Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 160 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Yes! Heb er helemaal zin in!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #77

    Standaard

    Ziet er goed uit!

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zin had ik al, nu word ik ongeduldig!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    Looking good!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #80

    Standaard

    Jullie beseffen je toch wel dat First Class en Days of Future Past zich in een alternatieve tijdlijn afspelen? Anders kunnen we ook wel een blik fouten opentrekken bij First Class.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jullie beseffen je toch wel dat First Class en Days of Future Past zich in een alternatieve tijdlijn afspelen? Anders kunnen we ook wel een blik fouten opentrekken bij First Class.
    Leg eens uit aub!

  7. #82

    Standaard

    For those who are unfamiliar, the X-Men: Days of Future Past comic introduces a dystopian alternative future where mutants have been captured and imprisoned in internment camps. Adult Kate Pryde transfers her consciousness into her younger self, Kitty Pryde, in order to warn the X-Men and get them to stop the event that triggers the rise of the anti-mutant movement. At the conclusion of the story, two timelines are formed, one where the dystopian future remains and one where the errors of the past are corrected.


    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-03-2014 om 11:10

  8. #83

    Standaard

    Hmm ja, daar klopt weinig van dat First Class als je het zo ziet. Denk dat ze gewoon doorgaan op de dingen die ze zeggen in First Class. Aangezien Xavier weer praat over dat Magneto alles afpakte wat hem lief is, doelende op Mystique. Of zijn de eerste films een andere toekomst misschien en Days of Future Past weer een andere. Volgens mij zou Singer alles uitleggen, maar weet niet meer waar ik dat gelezen had. Misschien in de Empire special, maar dat moet ik even nalezen.

  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Grappig inderdaad...

    Maar wellicht iets van deze trend:

    Let's do a reboot...
    Let's not..
    Let's pile everything up...
    Maybe they won't notice.
    Well, with so many movies, who will keep track. As long as the don't make a timeline comparison-movie we're save...
    Darn, they did..
    Oh well. Denial...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85

    Standaard

    Als je First Class los ziet van de eerste 4 X-Men films (X-Men 1-3, Origins: Wolverine) dan is het een goede film, maar als je het als een prequel beschouwt van deze reeks dan klopt er heel veel niet. Wat in de video wordt aangegeven zijn lang niet alle foutjes die er te vinden zijn in de X-Men FC tijdlijn. Zo is er ook nog de relatie tussen Wolverine en Sabretooth in X-Men 1, de helm van Sebastian Shaw, Moira McTaggart die ongeveer dezelfde leeftijd heeft in X-Men The Last Stand als in FC, Professor X die in X-Men 1 aangeeft dat Cyclops en Jean Grey zijn eerste leerlingen waren en het feit dat Alex Summers (het jongere broertje van Cyclops) al een tiener is in First Class en dus veel ouder zou zijn ten tijde van de originele X-Men reeks. Maar in Wolverine Origins (die veel later afspeelt dan FC) zien we Cyclops als tiener... huh??

    Ik denk dat Singer een alternatieve tijdlijn zal gebruiken om de losse eindjes aan elkaar te knopen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-03-2014 om 22:56

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je First Class los ziet van de eerste 4 X-Men films (X-Men 1-3, Origins: Wolverine) dan is het een goede film, maar als je het als een prequel beschouwt van deze reeks dan klopt er heel veel niet. Wat in de video wordt aangegeven zijn lang niet alle foutjes die er te vinden zijn in de X-Men FC tijdlijn. Zo is er ook nog de relatie tussen Wolverine en Sabretooth in X-Men 1, de helm van Sebastian Shaw, Moira McTaggart die ongeveer dezelfde leeftijd heeft in X-Men The Last Stand als in FC, Professor X die in X-Men 1 aangeeft dat Cyclops en Jean Grey zijn eerste leerlingen waren en het feit dat Alex Summers (het jongere broertje van Cyclops) al een tiener is in First Class en dus veel ouder zou zijn ten tijde van de originele X-Men reeks. Maar in Wolverine Origins (die veel later afspeelt dan FC) zien we Cyclops als tiener... huh??

    Ik denk dat Singer een alternatieve tijdlijn zal gebruiken om de losse eindjes aan elkaar te knopen.

    Mijns inziens is wolverine origins ook niet echt goed aansluitend qua tijdlijn met de " originele X-men 1 , 2 en 3"
    het feit dat Wolverine en Sabretooth een band hebben zoals in Wolverine origins wordt gesuggereerd dat sluit inderdaad niet met de feiten uit X-men 1. Ook de jongere Scott Summers in Wolverine origins sluit hiermee niet aan.
    Zo zie je maar weer, het is niet makkelijk om zomaar een prequel in elkaar te stampen, je moet je basis verhaal /origins goed kennen.
    m.b.t. Moira McTaggart , je kan toch wel zeggen dat in The Last stand : Elizabeth Hurley toch wel wat ouder lijkt als
    als Moira McTaggart dan in de X-men first class 200px-X-Men_The_Last_Stand_-_Moira_MacTaggert_(Earth-10005)_0001.jpgMV5BMTMyMDQ3Mzk1NV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUwOTA2NQ@@__V1_SY98_CR40,0,67,98_.jpg

    wat bedoel je met de helm van Sebastian Shaw, in de trailer zie je inderdaad dat Magneto deze " terughaalt " uit een glazen bak, maar je weet toch niet wat de ontwikkelingen in X-men days of future past zijn??
    Deze gaat in het verleden verder na X-men first class, misschien wordt hem ergens toch wel weer zijn helm afgenomen??
    we zullen zien.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Mijns inziens is wolverine origins ook niet echt goed aansluitend qua tijdlijn met de " originele X-men 1 , 2 en 3"
    het feit dat Wolverine en Sabretooth een band hebben zoals in Wolverine origins wordt gesuggereerd dat sluit inderdaad niet met de feiten uit X-men 1. Ook de jongere Scott Summers in Wolverine origins sluit hiermee niet aan.
    Zo zie je maar weer, het is niet makkelijk om zomaar een prequel in elkaar te stampen, je moet je basis verhaal /origins goed kennen.
    m.b.t. Moira McTaggart , je kan toch wel zeggen dat in The Last stand : Elizabeth Hurley toch wel wat ouder lijkt als
    als Moira McTaggart dan in de X-men first class 200px-X-Men_The_Last_Stand_-_Moira_MacTaggert_(Earth-10005)_0001.jpgMV5BMTMyMDQ3Mzk1NV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUwOTA2NQ@@__V1_SY98_CR40,0,67,98_.jpg

    wat bedoel je met de helm van Sebastian Shaw, in de trailer zie je inderdaad dat Magneto deze " terughaalt " uit een glazen bak, maar je weet toch niet wat de ontwikkelingen in X-men days of future past zijn??
    Deze gaat in het verleden verder na X-men first class, misschien wordt hem ergens toch wel weer zijn helm afgenomen??
    we zullen zien.
    Wbt Wolverine en Scott Summers: volgens mij ontmoet hij hem toch helemaal niet in de film? Kan dus wel.
    Wbt Wolverine en Sabretooth: grappig genoeg is het eerst de bedoeling geweest van de bedenker dat Sabretooth Wolverines vader zou blijken te zijn (is er nooit van gekomen.
    X-men Origins is een guilty pleasure, maar in feite gewoon een heel slechte film. Echt een voorbeeld van hoe het NIET moet (een prequel maken). Dan vond ik Last Stand toch een stuk beter. Was ook niet alles, maar het had een redelijk verhaal, actiescenes waren gewoon top. Alleen: 2 hoofdpersonages laten doodgaan, daar kom je gewoon niet mee weg op de manier zoals Hood dat gedaan heeft.
    Singer deed het natuurlijk ook in X2, maar op zo'n manier dat logisch was op een of andere manier. Niemand die je erover hoorde.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Wbt Wolverine en Scott Summers: volgens mij ontmoet hij hem toch helemaal niet in de film? Kan dus wel.
    Wbt Wolverine en Sabretooth: grappig genoeg is het eerst de bedoeling geweest van de bedenker dat Sabretooth Wolverines vader zou blijken te zijn (is er nooit van gekomen.
    X-men Origins is een guilty pleasure, maar in feite gewoon een heel slechte film. Echt een voorbeeld van hoe het NIET moet (een prequel maken). Dan vond ik Last Stand toch een stuk beter. Was ook niet alles, maar het had een redelijk verhaal, actiescenes waren gewoon top. Alleen: 2 hoofdpersonages laten doodgaan, daar kom je gewoon niet mee weg op de manier zoals Hood dat gedaan heeft.
    Singer deed het natuurlijk ook in X2, maar op zo'n manier dat logisch was op een of andere manier. Niemand die je erover hoorde.
    Pieter , in the last stand gaat eigenlijk maar 1 hoofpersoon dood, Jean Grey, hiervoor moet je van The Last Stand wel even de after credits scene gezien hebben
    Hierin wordt ook deels verwezen in de laatste scene van The Wolverine die dan eigenlijk weer een mooie teaser inleiding op X-men days of Future Past is

  14. #89

    Standaard

    Final Trailer. Beste tot nu toe en nu kan ik helemaal niet meer wachten


  15. #90

    Standaard

    Ik snapte al geen sikkepitje meer van die vorige trailers, de uitleg hier en ging er vanuit dat ik dit vervolg toch maar eens zou overslaan.
    Maar warempel , die nieuwste trailer is veelbelovend, leuk en spannend.
    Ik ga later toch maar eens kijken (en hopen dat ie in 3D is...)

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Ik snapte al geen sikkepitje meer van die vorige trailers, de uitleg hier en ging er vanuit dat ik dit vervolg toch maar eens zou overslaan.
    Maar warempel , die nieuwste trailer is veelbelovend, leuk en spannend.
    Ik ga later toch maar eens kijken (en hopen dat ie in 3D is...)
    Als je goed kijkt zie je dat hij in 3D te zien is

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je First Class los ziet van de eerste 4 X-Men films (X-Men 1-3, Origins: Wolverine) dan is het een goede film, maar als je het als een prequel beschouwt van deze reeks dan klopt er heel veel niet. Wat in de video wordt aangegeven zijn lang niet alle foutjes die er te vinden zijn in de X-Men FC tijdlijn. Zo is er ook nog de relatie tussen Wolverine en Sabretooth in X-Men 1, de helm van Sebastian Shaw, Moira McTaggart die ongeveer dezelfde leeftijd heeft in X-Men The Last Stand als in FC, Professor X die in X-Men 1 aangeeft dat Cyclops en Jean Grey zijn eerste leerlingen waren en het feit dat Alex Summers (het jongere broertje van Cyclops) al een tiener is in First Class en dus veel ouder zou zijn ten tijde van de originele X-Men reeks. Maar in Wolverine Origins (die veel later afspeelt dan FC) zien we Cyclops als tiener... huh??

    Ik denk dat Singer een alternatieve tijdlijn zal gebruiken om de losse eindjes aan elkaar te knopen.
    Ik ben erg benieuwd hoe ik deze zal moeten plaatsen.
    Wel zie ik nu nog First Class los van de rest.

  18. #93

    Standaard

    Ik denk dat ze heel veel vrijheden nemen m.b.t. de tijdlijnen en dat ze niet heel veel screentime gaan spenderen/verspillen (hoe je het wil zien) om gebeurtenissen uit eerdere films glad te strijken. Singer is denk ik heel erg gebrand om deze film een succes te laten worden (gezien zijn laatste regie-misstappen) dus ik denk niet dat hij zich hier heel erg zorgen om gaat maken. Zolang de film maar een succes wordt.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat ze heel veel vrijheden nemen m.b.t. de tijdlijnen en dat ze niet heel veel screentime gaan spenderen/verspillen (hoe je het wil zien) om gebeurtenissen uit eerdere films glad te strijken. Singer is denk ik heel erg gebrand om deze film een succes te laten worden (gezien zijn laatste regie-misstappen) dus ik denk niet dat hij zich hier heel erg zorgen om gaat maken. Zolang de film maar een succes wordt.
    Tja,dat Singer de regie doet is wel al een tijdje een ding.

    De eerste X-Men was voor die tijd best te pruimen

  20. #95

    Standaard

    De tweede was ook van zijn regie-hand en wordt nog door velen als de beste uit de reeks gezien, dus wat dat betreft was hij zeker nog niet afgeschreven. Dat hij veel van de overige films nog (mede-) geproduceerd heeft daargelaten.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De tweede was ook van zijn regie-hand en wordt nog door velen als de beste uit de reeks gezien, dus wat dat betreft was hij zeker nog niet afgeschreven. Dat hij veel van de overige films nog (mede-) geproduceerd heeft daargelaten.
    Hij heeft met die Superman film genoeg shit over zich heen gekregen dus ik hoop dat de beste man geleerd heeft.[die trouwens door de pers beter beoordeeld is dan Man of Steel]
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-04-2014 om 15:34

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hij heeft met die Superman film genoeg shit over zich heen gekregen dus ik hoop dat de beste man geleerd heeft.[die trouwens door de pers beter beoordeeld is dan Man of Steel]
    Tja, die niet alleen, maar Valkyrie en Jack the Giant Slayer waren nu ook niet bepaald toppers. Van mij mag hij daarna wel weer terugkeren naar een kleinere film in het misdaad/noir-achtige-genre, zoals The Usual Suspects. Of iets zoals Apt Pupil, dat is een miskende topper van hem.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, die niet alleen, maar Valkyrie en Jack the Giant Slayer waren nu ook niet bepaald toppers. Van mij mag hij daarna wel weer terugkeren naar een kleinere film in het misdaad/noir-achtige-genre, zoals The Usual Suspects. Of iets zoals Apt Pupil, dat is een miskende topper van hem.
    Apt Pupil

    Als je zo een goed spul hebt om mee te werken dan mag het haast niet fout gaan[iedereen die aan deze X mee werkt]

  24. #99

    Standaard

    echt een geweldige railer..haalt de juiste sfeer naar boven..ook van de tv series nu er eindelijk Sentinels inzitten..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #100

    Standaard

    Ben toch wel benieuwd naar enkele zaken en hoe Singer dat op gaat lossen. Ik hoop dat hij met goede oplossingen komt en zich er niet te gemakkelijk vanaf maakt. Het samenbrengen van de originele X-men cast en de nieuwe zorgt voor enkele problemen. Er zijn zelfs vraagtekens ten opzichte van First Class als je de laatste trailer ziet. Waarom ziet Beast er menselijk uit en waarom loopt Xavier doodleuk Magneto's cel in als ze hem bevrijden.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •