Pagina 103 van 105 EersteEerste ... 3539399100101102103104105 LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    2 disc was beter geweest
    helemaal niets over het aantal discs was perfect geweest

  2. #2552

    Standaard

    Gisteren bij FRS

    Lord of the rings extended edities (losse delen): 15,-- pst, alle 3 voor 35 euro
    Game of thrones BR: 20,-- - 5 euro korting ivm inleveren van 2e hands blurays

    vandaag bij amazon.de:
    The dark knight rises voor 14,99
    Gladiator (100 jaar universal editie) voor 9.99

    Had de dark knight trilogy in de preorder bij amazon.uk, maar heb die gecancelled. Ik heb de 1e 2 films al en 14,99 euri of 25.99 pond (of nu zelfs 31 pond ofzo) is toch wel veel verschil. Dan maar geen boekje.

  3. #2553

    Standaard

    Eindelijk het 5e seizoen voor een mooie prijs....


  4. #2554

    Standaard

    Via ruil op het forum:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2555

    Standaard

    Bol.com


    EUR 16,99

    FRS


    10 euro


    10 euro


    10 euro

  6. #2556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eindelijk het 5e seizoen voor een mooie prijs....

    Voor hoeveel dan en waar?

  7. #2557

    Standaard





    Ik heb die boxset altijd laten liggen omdat lang niet elke film me even interessant lijkt (A Safe Place en Drive, He said krijgen bijna nergens goede beoordelingen). Maar nu voor 40 euro toch de gok gewaagd.

    Met de kortingsbon van 30% bij B&N nu samen voor 56 euro incl verzending.

    Bij de volgende sale ga ik wel weer voor enkele Eclipse-sets. Ik heb nu wel weer genoeg geld aan al die sales uitgegeven....

  8. #2558

    Standaard

    Even wat 'schade' ingehaald (tijdje niks gekocht):

    Amazon US





    Amazon DE




    Amazon UK





    Bol



    Mediamarkt



    -US: Prachtige Lawrence of Arabiabox alles al over gezegd, Wonkabox leuk maar boekwerk en docu zijn 10 jaar oud, WestSide Storybox zeker voor huidige prijs geweldig, Bookeditions Dr.Zhivago/Dr.Strangelove/ Empire of the Sun mooi vormgegeven en Ned ondertiteld, Lee Ritenour muziekreferentie uitgave eindelijk op BD (had hem al op HD-DVD);
    -DE: Limited edition Anton Corbijn (incl Control), indrukwekkende biopic over zangeres/actrice Hildegard Knef;
    -UK: ACDC glorietijd met Bon Scott, Singin' in the Rain collector's edition kun je voor dit geld niet laten liggen, extended edition van de Blues Brothers, mooie oorlogsfilm uit Rusland over de belegering van Brest tijdens WO2, heerlijke muziekfilm met Sinatra, Rita Hayworth en Kim Novak, 1 van de beste hiphopdocumentaires (over ATCQ), Kubrickbox kun je voor deze dalende prijs niet laten liggen al kloppen de (klant)foto's op Amazon UK niet (zit ook nog een boekje bij, bij mij niet);
    -Bol: Hitchcockbox al veel over gezegd en moeilijk te weerstaan, Bridge ben ik het inhoudelijk niet mee eens maar toch een Leanfilm;
    -Mediamarkt: 3=2 actie, stonden al een tijdje op mijn lijstje, War Horse wilde ik wel eens zien.

  9. #2559

    Standaard

    Brave 3d voor 18 euro via mediamarkt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #2560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voor hoeveel dan en waar?
    Zoals je ongetwijfeld al weet, plaats ik prijzen altijd in de pricewatch Marcel, nu dus ook .

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Even wat 'schade' ingehaald (tijdje niks gekocht):

    Amazon US





    Amazon DE




    Amazon UK





    Bol



    Mediamarkt



    -US: Prachtige Lawrence of Arabiabox alles al over gezegd, Wonkabox leuk maar boekwerk en docu zijn 10 jaar oud, WestSide Storybox zeker voor huidige prijs geweldig, Bookeditions Dr.Zhivago/Dr.Strangelove/ Empire of the Sun mooi vormgegeven en Ned ondertiteld, Lee Ritenour muziekreferentie uitgave eindelijk op BD (had hem al op HD-DVD);
    -DE: Limited edition Anton Corbijn (incl Control), indrukwekkende biopic over zangeres/actrice Hildegard Knef;
    -UK: ACDC glorietijd met Bon Scott, Singin' in the Rain collector's edition kun je voor dit geld niet laten liggen, extended edition van de Blues Brothers, mooie oorlogsfilm uit Rusland over de belegering van Brest tijdens WO2, heerlijke muziekfilm met Sinatra, Rita Hayworth en Kim Novak, 1 van de beste hiphopdocumentaires (over ATCQ), Kubrickbox kun je voor deze dalende prijs niet laten liggen al kloppen de (klant)foto's op Amazon UK niet (zit ook nog een boekje bij, bij mij niet);
    -Bol: Hitchcockbox al veel over gezegd en moeilijk te weerstaan, Bridge ben ik het inhoudelijk niet mee eens maar toch een Leanfilm;
    -Mediamarkt: 3=2 actie, stonden al een tijdje op mijn lijstje, War Horse wilde ik wel eens zien.
    prijzen van star wars en apocalypse ?

  12. #2562

    Standaard

    Bij amazon.com:



    $4,96 + $14,99 + $7,99 ex verzenden
    Laatst aangepast door peptalk : 26-11-2012 om 10:23
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2563
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Toch nog eens geput uit de B&N sale gisteravond, Samurai Trilogy dankzij de 30% kortingscode die peptalk, T9P3E3W, heeft geplaatst aan 24,49 $






    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #2564

  15. #2565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Afgelopen dagen besteld:
    Qua beeld zou deze wel een stukje minder zijn dan de Criterion. Maar goed, de prijs is wel wat vriendelijker .

  16. #2566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Qua beeld zou deze wel een stukje minder zijn dan de Criterion. Maar goed, de prijs is wel wat vriendelijker .
    En niet regio A locked wat mij betreft de reden om deze te nemen.

  17. #2567

    Standaard

    Ik heb net ff inkopen gedaan met de 2 voor €16 actie bij Zavvi.nl, en gisteren ook wat gekocht bij amazon.co.uk

    Zavvi.nl




    Amazon.co.uk
    Laatst aangepast door LETMEIN : 26-11-2012 om 12:50

  18. #2568

    Standaard

    5 voor £30 in HMV Trocadero gisteren:











    En dan nog deze voor £15:
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #2569

    Standaard

    Bij bol.com



    2 voor 15 euro(samen met Coen wat besteld, hebben we geen verzendkosten)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2570

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.com:

    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #2571

    Standaard

    Vandaag ontvangen

    BD (1243) What i Watch

  22. #2572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Amazon.com:

    Is deze net als de andere delen ook af te spelen op een gewone regio 2 speler?

  23. #2573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij bol.com



    2 voor 15 euro(samen met Coen wat besteld, hebben we geen verzendkosten)
    Ik Melancholia en Paris, Texas
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #2574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Toch nog eens geput uit de B&N sale gisteravond, Samurai Trilogy dankzij de 30% kortingscode die peptalk, T9P3E3W, heeft geplaatst aan 24,49 $
    Werkt die code nog? Krijg de melding expired.

  25. #2575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Werkt die code nog? Krijg de melding expired.
    Helaas niet:

    Non-Members (Anyone can use)
    To save an Extra 30% ONLINE, enter coupon code T9P3E3W at checkout. The 30% discount will be applied to the highest-priced item in your cart. Pre-orders are not eligible with this offer. This coupon is valid from November 21, 2012 to November 26, 2012 at 2:59 a.m. Eastern Time.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 103 van 105 EersteEerste ... 3539399100101102103104105 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •