Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 160 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Men: Days of Future Past (Bryan Singer, 2014)

    Het vervolg op X-Men: First Class heeft nu een officiële release-datum gekregen: 18 juli 2014. Matthew Vaughn neemt weer plaats op de regiestoel en het script zal weer van de hand van Jane Goldman en Simon Kinberg zijn.

    Het gros van de hoofdrolspelers uit de eerste film zal waarschijnlijk voor meer dan één deel getekend hebben, dus ga er maar vanuit dat de mutanten die de vorige film overleefd hebben ook in het vervolg te zien zullen zijn.
    Laatst aangepast door mark t : 02-03-2013 om 20:31 Reden: Naam regisseur aangepast
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Vaugh heeft aangegeven dat er waarschijnlijk één (grote) nieuwe mutantenrol bij gaat komen die goed partij zou moeten bieden aan Magneto. Wie zou dat worden? Ice Man?

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop op Cyclops..

    Hoop altijd nog op een deel 4..het einde was zo open..en dat vind ik niet kunnen bij een X-men film...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Producent Bryan Singer heeft de titel voor de follow-up prijsgegeven: Days of Future Past.

    I can say it’s being written right now and it will start shooting in a few months. It’s going to be very ambitious. It’s called Days of Future Past and it deals with aspects of that comic but also some very new things. I just don’t want to give any of it away. Matthew Vaughn will be directing and I’m totally excited about it.

    De synopsis van de comic-versie (volgens wikipedia):

    The storyline alternates between present day, in which the X-Men fight Mystique's Brotherhood of Evil Mutants, and a future timeline caused by the X-Men's failure to prevent the Brotherhood from assassinating Senator Robert Kelly. In this future universe, Sentinels rule the United States, and mutants live in internment camps. The present-day X-Men are forewarned of possible future by a future version of their teammate Kitty Pryde, whose mind traveled back in time and possessed her younger self to warn the X-Men. She succeeds in her mission and returns to the future, but despite her success, the future timeline still exists as an alternative timeline rather than as the actual future.

    Let wel: Singer geeft zelf al aan dat de film weliswaar gedeeltelijk op de comic gebaseerd wordt, maar dat ze ook nieuwe elementen gaan toevoegen aan het verhaal.
    Laatst aangepast door mark t : 02-08-2012 om 08:59
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Gaaf ! Deel 1 was erg goed..............

  6. #6

    Standaard

    Die regisseur heeft x-men goed neergezet.
    Mooi dat hij er is voor deel twee.

  7. #7

    Standaard

    Ik ken Days of Future Past ook als two-parter in de animatieserie... maar daar hadden ze Cable er ook in verwerkt
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  8. #8

    Standaard

    Tof eindelijk..hoop dat het einde van deel 3 een beetje uitgelegd wordt..en op dezelfde cast in grote lijnen..want baalde enorm van de open eindes in het verhaal..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Dat waren de 2 beste afleveringen uit de animatieserie (in de jaren 90), hopelijk krijgen we ook toekomstbeelden te zien.


  10. #10

    Standaard

    Ik verwacht van wel...hoop ook op Cable..Cyclops en Wolverine..hoop echt dat het openeinde nog wel uitgelegd wordt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik verwacht van wel...hoop ook op Cable..Cyclops en Wolverine..hoop echt dat het openeinde nog wel uitgelegd wordt..
    Over welk open einde gaat het hier?

    Cable, Cyclops en Wolverine kunnen we vergeten, want men had het over een nieuw karakter dat zich kan meten met Magneto. Magneto is een van de sterkste mutanten en alleen Phoenix kwam daar overheen in de comics etc. Cable, Cyclops en Wolverine zijn gewoonweg te zwak om daaraan te voldoen.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb het over X-men the last stand. Ik zie anders ook nog wel Bishop..Ja ind Phoenix ..helaas vond ik haar tegenvallen in the last stand. Op zich is het altijd leuk om Magneto te zien, misschien met in het verleden de karakters van X-Men first class en de acteurs van X-men 1-2-3 (Dat in de toekomst)..
    En eindelijk Sentinels..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Over welk open einde gaat het hier?

    Cable, Cyclops en Wolverine kunnen we vergeten, want men had het over een nieuw karakter dat zich kan meten met Magneto. Magneto is een van de sterkste mutanten en alleen Phoenix kwam daar overheen in de comics etc. Cable, Cyclops en Wolverine zijn gewoonweg te zwak om daaraan te voldoen.
    Is de nieuwe karakter per se een good guy of kan het ook een baddie zijn?
    Als het een slechte en krachtige badguy moet zijn, kwam ik hier op uit:

    Laatst aangepast door YAH87 : 06-08-2012 om 22:13 Reden: Plaatje was weggevallen...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Is de nieuwe karakter per se een good guy of kan het ook een baddie zijn?
    Als het een slechte en krachtige badguy moet zijn, kwam ik hier op uit:

    Zie hem niet! Apocalypse? Mister Sinister? Mastermind?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Zie hem niet! Apocalypse? Mister Sinister? Mastermind?
    Hehe..D'oh!
    Aangepast, bedoelde indd Apocalypse.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #16

    Standaard

    Nu zie ik hem! Tja daar heb je meteen wel de baddy der baddies te pakken

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Vaughn doet hetzelfde als wat hij bij Het vervolg op Kick-Ass deed; Hij laat de regie aan iemand anders over, maar blijft als regisseur bij het project betrokken. En als regisseur wordt nadrukkelijk gedacht aan Bryan Singer, de man achter de eerdere X-Men-trilogie (en de regisseur van de eerste twee films uit die reeks). Aardig detail is dat Vaughn destijds in beeld was voor de regie van de derde X-Men-film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    Volgens mij was Vaughn destijds niet alleen in beeld, hij was geloof ik al bezig met de preproductie en een aantal van de door hem gecaste acteurs eindigden zelfs in de uiteindelijke film van Ratner.

    Anyway, ik zou Bryan Singer graag terug zien keren naar de serie... ik weet dat hij in een interview paar maanden terug al aangaf open te staan voor een terugkeer.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  20. #20

    Standaard

    Ik weet niet.........ik vind X-men First Class echt veel beter dan de films die Singer maakte.

  21. #21

    Standaard

    Jammer dat Vaughn de sequel niet regisseert....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik weet niet.........ik vind X-men First Class echt veel beter dan de films die Singer maakte.
    Je moet het denk ik zien in het licht dat een franchise zich moet ontwikkelen. X-men was in zijn tijd echt goed gedaan. Deel 2 was weer een stuk beter omdat de origins niet verteld hoefden te worden en je meteen de actie in kon. Deel 3 wordt door velen als de minste gezien, maar had ook een andere regisseur.

    Wat ik wil zeggen: Singer heeft wel het fundament gelegd voor de X-men films. En dus ook voor First Class. Hij was niet voor niets de producent. Het is ook logisch dat je begint met een film en bij de volgende kijkt: wat kan beter, wat werkt en wat niet, wat is er nu qua techniek mogelijk wat toen niet kon (let wel: tussen X1 en First Class zit 12 jaar ! nu kan er veel meer dan toen, in 2000).
    Kortom: Singer is een heel logische keus. Hij is meer dan ieder ander betrokken geweest bij de ontwikkeling van X-men op het witte doek. Ik twijfel er niet aan dat hij weer vakwerk gaat afleveren.

  24. #24

    Standaard

    Wat ik zo gaaf vond aan First Class (en wat ik miste bij de eerste 3 delen) is dat het een perfecte mix was van comic stijl en realisme. Echt heel goed gedaan.

    Maar ik kijk nog steeds uit naar Days of future past hoor.........Singer is wel een vakman

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Wat ik zo gaaf vond aan First Class (en wat ik miste bij de eerste 3 delen) is dat het een perfecte mix was van comic stijl en realisme. Echt heel goed gedaan.

    Maar ik kijk nog steeds uit naar Days of future past hoor.........Singer is wel een vakman
    Klopt idd. Maar ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat als Christopher Nolan niet was gekomen met zn Batman Begins en met name TDK First Class misschien dat niet had gehad. Nolan heeft die interesse in "superhelden in een realistisch jasje" wel aangewakkerd.
    Wat ik wil zeggen is dat dit soort films erg afhankelijk is van de tijd waarin je leeft. Dat merk je ook aan comics: de stijl van nu is heel anders dan vroeger.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •