Pagina 67 van 105 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 2603 worden weergegeven.
  1. #1651

  2. #1652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zavvi.nl:





    samen 27,- euries
    Heeft deze blu-ray nl subs?

  3. #1653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Via een verkoper op Amazon.com:

    Wat heb je daar voor betaald, als ik vragen mag?

  4. #1654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft deze blu-ray nl subs?
    Neen, deze heeft enkel Engels als ondertiteling. Heb deze ook.

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Heb je dit al gelezen?

    Het schijnt trouwens dat de transfer wel is goedgekeurd door de regisseur zelf. Ik snap het inmiddels ook niet meer.

  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    €4,81 bij zavvi.nl
    Ik ontving deze vandaag maar hij speelt niet af. Ik heb het op meerdere spelers geprobeert. Meer mensen hier last van? Ik hen nog geprobeert mn speler te upgraden met nieuwste firmware maar dat lukt ook voor geen meter. Ik moet van alles invullen qua getallen die ik niet weet. Balen.

  7. #1657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ontving deze vandaag maar hij speelt niet af. Ik heb het op meerdere spelers geprobeert. Meer mensen hier last van? Ik hen nog geprobeert mn speler te upgraden met nieuwste firmware maar dat lukt ook voor geen meter. Ik moet van alles invullen qua getallen die ik niet weet. Balen.
    Heb hem ook vandaag ontvangen. Zal hem morgen even uitproberen .

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ontving deze vandaag maar hij speelt niet af. Ik heb het op meerdere spelers geprobeert. Meer mensen hier last van? Ik hen nog geprobeert mn speler te upgraden met nieuwste firmware maar dat lukt ook voor geen meter. Ik moet van alles invullen qua getallen die ik niet weet. Balen.
    Werkt op de Philips BDP5200, ook op de BDP2500(geeft wel regiomelding, maar dat scherm wordt iig geladen), laadt niet in de Fat PS3 60gig(deze heeft niet de laatste software) en werkt wel op mijn PC(Corel WinDVD, maar moest wel nieuwe beveiligingssleutels ophalen).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat heb je daar voor betaald, als ik vragen mag?
    Iets van een €40 incl. verzendingskosten. Wat denk ik niet zo slecht is voor een nieuw product.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Werkt op de Philips BDP5200, ook op de BDP2500(geeft wel regiomelding, maar dat scherm wordt iig geladen), laadt niet in de Fat PS3 60gig(deze heeft niet de laatste software) en werkt wel op mijn PC(Corel WinDVD, maar moest wel nieuwe beveiligingssleutels ophalen).
    Ik heb een Sony bdp-s350 en een Hiteker. Werkt op beide niet. Voor zover ik kon ontdekken dateert de laatste firmware van die Sony van feb 2011 en die heb ik al. Vreemd en vooral irritant....

  11. #1661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft deze blu-ray nl subs?
    Nee, enkel engels SDH. De film is bij mijn weten niet met Nederlandse subs te krijgen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ontving deze vandaag maar hij speelt niet af. Ik heb het op meerdere spelers geprobeert. Meer mensen hier last van? Ik hen nog geprobeert mn speler te upgraden met nieuwste firmware maar dat lukt ook voor geen meter. Ik moet van alles invullen qua getallen die ik niet weet. Balen.
    Speelt hier gewoon af op de hiteker (moet wel regio b of regio free staan) en op de LG BD670.

  13. #1663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Heb je dit al gelezen?

    Het schijnt trouwens dat de transfer wel is goedgekeurd door de regisseur zelf. Ik snap het inmiddels ook niet meer.
    Ja ik heb dat gelezen, heb zelf ook uitvoerig gepost op Bluray.com dat het allemaal wel meevalt. De print is echt niet zo zwart als die screenies die daar gepost zijn en om eerlijk te zijn die getinte print bevalt mij een heel stuk beter

    https://i.minus.com/ibargDJWdCfzPt.gif

    bovenstaande .gif heb ik gemaakt om te bewijzen dat het beeld echt niet zo donker is

  14. #1664

    Standaard

    Vandaag gekocht bij FRS:

    16,99€ 15,00€

    15€ betaalt voor deze 4 disc-collector's editie. Stond 25 € geprijsd. 10€ korting met volle klantenkaart.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  15. #1665

  16. #1666

    Standaard

    Vandaag ontvangen via amazon.co.uk:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #1667

    Standaard

    Dan is jouw postbode sneller als die van mij Mooie box?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #1668

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt Eindhoven voor € 29,99:


  19. #1669

    Standaard

    Vandaag binnen van Play.com:


    En deze, die ik al een maand geleden besteld had, van TheHut:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  20. #1670

    Standaard

    Vandaag ontvangen uit de UK:


  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dan is jouw postbode sneller als die van mij Mooie box?
    Ik vind van wel! Mooie digipack
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #1672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen uit de UK:

    Welke subs heeft de steelbook?

  23. #1673

    Standaard

    Besteld bij Bol.com voor 29,99 Euro :


  24. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Welke subs heeft de steelbook?
    Op de achterzijde staat Engels (voor doven en slechthorenden), Frans, Spaans, Japans en Nederlands.

  25. #1675

    Standaard





    Deze vier Blu Ray's vandaag aangeschaft bij Saturn in Hoofddorp. Prometheus voor 16,00 euro (normaal 18,00 euro maar meegekregen voor dezelfde prijs als Mediamarkt Arena), Act Of Valor voor 12,99 euro en 127 Hours en The Devil's Double (2 disc) uit de 2 voor 15,00 euro actie. Act Of Valor en The Devil's Double beide met sleeve.


Pagina 67 van 105 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •