Pagina 94 van 105 EersteEerste ... 4484909192939495969798104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Even annuleren, opnieuw bestellen en de code AH-12BOL20-AFHP voor 10% korting gebruiken En niet te vergeten: cashback!!
    Bedankt Pepijn . Zojuist weer geannuleerd maar bij mij werkt dat nooit, ik krijg altijd vrij rap een verzendbevestiging en een e-mail dat de bestelling niet meer uit het traject gehaald kan worden.


  2. #2327

    Standaard

    Net terug uit Londen en ik heb me even ongegeneerd uitgeleefd
    Dit waren alleen de blu ray's, heb ook nog aardig wat dvd's gekocht.

    Life on Mars seizoen 1 en 2 (28 pond in totaal);
    The Big Blue, The Searchers en Lost in translation (20 pond in totaal);
    Matrix trilogie (10 pond);
    Seeking a friend for the end of the world (15 pond);
    Billy Connoly's route 66 (18 pond);
    The man who fell to earth (10 pond);
    Wonders collection (wonders of the solar system en wonders of the universe met Brian Cox, samen 15 pond).

    Gister terug gekomen in Nederland voor 2 dagen, en wat doe je dan?? Juist, nog meer kopen

    Lawrence of Arabia (15 euro);
    The descendants (10 euro);
    Un Prophete (10 euro).

    Al met al vielen de prijzen in Londen mij erg mee, ik was nochtans van te voren gewaarschuwd hiervoor.
    Laatst aangepast door KJ : 15-11-2012 om 11:19
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  3. #2328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Deze week ontvangen van FRS:


    12,99


    19,-

    En besteld, maar vertraagd .


    14,50
    De digibook van Sting kost nu 9,99 euro op Amazon.de

    http://www.amazon.de/Der-Clou-Blu-ra...2980503&sr=8-2

    Staat er wel '"Der Clou'' maar voor een digibook uitgave en 50% minder vind ik dat niet erg .

  4. #2329

    Standaard

    The Firm - The Hunt For Red October - Wyatt Earp

    3 x 9,99 -/- 10% 'AH' korting

  5. #2330

  6. #2331

    Standaard

    Gekocht bij MM Maastricht:

    2 voor 20€ Warner Blue Line actie

    Fallen (Denzel Washington) stond ook op het lijstje maar was helaas niet op voorraad.

    19,99€ 13,99€

    beiden voor 14,99€ BHC 1 had ik al. Trilogy box stond 29,99€ geprijsd.

    17,99€ 13,99€ 13,99€
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  7. #2332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De digibook van Sting kost nu 9,99 euro op Amazon.de

    http://www.amazon.de/Der-Clou-Blu-ra...2980503&sr=8-2

    Staat er wel '"Der Clou'' maar voor een digibook uitgave en 50% minder vind ik dat niet erg .
    Van die 9,99 wist ik niet. Maar ik had deze al vaker zien staan bij de MM Herzogenrath, maar nooit gekocht. Heb reeds Pillow Talk in deze uitgave en wilde graag de nl-versie van The Sting hebben .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #2333

    Standaard

    Deze voor 2,88 bij Mediamarkt, maar dan de steelbook uitgave.
    (Vreemd trouwens dat op de steelbook DFW staat en op de Bluray zelf Lumiere)

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #2334

    Standaard

    Bij Blokker (winkel), 2 voor 10 euro:



    Welcome To The Rileys



    Melancholia

  10. #2335

    Standaard

    Samen voor € 46




    Voor € 16



    Voor € 24



    Voor € 15

    BD (1243) What i Watch

  11. #2336

    Standaard

    Besteld bij bol.com voor 20 euro, beide uit de WB Blu-Line reeks:

    -Heat
    -The Devil's Advocate

  12. #2337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Samen voor € 46




    Voor € 16



    Voor € 24



    Voor € 15

    Maar nu heb je Demolition Man dubbel ?, die zit ook in de Stallone Collection Box.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #2338

    Standaard

    Bij Bol.com: 2 voor €20 Warner Blu-Line actie



    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #2339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Maar nu heb je Demolition Man dubbel ?, die zit ook in de Stallone Collection Box.
    Ja, maar deze in de Stallone collectie heeft geen NL sub De duitse versie wel.
    BD (1243) What i Watch

  15. #2340

    Standaard

    en waarschijnlijk zijn het ook 2 verschillende versies? (en daarmee bedoel ik dan de pizzahut en tacobell versies)

  16. #2341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    en waarschijnlijk zijn het ook 2 verschillende versies? (en daarmee bedoel ik dan de pizzahut en tacobell versies)
    Geen idee, vertel eens wat meer daarover?
    BD (1243) What i Watch

  17. #2342

    Standaard



    FRS (web) de eerste 2 in de aktie 2 v. 20,00; Fargo 11,00

  18. #2343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Geen idee, vertel eens wat meer daarover?
    Het is iets waar ik ooit een toevallig achter kwam toen Demolition man op tv keek en toen ik de film later op dvd of VHS keek (niet erg bijzonder trouwens)
    Bij de ene versie dan word stallone uitgenodigt om met cousteau te gaan eten bij pizzahut, je hoort stallone pizzahut zeggen maar zijn mond zie je wat anders zeggen.
    In de andere versie Word Stallone en co ook uitgenodigt voor een etentje maar dan bij Taco Bell. En dan zie je dat zijn mond ook echt Taco Bell zegt.
    Een beetje hetzelfde principe als films die in andere landen een andere titel hebben.

    Ben er zelf nog niet achtergekomen welke versie met taco bell is, de NL was dacht ik met Pizzahut

  19. #2344

    Standaard

    Fringe seizoen 3 en Game of Thrones seizoen 1. Uit de cosmox.nl-actie 3 voor 50 euro. De derde was een dvd-box.

  20. #2345

    Standaard

    [/QUOTE]

    Het valt mij op dat deze een van de meest bestelde/gekochte BD's is van deze week, hier op het forum. Heb hem zelf ook gekocht, en deze staat bij mij in de film top-10 .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #2346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Het is iets waar ik ooit een toevallig achter kwam toen Demolition man op tv keek en toen ik de film later op dvd of VHS keek (niet erg bijzonder trouwens)
    Bij de ene versie dan word stallone uitgenodigt om met cousteau te gaan eten bij pizzahut, je hoort stallone pizzahut zeggen maar zijn mond zie je wat anders zeggen.
    In de andere versie Word Stallone en co ook uitgenodigt voor een etentje maar dan bij Taco Bell. En dan zie je dat zijn mond ook echt Taco Bell zegt.
    Een beetje hetzelfde principe als films die in andere landen een andere titel hebben.

    Ben er zelf nog niet achtergekomen welke versie met taco bell is, de NL was dacht ik met Pizzahut
    Even gecheckt en de engelse Blu-ray is de Amerikaanse uitgave zie ik nu, dus de orginele Taco Bell release.

    De Duitse, (en eveneens de Nederlandse) Blu-ray is de Europese release waarbij Taco Bell is vervangen door Pizzahut in verband met de onbekendheid van Taco Bell hier in Europa.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #2347

    Standaard

    aha zo zit het dus. Dat word voor mij dus 1 kopen en de andere... tja is al te raden, vandaar dat ik er iig 1 ga kopen.

  23. #2348

    Standaard

    Vandaag ontvangen Lawrence of Arabia (US) met sleeve.


  24. #2349
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren ontvangen.

    Clonewars s4
    Ice Age 4 3D
    Beverly Hills cop 2

    Vandaag

    Total recall (2012)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #2350

    Standaard



    Het valt mij op dat deze een van de meest bestelde/gekochte BD's is van deze week, hier op het forum. Heb hem zelf ook gekocht, en deze staat bij mij in de film top-10 .
    Het is ook een prachtige film.

    Ik doe mee, samen met deze:

Pagina 94 van 105 EersteEerste ... 4484909192939495969798104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •