Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 160 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ziet goed uit, ben er wel erg benieuwd naar!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #102

    Standaard

    Niet om of topic te gaan, maar vraag me af of alle heisa rondom Bryan Singer de box-office van DOFP zal schaden volgende maand......
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Niet om of topic te gaan, maar vraag me af of alle heisa rondom Bryan Singer de box-office van DOFP zal schaden volgende maand......

    hoezo , alle heisa rondom Bryan Singer ?? is er iets met Bryan Singer dan? ik heb niks bijzonders gelezen???

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    hoezo , alle heisa rondom Bryan Singer ?? is er iets met Bryan Singer dan? ik heb niks bijzonders gelezen???
    ik lees zojuist iets op de duitse site
    Zunächst betraf es “nur” den X-Men-Regisseur Bryan Singer. Der soll vor einigen Jahren den damals minderjährigen Michael Egan sexuell missbraucht haben


    Ik had hier op de nederlandes sites, filmtotaal en hier bijvoorbeeld nog verder niks van gelezen.
    het is inderdaad afwachten of dit effect gaat hebben op de nieuwe X-men film.
    echter gebaseerd op geruchten, zou ik daarvoor een film niet gaan negeren, ook al zou het dan waar zijn wat er over Bryan Singer wordt gezegd.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Niet om of topic te gaan, maar vraag me af of alle heisa rondom Bryan Singer de box-office van DOFP zal schaden volgende maand......
    Totaal niet denk ik. De meeste mensen weten niet eens wie regisseert. En dan nog: niemand gaat niet naar een film omdat er misschien iets met de regisseur is. Hoeveel acteurs zijn er niet die ooit iets hebben geflikt?En dat had dan toch ook geen negatieve gevolgen.

  6. #106

    Standaard

    Ik verwacht van niet..niemand gaat naar de film met in hun achterhoofd over het nieuws van Bryan Singer..iedereen gaat liever naar een goede X-men film..ik denk dat deze film zeker wel goed zal gaan presteren.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #107

    Standaard

    ^^Ik denk dat jullie wel gelijk hebben^^

    De mensen die op IMDB schreeuwen dat ze de film nu gaan boycotten zijn natuurlijk maar een piepklein vocaal groepje in vergelijking met het grote bioscooppubliek waarvan er heel veel niet eens letten op wie de regisseur is. Ben wel benieuwd of deze aankomende docu van Amy Berg (http://www.imdb.com/title/tt3677412/) waarin Singer aan bod zou komen van invloed gaat zijn op de keuze van Fox om hem wel of niet X-Men: Apocalypse te laten regisseren.

    Back on topic: ik zag de eerste clipjes uit de film (Xavier/Magneto, Beast/Wolverine, Mystique/Trask) en het zag er allemaal prima uit. Kijk erg uit naar deze. Binnenkort maar eens een X-Men marathon houden om in de stemming te komen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  8. #108

    Standaard

    WTF heeft het privéleven van Singer te maken met zijn film? Willen we dan - politiek correct als we zijn - ineens ook maar het ganse oeuvre van Roman Polanski in de ban doen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #109

    Standaard

    Ik dacht net hetzelfde, Werner. Polanski. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt de films te herwaarderen in de negatieve zin of nieuwe exemplaren te negeren. Wat de man al dan niet uitgestoken heeft, kan ik niet goedkeuren. Maar dat staat volledig los van de films.

  10. #110

    Standaard

    ik sluit me bij deze mening aan, ongeacht of de beschuldigingen nu wel of niet waar zijn, het moet toch echt wel iets enorm ergs zijn wat een regisseur of acteur /actrice heeft gedaan voordat ik een film zou boycotten en er niet naartoe zou gaan in de bios.

    Gisteren toevallig ook weer de laatste 2 nieuwe clips gezien met Beast en wolverine en Xavier en Magneto met een korte verklaring waarom de jongere Charles in enkele trailer scenes een andere indruk maakt dan dat we van hem kunnen van de vorige X-men films(oeps had bijna een spoiler geplaatst)

    Dit wordt echt 1 van de beste X-men films !!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik sluit me bij deze mening aan, ongeacht of de beschuldigingen nu wel of niet waar zijn, het moet toch echt wel iets enorm ergs zijn wat een regisseur of acteur /actrice heeft gedaan voordat ik een film zou boycotten en er niet naartoe zou gaan in de bios.
    Dus misbruik is niet iets enorms ergs ?

    Er is nu ook al een 2e aanklacht tegen Bryan Singer.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus misbruik is niet iets enorms ergs ?
    Heeft iemand dat gezegd misschien?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus misbruik is niet iets enorms ergs ?

    Er is nu ook al een 2e aanklacht tegen Bryan Singer.
    Het was stom verwoord door mij , misbruik is altijd iets enorm ergs. Maar moet ik daarom de film gaan boycotten? Dit lijkt me niet, toch??
    Wat ik bedoelde te zeggen ,wanneer zou je echt een film gaan boycotten, dan moet toch wel alles aan een film: regisseur/acteurs/actrices echt fout zijn, of zoiets walgelijks in de bioscoop willen brengen dat je er zeker afstand van wil nemen als kijker en dan de film ook niet gaan zien.

  14. #114

    Standaard

    Volgens Deadline Hollywood zal Singer geen publiciteit maken voor de film in verband met de aanklacht.

    Bryan Singer X-es Himself Out Of X-Men Publicity...

    Of de aanklacht gegrond is of niet, dit zal zeker Singers carrière schade toebrengen. Ik ben ook benieuwd of FOX hem nog zal vragen om de volgende X-men film te regisseren. Want volgens sites als Aintitcool was Singer al bezig met het script voor de volgende X-Men film Apocalypse.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #115

    Standaard

    Yes, kaarten in the pocket. de 28e pas, dus duurt nog even maar kan nu al niet wachten.

  16. #116

    Standaard

    En hoeveel mensen worden wel niet beschuldigd van iets? En hoe vaak zijn dingen niet waar? Laten we vooral films kijken zoals ze bedoeld zijn en prive elementen achterwege halen. Als dit allemaal oproept toe een boycot laten we dan Woody Allen maar publiekelijk afmaken? Gewoon de film kijken en dat lekker beoordelen.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Als dit allemaal oproept toe een boycot laten we dan Woody Allen maar publiekelijk afmaken?
    Da's niet helemaal vergelijkbaar. Woody Allen is niet van misbruik of iets anders illegaals beschuldigd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #118

    Standaard

    Hebben we hier niet genoeg over gezegd onderhand? Waarom reageren op inmiddels al bijna twee weken oude posts. Laten we het lekker over de film hebben, de rest doet er volgens mij niet toe.

  19. #119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal mee eens Marcel.

    Als we alles eens wisten, zijn er waarschijnlijk geen films meer die we onbevooroordeeld kunnen gaan kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #120

    Standaard

    Gaat deze film nou ook in IMAX 3D draaien bij Pathe, of alleen in gewone 3D?.

    Zie hem namelijk alleen maar staan in gewone 3D in Eindhoven.

    Het lijkt me wel een geschikte film voor IMAX trouwens.

  21. #121
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij niet. Denk dat Godzilla daar nog wel even te zien blijft. Kan ook niks over een eventuele IMAX-voorstelling vinden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #122

    Standaard

    Nergens in de wereld draait X-Men: Days of Future Past in IMAX zalen/bioscopen. Er is geen IMAX versie van gemaakt.

  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelijk maar even kaartjes gekocht voor donderdagavond 19.15 Pathé Arena. Ben benieuwd of het een beetje een knappe zaal en presentatie is, want eigenlijk ga ik om die reden alleen naar de IMAX-zaal. De rest vind ik over het algemeen maar matig, maar wil hem wel in de bioscoop zien. Uitzondering op de regel dan maar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124

    Standaard

    Vanmiddag gezien en het viel me niet tegen. In het begin moest ik wel even wennen aan de set-up met verschillende tijden en hoe dat ook in de serie films past (of niet). Maar als snel zat ik er helemaal in en af en toe zelfs op het puntje van mijn stoel.
    Het draait wel echt om de nieuwe cast, de oude cast heeft voornamelijk een bijrol.

    Zeker de moeite waard!

  25. #125

    Standaard

    Eindelijk gezien, ik heb geen lappen tekst voor deze film, het enigste waar ik aan denk is dat het een beest van een film is. Ik moet ff bijkomen hiervan. Geweldig gewoon.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •