Pagina 38 van 105 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 2603 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Moderne films zakken inderdaad al vrij snel in prijs en komen snel in de 2 voor 20 euro of 2 voor 15 euro bakken terecht.
    Oudere vaak niet omdat de omzet snelheid veel lager is en daardoor langer duurder blijven. Oudere films zijn vaak voor de liefhebber...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ah dat kan ook natuurlijk Ik leg zulke bedragen ook nauwelijks nog neer hoor, heb geleerd geduldig te zijn

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ah dat kan ook natuurlijk Ik leg zulke bedragen ook nauwelijks nog neer hoor, heb geleerd geduldig te zijn
    Daar spaar je al heel veel mee uit.

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Moderne films zakken inderdaad al vrij snel in prijs en komen snel in de 2 voor 20 euro of 2 voor 15 euro bakken terecht.
    Oudere vaak niet omdat de omzet snelheid veel lager is en daardoor langer duurder blijven. Oudere films zijn vaak voor de liefhebber...
    cleopatra of Ben hur kosten toch meteen €10 als je 2 voor €20 zou nemen. Anders €12,50 dat zijn toch ook oudere films.
    En ook spartacus meteen €12,95 dus niet vreemd dat ik dan zo over Jaws denk. Ik weet zeker over een maandje of 2 dat de prijs van Jaws toch zeker wel gezakt zal zijn. Maar ik denk de wat minder bekende oudere films voor de liefhebbers, die zullen idd niet zakken in prijs. Films zoals Brakhage regelmatig koopt.
    De films waarvan ik al aan de cover kan zien, dat Brakhage deze gekocht zal hebben. Dan kijk ik naar de gebruikersnaam en dan blijkt dat te kloppen. Niet negatief bedoeld hoor. Voor mij zijn het dan onbekende oude films, maar voor Brakhage misschien niet.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-08-2012 om 12:57

  4. #929

    Standaard

    Niet bij bol, initieel was die blu-ray ook duurder toen hij net uit was! Vergeet niet dat dit speciale uitgaves zijn die mischien snel opraken. Universal 100 years anniversary editions...De steelbook van Bijv. gladiator was ook snel uitverkocht en niet meer verkrijgbaar! Of de LOTR extended edtion boxset...

    Aanbiedingen zijn soms ook mooi, zo heb ik Total recall in de aanbieding voor 9,99, nu is hij ook alweer 15 euro.

    Je hoeft dus niet altijd te moeten wachten voor een mooie deal.

    Maar limited editions zul je toch wel snel moeten kopen anders zijn ze uitverkocht, zoals de titanic edition of andere...

    Ik betwijfel overigens of die dure boxset van harry potter voor enige honderden euro's snel over de toonbank gaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    cleopatra of Ben hur kosten toch meteen €10 als je 2 voor €20 zou nemen. Anders €12,50 dat zijn toch ook oudere films.
    En ook spartacus meteen €12,95 dus niet vreemd dat ik dan zo over Jaws denk. Ik weet zeker over een maandje of 2 dat de prijs van Jaws toch zeker wel gezakt zal zijn. Maar ik denk de wat minder bekende oude films voor de liefhebbers die zullen idd niet zakken in prijs.

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    cleopatra of Ben hur kosten toch meteen €10 als je 2 voor €20 zou nemen. Anders €12,50 dat zijn toch ook oudere films.
    En ook spartacus meteen €12,95 dus niet vreemd dat ik dan zo over Jaws denk. Ik weet zeker over een maandje of 2 dat de prijs van Jaws toch zeker wel gezakt zal zijn. Maar ik denk de wat minder bekende oudere films voor de liefhebbers, die zullen idd niet zakken in prijs. Films zoals Brakhage regelmatig koopt.
    De films waarvan ik al aan de cover kan zien, dat Brakhage deze gekocht zal hebben. Dan kijk ik naar de gebruikersnaam en dan blijkt dat te kloppen. Niet negatief bedoeld hoor. Voor mij zijn het dan onbekende oude films, maar voor Brakhage misschien niet.
    Waarom wordt er iedere keer expliciet gelinkt naar mijn profiel? Heb ik iets misdaan?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Waarom wordt er iedere keer expliciet gelinkt naar mijn profiel? Heb ik iets misdaan?
    You're under investigation, young man!

  7. #932

    Standaard

    Eerder een benchmark... Kan ook een compliment zijn.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    You're under investigation, young man!

  8. #933

    Standaard

    Weekje vakantie achter de rug en het was een dure week.

    Afgelopen donderdag in de bus via Bol:



    Prijs: 9,99 euro

    Vandaag dagje gaan shoppen in Rotterdam.
    Volgende dingen gezocht maar niet gevonden, de digibook van king kong en de steel book van Apollo 13.

    Wel meegenomen, volgende zaken:



    Bij MM:

    - A perfect murder: 13,99 euro
    - Haywire: 14,99 euro
    - Pirates: 19,99 euro
    - Draon eyes: 9,99 euro

    Volgende zaken ben ik moeten gaan zoeken bij FRS:



    - Jaws: 24,99 euro
    - Battleship: 19,99 euro

    Wat me wel opviel was het gebrek aan kennis van de MM medewerkers.
    Ik vroeg achter een digibook van Jaws en King kong en ze begrepen al niet wat een digibook was en dachten nadien dat het een duopakket was met beide films in één box.

    Zal de resterende digibooks maar bestellen bij Bol de komende week.

    Al bij al een happy man met mijn nieuwe aanwinsten.

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Wat me wel opviel was het gebrek aan kennis van de MM medewerkers.
    Ik vroeg achter een digibook van Jaws en King kong en ze begrepen al niet wat een digibook was en dachten nadien dat het een duopakket was met beide films in één box.
    Dit is nog niks. Ik vroeg om de digibook van Jaws bij Media Markt en daar kenden ze de film Jaws zelfs niet...

  10. #935
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    MM Roeselare zeker altijd dikke fun daar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #936

    Standaard

    Even langs de Mediamarkt van Schoten gepasseerd


    Strike Back seizoen 1 (eigenlijk 2) voor 33,90


    The Hunger Games voor 19,90
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    In welke wereld leef jij? Oudere films zijn doorgaans juist veel duurder dan moderne films omdat veel labels die oudere films uitbrengen nooit zakken in prijs. Moderne films zakken ALTIJD in prijs.

    Mr. know-it-all is in da house ... (no offence).

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Mr. know-it-all is in da house ... (no offence).
    Tis inderdaad een scherpe opmerking. Maar misschien dat Brakhage wat voorbeelden kan noemen. Volgens mij is leeftijd niet relevant, maar is het een kwestie van vraag en aanbod. Onlangs "Bridge o.t. River Kwai" nieuw gekocht op Blu Ray voor 6,99 euro (Saturn Duitsland). Is een oudere film (klassieker) en goed geprijsd.
    Laatst aangepast door wolverine : 18-08-2012 om 18:00
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Tis inderdaad een scherpe opmerking. Maar misschien dat Brakhage wat voorbeelden kan noemen. Volgens mij is leeftijd niet relevant, maar is het een kwestie van vraag en aanbod. Onlangs "Bridge o.t. River Kwai" nieuw gekocht op Blu Ray voor 6,99 euro (Saturn Duitsland). Is een oudere film (klassieker) en goed geprijsd.
    Natuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, zoiets is hierboven ook al gezegd. Daarbij heb ik nooit gezegd dat oudere films nooit in prijs dalen, dat doen veel wel degelijk. Ik reageerde enkel op iemand die om een of andere reden suggereerde dat oude films altijd goedkoper zijn of zoiets, terwijl dat simpelweg onzin is. Het druist ook volledig in tegen iedere vorm van logica: oude films verkopen veel minder dan moderne, dus zullen ze aan iedere oude film die er verkocht wordt, relatief meer geld moeten verdienen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Nu kunnen oude films die door de grote filmstudio's (Warner, Fox, Universal etc.) uitgebracht worden nog enigszins meeliften op de verkoop van moderne films, zodat deze vrij snel in prijs zullen zakken. Maar labels die zich concentreren op oude films (zoals Criterion, Kino, Olive, Flicker Alley om me maar even te beperken tot de Amerikaanse markt), zakken nooit in prijs, waardoor deze altijd duurder zullen blijven dan moderne films. Om over de hele Archive MOD serie nog maar te zwijgen - oude films verzamelen is gewoon relatief veel duurder
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #940

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Natuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, zoiets is hierboven ook al gezegd. Daarbij heb ik nooit gezegd dat oudere films nooit in prijs dalen, dat doen veel wel degelijk. Ik reageerde enkel op iemand die om een of andere reden suggereerde dat oude films altijd goedkoper zijn of zoiets, terwijl dat simpelweg onzin is. Het druist ook volledig in tegen iedere vorm van logica: oude films verkopen veel minder dan moderne, dus zullen ze aan iedere oude film die er verkocht wordt, relatief meer geld moeten verdienen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Nu kunnen oude films die door de grote filmstudio's (Warner, Fox, Universal etc.) uitgebracht worden nog enigszins meeliften op de verkoop van moderne films, zodat deze vrij snel in prijs zullen zakken. Maar labels die zich concentreren op oude films (zoals Criterion, Kino, Olive, Flicker Alley om me maar even te beperken tot de Amerikaanse markt), zakken nooit in prijs, waardoor deze altijd duurder zullen blijven dan moderne films. Om over de hele Archive MOD serie nog maar te zwijgen - oude films verzamelen is gewoon relatief veel duurder
    Jij zegt dit "Ik reageerde enkel op iemand die om een of andere reden suggereerde dat oude films altijd goedkoper zijn of zoiets, terwijl dat simpelweg onzin is. Het druist ook volledig in tegen iedere vorm van logica: (Einde Citaat)" dit heb ik nooit beweerd. Ik heb gezegt normaal gesproken kosten wat oudere films releases niet zo duur.Zoals ik en ook sommige andere mensen titels opnoemen. En ik zeg nog zelfs "Maar ik denk de wat minder bekende oudere films voor de liefhebbers, die zullen idd niet zakken in prijs. Films zoals Brakhage regelmatig koopt." Maar ik heb NIET gezegt NOOIT.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-08-2012 om 10:20

  17. #942

    Standaard

    Mooie tin van Hugo...waar komt hij vandaan?

    Edit, ik zie het al aan de link van het plaatje Amazon...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht

    Laatst aangepast door hstadman : 19-08-2012 om 11:57

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Jij zegt dit "Ik reageerde enkel op iemand die om een of andere reden suggereerde dat oude films altijd goedkoper zijn of zoiets, terwijl dat simpelweg onzin is. Het druist ook volledig in tegen iedere vorm van logica: (Einde Citaat)" dit heb ik nooit beweerd. Ik heb gezegt normaal gesproken kosten wat oudere films releases niet zo duur.Zoals ik en ook sommige andere mensen titels opnoemen. En ik zeg nog zelfs "Maar ik denk de wat minder bekende oudere films voor de liefhebbers, die zullen idd niet zakken in prijs. Films zoals Brakhage regelmatig koopt." Maar ik heb NIET gezegt NOOIT.
    Uhm, dat is wat je daarna zei, ik reageerde enkel op je originele quote en dat is dit:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee kwaliteit is goed voor zo'n oude film. Maar omdat het best duur is voor zo'n oudere film dat al zo vaak op TV is geweest. Dat mensen de volle poet voor gaan betalen. Normaal kosten oudere film die uitgebracht worden op blu-ray zo'n €12,99 of 2 voor €20 En omdat ik dacht, de mensen hebben in die tijd dat jaws uit was al zo vaak bekeken op videoband, en dvd, dat men er genoeg van zou hebben.
    Het is leuk dat je zaken gaat ontkennen, maar je zegt hier zwart op wit dat oudere films 'normaal zo'n 12,99 kosten of 2 voor 20'. Dat is het enige wat ik betwiste. Zelfs jij kan geen feiten verdraaien.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #944

    Standaard

    Jij hebt er ook nog even van geprofiteerd zie ik. Hij staat nu al weer op 15 euro!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Weekje vakantie achter de rug en het was een dure week.

    Afgelopen donderdag in de bus via Bol:



    Prijs: 9,99 euro

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Uhm, dat is wat je daarna zei, ik reageerde enkel op je originele quote en dat is dit:


    Het is leuk dat je zaken gaat ontkennen, maar je zegt hier zwart op wit dat oudere films 'normaal zo'n 12,99 kosten of 2 voor 20'. Dat is het enige wat ik betwiste. Zelfs jij kan geen feiten verdraaien.
    Het woordje normaal ja, daar bedoel ik mee algemeen gesproken. Normaal gesproken. in het woorden boek staat er voor het woord "normaal" doorgaans, gewoonlijk, regelmatig. Maar dat betekend niet dat het altijd zo is. Zoals : Normaal kost een nieuwe blu-ray €20. Maar dat wil niet zeggen dat het woord normaal voor alles en altijd telt. Zijn dus geen feiten verdraaien. Is het zelfde als jij zegt "omdat veel labels die oudere films uitbrengen nooit zakken in prijs"En daarna zeg je "ik heb nooit gezegt dat oude films nooit in prijs zakken". Snap je.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-08-2012 om 11:51

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Natuurlijk is het een kwestie van vraag en aanbod, zoiets is hierboven ook al gezegd. Daarbij heb ik nooit gezegd dat oudere films nooit in prijs dalen, dat doen veel wel degelijk. Ik reageerde enkel op iemand die om een of andere reden suggereerde dat oude films altijd goedkoper zijn of zoiets, terwijl dat simpelweg onzin is. Het druist ook volledig in tegen iedere vorm van logica: oude films verkopen veel minder dan moderne, dus zullen ze aan iedere oude film die er verkocht wordt, relatief meer geld moeten verdienen. Dat lijkt me niet meer dan logisch. Nu kunnen oude films die door de grote filmstudio's (Warner, Fox, Universal etc.) uitgebracht worden nog enigszins meeliften op de verkoop van moderne films, zodat deze vrij snel in prijs zullen zakken. Maar labels die zich concentreren op oude films (zoals Criterion, Kino, Olive, Flicker Alley om me maar even te beperken tot de Amerikaanse markt), zakken nooit in prijs, waardoor deze altijd duurder zullen blijven dan moderne films. Om over de hele Archive MOD serie nog maar te zwijgen - oude films verzamelen is gewoon relatief veel duurder
    Helder. Bij de uitgaves van Criterion (en de andere uitgevers die je noemt) heb ik altijd het idee dat de kwaliteit ook meespeelt en de wijze waarop ze worden uitgegeven en dat het daardoor meer een collectors item word. Los van klassiek of niet.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #947

    Standaard

    woordenboek moet aan elkaar, voor iemand die over een woord zit te emmeren een kwalijke zaak...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Het woordje normaal ja, daar bedoel ik mee algemeen gesproken. Normaal gesproken. in het woorden boek staat er voor het woord "normaal" doorgaans, gewoonlijk, regelmatig. Maar dat betekend niet dat het altijd zo is. Zoals : Normaal kost een nieuwe blu-ray €20. Maar dat wil niet zeggen dat het woord normaal voor alles en altijd telt. Zijn dus geen feiten verdraaien. Is het zelfde als jij zegt "omdat veel labels die oudere films uitbrengen nooit zakken in prijs"En daarna zeg je "ik heb nooit gezegt dat oude films nooit in prijs zakken". Snap je.

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    woordenboek moet aan elkaar, voor iemand die over een woord zit te emmeren een kwalijke zaak...
    Ik zit niet om een woord te emmeren maar Brakhage leest niet goed, en beschuldigd mij iets wat ik niet gezegt heb. En van feiten verdraaien (wat ik niet doe) daarom wijs ik hem even op wat er daadwerkelijk staat met de betekenis erbij.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-08-2012 om 12:10

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Het woordje normaal ja, daar bedoel ik mee algemeen gesproken. Normaal gesproken. in het woorden boek staat er voor het woord "normaal" doorgaans, gewoonlijk, regelmatig. Maar dat betekend niet dat het altijd zo is. Zoals : Normaal kost een nieuwe blu-ray €20. Maar dat wil niet zeggen dat het woord normaal voor alles en altijd telt. Zijn dus geen feiten verdraaien. Is het zelfde als jij zegt "omdat veel labels die oudere films uitbrengen nooit zakken in prijs"En daarna zeg je "ik heb nooit gezegt dat oude films nooit in prijs zakken". Snap je.
    Nee, ik snap het niet, maar een taalwonder als jij zal dit soort allemaal wel beter begrijpen dan ik. Ik ben niet zo goed met taal, ben meer visueel ingesteld.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #950

    Standaard

    Ik ben overstag gegaan en heb mijn eerste regio A Blu-ray gekocht.
    Besteld via amazon.com voor iets meer dan 42 USD:

    -The Hunger Games (gewone editie)
    -The Poseidon Adventure (1972, met Ernest Borgnine)

Pagina 38 van 105 EersteEerste ... 283435363738394041424888 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •