
    op mijn verlanglijstje
    Dacht zelf eerst Streetcar in de US te kopen want een mooie digibook versie, maar
    met de prijs dat deze kost koop je gewoon nog 2 leuke films erbij.

    Jeremiah Johnson volgens amazon.de wel geen EN ondertitels maar volgens de
    bluray-disc.de site dan weer wel.
    Digibook van Streetcar is zeker gaaf, alleen te duur. Voor 7 euro is een koopje, dan maar lelijke duitse titel teksten.

    Jeremiah Johnson heeft gewoon ENG subs, tis een port van de US release voor deze must have western!.

    Goedkoper ga je deze films niet snel weer zien, dus kopen kopen KOPEN

  18. #143

    Standaard

    Afgelopen tijd rustig aan gedaan... Alleen deze gekocht (8,- op EbaY)

  19. #144

    Standaard



    Zojuist aangeschaft bij Amazon.de voor 21,00 euro inclusief gratis verzenden, Wieba bedankt voor de heads-up .


  20. #145

    Standaard

    Paar BD bestellingen gedaan:

    US: Constantine, Blade, Gremlins 2, The Exorcist Digibook, Sixth Sense (Amazon.com)
    UK: Babe 1 & 2, Bean Ultimate Disaster Movie, Mr Bean's Holiday, Observe & Report, Hook (Amazon.co.uk)
    NL: The Fly, Omen 2006, Red Heat, Heat, Heartbreak Kid, Close Encounters Of A Third Kind, Fringe Seizoen 3, Truman Show (Bol.com)

    Teveel om van elk de prijs op te noemen, waren geen koopjes. Gewoon must haves voor mezelf.
    Laatst aangepast door Kev : 13-06-2012 om 11:12

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Exact, bij een tijdelijke spotaanbieding. Verder is het overbodig.
    Het opzoeken en linken naar een afbeelding is veel meer werk dan het even intypen van een prijs en plek waar je hem gekocht heb. Klinkt dus mij wel degelijk als luiheid of het niet willen informeren van overige forumleden in de oren.

    Gelukkig doen veel mensen het wel, dat zijn blijkbaar de mensen die een ander wel van dienst willen zijn en niet hier alleen willen showen met hun gekochte BD's.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het opzoeken en linken naar een afbeelding is veel meer werk dan het even intypen van een prijs en plek waar je hem gekocht heb. Klinkt dus mij wel degelijk als luiheid of het niet willen informeren van overige forumleden in de oren.

    Gelukkig doen veel mensen het wel, dat zijn blijkbaar de mensen die een ander wel van dienst willen zijn en niet hier alleen willen showen met hun gekochte BD's.
    Heb je je eerste alinea wel zelf goed gelezen? Je zegt zelf dat het opzoeken en linken naar een afbeelding meer werk is, dan kan het toch geen luiheid zijn ....je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen.

    Het heeft dus ook geen fluit te maken met 'niet willen informeren van medeforumleden' of showen van gekochte BD's (wat weer een negatieve klank heeft), zie mijn eerdere post. Ik kan alles wel tig keer herhalen.

    Ik vind het trouwens wel kwalijk dat een lid van de redactie zo'n reactie geeft, die veel weg heeft van stemmingmakerij. Er is al eerder een standpunt ingenomen door dvd.nl, laten we het dan nu daarbij houden.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    -Black Swan voor een vriend, Twilight voor de zus

    Colombiana, 127 Houres en Twilight zijn niet ondertiteld.

    Bij amazon.fr voor €54
    Pff, order is geannuleerd. Vorige keer hebben ze dit ook gedaan. Omdat Big Fish niet meer in voorraad gaat komen... En nu zijn de prijzen ook al veranderd (de meesten niet gunstig). Dan wacht ik nog wel even.


  24. #149

    Standaard

    Kunnen jullie nu even stoppen met de discussie over het wel/niet vermelden van prijzen? Sorry hoor, maar jullie lijken wel een stel zeurende wijven... Het vermelden is (nog) geen verplichting, mensen die dat wel doen zijn gewoon goed bezig en helpen mede forumleden. Klaar, zo simpel is het .

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kunnen jullie nu even stoppen met de discussie over het wel/niet vermelden van prijzen? Sorry hoor, maar jullie lijken wel een stel zeurende wijven... Het vermelden is (nog) geen verplichting, mensen die dat wel doen zijn gewoon goed bezig en helpen mede forumleden. Klaar, zo simpel is het .
    Ergo, de mensen die het niet doen zijn niet goed bezig en helpen geen forumleden?

    Zo simpel is het dus niet. En je doet er nu dus zelf aan mee.
    Ik heb goede redenen om het niet te posten (al een paar keer aangegeven), die worden ondersteund door het beleid van de site zelf, en dan nog krijg je opmerkingen als 'lui', 'niet willen helpen' e.d..
    Daar kan ik slecht tegen, en daar zeg ik wat van.

    Ik kan ook wel zeggen dat het lui is om de prijzen niet in de pricewatch te posten. Of dat het lui is om niet in de pricewatch te kijken. Of dat je mede forumleden niet helpt, door het niet in de pricewatch te posten.
    Dat zijn dezelfde argumentaties die steeds in dit topic worden gebruikt.

Pagina 6 van 105 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •